M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Essenzia (firma)"

Kraj, 2 grudnia 2013

Sharp promuje telewizory przed Gwiazdką

Ci, którzy zdecydują się na zakup najdroższych urządzeń firmy, mogą liczyć na zwrot do 3 tys. zł.

Kraj, 3 kwietnia 2013

Sharp: wielkie emocje na wielkich ekranach

Japoński producent promuje największe rozmiary telewizorów - od 60 do 90 cali.

Kraj, 11 kwietnia 2012

Nowa platforma Sharpa

Producent elektroniki hasłem "This is why" połączy swoje produkty. Firma prawdopodobnie wejdzie na rynek telefonów.

Kraj, 16 maja 2011

Sharp rozda 500 biletów na mecze Euro 2012

Producent telewizorów wykorzystuje sponsoring Euro 2012.

Kraj, 24 listopada 2010

Mercedes od Sharpa

Producent telewizorów kusi konkursem, w którym do wygrania jest Mercedes klasy B za 107 tys. zł.

Kraj, 24 lutego 2010

Sharp zapowiada znaczące zwiększenie nakładów reklamowych

Polski oddział Sharp Electronics zapowiada walkę o zwiększenie swoich udziałów w rynku telewizorów LCD. Cezary Urynowicz, marketing manager, przyznaje, że...

Kraj, 1 września 2009

Sharp reklamuje w mediach i sklepach telewizory z funkcją Full LED

We wrześniu rozpoczyna się kampania reklamowa najnowszych telewizorów marki Sharp - Sharp Aquos Full LED. Obejmie ona telewizję, prasę, internet...

Kraj, 4 września 2008

Sharp inwestuje we wsparcie sprzedaży LCD w Polsce

Sharp rozpoczął największą jak dotąd kampanię reklamową prowadzoną w Polsce. Swym zasięgiem obejmie prasę, telewizję (TVP, TVN i Polsat), outdoor...

Kraj, 25 czerwca 2007

Sharp Electronics Poland wspiera najnowszy model telewizora kampanią reklamową

Toczy się kampania wizerunkowo-produktowa promująca najnowsze modele telewizora LCD Sharp Aquos z matrycami Full HD (Sharp Electronics Poland) pod hasłem...