M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Eniro Polska (firma)"

Kraj, 5 sierpnia 2015

Wakacyjne wsparcie Panoramy Firm

Kampanię we własnym zakresie przygotowała firma Eniro Polska.

Kraj, 16 czerwca 2014

Maciej Wielkopolan ponownie prezesem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

Walne zgromadzenie członków wybrało władze Stowarzyszenia.

Kraj, 9 maja 2014

Nawigacja Panoramy Firm otrzymała wsparcie reklamowe

Głównymi kanałami komunikacji są internet i OOH.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Panorama Firm znów podkreśla lokalne wyszukiwanie [wideo]

Za adaptację kampanii oraz mediaplan odpowiada lokalny oddział Eniro.

Kraj, 25 października 2013

Komputer pozostaje ulubionym urządzeniem do przeglądania internetu

Millward Brown i Eniro Polska zbadali preferencje użytkowników smartfonów i tabletów.

Kraj, 16 października 2013

Panorama Firm uruchamia nową kampanię

Koncepcja kreatywna opiera się na przeciwstawieniu internetu, oferującego globalne wyszukiwania, Panoramie Firm i wyszukiwaniu lokalnemu.

Kraj, 6 września 2013

Mężczyźni lubią aplikacje

Według badania przeprowadzonego przez firmę Eniro aż 70 proc. użytkowników mobilnych aplikacji to mężczyźni.

Kraj, 25 kwietnia 2013

Kolejne wzmocnienia w Faster & Better

Paulina Drozdowska odpowiada za działania new business agencji.

Kraj, 21 marca 2013

Panorama Firm będzie promować nowe rozwiązanie mobilne

Kampania reklamowa nowego produktu rozpocznie się w kwietniu.

Kraj, 12 marca 2013

Reklama wideo w ofercie Panoramy Firm

Serwis sprzedaje cztery nowe formaty.

Kraj, 12 listopada 2012

Eniro projektuje strony WWW

Firma zapewnia również optymalizację w wyszukiwarkach.

Kraj, 22 października 2012

Piotr Poznański kierownikiem rozwoju produktu w Eniro Polska

Nowy pracownik zajmie się rozwojem Panoramy Firm.

Kraj, 27 września 2012

Eniro zatrudnia specjalistę od social mediów

Agnieszka Witerscheim zajmie się m.in. strategią komunikacji firmy w mediach społecznościowych.

Kraj, 20 września 2012

Wojciech Komosa szefem działu w Eniro Polska

Menedżer pokieruje komórką ds. komunikacji i PR.

Kraj, 17 września 2012

Fredrik Udd w Eniro Polska

Firma tworzy nowy dział i jego zarządzanie powierza Fredrikowi Uddowi.

Kraj, 10 lutego 2012

Panorama Firm promuje wyszukiwarkę

Kampania będzie odbywać się w mediach tradycyjnych i w sieci.

Kraj, 11 stycznia 2012

Pkt.pl rozbudowuje dział strategii i marketingu

Jolanta Kuczyńska i Beata Rozbiecka objęły stanowiska brand managerów, a Dominik Lewandowski dyrektora rozwoju biznesu.

Kraj, 18 sierpnia 2011

Pkt.pl znacznie powiększa dział strategii i marketingu

Siedem nowych osób zasiliło dział liczący po ich dołączeniu 21 pracowników.

Kraj, 21 lipca 2011

Kuba Krawczyk dyr. zarządzającym Brainshop U-Boot

Wcześniej pracował jako account director w 180heartbeats.

Kraj, 13 lipca 2011

Panorama Firm coraz bardziej online

Serwis Pf.pl zmienia pozycjonowanie i ma być postrzegany jako wyszukiwarka internetowa.

Kraj, 5 maja 2011

Patrycja Sass-Staniszewska awansuje w IAB Polska

Objęła stanowisko dyrektora biura Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, przejmując część obowiązków Jarosława Sobolewskiego.

