M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Elle Decoration (marka)"

Kraj, 8 lipca 2014

Burda dopasowała strukturę BR do wydawniczej

Po niedawnej reorganizacji w BR wydawca wprowadził kolejne korekty.

Kraj, 4 czerwca 2014

Fakro rusza z kampanią

Producent okien dachowych promuje się w mediach. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MI Polska. Media na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy Rosat Media.

Kraj, 3 marca 2014

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Kraj, 13 października 2011

Zmiany personalne w strukturach "Zwierciadła"

Zofia Fabjanowska-Micyk nową szefową działu kultury w "Zwierciadle", Jolanta Marcinkowska-Bierzońska nowym dyrektorem artystycznym "Sensu" i "Zwierciadła".

Kraj, 13 września 2011

Paulina Wrzesińska pokieruje sprzedażą reklam "Maxima"

Męski magazyn, którego wydawanie zawieszono kilka lat temu, wraca na polski rynek za sprawą Ginza Media Group.

Kraj, 11 sierpnia 2011

Michał Helman i Iwona Surała awansują w Burdzie

Wydawnictwo tworzy dwa nowe stanowiska, na które awansują menedżerowie firmy.

Kraj, 2 listopada 2010

Ciosek i Staszewski w zespole reklamy Burdy

Zespół biura reklamy tytułów Burdy powiększa zespół.

Kraj, 2 września 2010

De Dietrich stawia na luksusowe AGD

Marketer koncentruje się na działaniach, które mają doprowadzić do wzrostu wskaźników rozpoznawalności marki na polskim rynku.

Kraj, 27 listopada 2009

Luksusowa marka Baxter wchodzi do Polski

Do Polski wchodzi luksusowa marka wnętrzarska Baxter. Produkty tej firmy pojawią się na rynku na początku grudnia br. W Polsce...

Kraj, 9 czerwca 2009

"Elle Decoration" będzie dwumiesięcznikiem

Wydawnictwo Burda Publishing Polska zdecydowało o zmianie cyklu wydawniczego magazynu "Elle Decoration". Począwszy od numeru październikowego, pismo będzie się ukazywało...

Kraj, 1 grudnia 2008

Burda zwalnia i łączy stanowiska szefów redakcji tytułów grupy living

Grupa Hubert Burda Media zlikwiduje 20 stanowisk we wszystkich trzech spółkach, które wchodzą w jej skład: Burda Media Polska, Burda...

Kraj, 24 listopada 2008

Bauer wprowadza zmiany na stanowiskach naczelnych TV-guide'ów

Nową naczelną tygodnika "Tele Świat" została Ewa Wąsikowska-Tomczyńska, dotychczas naczelna "Super TV". Jej zastępcą został Robert Pieńkowski, poprzednio związany z...

Kraj, 8 października 2008

Murator zatrudnia dwóch nowych zastępców naczelnej magazynów wnętrzarskich

Wydawnictwo Murator SA utworzyło dwa nowe stanowiska zastępców Małgorzaty Tomczyk, redaktor naczelnej magazynów wnętrzarskich ("Dobre Wnętrze", "M jak mieszkanie", "Moje...

Kraj, 11 września 2008

Black Red White promuje w prasie ofertę mebli kuchennych

Black Red White prowadzi nową kampanię promocyjną mebli "Kuchenne 2008". Kampania informuje o rabacie na meble, które są dostępne w...

Kraj, 4 września 2008

Burda reorganizuje strukturę; nie będzie rekrutować szefa marketingu

Wydawnictwo Burda Media Polska wprowadziło nową strukturę swojego wydawnictwa i podzieliło tytuły na pięć grup wydawniczych, które są zgodne z...

Kraj, 22 sierpnia 2008

Mediartis wraz z Leroy Merlin wchodzi na rynek custom publishing

Spółka Mediartis rozpoczyna wydawanie nowego magazynu o wnętrzach. Dla Leroy Merlin Polska przygotowała tytuł "Dom z Pomysłem", który skupia się...

Kraj, 12 czerwca 2008

Dobkowska dyrektorem artystycznym, a Sternkopf kreatywnym w redakcji "Elle"

Hubert Burda Media Polska utworzył w strukturach redakcji miesięcznika "Elle" stanowisko dyrektora kreatywnego. Objęła je Esther Sternkopf, która będzie odpowiedzialna...

Kraj, 15 kwietnia 2008

"Mój Piękny Dom" rozpoczyna konkurs dla firm wnętrzarskich

Burda Media Polska i magazyn "Mój Piękny Dom" po raz pierwszy organizują konkurs na produkty do wyposażenia wnętrz. Plebiscyt będzie...

