M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Era (marka)"

Kraj, 14 maja 2015

Adam Śmiłowski dołączył do Grey Group 
jako strategic operations director

Jego rolą będzie współdziałanie z zarządem w budowaniu nowoczesnej grupy komunikacyjnej zorientowanej na innowacyjne kanały i usługi digitalowe.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Anna Karczmarczuk prezesem Ipsosa

Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję dyrektora ds. kontaktów z klientami w TNS Polska.

Kraj, 17 marca 2015

Przyszłość G7 pod znakiem zapytania

Dorota Mazur, która od 2011 r. zarządzała agencją G7, rozstaje się z firmą. Nowy dyrektor zarządzający nie został wyznaczony.

Kraj, 5 marca 2015

Przychody Cyfrowego Polsatu przekroczyły w ub.r. 7,4 mld zł

W ciągu minionego roku spadła liczba użytkowników telefonii komórkowej, wzrosła natomiast liczba subskrybentów telewizji i internetu. Telewizja Polsat najbardziej urosła, jeśli chodzi o widownię i sporo powyżej rynku w reklamie.

Kraj, 22 października 2014

T-Mobile wprowadza elektroniczną fotoramkę, na którą można przesyłać zdjęcia wprost ze smartfonu

Urządzenie nazywa się Zoom.Me, a projekt firmuje Mateusz Kusznierewicz, który pracował już reklamowo dla T-Mobile (a wcześniej dla Ery).

Kraj, 22 sierpnia 2014

Będzie zmiana szefa polskiego T-Mobile?

Według "Handelsblatt" Deutsche Telekom jest niezadowolone z wyników T-Mobile Polska i winą obarcza prezesa Miroslava Rakowskiego.

Przetargi, 30 kwietnia 2014

G7 zdobyła budżet Żubra

Agencja wygrała przetarg na obsługę drugiej co do wielkości marki piwa w kraju.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Mateusz Kusznierewicz reklamuje mobilny internet T-Mobile

Dziewięć lat temu reklamował Erę, teraz czas na T-Mobile.

Kraj, 14 lutego 2014

Beata Białkowska zarządza marketingiem Cyfrowego Polsatu i Plusa

Cyfrowy Polsat i Polkomtel połączyły departamenty marketingu, sprzedaży, obsługi i utrzymania klienta oraz IT. Katarzyna Wyszomirska będzie odpowiadała za komunikację w obu firmach.

Kraj, 11 lutego 2014

Polkomtel domaga się odwołania aukcji na częstotliwości LTE. Stawia mocne zarzuty wobec prezes UKE

Operator zarzuca prezes UKE niekompetencję czy wręcz celowe działanie w interesie Orange i T-Mobile.

Kraj, 14 stycznia 2014

DDB i Grey na short-liście T-Mobile

Saatchi & Saatchi wypadła z gry i straci klienta. Odpadła też BBDO.

Kraj, 22 października 2013

Małgorzata Puchlak szefem badań Aegis Media

Były szef badań T-Mobile dołączył do zespołu Aegis.

Przetargi, 4 października 2013

Cztery agencje walczą o budżet T-Mobile. G7 zostaje z obsługą marki Heyah

BBDO, DDB, Grey oraz Saatchi & Saatchi, która broni swojej pozycji, powalczą w przetargu na obsługę marki T-Mobile. Agencja G7 nadal będzie pracować dla marki Heyah.

Kraj, 12 czerwca 2013

San Markos ma nowego dyrektora kreatywnego

Piotr Zajlich objął stanowisko creative & strategy directora.

Kraj, 4 czerwca 2013

Agnieszka Węglarz odeszła z Polkomtela do Sygnity

Po pięciu latach w departamencie strategii marketingowej objęła stanowisko dyrektora marketingu jednej z największych firm IT.

Kraj, 19 marca 2013

T-Mobile zapowiada dalsze cięcie budżetu mediowego

Wydatki netto mają spaść w tym roku "dwucyfrowo".

