M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Emirates (firma)"

Zagranica, 25 listopada 2015

Linie Emirates podpisują umowę sponsorską z ATP

Od 2016 r. przewoźnik będzie wspierać turnieje tenisowe ATP World Tour jako Premier Partner. Pięcioletnie porozumienie jest największą umową sponsorską w historii ATP.

Zagranica, 6 października 2015

Jennifer Aniston twarzą kampanii Emirates

Luksusowe usługi przewoźnika promuje znana amerykańska aktorka.

Zagranica, 7 lipca 2015

Linie Emirates otworzyły sklep internetowy

Linie oferują gadżety fanom sportu i swego brandu.

Zagranica, 11 czerwca 2015

Emirates sponsorem tytularnym Spinnaker Tower

Linie lotnicze podpisują umowę z jednym z najwyższych budynków w Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 22 maja 2015

Linie Emirates z klubem Benfica Lizbona

Linie lotnicze podpisały trzyletnią umowę sponsorską.

Zagranica, 14 maja 2015

Linie Emirates i lotnisko Heathrow współpracują

Partnerstwo dotyczy programów lojalnościowych.

Zagranica, 26 marca 2015

Linie Emirates wprowadzają aplikację na Apple Watch

Narzędzie ma pozwolić pasażerom szybciej i bezpieczniej podróżować.

Kraj, 13 marca 2015

Katarzyna Gronczewska ponownie w SMG

Będzie tworzyć projekty zintegrowanej komunikacji dla reklamodawców z branży finansowej i meblarskiej.

Kraj, 19 lutego 2015

Wystartował konkurs dla polskich fanów Arsenalu i linii Emirates [wideo]

Działania promocyjne realizuje Havas Media.

Kraj, 8 września 2014

Emirates wchodzi z kampanią do TV

Linie lotnicze zdecydowały się na sponsoring programów. Za kreację odpowiada agencja Grey.

Kraj, 26 sierpnia 2014

Emirates po raz pierwszy w kinach [wideo]

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media, za kreację odpowiada agencja Grey Group.

Zagranica, 30 lipca 2014

Emirates sponsorują Benficę

Linie lotnicze podpisały umowę z portugalskim klubem piłkarskim.

Zagranica, 24 lutego 2014

Emirates marką o najwyższej wartości rynkowej wśród linii lotniczych na świecie

Wartość marki jest obecnie szacowana na blisko 5,5 mld dolarów, co oznacza 34-proc. wzrost w stosunku do poprzedniego roku.

Kraj, 21 stycznia 2014

K2 Media powiększa zespół

Do zespołu agencji mediowej dołączają Marta Seliga, Katarzyna Gronczewska i Marcel Cegliński.

Przetargi, 26 sierpnia 2013

Havas Media wygrało budżet linii Emirates

W wyniku globalnego przetargu linie lotnicze mają nowy dom mediowy.

Zagranica, 17 czerwca 2013

Emirates rozpisują globalny przetarg mediowy

Wartość budżetu szacowana jest na 157 mln dol.

Kraj, 9 stycznia 2013

Maciej Pyrka został country managerem Emirates na Polskę

Będzie odpowiadał za zarządzanie operacjami arabskich linii lotniczych w Polsce, pozycjonowanie marki i rozwój biznesu.

Kraj, 3 grudnia 2012

Qatar Airways chcą zabrać pasażerów z Okęcia do Doha i dalej w świat

Wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca Qatar Airways na polski rynek.

Zagranica, 26 listopada 2012

Linie Emirates nadal sponsorem Arsenalu

Czołowy klub brytyjskiej, piłkarskiej Premier League londyński Arsenal podpisał kontrakt wart 150 mln funtów z liniami lotniczymi Emirates.

Zagranica, 26 lipca 2012

O2 wycofuje się ze sponsorowania Arsenalu

Brytyjski telekom O2 po 10 latach zrezygnował ze sponsorowania londyńskiego Arsenalu - jednego z czołowych klubów tamtejszej Premier League.

