M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "E.Leclerc (firma)"

Zagranica, 3 grudnia 2015

Francuska sieć Casino i hiszpańska Dia zawiązują strategiczny alians

Broniąc się przed ekspansją brytyjskich i niemieckich detalistów, francuska sieć Casino oraz hiszpańska Dia utworzyły strategiczny podmiot o nazwie ICDC Services.

Kraj, 20 maja 2015

E. Leclerc z ogólnopolską kampanią

Sieć świętuje swoje 20. urodziny w Polsce, dlatego po raz pierwszy spoty będą emitowane w telewizji.

Zagranica, 27 stycznia 2015

Carrefour ukarany za użycie reklamy porównawczej

Francuski sąd na wniosek sieci Intermarché ukarał Carrefoura kwotą 800 tys. euro za stosowanie w 2013 roku cenowych reklam porównawczych. Co ciekawe, reklamy te były głównie wymierzone w inną, konkurencyjną sieć supermarketów E.Leclerc.

Kraj, 11 sierpnia 2014

Sieć E.Leclerc startuje z akcją Le Rodzinka

Rusza akcja sieci sklepów, która ma na celu lepsze poznanie potrzeb klienta i będzie komunikowana w mediach społecznościowych oraz radiu.

Kraj, 11 lipca 2014

Rusza pierwsza promocja płatności portfelem V.me by Visa

Prowadzi ją ING Bank, który jako pierwszy wdrożył rozwiązanie Visy, i partnerzy akcji: Merlin.pl, internetowy E.Leclerc oraz Winezja.pl. Portfel Visy wdraża także BZ WBK.

Kraj, 13 grudnia 2013

Marta Kulcak-Boryń country managerem POS Media

Dotychczasowa dyrektor zarządzająca Walk Promotion pokieruje polskim oddziałem POS Media.

Kraj, 13 marca 2013

POS Media Poland zacieśnia współpracę z Tesco

Firma nadal będzie miała wyłączność na reklamy na wózkach w Tesco, a także na sensomatach, czyli bramkach antykradzieżowych i przy kasach.

Kraj, 9 lipca 2012

Tesco rusza ze sprzedażą przez internet

Na razie z usługi tej skorzystają mieszkańcy Warszawy i okolic.

Kraj, 8 marca 2012

Slavek i Slavko w Polsce i Europie

Kolporter rozpoczął dystrybucję maskotek Euro 2012.

Kraj, 1 lutego 2012

StreetMobile współpracuje z Cinema City

Firma Media Mobile przygotowała aplikację na telefony komórkowe, która ma być mobilną odpowiedzią na zakupy grupowe, i pozyskuje pierwszych sieciowych klientów.

Kraj, 18 sierpnia 2011

LOT wprowadza markę Vivanta na rynek masowy

Na rynku dań gotowych pojawia się nowy gracz.

Kraj, 4 maja 2011

Primavera klientem Partner ASM

Agencja zajmie się obsługą marki w 160 punktach handlu nowoczesnego.

Kraj, 18 marca 2011

Partner ASM przejmuje obsługę Rolnika

Obsługę merchandisingową Rolnika tracą agencje Focus i Work Service.

Artykuły weekendowe, 19 listopada 2010

Marketing sensoryczny nabiera znaczenia

Mood Media Corporation przekonuje, że konsument dłużej zostanie w sklepie, gdy będzie w nim ładny zapach.

Kraj, 19 sierpnia 2010

AdTotal z nowym cennikiem

Zmiana cen i formatów reklam w multimedialnej sieci WP ma zoptymalizować wykorzystanie dostępnych w niej powierzchni.

Kraj, 14 lipca 2010

Atvertin kończy działalność

Po dwóch latach od startu firma digital signage znika z rynku.

Kraj, 4 stycznia 2010

Zgoda UOKiK na zakup sklepów Billa i 35 Biedronek

Sieć E.Leclerc może kupić sklepy Billa, a spółka Presspo otrzymała zgodę na zakup 35 dyskontów spożywczych należących do sieci Biedronka...

Kraj, 10 grudnia 2009

E.Leclerc buduje lojalność w ramach Dominomanii

Sieć handlowa E.Leclerc prowadzi akcję lojalnościową Dominomania, w której wykorzystana została postać kota Garfielda. Klienci za zakupy specjalnie oznaczonych produktów...

Kraj, 27 maja 2009

PKO BP prowadzi zintegrowane działania komunikacyjne

Bank PKO BP ruszył z nową odsłoną kampanii reklamowej Max Pożyczki - swojego wiodącego produktu w ofercie consumer finance. Kampania...

Kraj, 21 maja 2009

Müller inwestuje w marketing bezpośredni

Jutro Müller Polska, który w styczniu br. wszedł na polski rynek przetworów mlecznych, rozpocznie dwumiesięczną promocję konsumencką "Mleczne mile". Osoby,...

Kraj, 3 marca 2009

PKO BP rusza z nową odsłoną reklam Max Pożyczki

Bank PKO BP rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową pożyczki gotówkowej Max Pożyczka. Przekaz eksponuje jej główne zalety, czyli możliwości szybkiego uzyskania...