Kraj, 1 lutego 2008

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska zmieniła nazwę

Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska Sp. z o.o. (HFBP) zmienia nazwę na Burda Media Polska. Zmiana jest wynikiem przejęcia 100...

Kraj, 2 stycznia 2008

Kilka zmian personalnych w zespole reklamy "Elle"

W zespole reklamy miesięcznika "Elle" (Hachette Filipacchi Burda Polska) doszło do kilku zmian personalnych. Monika Polasik awansowała na stanowisko senior...

Kraj, 31 października 2007

Marcinkowska-Bierzońska mianuje zastępców w "Elle Decoration"

Jolanta Marcinkowska-Bierzońska, p.o. redaktor naczelnej "Elle Decoration" (Hachette Filipacchi Burda Polska), mianowała Marię Thiel-Roman i Roberta Pieńkowskiego na stanowiska jej...

Kraj, 2 października 2007

Burda Verlag Osteuropa przejmuje brakujące udziały w HFBP

Burda Verlag Osteuropa GmbH przejmie brakujące 49 proc. udziałów w polskiej firmie-córce Hachette Filipacchi Burda Polska (HFBP). Tym samym stanie...

Kraj, 29 czerwca 2007

Grupa Paradyż prowadzi kampanię wizerunkową, wcześniej unieważniła przetarg kreatywny

"Czy wszystko już było?" - to hasło przewodnie najnowszej kampanii wizerunkowej Grupy Paradyż, producenta płytek ceramicznych z Tomaszowa Mazowieckiego. Kampania...

Kraj, 26 stycznia 2007

Kwietniowe "Elle" i "Elle Decoration" będą sprzedawane razem

Kwietniowe wydania miesięczników "Elle" i "Elle Decoration" ukażą się w pakiecie. Będzie on na rynku od 6 marca w nakładzie...

Kraj, 8 grudnia 2006

Habitat, legendarna marka wyposażenia wnętrz, rozpoczął pierwsze działania promocyjne w Polsce

Habitat, legendarna brytyjska marka wyposażenia wnętrz, rozpoczął pierwsze działania promocyjne w Polsce. Składają się na nie dystrybucja 200 tys. broszur...

Kraj, 18 września 2006

Ewa Wituszyńska przechodzi z HFBP do Bauera

Ewa Wituszyńska na początku listopada br. obejmie funkcję dyrektora działu reklamy pism młodzieżowych w Wydawnictwie Bauer. Obecnie jest head group...

Kraj, 1 września 2006

Joanna Myszkorowska pokieruje zespołem sprzedaży w "Dobrym Wnętrzu"

Joanna Myszkorowska obejmuje od września nowo utworzone stanowisko koordynatora sprzedaży i pokieruje zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż reklam w miesięczniku "Dobre...

Kraj, 9 sierpnia 2006

Sabina Stępniak kierownikiem postprodukcji w BadiBadi F/X Studio

Sabina Stępniak, procuct manager w Hachette Filipacchi Burda Polska (odpowiedzialna za miesięczniki "Film" i "Elle Decoration"), rozpoczęła pracę w studiu...

Kraj, 19 czerwca 2006

Krzysztof Kawaliło będzie kierował nowym działem reklamy HFBP

W wyniku fuzji wydawnictw Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska powstanie jeden dział reklamy zajmujący się sprzedażą reklam dla wszystkich...

Kraj, 23 maja 2006

Christian Fiedler zostanie CEO spółki Hachette Filipacchi Burda Polska

Christian Fiedler zostanie CEO powstającej spółki joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska. Christian Fiedler obecnie jest odpowiedzialny za reklamę Burdy...

Kraj, 11 stycznia 2006

Powstanie holding Hachette Filipacchi Medias i Burdy na naszym rynku

Grupa Hachette Filipacchi Medias (HFM) i Grupa Burda zawarły umowę mającą na celu połączenie ich wydawnictw w Polsce. W związku...

Kraj, 5 stycznia 2006

Hachette Filipacchi Medias i Hubert Burda Media stworzą w Polsce jedną spółkę

Hachette Filipacchi Medias, właściciel wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, oraz koncern Hubert Burda Media, do którego należy firma Burda Polska, podjęły...

Kraj, 8 grudnia 2005

Roos nowym product managerem "Samego Zdrowia" w Hachette Filipacchi Polska

Karolina Roos objęła stanowisko product managera magazynu "Samo Zdrowie" w dziale marketingu Hachette Filipacchi Polska. Zastąpiła Sabinę Stępniak-Welc, która przejęła...

Kraj, 18 listopada 2005

Awanse w Interdeco Hachette Advertising Polska

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży tytułów Hachette ("Elle", "Marie Claire", "Elle Decoration", "Film", "Samo Zdrowie"), podjął decyzję o kilku...

