M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dziennik.pl (marka)"

Kraj, 25 lipca 2014

"Sens" rozdaje kupony zniżkowe na studia

Wydawca wspiera promocją najnowsze wydanie magazynu.

Kraj, 9 grudnia 2011

Infor Biznes chce mieć serwis dla mężczyzn

Spółka uruchomiła serwis Jegostrona.pl.

Kraj, 2 grudnia 2011

Bartłomiej Bajerski szefem serwisu Dziennik.pl

Zastąpi na tym stanowisku Joannę Skrzypczak.

Kraj, 21 października 2011

Ewa Liszcz szefem serwisów Dziennik.pl

Infor awansuje dotychczasową kierownik działu analiz internetowych i SEO.

Kraj, 28 stycznia 2011

Powrót "Laifu"

Na rynek wraca muzyczny magazyn "Laif".

Kraj, 27 grudnia 2010

Diners Club rusza z urodzinową loterią

Agencja marketing zintegrowanego Business Tank opracowała loterię z okazji 60-lecia Diners Club.

Kraj, 13 lipca 2010

Dziennik.pl dopasowany do trendów

Krótsze materiały, częsta aktualizacja oraz lżejszy layout to elementy nowego wcielenia Dziennika.pl. Wydawca przygotował także specjalną ofertę dla reklamodawców.

Kraj, 8 marca 2010

Infor Biznes wprowadza zmiany w formule Dziennik.pl

Infor Biznes zmienia formułę serwisu internetowego Dziennik.pl. Jest to m.in. efekt reorganizacji w zespole tego projektu. Ostatnio z wydawcą rozstał...

Kraj, 3 lutego 2010

Infor Biznes zyskał wyłączność na "Financial Timesa" w sieci

Wydawnictwo Infor Biznes, właściciel "Dziennika Gazety Prawnej" i serwisów związanych z tytułem, został jedynym wydawcą mającym wyłączność na wykorzystywanie materiałów...

Kraj, 14 października 2009

Magdalena Jabłońska ponownie w biurze reklamy Springera

Magdalena Jabłońska, ostatnio dyrektor sprzedaży działu internet w biurze reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska, wróciła do wydawnictwa. Przez ostatni...

Kraj, 12 października 2009

Agata Broda menedżerem ds. PR w Infor Biznes

Do spółki Infor Biznes dołączyła Agata Broda. Objęła nowo utworzone stanowisko menedżera ds. public relations - rzecznika prasowego tej spółki....

Kraj, 29 września 2009

Dziennik.pl znowu w ofercie ARBOnetwork

Serwis Dziennik.pl z portfolio wydawnictwa Infor Biznes ponownie dołączył do oferty sieci reklamy internetowej ARBOnetwork (ARBOmedia Polska). Witryna była już...

Kraj, 24 września 2009

Change generuje ruch na YouTube dla Skody Yeti

Ponad milion wejść na stronie YouTube miała w ciągu 10 dni kampania przygotowana przez Change Integrated dla marki Skoda Yeti....

Kraj, 18 września 2009

Kozicka i Truszkowska przeszły z "Rzeczpospolitej" do Inforu

Gabriela Kozicka i Anna Truszkowska dołączyły do biura reklamy Infor Biznes, wydawcy "Dziennika Gazety Prawnej". Obie ostatnio związane były z...

Kraj, 17 sierpnia 2009

Infor Biznes zaczyna sprzedaż reklamy w "Dzienniku" i Dziennik.pl

Spółka Infor Biznes, począwszy od 17 sierpnia br., staje się wydawcą "Dziennika. Polska, Europa, Świat" i serwisu Dziennik.pl. Od tego...

Kraj, 19 maja 2009

Canal Plus stawia na sport w działaniach wizerunkowych

Rusza kampania wizerunkowa stacji Canal Plus. Działania prowadzone będą pod hasłem "Gdzie jest piłka?". Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku nadawcy...

Kraj, 13 stycznia 2009

Axel Springer udostępnił widżet z newsami w portalu Dziennik.pl

Od stycznia br. na stronach portalu Dziennik.pl należącego do Axel Springer Polska jest dostępny widżet z najnowszymi informacjami tworzonymi przez...

Kraj, 7 stycznia 2009

Piotr Welc dyrektorem wydawniczym portalu Dziennik.pl

Piotr Welc objął stanowisko dyrektora wydawniczego portalu Dziennik.pl należącego do Axel Springer Polska. Jest odpowiedzialny za strategię rozwoju serwisu w...

Kraj, 9 września 2008

Axel Springer uruchamia serwis społecznościowy Students.pl

Students.pl jest nowym projektem internetowym Axel Springer Polska. Florian Fels, prezes zarządu Springera w Polsce, podkreślił, że Students.pl jest pierwszym...

Kraj, 29 maja 2008

Springer stawia na produkty online; chce zwiększyć udział w rynku e-reklamy

Wydawnictwo Axel Springer Polska zamierza mocno rozwijać swoje serwisy online. Celem wydawnictwa jest tworzenie wortali tematycznych, a nie stron dla...

Kraj, 28 maja 2008

Springer sam sprzedaje reklamy online

Z początkiem czerwca wydawnictwo Axel Springer Polska będzie prowadzić samodzielną sprzedaż reklam w swoich serwisach internetowych. Dotąd współpracowało w tym...

Kraj, 25 kwietnia 2008

Kampania portalu Dziennik.pl autorstwa agencji Off

Agencja reklamowa Off przygotowała kampanię internetową dla portalu informacyjnego Dziennik.pl. Agencja odpowiada za koncepcję, zajmuje się także realizacją bannerów. Kampania...

Kraj, 13 marca 2008

Dziennik.pl uruchamia podserwisy użytkowe

Dziennik.pl (Axel Springer Polska) ma nowe serwisy partnerskie. Są to wyszukiwarka ofert nieruchomości Otodom.dziennik.pl przygotowana wraz z serwisem ogłoszeniowym Otodom.pl...

Kraj, 8 lutego 2008

Onet.pl, TVN24 i TVN najczęściej cytowane w 2007 r.

Jak wynika z rocznego raportu Instytutu Monitorowania Mediów, najbardziej opiniotwórczymi stacjami 2007 r. są TVN24 i TVN. Wśród portali internetowych...

Kraj, 22 stycznia 2008

Dziennik.pl rozpoczął dwuetapową kampanię reklamową

Serwis Dziennik.pl (Axel Springer Polska) wystartował z nową kampanią reklamową. Jest ona następstwem listopadowego relaunchu serwisu. Odnowiono wówczas layout i...

Kraj, 6 grudnia 2007

Inteligo powiększa dział marketingu; po długiej nieobecności wraca z komunikacją marki

Inteligo Financial Services (IFS), właściciel kont Inteligo należący do PKO BP, powiększa dział marketingu. Michał Jabłoński został kierownikiem ds. komunikacji...

Kraj, 4 grudnia 2006

Gazeta.pl ofiarą ataku hakerskiego

W czwartek 30 listopada ok. godz. 19 portal Gazeta.pl (Agora SA) był częściowo niedostępny (dotyczyło to głównej strony portalu). W...