M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Echo Dnia (marka)"

Kraj, 28 września 2012

Goodyear rusza z promocją serwisów Premio

Marketer rozpocznie kampanię pod hasłem "Kochasz swoje auto? My również!".

Kraj, 30 września 2011

Antyśmieciowa kampania Ministerstwa Środowiska

Akcja edukacyjno-informacyjna ma nauczyć Polaków segregacji śmieci.

Kraj, 21 czerwca 2010

Wprowadzenie Big Pressu wróży koniec Giganta

Wspólna oferta reklamowa dzienników regionalnych to konkurencja dla pakietu Gigant, który Media Regionalne tworzyły z Agorą. Obie strony na razie nie określają planów dotyczących dalszej współpracy. Nie będzie Mediataku Bis.

Kraj, 18 czerwca 2010

Dzienniki regionalne w jednym pakiecie

Konkurencyjni wydawcy dzienników regionalnych tworzą wspólny pakiet Big press.

Kraj, 13 listopada 2008

"Teleprogram" będzie dołączany do "Echa Dnia"

Spółka Teleprogram rozpoczęła współpracę z "Echem Dnia" (Media Regionalne). Do dziennika będzie dołączany TV-guide "Teleprogram" przygotowywany wspólnie przez wydawcę dziennika...

Kraj, 23 października 2008

Media Regionalne planują 6-7-proc. podwyżki cen reklam

Media Regionalne, spółka, do której należy m.in. dziewięć regionalnych dzienników, w przyszłym roku skupi się przede wszystkim na rozbudowie swojej...

Kraj, 27 czerwca 2008

Scholz & Friends i ZenithOptimedia reklamują Lokatę Olimpijską PKO BP

Bank PKO BP wprowadza nową 16-miesięczną Lokatę Olimpijską. Jej sprzedaż potrwa miesiąc (do 24 lipca), a bank wspiera ją intensywną...

Kraj, 22 kwietnia 2008

Media Regionalne startują z nową strategią marketingową Gazeta 2.0

Dzienniki należące do grupy Media Regionalne rozpoczynają wprowadzanie w życie nowej strategii marketingowej Gazeta 2.0. Jej istotą jest interaktywność, zaangażowanie...

Kraj, 11 grudnia 2007

Media Regionalne ruszają ze sprzedażą pakietów

Biuro reklamy Mediów Regionalnych wprowadziło do swojej oferty dwa pakiety reklamowe: "Pakiet 21" i "Pakiet 13". Pakiety opierają się nie...

Kraj, 1 września 2006

Wspólny wieloodcinkowy projekt multimedialny gazet Orkli i "Życia Warszawy"

Gazety grupy Orkla Press Polska i "Życie Warszawy" (Dom Prasowy) przygotowały nową serię wydawniczą - multimedialną historię Polski "Od Mieszka...

Kraj, 18 maja 2006

Orkla Press łączy kieleckie dzienniki "Echo Dnia" i "Słowo"

Wydawnictwo Echo Media wchodzące w skład grupy Orkla Press Polska rezygnuje z dalszego wydawania dziennika "Słowo". Jak podała "Rzeczpospolita" we...

Kraj, 11 października 2005

Do 35 mln zł przeznaczy Orkla na dwie inwestycje poligraficzne

Orkla Press Polska rozbudowuje bazę poligraficzną. Na dwa cele: budowę nowej drukarni w Tarnobrzegu i unowocześnienie drukarni w Białymstoku, przeznaczy...

Kraj, 23 września 2005

Renault promuje Dacię Logan jako "logiczny wybór"

Renault Polska rozpoczął miesięczną kampanię produktową modelu Dacii Logan pod hasłem "Logiczny wybór". Chce zachęcić do kupna tego auta ze...

Kraj, 30 sierpnia 2005

Rusza pierwsza wspólna akcja marketingowa Polskapresse i Orkla Press Polska

Pierwszą wspólną akcję marketingową obejmującą także media ogólnopolskie przeprowadzą dwaj najwięksi wydawcy prasy regionalnej Orkla Press Polska i Polskapresse. Akcja...

Kraj, 23 grudnia 2004

Krzysztof Zdeb prezesem zarządu wydawnictwa Dom Prasowy

Krzysztof Zdeb objął stanowisko prezesa zarządu spółki Dom Prasowy, wydawcy dziennika "Życie Warszawy". Zastąpi na tym stanowisku Dariusza Piekarskiego, który...

Kraj, 24 września 2004

Orkla zwiększy nakłady na promocję i planuje budowę nowych drukarni

Orkla Press Polska zamierza w przyszłym roku "istotnie" zwiększyć budżet na promocję swoich tytułów prasy regionalnej. Ponadto obecnie tworzone są...

Kraj, 8 września 2004

SEB TFI edukuje konsumentów na temat oszczędzania poprzez fundusze inwestycyjne

SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło ogólnopolską akcję edukacyjną pod hasłem "ABC oszczędzania". Głównym celem jest upowszechnienie wiedzy na temat oszczędzania...

Kraj, 21 kwietnia 2004

Orkla Press kupuje "Echo Dnia" i "Słowo Ludu"

Wydawnictwo Orkla Press nabędzie 100 proc. udziałów w spółkach wydawniczych Echo Media (wydaje dziennik "Echo Dnia") i Słowo Media ("Słowo...

Kraj, 7 lutego 2003

One-2-One wprowadza usługę walentynkowych Super-SMS-ów

Czytelnicy dziesięciu tytułów prasy lokalnej korzystających z systemu prasowego Prasa SuperSMS.pl firmy One-2-One mogą przesłać ukochanej osobie SMS-ową walentynkę. Treść...

Kraj, 28 sierpnia 2001

PROMOCJA ODNOWIONEGO "ŻYCIA WARSZAWY"

Dziennik stołeczny "Życie Warszawy" ma nową szatę graficzną. Wyraźnie zmienił się wygląd pierwszej strony: mniejsza winieta, czytelniejszy tytuł czołówki, fotograficzne...