M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Dziennik Wschodni (marka)"

Kraj, 23 kwietnia 2014

Polskapresse konsoliduje ofertę reklamową swoich tytułów i Mediów Regionalnych

Razem to 19 tytułów płatnych i 4 bezpłatne w skali kraju oraz 88 serwisów WWW.

Kraj, 22 kwietnia 2014

UOKiK zaakceptował inwestora "Dziennika Wschodniego"

Transakcja przejęcia Mediów Regionalnych przez Polskapresse może być sfinalizowana. Firmy wypełniły ostatni warunek - sprzedaży jednego z tytułów.

Kraj, 28 października 2013

Sprzedaż "Dziennika Wschodniego" warunkiem przejęcia Mediów Regionalnych

Polskapresse ma rok na sprzedaż lubelskiej gazety. Tylko pod tym warunkiem może przejąć Media Regionalne.

Kraj, 18 lutego 2013

Media Regionalne koncentruje najciekawsze treści w jednym miejscu

Wydawca dzienników regionalnych uruchamia internetowy "Ekstra Magazyn".

Kraj, 7 maja 2012

Media Regionalne uruchamiają serwis o grach

Wydawca prasy regionalnej startuje z przedsięwzięciem Gra.pl.

Kraj, 28 września 2011

"Dziennik Wschodni" z dwoma bezpłatnymi dodatkami

Media Regionalne uatrakcyjniają treść swoich tytułów.

Kraj, 8 grudnia 2010

Browary Lubelskie wprowadzają Perłę Niepasteryzowaną

Kampania nowej marki rozpocznie się w styczniu.

Kraj, 29 lipca 2010

Krzysztof Wiejak integruje redakcje w lubelskich Mediach Regionalnych

Dotychczasowy redaktor naczelny "Dziennika Wschodniego" poszerzył swoje kompetencje i przejmuje nadzór nad połączonym newsroomem wszystkich redakcji wydawcy w tym regionie.

Kraj, 21 czerwca 2010

Wprowadzenie Big Pressu wróży koniec Giganta

Wspólna oferta reklamowa dzienników regionalnych to konkurencja dla pakietu Gigant, który Media Regionalne tworzyły z Agorą. Obie strony na razie nie określają planów dotyczących dalszej współpracy. Nie będzie Mediataku Bis.

Kraj, 18 czerwca 2010

Dzienniki regionalne w jednym pakiecie

Konkurencyjni wydawcy dzienników regionalnych tworzą wspólny pakiet Big press.

Kraj, 19 maja 2010

MR w Lublinie zwalniają niemal jedną trzecią zespołu

W efekcie łączenia redakcji i powstania nowej struktury reklamowej pracę w lubelskim oddziale Mediów Regionalnych straciło ok. 30 proc. pracowników.

Kraj, 12 marca 2010

Media Regionalne w ramach oszczędności reorganizują oddział w Lublinie

Media Regionalne w ciągu najbliższych miesięcy przeprowadzą reorganizację struktur reklamowych i redakcyjnych oddziału lubelskiego. Celem tych zmian będzie, oprócz oszczędności,...

Kraj, 24 września 2009

Change generuje ruch na YouTube dla Skody Yeti

Ponad milion wejść na stronie YouTube miała w ciągu 10 dni kampania przygotowana przez Change Integrated dla marki Skoda Yeti....

Kraj, 17 listopada 2008

Media Regionalne uruchomiły serwis "Dziennika Wschodniego"

Media Regionalne odświeżyły serwis internetowy "Dziennika Wschodniego". Jest to kolejny wortal gazety regionalnej, jaki w ostatnim czasie przeszedł zmiany. Wcześniej...

Kraj, 23 października 2008

Media Regionalne planują 6-7-proc. podwyżki cen reklam

Media Regionalne, spółka, do której należy m.in. dziewięć regionalnych dzienników, w przyszłym roku skupi się przede wszystkim na rozbudowie swojej...

Kraj, 16 października 2008

Katarzyna Lewandowska z-cą naczelnego "Polska Kurier Lubelski"

Katarzyna Lewandowska objęła stanowisko zastępcy redaktora naczelnego "Polska Kurier Lubelski" (Polskapresse). Ostatnio pracowała jako kierownik działu informacji. Od początku października...

Kraj, 1 października 2008

Dariusz Kotlarz naczelnym "Polski Kuriera Lubelskiego"

Dariusz Kotlarz objął stanowisko redaktora naczelnego dziennika "Polska Kurier Lubelski" (Polskapresse). Do tej pory był pełniącym obowiązki szefem redakcji, a...

Kraj, 26 września 2008

Media Regionalne uruchomiły w Lublinie pierwszą w Polsce czytelnię interaktywną

Media Regionalne uruchomiły w Lublinie pierwszą w Polsce Interaktywną Czytelnię Miejską. Lubelska czytelnia będzie pierwszym z dziewięciu interaktywnych mebli miejskich...

