M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "EMI Music (firma)"

Kraj, 20 lutego 2013

Radio Zet, EMI Music i Google+

Rozgłośnia i wytwórnia muzyczna organizują hangouty z artystami.

Kraj, 16 stycznia 2013

Deezer chce budować bazę płatnych użytkowników

Oprócz strategicznego partnerstwa z Orange serwis muzyczny liczy na promocję cenową i koncerty.

Kraj, 4 grudnia 2012

Dorota Haller w banku BNP Paribas

Jako dyrektor komunikacji będzie odpowiadać za zarządzanie marką, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną oraz PR.

Kraj, 13 kwietnia 2012

Cyfrowy Polsat uruchamia serwis z darmową i płatną muzyką

Muzo.pl oferuje bezpłatne słuchanie muzyki w zamian za reklamy i dostęp płatny za 9,90 zł, bez reklam.

Zagranica, 22 lutego 2011

Xbox sponsoruje trasę Kylie Minogue

Podczas 35 koncertów w 15 krajach gwiazda będzie promować konsolę i Kinecta. W Polsce też wiele atrakcji.

Zagranica, 27 października 2010

Marka F*** Me I'm Famous ma być globalna

Wytwórnia płytowa EMI Music podpisała umowę z klubem muzycznym na Ibizie, którego nazwa ma stać się marką globalną.

Zagranica, 31 maja 2010

EMI Music inwestuje w internet

Bertrand Bodson zajmie się globalnymi projektami internetowymi związanymi z marketingiem wytwórni.

Kraj, 2 października 2009

Dorota Haller powraca do LOT-u jako szefowa marketingu

Dorota Haller, która od końca 2005 r. do maja 2007 r. była dyrektorem biura marketingu i produktu Polskich Linii Lotniczych...

Zagranica, 10 września 2009

EMI Music inwestuje w globalny marketing

Timothy Ryan ma odpowiadać za marketing w EMI Music. Obejmując stanowisko wiceprezesa, ma zająć się wspieraniem sprzedaży katalogu płyt wytwórni...

Zagranica, 4 sierpnia 2009

EMI wzmacnia globalny zespół interaktywny

Wytwórnia muzyczna EMI Music awansowała Davida Boyle'a na stanowisko vice-presidenta of consumer insight and validation w globalnym zespole zajmującym się...

Kraj, 3 sierpnia 2009

Arkadiusz Legoń dyrektorem ds. strategii w GoldenSubmarine

Do agencji interaktywnej GoldenSubmarine dołączył Arkadiusz Legoń, który objął stanowisko dyrektora ds. strategii. Jest odpowiedzialny za przygotowywanie strategii komunikacji marek....

Kraj, 16 kwietnia 2009

GoldenSubmarine planuje rozwój przez akwizycje i zwiększenie przychodów o 25 proc.

Agencja interaktywna GoldenSubmarine rozbudowuje dział strategii, planuje akwizycje i zwiększenie w tym roku przychodów przynajmniej o 25 proc. W najbliższym...

Zagranica, 23 grudnia 2008

Warner chce wycofać wideoklipy z YouTube

Wytwórnia muzyczna Warner Music chce wycofania z YouTube wszystkich plików wideo swoich artystów. Jest to efekt braku porozumienia w sprawie...

Zagranica, 7 kwietnia 2008

MySpace chce konkurować ze sklepem muzycznym iTunes

Należący do News Corporation serwis społecznościowy MySpace porozumiał się z trzema wielkimi wytwórniami muzycznymi: Sony BMG, Warner Music i Universal....

Zagranica, 4 czerwca 2007

YouTube podpisał umowę z EMI dotyczącą teledysków

Należący do Google YouTube podpisał umowę z wytwórnią muzyczną EMI Music, która da użytkownikom serwisu dostęp do teledysków wykonawców, m.in....

Zagranica, 20 marca 2007

EMI restrukturyzuje globalne działania marketingowe

Wytwórnia EMI, pracująca m.in. dla Pink Floyd, The Beatles czy Robbiego Williamsa, restrukturyzuje globalne działania marketingowe. Jednym z elementów tego...

Zagranica, 15 września 2006

T-Mobile razem z EMI oferują mobilne wideo z reklamami

Operator komórkowy T-Mobile we współpracy z wytwórnią muzyczną EMI Music oferuje swoim użytkownikom multimedialny kontent taki jak wideoklipy, programy rozrywkowe,...