M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Edipresse (firma)"

Kraj, 30 listopada 2015

TVN Media, WP, AMS, Edipresse i Media Impact nagrodzone przez "MMP"

To już 12. edycja Raportu Specjalnego Biura Reklamy przygotowanego przez "Media & Marketing Polska" we współpracy z firmą Millward Brown.

Kraj, 10 listopada 2015

Beata Kierzkowska-Redźko pokieruje nowym biznesem w Biurze Reklamy Edipresse

Objęła nowo powstałe stanowisko dyrektora ds. nowego biznesu i rozwoju.

Kraj, 22 października 2015

Edipresse proponuje kolekcję gier edukacyjnych sygnowanych nazwiskiem Beaty Pawlikowskiej

Na rynek trafia autorska kolekcja puzzli i edukacyjnych gier memory.

Kraj, 28 sierpnia 2015

MAB dla BMW serii 2 Gran Tourer

Trwa kampania promująca nowy model.

Kraj, 6 lipca 2015

GroupM rozwija markę Plista

Obecnie Plista, po czterech miesiącach działania w Polsce, dociera już do ponad 13 mln realnych użytkowników i ma potencjał emisji kilkuset milionów odsłon reklam miesięcznie.

Kraj, 5 maja 2015

Edipresse Polska SA tworzy nowe stanowisko

Dyrektorem do spraw technologii zostaje Kamil Brzeziński.

Kraj, 15 kwietnia 2015

Edipresse z nowym miesięcznikiem "Be Active"

Wydawca wesprze miesięcznik kampanią za 4,5 mln zł, a naczelną redakcji zostanie Ewa Chodakowska.

Kraj, 5 marca 2015

"Mamo, To Ja" obchodzi 20-lecie

Edipresse wesprze jubileusz swojego tytułu kampanią.

Kraj, 26 lutego 2015

"Viva!" jest pełnoletnia

Dwutygodnik obchodzi 18. urodziny i przygotował specjalną edycję magazynu.

Kraj, 8 stycznia 2015

Luksja startuje z kampanią z okazji 25-lecia marki

Koncepcja działań oparta została na bezpośrednim kontakcie z Polkami - spotkaniach i rozmowach na temat kobiecości. Za opracowanie i realizację strategii komunikacji, kreacje oraz copywriting i planowanie mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja Fenomem.

Kraj, 7 stycznia 2015

Edipresse kaja się, że "ubrało" premier Ewę Kopacz do sesji w "Vivie!"

"Informacje o producentach ubrań i biżuterii wykorzystanych do stylizacji podane zostały bez wiedzy Prezes Rady Ministrów".

Kraj, 7 stycznia 2015

Dwutygodnik "Pani Domu" w odświeżonej formule

Edipresse dokonuje relaunchu swojej marki.

Kraj, 2 grudnia 2014

Komarzewski pokieruje promocją segmentu people & glossy Edipresse

Awansowały również inne osoby w zespole wydawnictwa.

Kraj, 5 września 2014

Anna Kęsicka została wydawcą Se.pl

Poprzednio była dyrektorem rozwoju biznesu w Wirtualnej Polsce.

Kraj, 8 sierpnia 2014

Edipresse wyda jesienią "Urodę Życia"

Miesięcznik ma się wpasować przede wszystkim między "Twój Styl", "Panią" i "Zwierciadło". Budżet promocyjny pisma ma wynieść 4,5 mln zł.

Kraj, 24 lipca 2014

Julita Kochman w zespole Stenders

Po pięciu latach pracy w Edipresse Julita Kochman przeszła do działu marketingu firmy kosmetycznej.

Kraj, 24 czerwca 2014

Tyborowska i Zawistowska dołączyły do BR Edipresse

Wydawca wzmocnił zespół biura reklamy.

Kraj, 16 czerwca 2014

Bauer zwiększył udział w rynku czasopism

O 2 pkt proc. wzrosły udziały w rozpowszechnianiu płatnym wydawcy w I kwartale br.

Kraj, 23 kwietnia 2014

Motor-Presse Wydawcą Roku według "Media & Marketing Polska"

Wydawcę uhonorowaliśmy za udane debiuty magazynów i przemyślaną strategię cyfryzacji.

Kraj, 15 kwietnia 2014

"Tato, to Ja" debiutuje na rynku

Edipresse przygotował wydanie specjalne "Mamo, to Ja".

Kraj, 29 listopada 2013

Ruszyła świąteczna kampania Palmy z Murzynkiem

Działania w mediach ruszyły pod hasłem "Upiekłam domowe ciasto".

Kraj, 15 listopada 2013

Monika Ogłozińska w zespole Click House

Agencja zatrudnia project managera.

Kraj, 14 czerwca 2013

"Poradnik Domowy" przeszedł relaunch

Edipresse odświeża tytuł.

Kraj, 26 listopada 2012

Bielmar promuje margarynę Palma

Rusza wielokanałowa kampania wizerunkowa marki promująca domowe wypieki.

Kraj, 14 listopada 2012

Kamis rusza z kampanią adresowaną do kulinarnych pasjonatów

Wielokanałowa kampania wspiera poszerzenie portfolio o Kulinarne Inspiracje.

Kraj, 4 października 2012

Julita Kochman awansowała w Edipresse

Objęła nowo utworzone stanowisko menedżera sprzedaży korporacyjnej.

Kraj, 27 września 2012

Wzmocnienia w They.pl

Powiększono skład działu SEM i handlowego.

