M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "eMarketer (firma)"

Zagranica, 28 września 2018

Snap i Amazon we wspólnym przedsięwzięciu

Użytkownik Snapchata korzystający z funkcji wyszukiwania obrazem może zrobić zdjęcie np. butów i przejść do sklepu Amazon.com, by sprawdzić ich cenę i dokonać zakupu.

Zagranica, 6 września 2018

WPP: słabe wyniki w Ameryce Północnej, lepsze w innych regionach

Nowy CEO Mark Read stoi przed trudnym zadaniem w związku z odchodzeniem reklamodawców od telewizji i prasy na rzecz internetu.

Zagranica, 25 lipca 2018

Kwartalne wyniki Google lepsze od oczekiwań analityków

Wpływy z reklam online są na tyle duże, że nawet 5 miliardów grzywny nałożonej przez Komisję Europejską nie jest dla firmy obciążeniem ponad jej siły.

Zagranica, 20 lipca 2018

Najnowsza kampania eBaya nie była przełomowa dla marki

Podczas prezentacji wyników za II kwartał br. CEO eBaya Devin Wenig stwierdził, że nie spowodowała znaczącej zmiany w preferencjach amerykańskich konsumentów.

Zagranica, 27 czerwca 2018

AT&T chce stworzyć reklamowy marketplace

To logiczna konsekwencja ostatnich przejęć: firmy technologicznej AppNexus i giganta medialnego Time Warner.

Zagranica, 13 czerwca 2018

Marketerzy zaczynają inwestować w podcasty

Wydatki na reklamy w tym nadal niszowym formacie wzrosły w ub.r. o 86 proc., wynika z nowego raportu Interactive Advertising Bureau i PricewaterhouseCoopers.

Zagranica, 13 kwietnia 2018

Stany Zjednoczone: wydatki na reklamy natywne rosną wolniej

Według eMarketera spowolnienie dotyczy zwłaszcza mediów społecznościowych.

Zagranica, 20 grudnia 2017

EMarketer: Instagram ma prawie 600 mln użytkowników

Według eMarketera na koniec br. 593,7 mln osób na świecie skorzysta z Instagramu przynajmniej raz w miesiącu. Do 2021 r. liczba użytkowników ma wzrosnąć do 927,9 mln.

Zagranica, 17 listopada 2017

Wal-Mart nie kapituluje wobec Amazona

Największy detalista na świecie ogłosił właśnie, że tempo wzrostu sprzedaży było w minionym kwartale najszybsze od ponad 8 lat.

Zagranica, 24 sierpnia 2017

Snapchat wyprzedza Facebooka wśród nastolatków

W grupie wiekowej od 12 do 17 lat Snapchat będzie mieć 15,8 mln użytkowników w Stanach Zjednoczonych, podczas gdy Facebook - 14,5 mln (spadek o 3,4 proc.), podaje eMarketer.

Zagranica, 21 sierpnia 2017

Google może ograniczyć darmowy dostęp do artykułów prasowych

Internetowy potentat pracuje nad rozwiązaniami, które poprawiłyby jego napięte stosunki z wydawcami prasy.

Zagranica, 20 czerwca 2017

Czy ktoś przełamie duopol Facebooka i Google'a?

Reklamodawcy mają nadzieję, że silny gracz numer trzy na rynku internetowym pozwoliłby utrzymać ceny w ryzach.

Zagranica, 16 maja 2017

Rynek inteligentnych głośników urośnie w br. o 130 proc.

Według firmy badawczej eMarketer w br. 35,6 milionów Amerykanów posłuży się przynajmniej raz w miesiącu urządzeniem z aktywowanym głosowo cyfrowym asystentem (wzrost o 128,9 proc. w porównaniu z 2016 r.).

Zagranica, 23 marca 2017

EMarketer - połowę globalnej reklamy cyfrowej zgarniają Google i Facebook

Według raportu eMarketera reklama cyfrowa w br. będzie stanowić 38,3 proc. globalnych, mediowych wydatków reklamowych, które osiągną pułap 583,91 mld dol.

Zagranica, 27 stycznia 2016

Sprint: ściągaj reklamy - zapłacisz niższe rachunki

Sprint, jeden z największych amerykańskich operatorów telekomunikacyjnych, zaproponował klientom mającym abonamenty prepaid zmniejszenie do kwoty maksimum 5 dol. ich rachunków telefonicznych, w zamian za ściąganie reklam na swoje smartfony.

Zagranica, 6 lipca 2015

Facebook testuje nowe formaty wideo

Portal chce w ten sposób częściowo uniezależnić się od YouTube.

Zagranica, 22 stycznia 2015

Liczba mobilnych użytkowników Facebooka rośnie

Analitycy przewidują, że w tym roku z serwisu przez telefony komórkowe będzie korzystać miliard osób.

Zagranica, 23 lipca 2014

Yahoo! przejęło Flurry za ok. 300 mln dol.

Serwis Yahoo! przejął za ok. 300 mln dol. firmę Flurry specjalizującą się we wdrażaniu i doskonaleniu aplikacji mobilnych.

Zagranica, 9 czerwca 2014

Google straci udziały w rynku mobile search

Użytkownicy coraz częściej będą używać specjalistycznych aplikacji do wyszukiwania.

Zagranica, 14 maja 2014

Reklamodawcy migrują z telewizji do sieci

W internecie najwięksi marketerzy przesuwają budżety do internetu w poszukiwaniu młodszych odbiorców komunikatów. Co do trendów popularności telewizji i internetu analitycy są jednak podzieleni.

