M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dziennik Polski (marka)"

Kraj, 30 maja 2014

Odchodzi współtwórca "Faktu"

Grzegorz Jankowski ustępuje ze stanowiska naczelnego.

Kraj, 24 czerwca 2013

Neckermann reklamuje letnią ofertę w prasie, radiu i w internecie

Kampania radiowa potrwa pięć tygodni, a online - trzy miesiące.

Kraj, 21 lutego 2013

Beata Bratek dyrektorem marketingu Prasy Krakowskiej

Polskapresse tworzy nowe stanowisko w krakowskim oddziale.

Kraj, 5 listopada 2012

Nitek z-cą naczelnego w "Dzienniku Polskim"

Kierownictwo dziennika wzmocniło się o nowego z-cę redaktora naczelnego.

Kraj, 30 marca 2012

Niski zmienia rolę w Polskapresse

Po roku pracy w oddziale Prasy Krakowskiej pokieruje oddziałem Prasy Bałtyckiej.

Kraj, 7 lutego 2012

Harpula naczelnym "Gazety Krakowskiej"

Krakowski dziennik ma nowego redaktora naczelnego.

Kraj, 18 stycznia 2012

Kęskrawiec naczelnym "Dziennika Polskiego"

Krakowski dziennik ma nowego naczelnego.

Kraj, 26 października 2011

Roszady w "Dzienniku Polskim"

Z wydawnictwa odchodzą dotychczasowy naczelny i sekretarz redakcji.

Kraj, 4 lipca 2011

"Dziennik Polski" w rękach Polskapresse

Wydawnictwo Jagiellonia sprzedało krakowski dziennik wydawcy "Polski The Times".

Kraj, 17 maja 2011

Austrian Airlines promuje słoneczne podróże

Kampania połączeń lotniczych z południową Europą została zaplanowana w internecie oraz prasie.

Kraj, 20 kwietnia 2010

Anna Burda odpowiada za marketing S4

Jej awans na stanowisko new business managera wiąże się z poszerzeniem kompetencji.

Kraj, 30 października 2009

Grand prix 7. edycji Chimery dla "Dziennika Polskiego"

Grand prix siódmej edycji konkursu projektowania prasowego Chimera zdobył "Dziennik Polski" (Wydawnictwo Jagiellonia), za projekt okładki dodatku magazynowego "Magnes". W...

Przetargi, 3 czerwca 2009

DSK realizuje letnią kampanię portu lotniczego Kraków - Balice

Agencja reklamowa DSK rozpoczęła pracę nad kampanią reklamową letniej oferty portu lotniczego Kraków - Balice. Kampania regionalna będzie prowadzona na...

Kraj, 23 kwietnia 2009

Pijanowska i Bilewska zarządzają reklamą Springera w regionach; mniejsze wynagrodzenia w "Fakcie"

Beata Pijanowska i Patrycja Bilewska objęły stanowiska szefów regionalnych oddziałów biur reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska. Będą zarządzały strukturami...

Kraj, 17 listopada 2008

Jagiellonia wprowadza zmiany w "Dzienniku Polskim"

Wydawnictwo Jagiellonia wprowadziło na rynek odnowiony "Dziennik Polski". Zmiany dotyczą przede wszystkim szaty graficznej i struktury gazety oraz serwisu internetowego....

Kraj, 13 listopada 2008

Novo Maar prowadzi kampanię krakowskiego Osiedla Europejskiego

Należąca do grupy deweloperskiej AFI Europe spółka Novo Maar wspiera kampanią wizerunkową pod hasłem "Osiedle z wizją" krakowską inwestycję Osiedle...

Kraj, 10 lipca 2008

Demo autorem urodzinowej kampanii Osiedla Europejskiego

Agencja reklamowa Demo Effective Launching realizuje kampanię wizerunkową dla Osiedla Europejskiego, inwestycji spółki Novo Maar należącej do międzynarodowej grupy deweloperskiej...

Kraj, 27 czerwca 2008

Scholz & Friends i ZenithOptimedia reklamują Lokatę Olimpijską PKO BP

Bank PKO BP wprowadza nową 16-miesięczną Lokatę Olimpijską. Jej sprzedaż potrwa miesiąc (do 24 lipca), a bank wspiera ją intensywną...

Kraj, 2 kwietnia 2008

Tomasz Maciejowski dyr. zarządzającym Wydawnictwa Jagiellonia

Tomasz Maciejowski został dyrektorem zarządzającym Wydawnictwa Jagiellonia SA, wydawcy "Dziennika Polskiego". Jest to nowe stanowisko w spółce. Głównym zadaniem nowego...

