M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "ESPN (firma)"

Zagranica, 9 lutego 2015

Madonna ogłasza premierę swojego albumu na Snapchacie

Pierwszy singiel z albumu "Reel Heart" dotarł do 200 mln słuchaczy.

Zagranica, 11 kwietnia 2012

Havas przejmuje Ignition

Havas Media przejął agencję Ignition - amerykańskiego lidera w zakresie experiential marketingu.

Zagranica, 12 kwietnia 2011

Nowi seniorzy w KidsCo

Loïc Autret odpowiada za globalną dystrybucję, a Chris Nicholls - za reklamę i sponsoring.

Zagranica, 3 sierpnia 2010

Warner Bros. ma nowego marketingowca

Lynne Frank została wiceprezesem w spółce i ma odpowiadać za międzynarodowy marketing.

Zagranica, 24 lutego 2010

Facebook i Amazon najbardziej innowacyjne według "Fast Company"

Magazyn biznesowy "Fast Company" przeanalizował tysiące firm oraz organizacji na świecie pod kątem innowacyjności ich biznesu i kreatywności w realizacji...

Zagranica, 11 stycznia 2010

Telewizja ESPN wprowadza projekt 3D

Telewizyjny kanał sportowy ESPN zamierza uruchomić pierwszą sieć telewizyjną w technologii 3D. Projekt ESPN 3D ma zadebiutować w Stanach Zjednoczonych...

Zagranica, 17 sierpnia 2009

Według OPA jakość kontentu online ma wpływ na skuteczność reklam

Z badań Online Publishers Association (OPA) wynika, że reklama internetowa jest bardziej skuteczna na stronach oferujących ekskluzywny kontent redakcyjny niż...

Zagranica, 3 sierpnia 2009

Disney mówi o 26-proc. spadku zysku

Zysk koncernu Disney spadł w III kwartale finansowym (zakończonym 28 czerwca br.) o 26 proc. Przychody firmy w tym okresie...

Zagranica, 29 lipca 2009

CNN i ESPN stawiają na marketing szeptany

Amerykańskie sieci telewizyjne CNN i ESPN będą pracowały z agencją Keller Fay Group, specjalizującą się w badaniach marketingowych i doradztwie....

Zagranica, 7 maja 2009

46-proc. spadek zysku kwartalnego koncernu Disneya

Koncern Walta Disneya przedstawił raport finansowy, z którego wynika, że w pierwszych trzech miesiącach br. zysk netto firmy wyniósł 613...

Kraj, 13 marca 2009

Adamiak i Węgrzynek w managemencie Delegaty; agencja obsłuży nowe stacje TV

Agnieszka Adamiak obejmuje stanowisko kierownika ds. sprzedaży i marketingu w agencji Delegata specjalizującej się w obsłudze telewizyjnych kanałów tematycznych. To...

Zagranica, 12 stycznia 2009

Disney kieruje nowy kanał telewizyjny do chłopców

The Walt Disney Company chce stworzyć produkt adresowany do chłopców w wieku 6-14 lat. W tym celu w przyszłym miesiącu...

Zagranica, 12 stycznia 2009

ESPN wprowadza zmiany na stronie internetowej

Sportowa stacja telewizyjna ESPN prowadzi relaunch strony internetowej. Zmiany polegają na redesignie serwisu, wprowadzeniu nowej nawigacji, materiałów filmowych i pełnej...

Kraj, 15 maja 2008

Sportowy kanał NASN w ofercie sieci UPC

Kanał sportowy NASN (North American Sports Network), poświęcony sportom amerykańskim, został włączony do pakietu Max sieci kablowej UPC. Obecnie tę...

Zagranica, 25 marca 2008

Disney zmienia europejskie struktury programowe i handlowe

Koncern Disneya przebudowuję swoją europejską strukturę organizacyjną. Połączone zostaną działy programowe i sprzedażowe. Zespoły Disney Channel, sportowego ESPN i Disney-ABC...