Zagranica, 22 kwietnia 2014

Przychody Google rosną, ale inwestorzy rozczarowani monetyzacją mobile

Internetowy gigant zaprezentował wyniki finansowe.

Zagranica, 17 marca 2014

Wydatki na digital wyprzedzą telewizję w USA w 2018 r.

Firma eMarketer opublikowała najnowszy raport.

Zagranica, 12 marca 2014

Wydatki na reklamę mobilną w Wlk. Brytanii wzrosną o 90 proc.

Według przedstawionych właśnie prognoz brytyjskich analityków wspomniane wydatki osiągną w br. pułap 2,26 mld funtów. Oznacza to, że będą wyższe niż budżety przeznaczone na reklamę w prasie drukowanej.

Zagranica, 6 lutego 2014

Susan Wojcicki szefową YouTube

Menedżerka o polskich korzeniach pokieruje największym serwisem wideo.

Zagranica, 9 stycznia 2014

W USA wydatki na mobile zrównają się z internetem stacjonarnym w 2016 r.

Firma eMarketer prognozuje szybki wzrost rynku reklam na komórki i tablety.

Zagranica, 26 sierpnia 2013

Reklama RTB notuje wzrost w USA

Przewidywany wzrost wydatków na to narzędzie to 73,9 proc.

Zagranica, 26 czerwca 2013

Na Wyspach wydatki na marketing mobilny wzrosną o 90 proc.

Według analiz eMarketera rynek reklamy mobilnej w Wielkiej Brytanii osiągnie prawdopodobnie wartość 1 mld funtów.

Zagranica, 27 lutego 2012

Rynek reklamy social wzrośnie w br. o 50 proc.

Firma eMarketer przewiduje boom na social media.

Artykuły weekendowe, 8 lipca 2011

Co trzeci internauta korzysta z kuponów rabatowych

Agencja Praktycy.com o rosnącej popularności kuponów rabatowych, które kupującemu pozwalają zaoszczędzić, a sprzedawcy - przyciągnąć klienta.

Zagranica, 10 stycznia 2011

Wydatki na reklamę online w USA sięgną kwoty 40 mld dol.

Według prognoz eMarketera próg ten reklamodawcy przekroczą w 2014 r.

Zagranica, 28 czerwca 2010

Gry społecznościowe rosną w siłę

W USA ten rynek w 2012 r. może być wart 2,18 mld dol.

Kraj, 2 marca 2010

85 proc. internautów wchodzi na website'y z pierwszej strony wyszukiwarki

W Polsce 85 proc. wejść z wyszukiwarek na strony internetowe pochodzi z pierwszej strony wyników - takie wnioski przynoszą badania...

Zagranica, 1 marca 2010

Amerykanki więcej korzystają z sieci po urodzeniu dziecka

Amerykanki więcej korzystają z sieci po urodzeniu dziecka - wynika z badań firmy eMarketer. Około 32 proc. mam deklaruje zwiększenie...

Zagranica, 26 października 2009

Marketerzy w USA wierzą w marketing wyszukiwarkowy

Główni marketerzy w Stanach Zjednoczonych, m.in.: Volkswagen, Sprint Nextel i Xerox, wdrażają strategie reklamowania się poprzez wyszukiwarki internetowe. Chcą w...

Zagranica, 21 października 2009

W 2009 r. dynamika wydatków na reklamę w internecie będzie ujemna pierwszy raz od 2002 r.

Tegoroczne wydatki na reklamę w internecie w Stanach Zjednoczonych wyniosą 22,8 mld dol. i będą mniejsze o 2,9 proc. (23,4...

Zagranica, 18 maja 2009

Amerykańskie serwisy społecznościowe zarobią mniej niż w ub.r.

Wydatki reklamowe na projekty społecznościowe w Stanach Zjednoczonych zmniejszą się w tym roku o 3 proc. w porównaniu z 2008...

Zagranica, 6 kwietnia 2009

Rynek marketingu mobilnego w USA będzie wart 760 mln dol.

Wydatki reklamowe na marketing mobilny w Stanach Zjednoczonych wzrosły w 2008 roku o 35 proc. w porównaniu z 2007 rokiem...

Zagranica, 25 września 2008

Według eMarketera kryzys nie dotknie reklamy interaktywnej

Według raportu eMarketer pomimo kryzysu ekonomicznego, jaki dotknął m.in. USA, wydatki na reklamę w internecie będą rosły. Zgodnie z przewidywaniami...

Zagranica, 27 sierpnia 2008

USA staną się liderem mobilnego internetu

Według danych Bango, firmy specjalizującej się w technologiach mobilnych, po latach pozostawania w tyle za Europą Stany Zjednoczone do końca...

Zagranica, 31 lipca 2007

Według eMarketera wzrośnie rola internetu w marketingu sportowym

Zdaniem analityków firmy eMarketer w najbliższych latach wzrośnie rola internetu w projektach realizowanych w obszarze marketingu sportowego. Według raportu "Sport...

Zagranica, 13 grudnia 2005

Microsoft potrzebuje współpracy z AOL, by mocniej wejść w rynek e-reklamy

Jeśli to Microsoft Corp. zwycięży z Google w batalii o to, kto zostanie partnerem biznesowym AOL (należącego do Time Warner),...

Zagranica, 9 maja 2005

Wydatki na reklamę w internecie wzrosną w br. o 34 proc.

Firma analityczna eMarketer po bardzo udanym dla internetowej reklamy pierwszym kwartale br. podwyższyła swoją prognozę wzrostu wydatków na to medium...