To podobno oferta "ostatniej szansy".
Ponad 700 mln zł przychodów, pierwszy w historii ligi dodatni wynik finansowy netto 16 klubów Ekstraklasy - 66 mln zł, najwyższe wpływy z transferów - 117 mln zł i rekordowe z praw mediowych - 260 mln zł - wynika z raportu EY i Ekstraklasy.
To jeden z wniosków płynących z badania Kantar Millward Brown na zlecenie Ekstraklasy SA oraz danych NC+.
Najważniejszym źródłem finansowania działalności klubów Ekstraklasy pozostaje sponsoring i reklama. Sponsorzy w minionym sezonie wydali na wspieranie klubów najwyższej klasy rozgrywkowej ponad 142 mln zł - wynika z raportu firmy EY i spółki Ekstraklasa.
Grupa Onet-RAS jest jedynym wydawcą internetowym, który będzie publikował skróty, fragmenty i bramki z rozgrywek ligowych.
Umowa zostanie zawarta na jeden sezon z możliwością przedłużenia.
Legia Warszawa okazała się najlepsza na polu marketingowo-medialnym.
Nice Polska nadal Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy.
Nowością w kontrakcie jest umożliwienie dostępu do transmisji także kibicom zza granicy za pośrednictwem serwisu Daily Motion, należącego do grupy Vivendi.
Spółka zarządzającą rozgrywkami oficjalnie nie komentuje.
Łącznie w minionym sezonie kluby Ekstraklasy zarobiły 442 mln zł, o 2,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Ich zadłużenie sięga 412 mln zł.
Spółka będzie rozszerzać swoją obecność w nowych mediach.
Ekstraklasa przejęła 100 proc. udziałów producenta sygnału transmisji meczów.
Według prezesa PTC umowa w tej sprawie jeszcze nie została podpisana.
Spółka jednak kończy przetarg i przechodzi do negocjacji indywidualnych z nadawcami TV.
Na tym stanowisku był wakat po dymisji Ireneusza Trąbińskiego.
Spółka dementuje informacje o zakończeniu bez rozstrzygnięcia przetargu na transmisje meczów.
Właściciel praw do transmisji rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy zorganizował przetarg.
W rywalizacji nie biorą udziału Polsat, Cyfrowy Polsat oraz TP SA.
Warka, marka piwa z portfolio Grupy Żywiec SA, została oficjalnym sponsorem Ekstraklasy, czyli pierwszej ligi piłkarskiej. Grupa Żywiec i zarządzająca...
Ekstraklasa SA, spółka zarządzająca rozgrywkami pierwszej ligi piłkarskiej, podpisze dziś umowę sponsorską z Grupą Żywiec SA. Przedstawiciele obu stron nie...
Marka Orange zastąpi logo TP na koszulkach polskiej reprezentacji narodowej w piłce nożnej. Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy Telekomunikacji Polskiej, informuje, że...
Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era, zaprzecza informacjom o negocjacjach z Ekstraklasą SA. Ostatnio niektóre media, m.in. "Rzeczpospolita", powołując...
Przed rozpoczęciem wiosennych rozgrywek pierwszej ligi piłkarskiej, czyli przed 28 lutego 2009 r., Ekstraklasa SA, spółka zarządzająca tymi rozgrywkami, ma...
Agora SA i Ekstraklasa SA uruchomiły serwis Ekstraklasa.TV mający wyłączność na emitowanie w internecie materiałów wideo z meczów piłkarskiej Ekstraklasy,...
Wśród spekulacji rynkowych pojawiła się informacja, że sponsorem ligi zostanie producent napojów energetycznych Red Bull. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Ekstraklasa...
Wspólna oferta spółek Canal Plus Cyfrowy i Telekomunikacja Polska zwyciężyła w przetargu na główny pakiet praw do pokazywania meczów piłkarskiej...
Telewizja Polsat i ITI Neovision, operator platformy N, podpisały porozumienie o utworzeniu konsorcjum, którego celem jest stworzenie kanału telewizyjnego Polska...
Prezesi 16 klubów piłkarskich Orange Ekstraklasy i przedstawiciele Ekstraklasy SA ogłosili, że unieważniają przetarg na dwa pakiety - główny oraz...