Kraj, 7 marca 2013

T-Mobile szykuje nowe działania wizerunkowe

Operator chce się pokazać jako nowoczesny, a markę - jako otwartą na przyszłość.

Kraj, 13 lutego 2013

UOKiK ukarał Plusa karą 4,5 mln zł za reklamy

Rzecz dotyczy reklam marek 36,6 oraz Simplus z 2009 r. Operator złożył odwołanie.

Kraj, 24 stycznia 2013

W ub.r. Orange wydało na reklamy ponad 170 mln zł więcej

Rebranding marki TP na Orange był kosztowny i sprawił, że wśród największych reklamodawców to nasz były operator narodowy najmocniej zwiększył swoje nakłady w ub.r.

Kraj, 13 grudnia 2012

Piotr Nowicki odchodzi z DDB Warszawa

Po roku pracy strateg żegna się z agencją.

Kraj, 13 listopada 2012

Jowita Michalska odchodzi z Polkomtela

Dyrektor departamentu komunikacji marketingowej złożyła wypowiedzenie.

Kraj, 9 listopada 2012

T-Mobile powiększa bazę klientów, ale notuje niższe przychody

W minionym kwartale PTC powiększyła bazę klientów o ponad pół miliona. To efekt rocznej ważności kont w prepaid.

Kraj, 24 sierpnia 2012

Awans Krzysztofa Rejka w Interactive Solutions

Krzysztof Rejek stanął na czele warszawskiego studia graficznego agencji Interactive Solutions (partner of Saatchi & Saatchi).

Kraj, 10 sierpnia 2012

PTC zadowolona z wyników

W II kw. br. operator sieci komórkowej operujący pod markami T-Mobile i Heyah pozyskał najwięcej klientów kontraktowych od dwóch lat.

Kraj, 24 lipca 2012

Polski Orange wyznacza nowe trendy w globalnej komunikacji marki

Orange zgodził się, by w polskiej reklamie wystąpiła celebrytka, a rodzimy oddział firmy zapowiada, że może to kontynuować w przyszłości.

Kraj, 11 kwietnia 2012

Marcin Wieczorkowski będzie szefem marketingu Virgin Mobile

Były szef komunikacji marki Play, a ostatnio zarządzający agencji reklamowej 303, pokieruje marketingiem Virgin Mobile.

Kraj, 29 marca 2012

Starcom z 15-procentowym wzrostem

Dzięki rebrandingowi Ery na T-Mobile oraz nowym biznesom agencja zakończyła ub.r. z dwucyfrowym wzrostem przychodów.

Kraj, 27 marca 2012

Krzysztof Rejek w Interactive Solutions

Art director wraca do agencji.

Kraj, 7 marca 2012

PTC planuje przetarg mediowy

Starcom będzie musiał bronić największego budżetu w grupie.

Kraj, 17 lutego 2012

Polkomtel obciął wydatki reklamowe w ub.r. o jedną czwartą

Cały sektor telekomunikacyjny wydał w mediach o 0,5 mld zł mniej, w ujęciu cennikowym.

Kraj, 12 stycznia 2012

Piotr Wawrzynowicz doradza w marketingu Plusa

"Złote dziecko" Platformy Obywatelskiej, a następnie menedżer w spółkach związanych z Zygmuntem Solorzem-Żakiem doradza teraz nowemu zarządowi Plusa, m.in. w sprawach związanych z marketingiem.

Kraj, 3 stycznia 2012

PTC ukarana ponad 21 mln zł za loterię "milionerów"

UOKiK uznał, że prowadzona przez operatora loteria "Czy stałeś się dzisiaj milionerem?" wprowadzała konsumentów w błąd i ukarał go karą pieniężną w wysokości ponad 21 mln zł. PTC zapowiada złożenie odwołania od tej decyzji.

