M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Esense (firma)"

Kraj, 3 kwietnia 2013

Rafał Świątek PR managerem Grupy Andmore

Nowa osoba odpowiada za strategię komunikacyjną grupy.

Kraj, 22 stycznia 2013

"Paczka z Lublina" promuje markę wódek Lubelska

Firma alkoholowa Stock Polska wybrała grupę reklamową Andmore do wspierania marki swoich wódek smakowych.

Kraj, 5 lipca 2012

Na rynku reklamowym debiutuje Grupa And More

Grupa składa się z ośmiu podmiotów, które łącznie w 2011 r. wygenerowały przychód na poziomie niemal 20 mln zł.

Kraj, 10 kwietnia 2012

ArtGraph i Brainshake tworzą grupę agencji marketingowych

Docelowo grupa będzie skupiać osiem firm.

Kraj, 4 lutego 2011

ArtGraph podkreśla szerokie kompetencje reklamowe

Agencja dzięki zmianie m.in. identyfikacji wizualnej chce zaznaczyć, że może zapewnić obsługę fullservice.

Kraj, 20 stycznia 2011

Geovita w MTR Media

Sieć turystyczna powierzyła budżet mediowy MTR Media.

Kraj, 6 czerwca 2008

Leroy Merlin rozpoczyna rebranding sieci Conforama

Sieć hipermarketów z materiałami budowlanymi i artykułami wyposażenia wnętrz Leroy Merlin może już przejąć spółkę Conforama Polska (o planach pisaliśmy...

Kraj, 7 kwietnia 2008

Menedżerowie Esense tworzą agencję Dobra Nasza; Dariusz Mitura strategiem

Dariusz Ziemski, dyrektor zarządzający, i Sergiusz Zembrzuski, dyrektor kreatywny z agencji reklamowej Esense, oraz Dariusz Mitura jako dyrektor strategii utworzyli...

Kraj, 18 marca 2008

Centrum Myśli JP2 w kampanii przypomina o rocznicy śmierci Papieża Polaka

Wczoraj wystartowała kampania przypominająca o obchodach 3. rocznicy śmierci Jana Pawła II. Agencja Esense, wyłoniona w przetargu, przygotowała projekt tej...

Kraj, 27 lutego 2008

Leroy Merlin przejmuje Conforamę; wkrótce rebranding sieci

Sieć hipermarketów z materiałami budowlanymi i artykułami wyposażenia wnętrz Leroy Merlin przejmuje konkurencyjną Conforamę w Polsce za kwotę 45 mln...

Kraj, 30 stycznia 2008

Paweł Zbiegniewski zastępcą szefa marketingu Polkomtela

Paweł Zbiegniewski, ostatnio account director w agencji reklamowej Paralotna, został zastępcą szefa marketingu Polkomtela (sieć komórkowa Plus) ds. alternatywnych kanałów...

Kraj, 14 marca 2007

Conforama repozycjonuje markę i wspiera wizerunek

Conforama, sieć sklepów oferujących artykuły wyposażenia domów i mieszkań, pierwszy raz w swojej historii przeprowadza kampanię stricte wizerunkową. Związane jest...

Kraj, 6 października 2006

Katarzyna Pomorska i Joanna Gerszberg dołączyły do agencji Esense

Agencja reklamowa Esense wzmocniła siły o dwóch nowych pracowników. Katarzyna Pomorska objęła stanowisko art directora, a Joanna Gerszberg - account...

Kraj, 20 lipca 2006

US Pharmacia reklamuje Stoperan

Firma US Pharmacia rozpoczęła kampanię reklamową leku przeciwbiegunkowego Stoperan. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Esense. W zespole przygotowującym reklamę...

Przetargi, 27 czerwca 2006

Esense zdobyła budżet Ibupromu Sprint Caps

Agencja Esense wygrała w przetargu na obsługę Ibupromu Sprint Caps (US Pharmacia), nowej postaci leku przeciwbólowego. Są to kapsułki wypełnione...

Przetargi, 27 czerwca 2006

Elite Cafe prowadzi przetarg na obsługę kreatywną marki MK Cafe Premium

Elite Cafe finalizuje przetarg na obsługę kreatywną marki kawy MK Cafe. Wyłoniona agencja ma na stałe obsługiwać markę w zakresie...

Przetargi, 12 czerwca 2006

Yellow Factory wygrała przetarg SKOK-u Stefczyka

Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Franciszka Stefczyka rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną kampanii telewizyjnej. Wygrała agencja Yellow Factory. Do udziału w...

Przetargi, 25 maja 2006

SKOK Stefczyka zaprosił dodatkowe agencje do przetargu

Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Franciszka Stefczyka zaprosiła dodatkowe agencje reklamowe do udziału w przetargu na realizację kampanii telewizyjnej. W przeglądzie...