Kraj, 18 września 2008

Polskapresse sfinalizowała zakup "Kuriera Lubelskiego"

Polskapresse zakończyła proces kupna dziennika "Kurier Lubelski", wydawanego przez spółkę Kurier Lubelski. Właścicielem tytułu od 1992 r. był Zbigniew Jakubas....

Kraj, 6 maja 2008

Edytor Press wprowadził tygodnik lokalny "Teraz Puławy"

Edytor Press, wydawca "Dziennika Wschodniego", wprowadził płatny tygodnik lokalny "Teraz Puławy". 32-stronicowy tytuł (w tym 8 stron programu telewizyjnego) w...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Media Regionalne startują z nową strategią marketingową Gazeta 2.0

Dzienniki należące do grupy Media Regionalne rozpoczynają wprowadzanie w życie nowej strategii marketingowej Gazeta 2.0. Jej istotą jest interaktywność, zaangażowanie...

Kraj, 17 grudnia 2007

Andrzej Mielcarek redaktorem naczelnym "Gazety Pomorskiej"

Od 1 stycznia 2008 roku Andrzej Mielcarek obejmie stanowisko redaktora naczelnego "Gazety Pomorskiej". Od lutego 2006 do września br. Mielcarek...

Kraj, 11 grudnia 2007

Media Regionalne ruszają ze sprzedażą pakietów

Biuro reklamy Mediów Regionalnych wprowadziło do swojej oferty dwa pakiety reklamowe: "Pakiet 21" i "Pakiet 13". Pakiety opierają się nie...

Kraj, 12 grudnia 2006

Polskapresse i Media Regionalne wydają kolekcję "Nowoczesna kuchnia polska"

Polskapresse i Media Regionalne, wydawcy dzienników regionalnych, zlecili przygotowanie kolekcji "Nowoczesna kuchnia polska". Jako płatny dodatek do dzienników ukaże się...

Kraj, 1 września 2006

Wspólny wieloodcinkowy projekt multimedialny gazet Orkli i "Życia Warszawy"

Gazety grupy Orkla Press Polska i "Życie Warszawy" (Dom Prasowy) przygotowały nową serię wydawniczą - multimedialną historię Polski "Od Mieszka...

Kraj, 11 października 2005

Do 35 mln zł przeznaczy Orkla na dwie inwestycje poligraficzne

Orkla Press Polska rozbudowuje bazę poligraficzną. Na dwa cele: budowę nowej drukarni w Tarnobrzegu i unowocześnienie drukarni w Białymstoku, przeznaczy...

Kraj, 30 sierpnia 2005

Rusza pierwsza wspólna akcja marketingowa Polskapresse i Orkla Press Polska

Pierwszą wspólną akcję marketingową obejmującą także media ogólnopolskie przeprowadzą dwaj najwięksi wydawcy prasy regionalnej Orkla Press Polska i Polskapresse. Akcja...

Kraj, 8 września 2004

SEB TFI edukuje konsumentów na temat oszczędzania poprzez fundusze inwestycyjne

SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło ogólnopolską akcję edukacyjną pod hasłem "ABC oszczędzania". Głównym celem jest upowszechnienie wiedzy na temat oszczędzania...

Kraj, 8 października 2003

Wyjaśnienie: "Teleprogram"

We wczorajszym DS "MMP" poinformowaliśmy, że firma A-Press, wydawca "Teleprogramu" - dodatku telewizyjnego do dzienników regionalnych i tygodników lokalnych, zamierza...

Kraj, 5 maja 2003

IMR realizuje kampanię reklamową dla marki Seboderm firmy Medagro

Agencja reklamowa IMR przygotowała kampanię reklamową dla marki dermokosmetyków Seboderm. Preparaty dostępne są jedynie w aptekach. W działaniach reklamowych wykorzystano...

Kraj, 6 maja 2002

Vita-Tour - akcja profilaktyki zdrowotnej miesięcznika "Vita"

Celem akcji Vita-Tour organizowanej przez miesięcznik "Vita" (wydawca Edipresse Polska) jest promocja profilaktyki, zdrowego trybu życia oraz szerzenie wiedzy o...

Kraj, 17 kwietnia 2002

"Kurier Lubelski" wkrótce zmniejszy format i zmieni layout

"Kurier Lubelski", dziennik Lublina i okolic, na przełomie maja i czerwca br. zmniejszy format z A2 na A3. Jednocześnie przeobrażony...

Kraj, 13 listopada 2001

"Kurier Lubelski" organizuje własne reality show z udziałem rodzin

W gazecie codziennej rozgrywać się będzie pierwsze prasowe reality show. Tak swoje najnowsze przedsięwzięcie dziennikarsko-marketingowe określa dziennik regionalny "Kurier Lubelski"....