Kraj, 28 grudnia 2011

UKE analizuje konsumpcję mediów

Urząd Komunikacji Elektronicznej zlecił badanie konsumenckie użytkowników telefonii, telewizji i internetu.

Kraj, 30 listopada 2011

Mussmann, Nowak i Zielińska awansują w OMG Opera

W ramach zespołu negocjacyjnego nowe stanowiska objęły trzy menedżerki od wielu lat związane z tą strukturą.

Kraj, 24 listopada 2011

UOKiK ukarał całą czwórkę operatorów komórkowych

Za zmowę kartelową i potajemne uzgadnianie wspólnej krytyki zwycięskiej oferty Info-TV-FM urząd nałożył na operatorów łącznie 113 mln zł kar.

Kraj, 26 października 2011

Hochland rozszerzył współpracę z Symetrią

Agencja bada skuteczność działań marketera w internecie.

Kraj, 6 października 2011

Polkomtel ogranicza wydatki mediowe, na prowadzeniu PTC

Operator sieci komórkowej T-Mobile wydaje w tym roku najwięcej na reklamy, podczas gdy dotychczasowy lider - Polkomtel - ogranicza nakłady.

Kraj, 3 października 2011

PTC nie zredukuje wydatków na media; relaunch Heyah

O tym, czy operator wyda na reklamy więcej, czy tyle samo co w tym roku, zdecyduje strategia przyjęta przez Deutsche Telekom.

Kraj, 5 września 2011

Aleksandra Wiśniewska w Lowe GGK

Była szefowa G7 zostaje business development directorem i client service directorem agencji Lowe GGK.

Kraj, 5 września 2011

Marcin Jeziorski szefem Scholz & Friends

Joanna Hurda, dotychczasowa CEO, odchodzi z agencji.

Kraj, 1 września 2011

"Wściekłe ptaki" inspiracją T-Mobile

Operator szykuje kampanię na motywach niezwykle popularnej gry "Angry Birds".

Kraj, 25 sierpnia 2011

43 proc. Polaków zna już T-Mobile

Spontaniczna znajomość marki od maja do lipca wzrosła o 40 pkt proc.

Kraj, 22 lipca 2011

T-Mobile i Ekstraklasa potwierdzają podpisanie umowy

Za działania reklamowe wokół rozgrywek polskiej ligi piłkarskiej mają odpowiadać G7 i Saatchi & Saatchi.

Kraj, 21 lipca 2011

T-Mobile będzie sponsorem Ekstraklasy

Za prawa do tytułu operator zapłaci 60 mln zł przez trzy lata.

Kraj, 18 lipca 2011

T-Mobile reklamuje startery pre-paid i usługę Między Nami [WIDEO]

Jeśli użytkownik doładuje konto na 300 zł, to będzie mógł rozmawiać za darmo z wybraną osobą przez kolejny rok, i to nawet bez kolejnych doładowań.

Kraj, 6 lipca 2011

Orange też ma bańki w reklamie [WIDEO]

Najwyraźniej bańki mydlane to obecnie ulubiony motyw rodzimych twórców reklam, ale w najnowszym spocie Orange są też inne smaczki.

Artykuły weekendowe, 17 czerwca 2011

Bańki mydlane nie tylko dla T-Mobile [WIDEO]

Twórcy projektu rebrandingowego wykorzystali w reklamach motyw baniek mydlanych. Nie oni jedni.

Artykuły weekendowe, 17 czerwca 2011

Werble i... nic [WIDEO]

Rebranding Ery na T-Mobile krytycznym okiem ocenia Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant.

Kraj, 2 czerwca 2011

T-Mobile może zostać sponsorem Ekstraklasy

Według prezesa PTC umowa w tej sprawie jeszcze nie została podpisana.

Kraj, 1 czerwca 2011

T-Mobile startuje z głównym etapem działań wizerunkowych [WIDEO]

Po etapie teaserowym kampanii rebrandingowej Ery na T-Mobile PTC rusza z jej właściwą odsłoną.