Przetargi, 21 grudnia 2005

US Pharmacia powierzyła budżet reklamowy Stoperanu agencji Esense

Agencja reklamowa Esense wygrała przetarg na obsługę działań ATL marki Stoperan, leku przeciwbiegunkowego firmy US Pharmacia. W przetargu brało udział...

Kraj, 21 grudnia 2005

Tomasz Gruszkowski został senior copywriterem w Esense

Tomasz Gruszkowski dołączył do zespołu agencji reklamowej Esense na stanowisko senior copywritera. Z branżą reklamową jest związany od 12 lat....

Przetargi, 20 grudnia 2005

Cztery agencje w przetargu na Ibuprom

US Pharmacia zaprosiła cztery agencje do strategiczno-kreatywnego przetargu na obsługę marki Ibuprom w 2006 r., dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nazwy agencji...

Kraj, 14 grudnia 2005

Elite Cafe dołącza 900 tys. paczek kawy do nakładów "Gali" i "Naj"

Firma Elite Cafe dołączy kawę MK Cafe Premium do świątecznych wydań magazynów "Gala" i "Naj". W ramach samplingu do czytelników...

Przetargi, 31 października 2005

US Pharmacia planuje przetarg na obsługę Stoperanu

US Pharmacia planuje rozpisanie przetargu na obsługę reklamową marki Stoperan, leku przeciwbiegunkowego. Nad kampaniami leku obecnego na rynku od maja...

Kraj, 14 października 2005

Gellwe wprowadza nowe półprodukty w proszku i wspiera je reklamą

Firma Gellwe wprowadza na rynek specjalny półprodukt do pieczenia naleśników i gofrów. Jest to proszek, do którego wystarczy dolać mleko,...

Kraj, 13 września 2005

Karolina Łappo i Patrycja Kühn założyły agencję reklamową Ad Ants

Na rynku reklamy pojawiła się nowa agencja reklamowa o nazwie Ad Ants. Założyły ją Karolina Łappo, odpowiedzialna za obsługę klienta...

Kraj, 5 sierpnia 2005

"Puls Biznesu" wybrał Esense do stworzenia identyfikacji wizualnej programu lojalnościowego

Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", powierzył agencji Esense prace związane ze stworzeniem systemu identyfikacji wizualnej dla programu lojalnościowego dziennika....

Kraj, 15 lipca 2005

Marek Juraniec przestał kierować marketingiem spółki Wawel SA

Marek Juraniec odszedł ze stanowiska dyrektora marketingu producenta słodyczy Wawel SA. Powody jego rezygnacji nie zostały ujawnione. Juraniec pracował w...

Przetargi, 24 maja 2005

Wawel SA wybrał agencję, ale projekt został zawieszony

Krakowski producent słodyczy Wawel SA, który szukał agencji do rebrandingu jednej z marek, zakończył już przetarg, ale zdecydował, że planowana...

Kraj, 21 lutego 2005

Magdalena Brejnak account directorem w MRM/Momentum

Magdalena Brejnak jest nowym account directorem w agencji marketing services MRM/Momentum. Będzie odpowiedzialna za obsługę firm: Polkomtel, BSH (Bosch/Siemens), ExxonMobil...

Kraj, 21 stycznia 2005

Najnowsza kampania Ibupromu ma dotrzeć przede wszystkim do młodych kobiet

Firma farmaceutyczna US Pharmacia wspiera kampanią w telewizji lek przeciwbólowy dostępny bez recepty Ibuprom. Strategię i kreację działań przygotowała agencja...

Kraj, 20 stycznia 2005

Wawel reklamuje Michałki i promocję konsumencką

Agencja reklamowa Esense przygotowała promocyjną kampanię dla Michałków Zamkowych z Wawelu. Celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży produktu oraz jednoczesna budowa...

Kraj, 27 września 2004

Wittchen debiutuje z marką w TV, wybór padł na TVN Style

Firma Wittchen specjalizująca się w produkcji wyrobów skórzanych rozpocznie pierwszą w swojej 15-letniej historii kampanię telewizyjną pod hasłem "Wittchen. Twórcza...

Kraj, 23 sierpnia 2004

Agencja Esense pomogła firmie Paola zadebiutować na rynku wód mineralnych

Agencja Esense sfinalizowała działania strategiczno-brandingowe dla firmy Paola SA. Agencja zaproponowała nazwę, logo i etykietę opakowania dla dwóch marek wód...

Kraj, 12 lipca 2004

Agencja reklamowa Esense zatrudniła nowy zespół kreatywny

Do działu kreacji agencji reklamowej Esense dołączył Grzegorz Lipka, copywriter. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w Toruńskiej Agencji "Graf", gdzie pracował...

Kraj, 2 kwietnia 2004

Tomasz Matwiz będzie zarządzał strukturą HRC należącą do grupy Young & Rubicam

Tomasz Matwiz został menedżerem zarządzającym strukturą HRC wydzieloną w grupie Young & Rubicam. Zastąpił na tym stanowisku Dariusza Ziemskiego. Ziemski...