Kraj, 27 marca 2008

Wielcy aktorzy czytają "Pana Tadeusza" w nowym cyklu "Dziennika Polskiego"

"Dziennik Polski" (Wydawnictwo Jagiellonia SA) rozpoczyna nową kolekcję płyt - "Wielcy aktorzy czytają "Pana Tadeusza"". Pierwsza płyta z Księgą I...

Kraj, 11 grudnia 2007

Media Regionalne ruszają ze sprzedażą pakietów

Biuro reklamy Mediów Regionalnych wprowadziło do swojej oferty dwa pakiety reklamowe: "Pakiet 21" i "Pakiet 13". Pakiety opierają się nie...

Kraj, 4 września 2007

"Dziennik Polski" pierwszy raz w internetowym kiosku

Od 3 września "Dziennik Polski" jest dostępny w formacie elektronicznym na eGazety.pl. "Dziennik Polski" to pierwszy dziennik regionalny, który zdecydował...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Polskapresse zaprzecza doniesieniom o przejęciu "Dziennika Polskiego"

Grupa wydawnicza Polskapresse zaprzeczyła informacjom o prawdopodobnym przejęciu od Wydawnictwa Jagiellonia małopolskiej gazety "Dziennik Polski". Taką informację podał serwis tvn24.pl....

Kraj, 20 czerwca 2007

Maria Kudroń dyrektorem TVP3 w Bydgoszczy

Maria Kudroń została nowym dyrektorem TVP3 w Bydgoszczy. Zastąpiła Macieja Grześkowiaka, który jest szefem sztabu Komitetu Organizacyjnego Euro 2012. Maria...

Kraj, 18 czerwca 2007

S4 pomysłodawcą i organizatorem kampanii społecznej "Dobra diagnoza - zdrowe dzieciństwo"

Agencja reklamowa S4 jest pomysłodawcą i organizatorem wykonawczym kampanii społecznej "Dobra diagnoza - zdrowe dzieciństwo". Agencja jest też odpowiedzialna za...

Kraj, 15 maja 2007

Orange IMAX promuje się w prasie lokalnej

Dom mediowy PRO Media House przygotował dla kin Orange IMAX kampanię promującą wybrane propozycje filmowe oraz najnowsze pokazy premierowe. Kampania...

Kraj, 10 maja 2007

"Życie Warszawy" zastąpi własny dodatek TV "Teleprogramem"

"Życie Warszawy" (Dom Prasowy) od piątku 18 maja dołączać będzie nowy dodatek telewizyjny "Teleprogram" (spółka Teleprogram). Zastąpi on dotychczasowy własny...

Kraj, 16 lutego 2007

Polskapresse podkreśla rolę regionów w czasie prac nad projektem ogólnopolskim

Dorota Stanek, prezes zarządu grupy wydawniczej Polskapresse, wystosowała do wszystkich pracowników spółki list, w którym zapewniła o wzmacnianiu roli dzienników...

Kraj, 16 maja 2006

"Dziennik Polski" z dodatkami przez kilka kolejnych dni maja

"Dziennik Polski" (Wydawnictwo Jagiellonia) ukazujący się w woj. małopolskim zaplanował na najbliższe dni kilka akcji promocyjnych. Od dziś w każdy...

Kraj, 3 listopada 2005

SPC House of Media przygotował kampanię włoskiego regionu narciarskiego Trentino

SPC House of Media przygotował kampanię dla włoskiego regionu narciarskiego Trentino. Kampania wykorzystuje polski motyw nawiązujący do tego, że w...

Kraj, 7 kwietnia 2005

PTF Bank promuje nową markę i ofertę kredytową

PTF Bank SA, który od początku roku działa pod nową marką Santander Consumer PTF Bank, rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową, która ma...

Kraj, 1 marca 2005

Chiquita Polska będzie reklamować swoją markę bananów

Chiquita Polska, importer i dystrybutor świeżych owoców, głównie bananów z Ameryki Południowej, zaplanowała kampanię reklamową w telewizji, na outdoorze oraz...

Kraj, 28 września 2004

Promocja w mediach krakowskich wesprze nową inicjatywę Muzeobranie

Nieformalna grupa pod nazwą Koalicja Pasjonatów Kultury Wolnego Czasu zorganizuje 10 października br. projekt Muzeobranie popularyzujący aktywną obecność w przestrzeniach...