Kraj, 31 stycznia 2008

ESPN uruchamia serwis internetowy z transmisjami sportowymi

Kanał telewizyjny ESPN poświęcony sportom amerykańskim uruchamia projekt ESPN360, specjalny serwis internetowy odtwarzający przekazy telewizyjne wysokiej jakości, przeznaczony dla kibiców...

Zagranica, 31 lipca 2007

Według eMarketera wzrośnie rola internetu w marketingu sportowym

Zdaniem analityków firmy eMarketer w najbliższych latach wzrośnie rola internetu w projektach realizowanych w obszarze marketingu sportowego. Według raportu "Sport...

Zagranica, 26 czerwca 2007

Adidas rozpoczął w USA działania związane z przeprowadzką Beckhama za ocean

Adidas rozpoczyna w USA kampanię z Davidem Beckhamem w roli głównej, a właściwie w jednej z dwóch głównych ról -...

Kraj, 21 lipca 2006

Sport Klub wystartuje pod koniec lipca, nadawca finalizuje umowy dystrybucyjne

Rozpoczęcie emisji nowego telewizyjnego kanału sportowego Sport Klub zaplanowano na 29 lipca br. Kanał będzie nadawany po polsku 24 godziny...

Zagranica, 23 września 2005

Procter & Gamble wiąże markę OTC Prilosec ze sportem i promuje ją w internecie

Procter & Gamble przygotowuje największą jednodniową kampanię reklamową w internecie. Projekt dotyczy marki OTC Prilosec. Komunikacja rynkowa preparatu powiązana została...

Zagranica, 12 sierpnia 2004

MKOl mianował na szefa marketingu byłego menedżera Nike

Timo Lumme, były szef marketingu firmy Nike, został dyrektorem marketingu Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego (MKOl). Lumme przejdzie do MKOl z telewizyjnego...

Zagranica, 6 lipca 2004

Pepsi rusza z kampanią reklamową nowej Pepsi Edge

Dwóch komentatorów sportowych oraz gwiazda serialu "Scrubs" zagrają w najnowszej reklamie napoju Pepsi Edge. Produkt ma obniżoną zawartość kalorii i...

Zagranica, 16 kwietnia 2004

Program telewizyjny "Playmakers" budzi kontrowersje wśród widzów

Brytyjski kanał FX 289 wprowadzi na antenę kontrowersyjny program "Playmakers" poświęcony futbolowi amerykańskiemu. W Stanach Zjednoczonych w telewizji ESPN seria...

Zagranica, 31 grudnia 2003

Top 10 najlepszych międzynarodowych reklam TV

"Brand Republic" opublikowal listę 10 najlepszych międzynarodowych reklam TV. Pierwsze miejsce zajęła reklama dla Ikei "Lampa" przygotowana przez agencję Crispin...

Zagranica, 1 grudnia 2003

BBC zamierza sprzedać swój oddział technologiczny za 100 mln funtów

BBC może zaoszczędzić rocznie około 20-30 mln funtów, jeśli zrealizuje plan sprzedaży swojego oddziału technologicznego BBC Technology za 100 mln...

Zagranica, 25 lutego 2002

Accenture wystartował z globalną kampanią

"I am your idea. Use Me!" - brzmi hasło globalnej kampanii Accenture, której budżet szacowany jest na 70 mln dol....

Zagranica, 25 lutego 2002

Accenture wystartował z globalną kampanią

"I am your idea. Use Me!" - brzmi hasło globalnej kampanii Accenture, której budżet szacowany jest na 70 mln dol....

Zagranica, 12 grudnia 2001

ESPN zakłada sportowy kanał telewizyjny w Europie

Wspierana finansowo przez Walt Disney Co. firma zajmująca się transmisjami sportowymi ESPN zakłada w Europie kanał sportowy. Inwestycja wspierana jest...