M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Electronic Arts Polska (firma)"

Kraj, 25 września 2014

Launch gry "The Sims 4" ze wsparciem reklamowym [wideo]

Adaptacją reklamy zajęła się Spółdzielnia Artystyczna.

Kraj, 4 listopada 2011

EA Polska intensywnie wspiera "Battlefield 3" [WIDEO]

Z nowym tytułem producent wiąże duże nadzieje i przygotował dla niego jedną z największych w historii kampanii reklamowych.

Przetargi, 12 lipca 2011

Brasil Interactive pracuje dla Electronic Arts Polska

Agencja stworzy nową stronę WWW dla gry "FIFA 12".

Od redakcji, 28 października 2010

Wyjaśnienie dot. nagród Effie

Przyznano dwie nagrody agencji Maxus.

Kraj, 24 czerwca 2010

180heartbeats dla Electronic Arts

Polska zapowiedź "The Sims 3: Kariera" pojawiła się na Facebooku.

Przetargi, 22 czerwca 2010

Endorfina przygotuje event na debiut "FIFA 11"

Electronic Arts Polska wybrał agencję, która zajmie się eventem dla promocji najnowszej gry piłkarskiej.

Kraj, 27 listopada 2009

18 kampanii nagrodzono w konkursie Złote Spinacze 2009

W konkursie Złote Spinacze 2009 oceniającym najlepsze projekty PR w Polsce nagrodzono 18 kampanii. Trzy Złote Spinacze zdobyła agencja Imago...

Kraj, 18 listopada 2008

Electronic Arts oferuje reklamę w nowej edycji gry "FIFA" za 300-400 tys. zł

Electronic Arts Polska, krajowe przedstawicielstwo największego na świecie producenta gier komputerowych i największy obok CD Projekt dystrybutor gier komputerowych w...

Kraj, 23 września 2008

Legia Warszawa w grze "FIFA 09"

Legia Warszawa zawarła umowę o współpracy z firmą Electronic Arts Polska. Na jej mocy producent gry "FIFA 09" stał się...

Kraj, 13 sierpnia 2008

Krzysztof Zych będzie odpowiadał za marketing Electronic Arts w Polsce

Krzysztof Zych, wieloletni szef marketingu (marketing manager) LG Electronics Polska, przechodzi do Electronic Arts Polska, krajowego oddziału największego producenta gier...

Kraj, 26 maja 2008

Tomasz Jarzębowski zajmie się marketingiem EA w Europie Środkowo-Wschodniej

Tomasz Jarzębowski, wieloletni marketing manager polskiego oddziału producenta gier komputerowych Electronic Arts Polska, awansował na product marketing managera w EA...

Kraj, 3 sierpnia 2007

Ebi Smolarek ambasadorem gry EA; alians strategiczny z Agorą

Electronic Arts Polska, polski oddział światowego lidera w grach komputerowych i konsolowych, planuje na koniec września br. start kampanii launchowej...

Kraj, 30 listopada 2006

WP rozstrzygnęła konkurs na najlepszą grę, najwięcej nagród dostała "F.E.A.R." firmy CD Project

Wirtualna Polska rozstrzygnęła konkurs Imperatory na najlepszą grę komputerową. Była to szósta edycja corocznego konkursu. Najwięcej statuetek Imperatora w tym...

Kraj, 24 października 2006

Saatchi & Saatchi zdobyło Grand Prix Effie 2006

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie Awards 2006 triumfowała agencja Saatchi & Saatchi. Trafiło do niej najwięcej nagród, bo...

Kraj, 29 listopada 2005

Placement Cinema City w "FIFA 2006", kampania gry na ekranach Cinema City

Do końca roku potrwają działania Electronic Arts Polska wspierające launch gry piłkarskiej "FIFA 2006". Jest to najważniejsza premiera firmy w...

Kraj, 20 września 2005

On Board Public Relations opracowuje indeks wartości korporacyjnych w Polsce

Agencja On Board Public Relations przygotuje część międzynarodowego raportu dotyczącego wartości korporacyjnych "Corporate Values Index". Przedsięwzięcie jest realizowane w 15...

Kraj, 2 sierpnia 2005

Dobrochna Abramowska account executive w agencji On Board PR

Dobrochna Abramowska objęła stanowisko account executive w agencji On Board PR. Wcześniej pracowała jako specjalista ds. marketingu i wsparcia sprzedaży...

Kraj, 23 czerwca 2005

Electronic Arts launchuje trzy nowe gry, wspiera je akcjami reklamowo-PR-owymi

Electronic Arts Polska wprowadza na polski rynek trzy nowe tytuły gier: "Batman Begins", "Medal of Honour" i "Battlefield II". Jak...

Kraj, 5 maja 2005

Electronic Arts zamierza zwiększyć budżet reklamowy w 2005 r.

Electronic Arts Polska zamierza w tym roku kilkukrotnie zwiększyć swój budżet reklamowy. Przyjęty plan zakłada, że może to być wzrost...

Kraj, 1 kwietnia 2005

Ronaldihno w wirusowym spocie "FIFA Street", w Polsce grę wspiera Marek Saganowski

Brazylijczyk Ronaldihno, najjaśniej obecnie świecąca piłkarska supergwiazda, demonstruje swoje umiejętności piłkarskie w klipie wideo dystrybuowanym w internecie przez firmę Electronic...

Kraj, 3 listopada 2004

Electronic Arts prowadzi kampanię wspierającą grę "FIFA Football 2005"

Electronic Arts Polska rozpoczęła kampanię wspierającą debiut rynkowy najnowszej wersji bardzo popularnej sportowej gry komputerowej - "FIFA Football" (wersja 2005)....

Kraj, 18 sierpnia 2004

EA planuje na wrzesień start kampanii "The Sims II"

Electronic Arts Polska przygotowuje się do swojej najważniejszej tegorocznej premiery - będzie to launch gry "The Sims II". Kampania wprowadzająca...

Kraj, 13 sierpnia 2004

Electronic Arts poszerzy kanały reklamy gier komputerowych

Electronic Arts Polska, polski oddział światowego lidera rynku gier komputerowych, zapowiada, że zerwie z tradycyjnym w naszym kraju modelem reklamy...