Kraj, 18 lutego 2011

Eniro dla lokalnych społeczności

Właściciel wyszukiwarki teleadresowej Pf.pl uruchomił lokalne serwisy dla podwarszawskich miejscowości.

Kraj, 17 lutego 2011

"Thinktank" powołuje własne biuro reklamy

Pracami nowej jednostki pokieruje Marcin Dąbrowski.

Kraj, 2 lutego 2011

Rafał Karczewski zajmie się także In-store TV w Polsat Media

Będzie reprezentował Iplę oraz ma odpowiadać za przychody w segmencie In-store TV.

Kraj, 5 stycznia 2011

Drymer w Polskapresse, mniej teamów agencyjnych

Do biura reklamy "Polski" dołączyli Krystian Drymer, który pokieruje jednym z dwóch teamów agencyjnych, i Krzysztof Miśków jako szef wrocławskiej filii.

Kraj, 24 listopada 2010

Maja Spalona dyrektorem sprzedaży bezpośredniej PMPG

Dział reklamy klientów bezpośrednich "Wprost" ma nowego menedżera, który przeszedł z firmy Eniro.

Kraj, 25 sierpnia 2010

"Znajdziesz łatwo" według "Panoramy Firm"

W nowej kampanii marketer postawił na internet.

Kraj, 2 kwietnia 2010

IAB Polska wzmacnia team

Patrycja Sass-Staniszewska awansuje, a Aneta Gąsiorek dołącza do IAB Polska.

Kraj, 25 marca 2010

Reklama internetowa urosła w 2009 r. o prawie 13 proc.; zyskały formy efektywnościowe

1,373 mld zł - tyle był wart rynek reklamy internetowej w Polsce w 2009 r. Oznacza to wzrost o 12,9...

Kraj, 10 lutego 2010

Eniro Polska w kampanii wzmacnia świadomość "Panoramy Firm"

Firma Eniro Polska, wydawca z branży yellow pages, rozpoczęła kampanię reklamową swojej flagowej marki, czyli "Panoramy Firm". Cele działań to...

Kraj, 10 lutego 2010

Joanna Majewska została marketing managerem w Clear Channel Poland

Joanna Majewska, dotychczas product manager w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, awansowała na nieobsadzone ostatnio stanowisko marketing managera. Joanna...

Kraj, 2 lutego 2010

Reklama online urosła w III kwartale 2009 r. o 15 proc.

Rynek reklamy internetowej w Polsce w III kwartale 2009 r. był wart 317,7 mln zł. To o 15 proc. więcej...

Kraj, 6 stycznia 2010

Kubala, Saniewski i Nić dołączyli do Cube Group

Do wyspecjalizowanej w performance marketingu agencji Cube Group dołączyli e-marketing sales manager Arkadiusz Kubala, new media designer Mateusz Saniewski i...

Kraj, 6 listopada 2009

Rynek reklamy internetowej w Polsce urósł o 14 proc. według IAB AdEx

Rynek reklamy internetowej w Polsce w I półroczu tego roku był wart 658 mln zł. To o 14 proc. więcej...

Kraj, 2 października 2009

Leszek Konkel dyrektorem ds. strategii i sprzedaży w Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne

Leszek Konkel, do maja br. prezes zarządu firmy Acxiom Polska, został z początkiem października dyrektorem ds. strategii i marketingu firmy...

Kraj, 18 września 2009

Eniro Polska po raz pierwszy promuje numer 118 118 w telewizji

Firma Eniro Polska rozpoczęła pierwszą kampanią telewizyjną swojej usługi - numeru informacyjnego 118 118. Do końca września w TVP1 i...

Kraj, 10 września 2009

Olszewska, Hejduk, Zacharski odchodzą z MRM Worldwide

Małgorzata Olszewska, prezes zarządu agencji interaktywnej MRM Worldwide z Grupy McCann, i Damian Hejduk, dyrektor zarządzający tej agencji, rozstali się...

