M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ESOMAR (firma)"

Kraj, 18 marca 2010

Piotr Szczepaniak zajmie się badaniami marketingowymi w Netii

Piotr Szczepaniak dołączył do zespołu marketingowego firmy telekomunikacyjnej Netia. Będzie zajmował się wdrażaniem nowej strategii badań rynkowych i systemów wiedzy...

Zagranica, 14 września 2009

Przychody branży badawczej na wielu rynkach spadają

Z raportu Esomar Global Market Research Report wynika, że na 10 spośród 25 badanych rynków inwestycje w badania marketingowe zostały...

Zagranica, 8 maja 2009

Esomar proponuje nowy sposób pomiaru mediów out-of-home

Firma badawcza Esomar proponuje nowy sposób pomiaru mediów out-of-home. System Goodham może mierzyć grupy odbiorców według różnych kategorii. Jest kombinacją...

Kraj, 26 maja 2008

Rafał Szysz w komitecie programowym konferencji mediowej ESOMAR-u

Rafał Szysz jest członkiem komitetu programowego zbliżającej się trzeciej edycji konferencji "Worldwide multimedia measurement" organizowanej przez międzynarodową organizację badawczą ESOMAR....

Kraj, 25 stycznia 2008

Według FEPE polskiemu outdoorowi grozi utrata wpływów

Thomas Rainer, wiceprezes Światowej Federacji Reklamy Zewnętrznej (FEPE), jest zdania, że takie rynki jak Polska, na którym brakuje standardu badań...

Zagranica, 16 stycznia 2008

Esomar inicjuje badanie widowni reklamy zewnętrznej

Międzynarodowa organizacja badawcza Esomar zapowiedziała wdrożenie projektu GGODAM - Global Guidelines for OutDoor Audience Measurement, czyli globalnego pomiaru widowni reklamy...

Kraj, 4 października 2006

OFBOR przyznał certyfikaty jakości 26 firmom badawczym

Zarząd Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) zakończył piątą edycję inspekcji stosowania standardów Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA)....

Zagranica, 4 sierpnia 2006

Według Esomaru światowy rynek badań jest wart 23 mld dol.

Według autorów raportu Global Market Research Report przygotowanego przez organizację badawczą Esomar szacowany globalny obrót w branży badań rynku wyniósł...

Kraj, 16 maja 2006

Rada programowa VII Ogólnopolskiego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii rozpoczęła prace

W skład rady programowej Kongresu Badaczy Rynku i Opinii weszło 9 osób reprezentujących środowiska badawcze, marketingowe, reklamowe oraz naukowe. Są...

Kraj, 7 lutego 2006

Stacjom łamiącym przepisy Kodeksu Dobrych Praktyk Marketingowych grozi usunięcie ich wyników z badań słuchalności

Komitet Badań Radiowych (KBR) ogłosił wejście w życie Kodeksu Dobrych Praktyk Marketingowych. Ma on zapobiec takiemu wykorzystywaniu przez nadawców wyników...

Kraj, 30 stycznia 2006

PTBRiO rozpoczyna prace nad kolejną edycją katalogu

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) rozpoczyna prace nad kolejną 11. edycją swojego katalogu "Rynek badań - badacze -...

Kraj, 29 czerwca 2005

Wykorzystanie internetu w badaniach w Polsce wciąż raczkuje

Popularność internetu jako narzędzia wspierającego prace instytutów badawczych stale rośnie. Według najnowszych danych Esomaru (światowa organizacja zrzeszająca osoby działające w...

Kraj, 24 lutego 2005

Łukasz Mazurkiewicz przewodniczy radzie programowej VI Kongresu BRiO

Komitet organizacyjny VI Kongresu Badaczy Rynku i Opinii powołał radę programową. Znaleźli się w niej: Łukasz Mazurkiewicz, przewodniczący (Organizacja Firm...

Kraj, 21 czerwca 2004

GfK Polonia będzie promować narzędzie do pomiaru mediów - MediaWatch

Instytut badawczy GfK Polonia zaprezentował nowe urządzenie MediaWatch - zintegrowany system do pomiaru audytoriów radiowych, telewizyjnych i kinowych oraz odbiorców...

Kraj, 27 listopada 2002

List do redakcji

Edyta Łyszkowska, communications manager w firmie badawczej AGB Polska, nadesłała list do redakcji DS "MiMP", prostujący wypowiedzi Jarosława Roszkowskiego, media...

Kraj, 30 kwietnia 2001

AGNIESZKA SORA ZOSTAŁA PRZEDSTAWICIELEM ESOMARU W POLSCE

Agnieszka Sora, dyrektor zarządzający instytutu badawczego GfK Polonia, została przedstawicielem międzynarodowej organizacji badawczej ESOMAR w Polsce. Zastąpiła tym samym kończącego...