M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Effective PR (firma)"

Kraj, 25 września 2014

Goldbach Interactive powiększa zespół

Do agencji dołączył Tomasz Cirmirakis.

Kraj, 11 marca 2011

Ostryga wzmacnia zespół

Do grona pracowników agencji dołączyły Beata Bohdanowicz i Klara Zamłyńska, które objęły stanowiska account executive.

Kraj, 9 marca 2011

Większy zespół Monday PR

Po pozyskaniu kilku klientów do agencji dołączyło sześć nowych osób.

Kraj, 19 sierpnia 2010

Effective PR współpracuje z Michael Page

Agencja zajmie się wspieraniem nowej usługi z zakresu zarządzania personelem.

Kraj, 5 stycznia 2010

Barbara Ożóg zadba o wizerunek sieci restauracji Vapiano

Barbara Ożóg objęła stanowisko marketing & sales managera międzynarodowej sieci restauracji Vapiano Polska. Zajmie się koordynacją działań dotyczących marketingu, PR...

Kraj, 13 lutego 2009

D'aucy, francuska marka mrożonek, wchodzi do Polski; planuje silne wsparcie

D'aucy Polska, lokalny przedstawiciel francuskiej firmy, wchodzi na polski rynek. Wprowadza do sprzedaży nową markę warzyw mrożonych oraz warzyw w...

Kraj, 15 października 2008

Artur Nowak dyrektorem marketingu w BM Polska

Artur Nowak został nowym dyrektorem marketingu w BM Polska, firmie będącej wyłącznym dystrybutorem m.in. farb i emalii takich marek, jak:...

Kraj, 29 marca 2007

Effective PR pracuje dla marki Dulux

Agencja Effective Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą ICI Polska - oddziałem ICI Paints, światowego lidera w produkcji farb dekoracyjnych....

Kraj, 23 marca 2007

Haribo promuje gumę Maoam wśród starszych dzieci

Haribo, producent rozpuszczalnej gumy do żucia Maoam, wprowadza nową strategię marketingową dla tej marki. Rozpoczyna właśnie działania skierowane do starszej...

Kraj, 3 października 2006

Trzy nowe osoby na stanowisku senior specialist w agencji Sensors

Agencja public relations Sensors ma trzech nowych pracowników. Są to: Gabriela Piekarniak, Dorota Tuszyńska i Tomasz Wajda, którzy objęli stanowiska...

Kraj, 14 września 2006

Haribo stawia na edukację i zdrowie w najnowszej kampanii "Haribo smak radości"

Firma Haribo, producent żelków, rozpoczęła drugi etap tegorocznych działań reklamowych - "Haribo smak radości". Tematem przewodnim kampanii jest zdrowie i...

Kraj, 28 sierpnia 2006

Haribo kieruje działania promocyjne marki Maoam do uczniów

Firma Haribo, właściciel marki Maoam, przygotowała dla uczniów specjalną akcję promocyjną. Promocja polega na zakupie w sklepach detalicznych 2 kostek...

Kraj, 27 czerwca 2006

Agencja Wizard zajmie się komunikacją reklamową Salonu Urody & SPA "Royal Vital"

Agencja Wizard zajmie się komunikacją reklamową warszawskiego Salonu Urody & SPA Royal Vital. Wyboru agencji nie poprzedził przetarg ani przegląd...

Przetargi, 30 stycznia 2006

Agencja Krutowicz.com wygrała przetarg na obsługę marki Maoam

Firma Haribo rozstrzygnęła przetarg na obsługę ATL-ową i BTL-ową marki Maoam. Jej budżet reklamowy zdobyła agencja Krutowicz.com. Do tej pory...

Kraj, 6 stycznia 2006

Tomasz Wajda konsultantem w Effective Public Relations

Tomasz Wajda dołączył do zespołu konsultantów agencji Effective Public Relations. Objął stanowisko specjalisty ds. PR. Będzie odpowiadał za obsługę klientów...

Kraj, 28 listopada 2005

Effective PR rozpoczął współpracę z firmą farmaceutyczną Medicofarma

Agencja Effective PR odpowiada za komunikację PR firmy Medicofarma Sp. z o.o. specjalizującej się w produkcji leków OTC oraz suplementów...

Kraj, 9 sierpnia 2005

ADP Polska zleciła Effective PR obsługę w zakresie public relations

Firma ADP Polska, specjalizująca się w outsourcingu kadrowo-płacowym, wybrała w konkursie ofert agencję Effective PR. Agencja ta przez najbliższy rok...

Kraj, 5 kwietnia 2004

Effective PR otworzył witrynę internetową

Zespół Effective Public Relations uruchomił firmową stronę internetową. Witryna skierowana jest do klientów oraz do dziennikarzy. Zawartość stanowią informacje na...