Przetargi, 19 października 2005

Hachette przekazuje obsługę mediową ze Star Media do MindShare Polska

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska wybrało nowy dom mediowy. Zwycięzcą przeglądu ofert jest MindShare Polska. W przeglądzie brało udział 7 firm,...

Kraj, 25 sierpnia 2005

Hachette ogłosiło przegląd ofert przed wejściem nowego tytułu i w okresie rewitalizacji "Filmu"

Hachette Filipacchi Polska ogłosiło przegląd ofert w zakresie obsługi mediowej wydawnictwa. Lista agencji nie jest jeszcze zamknięta. W tej chwili...

Kraj, 19 lipca 2005

Yvette Żółtowska-Darska zostanie dyrektorem ds. rozwoju kanałów tematycznych w TVN

Yvette Żółtowska-Darska obejmie od 1 października br. nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju kanałów tematycznych w Grupie TVN. W wymiarze...

Kraj, 9 maja 2005

Interdeco Hachette Advertising Polska wzmacnia się personalnie

Do Interdeco Hachette Advertising Polska, domu sprzedaży wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, dołączają trzy nowe osoby: Magdalena Kowalczyk, Agnieszka Zakrzewska i...

Kraj, 1 kwietnia 2005

Interdeco tworzy stanowiska title managerów

Interdeco Hachette Advertising, dom sprzedaży powierzchni reklamowej tytułów wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, stworzył nowe stanowiska title managerów. Jest to efekt...

Kraj, 24 marca 2005

Nowa struktura, nowy podział pracy w Interdeco Hachette Advertising Polska

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży powierzchni reklamowej tytułów wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, zmienił strukturę. Wprowadzono nowy model pracy. Zostały...

Kraj, 1 marca 2005

Strona internetowa Interdeco została przygotowana przez Jasek Group

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży powierzchni reklamowej "Elle", "Elle Decoration", "Marie Claire", "Filmu" i "Samego Zdrowia", uruchomił nową stronę...

Kraj, 13 grudnia 2004

Przedstawiciele pism wnętrzarskich zjednoczeni przy konkursie Projekt Roku

Miesięcznik "Dom & Wnętrze" (Edipresse Polska) ogłosił wyniki drugiej edycji konkursu Projekt Roku. W składzie jury znaleźli się przedstawiciele pism...

Kraj, 22 listopada 2004

Magazyny Hachette wsparte promocją i z dodatkami

Bieżące numery magazynów Hachette Filipacchi Polska otrzymały wsparcie marketingowe w postaci dodatku oraz promocji w mediach. "Elle" z czwartą z...

Kraj, 9 listopada 2004

Hachette w 2005 r. wyda na promocję blisko 12 mln zł, w planach nowy tytuł

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska planuje w przyszłym roku przeznaczenie na działania promocyjne swoich magazynów 11-12 mln zł. Najsilniej wspieranymi tytułami...

Kraj, 13 września 2004

Kampania billboardowa "Marie Claire" pod hasłem: "Czy poznałaś już "Marie Claire"?"

Obecnie trwa promocja październikowego numeru "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Media) na billboardach pod hasłem: "Czy poznałaś już "Marie Claire"?". Oprócz...

Kraj, 3 września 2004

Hachette w całości obsługiwane przez drukarnię Donnelley

Hachette Filipacchi Polska przeniosło druk magazynów "Elle", "Elle Decoration" i "Samo Zdrowie" do drukarni RR Donnelley z drukarni Winkowski. Hachette...

Kraj, 3 września 2004

Nowe stanowiska w Interdeco Hachette Advertising Polska

W najbliższym czasie skład Interdeco Hachette Advertising Polska, domu sprzedaży wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska ("Elle", "Elle Decoration", "Marie Claire", "Samo...

Kraj, 11 sierpnia 2004

Interia i Hachette Filipacchi uruchomiły wspólny serwis dla kobiet

Interia.pl i Hachette Filipacchi Polska uruchomiły odświeżony serwis Kobieta (www.kobieta.interia.pl). Serwis został odmieniony graficznie, zmodyfikowano nawigację i podział na sekcje...

Kraj, 14 czerwca 2004

Miele wprowadza wiele nowości

Dla Miele, producenta wysokiej jakości sprzętu AGD, ten rok jest rokiem nowości. Powiedział o tym Wojciech Wołonciej, dyrektor marketingu Miele...

Kraj, 14 czerwca 2004

Dziennikarze w składzie komisji wystawy "Made in Poland"

Grono dziennikarzy i redaktorów naczelnych oraz specjalistów z dziedziny wzornictwa tworzy komisję dokonującą wyboru produktów na wystawę "Made in Poland"...