M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Equinox Polska (firma)"

Przetargi, 6 lutego 2015

TVP wybiera Maxusa

Zakończył się przetarg na planowanie i zakup mediów nadawcy publicznego.

Przetargi, 19 września 2014

Gong wygrywa obsługę Ceneo.pl

Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę porównywarki cen. Kampania ruszy w drugiej połowie października.

Kraj, 10 września 2014

GroupOne kupuje telewizję przez Maxusa

Dom mediowy z GroupM pracuje dla lokalnych agencji.

Kraj, 28 sierpnia 2014

Telewizja głównym kanałem Aflofarmu

Producent farmaceutyczny prowadzi wsparcie reklamowe kilku marek.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Aflofarm wydał ponad 1 mld zł na reklamę w ciągu roku

Za Aflofarmem znajdują się kolejno USP Zdrowie i Polpharma.

Kraj, 28 lipca 2014

Kosmetyki wydają więcej, także na internet

Firmy kosmetyczne zwiększyły wydatki reklamowe w ciągu pierwszych pięciu miesięcy br. Rośnie znaczenie internetu w media miksie.

Przetargi, 3 czerwca 2014

JLR Polska wybrał Equinox

Firma jest generalnym importerem samochodów marek Jaguar i Land Rover.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Marek Rolf dołączył do Equinox Polska

Dom mediowy zatrudnił menedżera z Wirtualnej Polski.

Kraj, 24 marca 2014

7,5 mld zł sprzedaży OTC w 2013 r.

Dane IMS Health wskazują na ponad 10-proc. dynamikę wzrostu sprzedaży tego segmentu leków w ub.r.

Kraj, 20 marca 2014

Sektor farmaceutyczny wydał w ub.r. na reklamę 3,7 mld zł

Wzrost nakładów w branży farmaceutycznej o 20 proc. w 2013 r. do poziomu 3,7 mld zł i silna konkurencja - to główne wnioski analizy przygotowanej przez dom mediowy Equinox Polska.

Kraj, 3 lutego 2014

Radwańska ponownie gra dla Amiki

Rusza nowa kampania wizerunkowa Amiki z udziałem Agnieszki Radwańskiej.

Kraj, 26 listopada 2013

Trzej liderzy rynku piwa zwiększyli wydatki reklamowe

Najbardziej zwiększył swój budżet Carlsberg, ale najsilniej reklamowaną marką piwa jest Żywiec. Najbardziej skorzystała telewizja.

Kraj, 21 listopada 2013

Menedżerowie Equinox Polska założyli butik digital

Łukasz Sysa, Jarosław Sosiński i Bartosz Niewiadomski otwierają White Paper Agency.

Kraj, 18 października 2013

Słodkości mniej inwestują w reklamę

Większość wydatków generuje kilku reklamodawców.

Kraj, 25 września 2013

Kawa bardziej reklamowana od herbaty

Producenci kawy wydają pięć razy więcej na wsparcie reklamowe niż producenci herbaty, wynika z podsumowań Equinox Polska. Ośmiu czołowych graczy zwiększyło wydatki.

Przetargi, 25 września 2013

Mindshare wygrał budżet Poczty Polskiej

Dom mediowy zdobył budżet Poczty Polskiej.

Kraj, 18 września 2013

Agnieszka Pikuła account directorem w Equinoksie

Dom mediowy ma nowego account directora.

Przetargi, 17 września 2013

Proama rusza z przetargiem na media

Firma ubezpieczeniowa sprawdzi oferty kilku domów mediowych.

Kraj, 10 września 2013

Group One z drugim domem mediowym

Do Change'a i Value Media dołączył Equinox.

Kraj, 5 września 2013

Tomasz Sowa awansuje w Equinoksie

Dom mediowy ma nowego general managera.

Kraj, 17 lipca 2013

Amica stawia na design

Rodzimy producent reklamuje lodówki o nowoczesnej stylistyce.

Kraj, 5 lipca 2013

Equinox: banki zastopowały wydatki reklamowe

Jak wylicza dom mediowy, w pierwszych czterech miesiącach banki zmniejszyły wydatki reklamowe o kilkanaście procent. Konsolidacja sektora długofalowo może jeszcze pogłębić ten trend.

Kraj, 2 lipca 2013

Change i Value Media tworzą Group One

Cel: wzajemne zwiększenie kompetencji, wspólne pozyskiwanie klientów i zwiększenie skali biznesu.

Kraj, 19 czerwca 2013

Maciej Malec przestaje zarządzać Equinox Polska

Maciej Malec przekazuje zarządzanie Equinox Polska. Jego funkcję obejmie Jakub Potrzebowski, CEO agencji.

