M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dziennik Gazeta Prawna (marka)"

Kraj, 17 grudnia 2015

"DGP": Biedronka znacząco redukuje inwestycje w Polsce

Według informacji opublikowanych w "Dzienniku Gazecie Prawnej" sieć Biedronka zamiast zapowiadanego otwierania 250-300 sklepów, ma zamiar otwierać średnio 100 dyskontów rocznie.

Kraj, 3 listopada 2015

HBO promuje nowy serial

Kampania oparta jest na rozbudowanym media miksie.

Kraj, 14 października 2015

Nowi dziennikarze na antenie Radia RDC

Do zespołu dołączają Cezary Polak, Łukasz Badowski, Artur Głowacki, Paweł Fortuna i Łukasz Bożycki.

Kraj, 22 września 2015

Polacy suplementują się na potęgę

Jak podaje "Dziennik Gazeta Prawna" w ciągu pół roku wydaliśmy na suplementy diety ponad 1,5 mld zł.

Kraj, 28 lipca 2015

Google rozwija Kiosk w Polsce

Firma coraz poważniej myśli o cyfrowej prasie.

Kraj, 22 kwietnia 2015

"DGP": Ministerstwo Zdrowia chce zakazu reklamy piwa

Wiceminister zdrowia Igor Radziewicz-Winnicki jest za całkowitym zakazem reklamy napojów alkoholowych, także piwa. Ponadto rozważane jest także wprowadzenie minimalnych cen na alkohol dostępny w sprzedaży detalicznej.

Kraj, 24 marca 2015

Tomasz Wróblewski nowym naczelnym "Wprost"

Wydawca zapowiada, że nie planuje zwolnień w redakcji.

Kraj, 26 lutego 2015

"Dziennik Gazeta Prawna" i RMF FM rozpoczynają współpracę

Od początku marca audycja "Twoje pieniądze" będzie miała odsłonę w postaci stałej kolumny w dzienniku.

Kraj, 25 listopada 2014

Marek Tejchman wicenaczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"

Nowe zadanie będzie łączyć z dotychczasową pracą w TVN24 Biznes i Świat.

Kraj, 3 września 2014

Monika Szulc-Wąsikowska w zarządzie Infor Biznes

Wraz z Ewą Świstuniuk tworzą dwuosobowy zarząd spółki. Kierowanie Centrum Reklamy wydawcy przejęła Katarzyna Jasińska-Szulc.

Kraj, 21 lipca 2014

Nowa organizacja w redakcjach tytułów Te-Jot

Wydawca zwiększa częstotliwość wydawania "Weranda Country".

Kraj, 27 marca 2014

Rafał Sułkowski w zespole Muratora

Były szef sprzedaży korporacyjnej Polskapresse dołączył do Muratora.

Kraj, 12 lutego 2014

Połączony Deutsche Bank Polska inwestuje w kampanię wizerunkową

Bank pokazuje się jako silna, wiarygodna instytucja o uniwersalnym charakterze.

Kraj, 30 stycznia 2014

Orange rezygnuje ze sprzedaży prądu wraz z PGE

Plany sprzedaży energii elektrycznej swoim klientom mają Plus i T-Mobile.

Kraj, 6 grudnia 2013

Renifer, który spełnia marzenia. Od PZU

Po ubiegłorocznym sukcesie "reniferów zastępczych" św. Mikołaja firma ubezpieczeniowa postanowiła zaprząc zwierzaki do reklamy po raz kolejny.

Kraj, 5 grudnia 2013

"DGP": w 2013 r. sprzedaż tabletów w Polsce podwoiła się, a w przyszłym roku może przekroczyć 2 mln szt.

Samsung ma ponad jedną czwartą rynku, ale coraz śmielej poczynają sobie rodzimi producenci.

Kraj, 20 listopada 2013

Rafał Sułkowski odszedł z Polskapresse

Po ponad trzech latach z grupą medialną rozstał się dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej.

Kraj, 15 października 2013

ING reklamuje księgowość i szykuje nową platformę handlową dla firm

ING Bank reklamuje w prasie i internecie usługi księgowe dla firm. Jutro zaprezentuje także dedykowaną im nową platformę handlowo-aukcyjną.

Kraj, 30 sierpnia 2013

Infor zmienia szatę graficzną jedynki "DGP"

Wydawca odświeża dziennik.

Kraj, 22 sierpnia 2013

Dziennikarz "DGP" w zespole PR UPC Polska

Michał Fura kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej i public affairs w UPC Polska.

Kraj, 8 sierpnia 2013

Orange zamknie ok. 20 proc. swoich salonów

Zmiany mają być wprowadzone do 2016 r.

Kraj, 26 lipca 2013

Joanna Mazur pokieruje komunikacją Wydawnictwa Zwierciadło

Wydawca "Zwierciadła" i "Sensu" ma nowego szefa promocji i komunikacji.

Kraj, 25 lipca 2013

Dyskontem Polska stoi

Lidl zwiększył w pierwszym półroczu wydatki reklamowe, Biedronka je ścięła, w szranki staje również duńskie Netto.

Kraj, 19 lipca 2013

Sąd Najwyższy modernizuje stronę WWW, łamiąc prawo

Zarzuty wobec SN złożone przez Urząd Zamówień Publicznych potwierdzone.