Kraj, 10 lipca 2009

Aleksandra Słomińska przeszła z MRM do 180heartbeats

Do agencji 180heartbeats dołączyła Aleksandra Słomińska, która objęła stanowisko information architecta. Wcześniej pracowała na takim samym stanowisku w MRM Worldwide...

Kraj, 9 lipca 2009

Marcin Gugała odpowiada za dział planowania mediów w Sare

Do wyspecjalizowanej w e-mail marketingu firmy Sare dołączył Marcin Gugała, który objął nowo utworzone stanowisko media planning directora. Jego przyjście...

Kraj, 8 lipca 2009

Aktorzy Rafał i Marcin Mroczek reklamują "Panoramę Firm"

Pod hasłem "Znajdziesz łatwo każdą firmę i produkt" rozpoczęła się kampania reklamowa marki teleadresowej "Panorama Firm" z portfolio Eniro Polska....

Kraj, 4 czerwca 2009

At Media aktywizuje sprzedaż w regionach; nowy menedżer w zespole

Dom sprzedaży At Media uruchomił strukturę sprzedaży regionalnej pod kierunkiem Remigiusza Barczyńskiego na stanowisku regional sales managera. Celem projektu jest...

Kraj, 18 maja 2009

Eniro Polska mocniej wchodzi w internet

Firma Eniro Polska, właściciel m.in. marki teleadresowej "Panorama Firm", chce mocniej wejść w internet i wydać w tym roku na...

Kraj, 29 kwietnia 2009

Adam Gontarz web developerem w Tribal DDB

Do agencji interaktywnej Tribal DDB z grupy Corporate Profiles DDB dołączył Adam Gontarz na stanowisku web developera. Przez ostatnie trzy...

Kraj, 18 marca 2009

Maciej Maciejewski odpowiada za rozwój biznesu Tribal DDB

Do zespołu agencji interaktywnej Tribal DDB z grupy Corporate Profiles DDB dołączył Maciej Maciejewski, który na stanowisku quality & business...

Kraj, 23 stycznia 2009

PKT.pl zwiększy wydatki na wsparcie sprzedaży i reklamę

Polskie Książki Telefoniczne PKT.pl, które przejęły Ditel należącą do Telekomunikacji Polskiej SA (wydawcę książek pod marką tel.), zamierzają utrzymać tę...

Kraj, 4 listopada 2008

Opus B i Pro Media House realizują kampanię marki 118 118

Eniro Polska, dostawca katalogów i baz teleadresowych, rozpoczął kampanię wizerunkową marki 118 118 - numeru informacyjnego uruchomionego wiosną tego roku....

Kraj, 5 września 2008

Joanna Manowska kierownikiem produktu Pf.pl w Eniro Polska

Joanna Manowska została kierownikiem produktu Pf.pl w Eniro Polska. Na tym stanowisku był wakat od maja br. - po odejściu...

Kraj, 17 lipca 2008

PKT po przejęciu Ditela zapowiada nową ofertę reklamową

European Directories, właściciel Polskich Książek Telefonicznych Pkt.pl SA (100 proc. udziałów przejął w czerwcu 2007 r.), który niedawno za 20...

Kraj, 3 czerwca 2008

Eniro Polska weryfikuje skuteczność reklam w "Panoramie Firm"

Eniro Polska jako pierwsza firma w branży tzw. yellow pages (czyli wydawnictw teleadresowych) wprowadziła usługę, która, jak twierdzi wydawca, pozwala...

Kraj, 20 maja 2008

Michał Kucharski odpowiada za projekty online w Eniro Polska

Michał Kucharski objął stanowisko nowego specjalisty ds. rozwoju produktów internetowych w Eniro Polska. Odpowiedzialny będzie za rozwój wyszukiwarki Pf.pl, wprowadzanie...