Kraj, 17 listopada 2008

PKO BP reklamuje pożyczki na święta

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię reklamową pożyczek gotówkowych Max Pożyczka z myślą o osobach, które potrzebują pieniędzy na zbliżające się...

Kraj, 12 września 2008

Hoop Polska wspiera Jupika promocją

Hoop Polska wspiera markę Jupik akcją promocyjną "Zakręcone nagrody Jupika" w sieciach handlowych E.Leclerc, Carrefour, Real i Tesco w całej...

Kraj, 13 czerwca 2008

Haagen Dazs dostępne w handlu nowoczesnym, niebawem kolejne lodziarnie

Lody Haagen Dazs są już dostępne w sprzedaży detalicznej. Ich sprzedaż prowadzą sieci: Alma Market, Piotr i Paweł, E.Leclerc, Tesco,...

Kraj, 11 czerwca 2008

Wina, jabłka i wędzonka specjalnością południowego Tyrolu

Południowy Tyrol rozpoczął w Polsce trzyletnią promocję swoich win, jabłek i wędzonki. Kampania ma zachęcić polskich konsumentów do zapoznania się...

Kraj, 2 kwietnia 2008

Kompania Piwowarska realizuje projekt merchandisingowy Category Theater

Kompania Piwowarska realizuje projekt merchandisingowy Category Theater. Są to specjalne efektowne ekspozycje produktów piwnych, nie tylko Kompanii, ale także konkurencji....

Kraj, 3 marca 2008

Clear Channel Poland ma wyłączność na część nośników POS w Tesco

Clear Channel Poland pozyskał na wyłączność część nośników POS w hipermarketach sieci Tesco. Prawo wyłączności obejmuje powierzchnie w strefie wejścia...

Kraj, 4 lutego 2008

Agnieszka Kalbarczyk dyrektorem handlowym Greenlite Media

Agnieszka Kalbarczyk została dyrektorem handlowym w Greenlite Media - firmie zajmującej się wdrażaniem i zarządzaniem systemami telewizji sklepowych. To nowo...

Kraj, 30 stycznia 2008

Clear Channel Poland poszerza ofertę nośników w sieciach handlowych

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) w związku ze zbliżającymi się świętami wielkanocnymi rozszerza ofertę nośników reklamowych. W sieci...

Kraj, 3 października 2007

Stoiska Tchibo z artykułami nieżywnościowymi powstaną w sklepach E.Leclerc

Tchibo Polska poszerza sieć sklepów "Tchibo. Co tydzień w nowym świecie" z artykułami nieżywnościowymi. Kolejne placówki uruchomi w galeriach handlowych...

Kraj, 24 listopada 2006

CAM Media realizuje kampanię Winiar na paragonach kasowych

CAM Media realizuje dla marki Winiary ogólnopolską przedświąteczną kampanię w super- i hipermarketach. Informacja o zorganizowanej dla klientów Winiar loterii...

Kraj, 27 czerwca 2006

Agencja Partner ASM realizuje program merchandisingowy dla Kimberly-Clark

Agencja Partner ASM rozpoczęła ogólnopolskie działania merchandisingowe dla firmy Kimberly-Clark. Akcja obejmuje m.in. marki: Velvet, Huggies, Subtelle, Szast Prast. Projekt...

Kraj, 11 kwietnia 2006

Aktorka Joanna Liszowska wystąpiła w reklamach kredytów PKO BP

Bank PKO BP do najnowszej kampanii reklamującej ofertę kredytową Szybkiego Serwisu Kredytowego (SSK) zatrudnił aktorkę Joannę Liszowską (znaną m.in. z...

Kraj, 1 września 2005

Acxiom oferuje bazy konsumentów mieszkających w pobliżu hipermarketów

Acxiom Polska oferuje bazy danych klientów mieszkających w obszarach oddziaływania hipermarketów. Rozwiązanie ma wspierać działania promocyjne prowadzone przez konkretne sklepy...

Kraj, 13 lipca 2005

Redd's i Algida reklamują się na nośnikach Clear Channel w hipermarketach

Marka Redd's z portfolio Kompanii Piwowarskiej i lody Algida (Unilever) promują się na nośnikach indoorowych Clear Channel Poland. Stopery i...

Kraj, 15 czerwca 2004

Clear Channel Poland poszerza ofertę nośników w punktach sprzedaży

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland podpisała umowy z kolejnymi, po Tesco i Makro Cash & Carry, sieciami handlowymi na...

Kraj, 16 stycznia 2004

26 tys. sztuk promocyjnych produktów sprzedano w akcji Lipton Ice Tea

W ostatniej listopadowo-grudniowej akcji promocyjnej dla marki Lipton Ice Tea należącej do Unilevera sprzedano 26 tys. promocyjnych produktów. Akcja przygotowana...

Zagranica, 27 maja 2002

E.Leclerc atakuje sztywne prawo cenowe w swojej najnowszej kampanii

Francuski detalista E.Lecerc rozpoczął kampanię reklamową, w której atakuje francuskie prawo cenowe zabraniające sprzedaży poszczególnych produktów poniżej ustalonej w roku...