Kraj, 25 września 2012

Edipresse promuje modowe wydanie "Flesza"

Magazyn świętuje swoje pierwsze urodziny. Najnowsze wydanie zyska wsparcie reklamowe.

Kraj, 19 stycznia 2012

Anna Tkacz zajmie się promocją poradników Edipresse

Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer jako online marketing specialist.

Kraj, 11 października 2011

Edipresse ma zakaz wypowiadania się o Annie Janickiej

Sąd Okręgowy w ramach postępowania zabezpieczającego uznał zasadność zarzutów redaktor naczelnej "Show" wobec Edipresse.

Kraj, 10 października 2011

"Flesz. Gwiazdy & Styl" debiutuje na rynku

Ukazał się pierwszy numer nowego dwutygodnika people wydawanego przez Edipresse.

Kraj, 9 września 2011

"Show" z nową naczelną

Anna Janicka wraca do Bauera po rocznej nieobecności w firmie.

Kraj, 16 sierpnia 2011

Edipresse tworzy miesięcznik kulinarny

Debiut "Smacznej Kuchni Pani Domu" otrzymał wsparcie w postaci kampanii reklamowej w telewizji i innych mediach.

Kraj, 21 marca 2011

Magazyn "Gala" dwutygodnikiem

Tytuł będzie miał cykl identyczny jak konkurencyjna "Viva!".

Kraj, 17 marca 2011

Wyjątkowe modowe wydanie "Vivy!"

Cały numer ma być poświęcony modzie, a na okładce rodzina "fashionistów": Olivier Janiak i Karolina Malinowska z dziećmi. Projekt ma związek w pakietem reklamowym Edipresse4fashion.

Kraj, 8 lutego 2011

PBC wybrało nowych członków rady nadzorczej

Polskie Badania Czytelnictwa mają dwóch nowych członków rady nadzorczej.

Kraj, 16 listopada 2010

Bohdan Gawroński w radzie nadzorczej PBC

W związku z odejściem Dariusza Piekarskiego z Infor Biznes w radzie nadzorczej PBC zastąpi go Bohdan Gawroński.

Kraj, 18 października 2010

Nowy projekt Cyfrowego Polsatu kanałem dystrybucji prasy

Wraz z rozwojem nowego projektu TV-guide'u Cyfrowego Polsatu pojawią się dodatkowe usługi, w tym m.in. możliwość dystrybucji prasy do domu.

Kraj, 16 września 2010

Cichocki zastąpił Kozłowską-Walesiak w RN PBC

Przedstawiciel Charakterów wszedł na miejsce przedstawiciela AWR "Wprost" (obecnie PMPG).

Kraj, 1 września 2010

IRR kontynuuje współpracę z Wosaną SA

Rusza kampania reklamowa wody dla niemowląt Mama i Ja.

Artykuły weekendowe, 2 lipca 2010

O ludziach, urlopach i markach

Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann, o mijającym tygodniu, ale nie tylko.

Kraj, 28 maja 2010

25 tytułów nagrodzono podczas Szpalt Roku

W tegorocznej edycji konkursu Szpalty Roku najwięcej nagród zebrała Direct Publishing Group. Po raz pierwszy w konkursie wzięły udział Edipresse i Valkea Media.

Kraj, 24 maja 2010

Tilk do Polski, Sowa prawdopodobnie do USA

Niespełna pięć miesięcy potrzebował Marek Sowa, aby pożegnać się z kolejnym wydawnictwem.

Kraj, 24 maja 2010

Edipresse będzie badać internautki

W ofercie działu internetowego wydawnictwa już wkrótce może pojawić się na stałe oferta umożliwiająca badanie preferencji użytkowniczek serwisów.

Kraj, 31 marca 2010

NetSprint.pl planuje dalszą ekspansję na kraje Skandynawii i Europy Środkowo-Wschodniej

Firma NetSprint.pl, właściciel m.in. wyszukiwarki internetowej i sieci reklam kontekstowych Adkontekst, chce w tym roku utrzymać ubiegłoroczne, 34-procentowe tempo wzrostu....

Kraj, 27 stycznia 2010

Sprostowanie: "Przyjaciółka" sprzedała średnio ponad 470 tys. egz. w ciągu ośmiu miesięcy ub.r.

W nawiązaniu do wczorajszej informacji "Edipresse gwarantuje sprzedaż "Pani Domu" w 400 tys. egz. i inwestuje w promocję" podajemy, że...

Kraj, 26 października 2009

Marcin Łasiewicki znowu w redakcji "Gali"

Marcin Sasha Łasiewicki, dotychczas zastępca redaktora naczelnego "Glamour", przechodzi do redakcji "Gali" (G+J Polska). Obejmie tam analogiczne stanowisko. Jego dotychczasowa...

Kraj, 5 października 2009

Edipresse promuje jubileuszowe wydanie "Party"

Na rynku pojawiło się jubileuszowe wydanie dwutygodnika "Party. Życie gwiazd!" z lakierowaną okładką. Magazyn skończył właśnie dwa lata. Z tej...

Kraj, 23 września 2009

Wyborowa ruszy z kampanią wizerunkową

Wyborowa SA przygotowuje dla swojej sztandarowej marki - wódki Wyborowa, nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Wyborowa - Celebracja". Ma ona...

Kraj, 28 sierpnia 2009

Burda łączy kierownictwo redakcji IT i awansuje Adamczyka

Burda Media Polska w ramach segmentu pism komputerowych stworzyła nowe stanowisko redaktora naczelnego wszystkich tytułów. Został nim Michał Adamczyk, który...