Kraj, 19 kwietnia 2013

Eliza Sarnacka-Mahoney będzie pisała dla "DGP" z USA

Wydawca zwiększa liczbę zagranicznych korespondentów.

Kraj, 16 kwietnia 2013

Lufthansa inwestuje w wizerunek

Kampania pod hasłem "Non stop you" potrwa do 26 maja br.

Kraj, 12 kwietnia 2013

Nordea Bank zostanie sprzedany?

Jeśli tak się stanie, to zniknie jeden z aktywniejszych, przynajmniej swego czasu, reklamodawców w sektorze.

Kraj, 28 marca 2013

"Dziennik Gazeta Prawna" ma nowego zastępcę naczelnego

Dominika Sikora awansowała w strukturach redakcji.

Kraj, 15 marca 2013

Marcin Malinowski członkiem zarządu Infor Biznes

Menedżer będzie odpowiadał za marketing i public relations.

Kraj, 7 lutego 2013

Nowa wersja Allegro w środę

Największy w rodzimy serwis e-commerce chce być mniej aukcyjny, a bardziej platformą e-sklepów.

Kraj, 11 stycznia 2013

"DGP" wprowadza wydania weekendowe w piątki

Cała część "biała" gazety będzie miała formę magazynową.

Kraj, 8 stycznia 2013

Reorganizacja w BR Infor Biznes

Dział sprzedaży "Dziennika Gazety Prawnej" wprowadził zmiany personalne.

Kraj, 20 grudnia 2012

"DGP" udostępnia aplikację rozszerzonej rzeczywistości

Nowa aplikacja ma umożliwić czytelnikom dostęp do dodatkowych treści m.in. w formie wideo, audio, grafik, zdjęć, archiwum oraz powiązanych stron internetowych.

Kraj, 12 października 2012

Artur Żmijewski ponownie reklamuje SKOK Ubezpieczenia

Ruszyła kolejna kampania SKOK Ubezpieczenia promująca nowy produkt w ofercie firmy - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

Kraj, 12 października 2012

"Wprost" świętuje 30-lecie

Z tej okazji prowadzi kampanię w ogólnopolskich mediach.

Kraj, 18 września 2012

Z Lufthansą do Azji i na Bliski Wschód

W prasie, radiu, internecie i na outdoorze przewoźnik reklamuje tańsze bilety do Azji i na Bliski Wschód.

Przetargi, 13 kwietnia 2012

DSK dla Kieleckiego Parku Technologicznego

Agencja zajmie się kampanią w ogólnopolskich dziennikach.

Kraj, 12 kwietnia 2012

Katarzyna Zielińska w reklamie lodów Koral

Marketer kontynuuje strategię zatrudniania celebrytek do kampanii swoich produktów.

Kraj, 19 marca 2012

Dwie równoległe kampanie RMF FM

Nadawca promuje "Fakty" i jednocześnie samą stację jako lidera opinii.

Kraj, 8 lutego 2012

Kobosko zamiast Lisa we "Wprost"

Wydawca "Wprost" zakończył współpracę z Tomaszem Lisem i funkcję naczelnego powierzył Michałowi Kobosce.

Kraj, 29 grudnia 2011

Korycki w "Dzienniku Gazecie Prawnej"

Łukasz Korycki został wicenaczelnym "Dziennika Gazety Prawnej". Do redakcji dołączą także dwie nowe osoby.

Kraj, 9 grudnia 2011

Infor Biznes chce mieć serwis dla mężczyzn

Spółka uruchomiła serwis Jegostrona.pl.

Kraj, 18 listopada 2011

"DGP" ma nowego szefa działu krajowego

Grzegorz Osiecki został szefem działu kraj "Dziennika Gazety Prawnej".

Kraj, 3 listopada 2011

Jadwiga Sztabińska naczelną "Dziennika Gazety Prawnej"

A ponadto inne zmiany organizacyjne w spółce Infor Biznes.

Kraj, 27 października 2011

"Dziennik Gazeta Prawna" rusza z kampanią wizerunkową

Gazeta chce podkreślić opiniotwórczą rolę oraz utrzymać dotychczasową grupę odbiorców.

Kraj, 21 października 2011

"Gazeta Wyborcza" najchętniej cytowanym dziennikiem

Wrześniowe badania cytowań prasy przeprowadzone przez Newton Media nie przynoszą większych niespodzianek.

Kraj, 21 października 2011

"Forbes" z trzema dodatkami i kampanią

Listopadowe wydanie magazynu promowane jest w m.in. w telewizji i radiu.

Kraj, 17 października 2011

Tomasz Wróblewski w nowym zarządzie Presspubliki

Nowy właściciel wydawnictwa wprowadza własny zarząd.

Kraj, 14 października 2011

Relaunch "Dziennika Gazety Prawnej"

Większy nacisk na poradnikowy charakter, rozszerzenie tematyki prawnej oraz nowe działy - to wszystko w nowej szacie graficznej dziennika.

Do redakcji, 12 października 2011

Atmedia i Aegis: TV potęgą jest, i basta!

Etnografia w połączeniu z TGI może prowadzić na manowce w próbie opisu polskiego odbiorcy telewizji - Edward Korbel, szef badań grupy Aegis, i Joanna Nowakowska, odpowiedzialna za relacje z mediami w Atmediach, biorą pod lupę kontrowersyjne wnioski twórców Etnomedia.