Kraj, 8 maja 2012

Warszawa centralą regionu VivaKi

Grupa negocjacyjna Starcom MediaVest i ZenithOptimedia tworzą nowe stanowisko szefa regionu. Objął je Mike Readman.

Zagranica, 14 marca 2012

Londyński welodrom będzie nosił nazwę Coca-Cola

Londyński tor kolarski, na którym zostaną rozegrane zawody tegorocznych igrzysk olimpijskich, po zakończeniu tego wydarzenia ma nosić nazwę Coca-Cola.

Zagranica, 8 grudnia 2011

Ekskluzywna umowa VivaKi z Microsoftem

Grupa domów mediowych zaoferuje klientom przedpremierową reklamę w aplikacjach Xbox Live.

Zagranica, 27 lipca 2010

Emirates rozstrzygnął globalny przetarg

StrawberryFrog z Amsterdamu zajmie się obsługą budżetu marketera, którego wartość szacuje się na 160 mln funtów.

Zagranica, 22 lipca 2010

HSBC stawia globalnie na golf

Telewizyjny magazyn o golfie to nowy pomysł marketingowców banku.

Zagranica, 25 stycznia 2010

Adidas, Nike i Puma najbardziej kojarzą się z futbolem

Adidas, Nike i Puma to marki konsumenckie, które najbardziej kojarzą się Europejczykom z piłką nożną - wynika z badania firmy...

Zagranica, 31 lipca 2009

Starcom tworzy dywizję sportową

Dom mediowy Starcom MediaVest Group wprowadza na rynek dywizję sportową o nazwie SMG Sports. Jest to joint venture ze spółką...

Zagranica, 28 marca 2008

Emirates konsoliduje budżet mediowy w Publicis Group Media

Linie lotnicze Emirates podjęły decyzję o konsolidacji globalnego budżetu mediowego w Publicis Group Media. Jego wartość szacuje się na 150...

Zagranica, 3 października 2007

FIFA w partnerstwie z marketerami uruchamia program lojalnościowy

Międzynarodowa organizacja piłkarska FIFA startuje z programem lojalnościowym, który ma na celu wsparcie tego globalnego brandu. W projekt finansowo będzie...

Kraj, 3 września 2007

Jacek Studziński dyrektorem strategicznym w TBWA

Jacek Studziński objął stanowisko dyrektora strategicznego w agencji reklamowej TBWA. Zastąpi Michała Soroczyńskiego, który odszedł z firmy. Studziński ma ponad...

Kraj, 23 marca 2007

Saatchi & Saatchi rozpoczyna obsługę linii lotniczych Emirates w Polsce, wkrótce kampania outdoorowa

Saatchi & Saatchi rozpoczyna obsługę linii lotniczych Emirates w Polsce. Emirates, linie Zjednoczonych Emiratów Arabskich, są sieciowym klientem Saatchi &...

Zagranica, 25 listopada 2005

Manchester United rezygnuje ze sponsoringu Vodafone

Logo firmy telekomunikacyjnej Vodafone wkrótce zniknie z koszulek piłkarzy klubu Manchester United. Spółka i klub postanowiły zakończyć współpracę, mimo iż...

Zagranica, 1 grudnia 2004

Siemens Mobile będzie sponsorem klubu piłkarskiego Chelsea Londyn

Siemens Mobile chce być sponsorem londyńskiego klubu piłkarskiego Chelsea. Umowa sponsorska zostanie podpisana w ciągu kilku najbliższych tygodni. Siemens zastąpi...

Zagranica, 8 kwietnia 2002

Linie lotnicze Emirates rozpoczynają globalną kampanię reklamową

Emirates, linie lotnicze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, przekazały budżet na pierwszą w swojej historii globalną kampanię reklamową londyńskiej agencji St Luke's....