Kraj, 2 września 2004

AHA i PanMedia Western przygotowały pierwszy projekt dla Austrian Airlines

Ruszyła kampania reklamowa austriackich linii lotniczych Austrian Airlines. Kreację przygotowała agencja reklamowa AHA, a w zakresie planowania i zakupu mediów...

Kraj, 4 sierpnia 2004

Bożena Tajduś szefem promocji dziennika "Życie Warszawy"

Bożena Tajduś objęła funkcję dyrektora działu promocji dziennika "Życie Warszawy" wydawanego przez Dom Prasowy Sp. z o.o. Od lutego br....

Kraj, 4 maja 2004

Rusza kampania "Panoramy Firm" w prasie

Eniro Polska Sp. z o.o., wydawca książek teleadresowych "Panorama Firm", startuje z kampanią w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. W styczniu...

Kraj, 21 kwietnia 2004

Dni Polskiego Produktu - kolejny etap kampanii wspierającej polskie marki

W ramach kampanii społecznej wspierającej akcję "Kupując polskie produkty, dajesz pracę" przeprowadzona zostanie akcja Dni Produktu Polskiego. Będzie ona miała...

Kraj, 18 lutego 2004

Almeco rozbudowuje sieć salonów sprzedaży samochodów marki Saab

Pod koniec lutego br. w Krakowie zostanie otwarty nowy punkt dealerski marki Saab. Wyłącznym importerem samochodów Saab na rynek polski...

Kraj, 4 lutego 2004

Commercial Union TFI podkreśla swoje dobre wyniki inwestycyjne

Commercial Union Polska - Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło kilkutygodniową kampanię prasową. Jej celem jest poinformowanie potencjalnych klientów o bardzo dobrych...

Kraj, 8 października 2003

Wyjaśnienie: "Teleprogram"

We wczorajszym DS "MMP" poinformowaliśmy, że firma A-Press, wydawca "Teleprogramu" - dodatku telewizyjnego do dzienników regionalnych i tygodników lokalnych, zamierza...

Kraj, 29 września 2003

W "Gazecie Krakowskiej" nowy layout, więcej opinii, poszerzone dodatki

"Gazeta Krakowska" zmienia się od 1 października br. Ma podnieść także nakład, ale jego wysokość jeszcze nie jest podawana. "Gazeta...

Kraj, 28 sierpnia 2003

Eniro Polska inicjuje promocyjne akcje radiowe

Eniro Polska przygotowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej książek teleadresowych "Panorama Firm", która jest kontynuacją akcji promocyjnej "Znajdziesz wszystko, szczególnie...". Nowością...

Kraj, 1 sierpnia 2003

Piwo Harnaś sponsorem "Tatrzańskich Wici"

Należące do grupy Carlsberg-Okocim SA piwo Harnaś będzie sponsorem cyklu imprez "Tatrzańskie Wici" zaplanowanych na 2-17 sierpnia br. w wybranych...

Kraj, 29 lipca 2003

Dwa lata "Błękitnych Żagli" - imprezy promocyjnej marki Nivea

Drugi rok agencja reklamowa D&M Advertising prowadzi dla firmy Beiersdorf-Lechia SA kampanię wizerunkową "Nivea Błękitne Żagle". Głównym założeniem projektu jest...

Kraj, 25 kwietnia 2003

Konkurs dla dziennikarzy piszących o prawie rozstrzygnięty

24 kwietnia w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród w konkursie dla dziennikarzy - publicystów prawnych organizowanym przez Okręgową Izbę...

Kraj, 8 listopada 2002

Ruszyła kampania Polskiej Akcji Humanitarnej

Dom mediowy ZenithMedia wspólnie z agencją Cryptone Polska zorganizował kampanię na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej wraz z centrami handlowymi APSYS....

Kraj, 16 lipca 2002

RMF FM odkrywa jedną z największych afer ostatnich lat

Reporterzy RMF FM - Marek Balawajder i Tomasz Maszczyk - wpadli na trop prawdopodobnie największej w ostatnich latach afery kryminalnej...

Kraj, 11 kwietnia 2002

Metropolitan Life przygotowuje kampanię nowego produktu

Metropolitan Life Ubezpieczenia na Życie SA przygotowuje kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy produkt - ubezpieczenie MetStudent. Produkt jest dostępny...

Kraj, 5 czerwca 2001

PIOTR ALEKSANDROWICZ ROZSTAŁ SIĘ Z "DZIENNIKIEM POLSKIM"

Piotr Aleksandrowicz rozstał się z "Dziennikiem Polskim" (Wydawnictwo Jagiellonia SA), którego był redaktorem naczelnym od października ub.r. Obowiązki naczelnego pełni...