M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "EMPiK.com (marka)"

Kraj, 30 stycznia 2015

Divante odpowiada za nowy serwis CDP.pl

Ponadto spółka jest odpowiedzialna za działania efektywnościowe oraz hosting platformy.

Kraj, 14 listopada 2014

PKO Bank Polski z facebookową aplikacją dla olimpijczyków

Pytania zostały przygotowane we współpracy z Uniwersytetem Warszawskim.

Kraj, 28 lipca 2014

Marka Lay's zaprasza do zrobienia selfie z Leo Messim

Za przeprowadzenie konkursu odpowiada BBDO Warszawa.

Kraj, 19 maja 2014

Wystratowała platforma e-commerce o charakterze buy & sell

PierreRiu ma umożliwiać kupno i sprzedaż luksusowych marek odzieżowych.

Kraj, 30 stycznia 2014

Za miesiąc 2,5 mld punktów Payback wartych 25 mln zł straci ważność

Część uczestników nieświadomie może stracić możliwość ich wymiany na nagrody.

Kraj, 19 marca 2013

Magdalena Buszek dołączyła do E-Commerce Services

Poprzednio odpowiadała za PR spółek OS3 Group.

Kraj, 28 września 2012

14. urodziny Empik.com

Jak podaje prezes Empik.com Michał Grom, w ciągu 14 lat istnienia sieć obsłużyła 2,5 miliona klientów, a dowodem sukcesu są rosnące przychody firmy - w pierwszej połowie 2012 roku zwiększone o 75 proc.

Kraj, 11 maja 2012

Scrabble zapraszają do gry

Za akcję reklamową odpowiada Momentum Worldwide.

Kraj, 8 maja 2012

Momentum Worldwide ociepla wizerunek Scrabble

Ruszyła całoroczna kampania dla marki pod hasłem "Słowne potyczki".

Kraj, 17 lutego 2012

OS3 nakłania do polecania kont w Inteligo

Klienci mogą polecać internetowy bank m.in. dzięki serwisom społecznościowym.

Przetargi, 29 listopada 2011

Star Digital z nowym budżetem i powiększonym zespołem

Agencja wygrała przetarg na kampanię dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Do zespołu dołączył Bartek Płoskonka.

Kraj, 9 września 2010

Wirtualny doradca Empik.com

Sklep internetowy wdrożył technologię chatbot opartą na sztucznej inteligencji.

Kraj, 10 lutego 2010

Ubisoft reklamuje grę "Assassin's Creed II" na PC; Piotr Baczewski specjalistą ds. trade marketingu

Firma Ubisoft, globalny producent gier komputerowych, rozpoczęła w Polsce kampanię promującą grę "Assassin's Creed II" w wersji na PC. Głównym...

Kraj, 3 sierpnia 2009

Sabina Stępniak i Marcin Rzepka dołączyli do agencji Next

Do działu kreacji agencji interaktywnej Next z grupy Starcom MediaVest dołączyli Sabina Stępniak, która objęła stanowisko project managera, i Marcin...

Kraj, 10 lipca 2008

Value Media ma uruchomić biuro w Krakowie

Value Media, lokalny dom mediowy, ma wkrótce uruchomić kolejny oddział regionalny. Według naszych informacji następne biuro Value Media powstanie w...

Kraj, 31 stycznia 2006

EMPiK.com rozpoczął współpracę z Rowland Communications

Sklep internetowy EMPiK.com został klientem agencji PR Rowland Communications. Kreowaniem pozytywnego wizerunku oraz tworzeniem spójnej polityki komunikacyjnej dla EMPiK.com zajmie...