Kraj, 3 czerwca 2013

Farmaceutyki, żywność i handel na czele top reklamowych branż

W I kwartale br. handel wyprzedził telekomunikację i wszedł do pierwszej trójki sektorów reklamowych, wynika z danych Equinox Polska na podstawie Kantar Media.

Kraj, 17 maja 2013

Bartłomiej Potęga wzmacnia dom mediowy Codemedia

Dołączył do teamu Szczepana Okły, group account directora.

Przetargi, 14 maja 2013

X-Trade Brokers wybrał The Media Insight

Dom maklerski zmienił dom mediowy.

Przetargi, 10 kwietnia 2013

Merck przenosi budżet mediowy z ZOG do Equinoksa

Firma farmaceutyczna zmienia dom mediowy.

Kraj, 20 lutego 2013

Fabryka Komunikacji Społecznej dla dzieci wczesnoszkolnych

Ministerstwo Edukacji Narodowej ruszyło z kampanią dla uczniów szkół podstawowych wartą 2 mln zł.

Przetargi, 31 stycznia 2013

Starcom wygrywa Vectrę

Operator przeniesie budżet z MediaComu do Starcomu.

Kraj, 11 stycznia 2013

11-tonowa Toyota Auris stanęła w Zakopanem

Headz Marketing realizuje niestandardową akcję reklamową dla Toyoty.

Kraj, 4 stycznia 2013

Equinox Polska szacuje spadek rynku w 2013 r. na 6-7 proc.

Dom mediowy zaprezentował prognozy na bieżący rok.

Przetargi, 20 grudnia 2012

Initiative zdobył budżet Omega Pharma

Dom mediowy wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów koncernu farmaceutycznego.

Przetargi, 28 listopada 2012

PKP Intercity wybrało Equinox

Dom mediowy kupi media dla kampanii "Bilet świąteczny".

Kraj, 28 listopada 2012

Motoryzacja zwiększa wydatki reklamowe

Według analizy Equinox Polska koncerny średnio wydają 3,7 tys. zł na reklamę każdego sprzedanego auta.

Przetargi, 8 listopada 2012

Cztery domy mediowe walczą o Vectrę

Operator skompletował listę domów mediowych.

Kraj, 6 listopada 2012

Zuzanna Jędrzejczak zasila zespół Codemedia

Na stanowisku account executive będzie pracować dla Gumtree.

Przetargi, 11 października 2012

Omega Pharma przegląda oferty domów mediowych

Firma farmaceutyczna rozesłała zapytania ofertowe do kilku domów mediowych.

Przetargi, 20 września 2012

MediaCom Interaction wybrał budżet online Amiki

Marketer rozdzielił obsługę swojego budżetu między dwa domy mediowe.

Kraj, 19 września 2012

Potrzebowski CEO Equinoksa

Były szef ZOG-u obejmie funkcję CEO Equinox Polska.

Przetargi, 18 września 2012

Equinox obronił Amicę, Radwańska w reklamie

Dom mediowy utrzymał obsługę budżetu producenta AGD. Marketer szykuje kampanię z udziałem Agnieszki Radwańskiej.

Kraj, 12 września 2012

Biedronka i Lidl zdominowały rynek reklamowy

Kategoria super- i hipermarketów odnotowała kilkudziesięcioprocentowy wzrost wydatków - wynika z analizy Equinox Polska.

Kraj, 30 sierpnia 2012

Piotr Wałęski w rosyjskim oddziale Mindshare

Były szef biura marketingu i zastępca biura reklamy TVP, dyrektor reklamy TV Puls dołączył do zespołu Mindshare Russia.

Przetargi, 29 sierpnia 2012

Amica finalizuje przetarg na media

Firma jest w ostatniej fazie przeglądu ofert domów mediowych.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Szczepan Okła przechodzi do Codemedia

Poprzednio związany był z domem mediowym Equinox Polska.

Przetargi, 13 lipca 2012

RWE wybiera trzy agencje

Firma energetyczna wybrała trzy agencje w przetargu na obsługę reklamową.

Przetargi, 22 czerwca 2012

Sześć agencji w kolejnym etapie przetargu RWE

Wybór agencji dla firmy energetycznej wkracza w ostateczną fazę.

Kraj, 11 czerwca 2012

Ponad 13 mln widzów oglądało mecz otwarcia w TVP1

Transmisja pierwszego meczu rozgrywek Euro 2012 w TVP1 zdeklasowała inne stacje.

Kraj, 4 czerwca 2012

Equinox zmienia wizerunek

Nowe corporate identity to ostatni element zmian w pozycjonowaniu domu mediowego.

Przetargi, 29 maja 2012

Jeszcze tydzień na wzięcie udziału w przetargu RWE

Konsorcja reklamowo-mediowe mają jeszcze czas do przyszłego poniedziałku na złożenie dokumentów przetargowych.