M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Euro RSCG Marketing House (firma)"

Kraj, 17 lipca 2015

Maja Biniewicz media directorem Isobar Polska

Przez ostatnie lata pełniła funkcję strategy directora w K2 Media.

Kraj, 18 lutego 2015

Katarzyna Szerling nową dyrektor marketingu Providenta

Ze stanowiska dyrektora departamentu CRM awansuje na dyrektora pionu marketingu.

Kraj, 6 listopada 2014

Universal McCann przebudowuje dział digital

Awansowana Iwona Suwińska pokieruje nową strukturą i będzie raportować do Anny Gruszki - chief digital officera IPG Mediabrands.

Kraj, 11 września 2014

Adam Jankowski e-marketing unit managerem w PZU

Przed PZU pracował w T-Mobile jako e-communication unit manager & e-business coordinator.

Kraj, 30 stycznia 2014

Tomasz Zakrzewski odchodzi z Havas Worldwide Warsaw

Chief financial officer żegna się z agencją.

Kraj, 5 grudnia 2013

Przemysław Orłowski odchodzi z Marketing House

Menedżer związany z agencją od 16 lat pożegna się z firmą.

Kraj, 24 września 2013

Interactive Solutions powiększa team obsługujący Procter & Gamble

Nina Obradović dołącza do zespołu odpowiedzialnego za projekty tego marketera w Europie Środkowej.

Kraj, 5 lipca 2013

Maja Biniewicz dyrektorem strategii w K2 Media

Będzie odpowiadać za budowanie i wdrażanie strategii kluczowych klientów, optymalizację procesów biznesowych, a także wspomagać kompetencje RTB.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Euro RSCG Marketing House wspiera relaunch Pedigree

Odpowiada za budowanie wizerunku i promocję sprzedaży nowej suchej karmy.

Kraj, 1 sierpnia 2012

Marta Dzięgielewska mobile marketing managerem w Euro RSCG Marketing House

Przeszła z firmy Mobiserve, gdzie pełniła analogiczną funkcję.

Kraj, 11 lipca 2012

Euro RSCG Marketing House dla Marlboro

Philip Morris Polska premiuje zakup papierosów m.in. możliwością wizyty na torze w Maranello.

Kraj, 17 maja 2012

Euro RSCG 4D autorem nowej platformy Huggies

Agencja przygotowała strategię i komunikację 360 stopni dla kluczowej marki Kimberly-Clark.

Kraj, 12 marca 2012

Polski oddział Euro RSCG wśród najlepszych w grupie Havas

Jak wynika z najnowszego raportu za 2011 sporządzonego przez Havas, polski oddział Euro RSCG jest tam jednym z najczęściej wymienianych jako Top Performer.

Przetargi, 17 stycznia 2012

Euro RSCG Marketing House zajmie się promocją Polski Wschodniej

Do przetargu zaproszono dziewięć agencji socialmediowych, wartość umowy to 60 tys. zł.

Kraj, 24 listopada 2011

Panasonic z konkursową promocją

Euro RSCG Marketing House autorem systemu do obsługi nowej promocji i konkursu dla Panasonic Marketing Europe GmbH.

Kraj, 28 lipca 2011

Cussons rusza z dużą loterią marki E

Nagrodami w postaci samochodów i kart przedpłaconych marketer chce zmaksymalizować sprzedaż produktów i zwiększyć udziały brandu.

Przetargi, 27 lipca 2011

Euro RSCG Marketing House z Asbis

Agencja będzie obsługiwać projekt BtoB.

Kraj, 7 lipca 2011

Euro RSCG 4D i Euro RSCG Marketing House triumfują

Obie firmy z grupy Euro RSCG otrzymały wspólny tytuł Agencji Roku w raporcie "Agencje Marketingu Zintegrowanego 2011" autorstwa redakcji "MMP".

Kraj, 4 maja 2011

Carlsberg rozda 722 bilety na Euro za ponad 200 tys. zł

Carlsberg rusza z akcją promocyjną, w której nagrodami są bilety na Euro 2012. Potrwa ona blisko rok.

Przetargi, 21 kwietnia 2011

Euro RSCG MH z PZ Cussons

Agencja wygrała przetarg na projekt dla marki E.

Kraj, 20 kwietnia 2011

Euro RSCG Marketing House zajmie się kolejną marką L'Oreal

Serwis internetowy dla dermokosmetyków La Roche-Posay będzie kolejnym projektem zrealizowanym przez agencję dla koncernu kosmetycznego.

Kraj, 17 stycznia 2011

Marlboro prowadzi akcję z nagrodami

Palacze tej marki mogą wygrać m.in. rejs lodołamaczem lub trening samochodem WRC na zamarzniętej tafli jeziora.

Przetargi, 13 stycznia 2011

Euro RSCG Marketing House pracuje dla Della

Agencja prowadzi program motywacyjno-rozwojowy Dell Solution Platinium Club.

Kraj, 11 stycznia 2011

Grupa Euro RSCG kończy rok 8-proc. wzrostem

Wszystkie spółki w grupie zakończyły 2010 rok na plusie.

Kraj, 5 stycznia 2011

Startuje Thinkeractive

Nowa agencja interaktywna powstała na fundamentach butiku kreatywnego IMBUE.

Kraj, 2 grudnia 2010

Euro RSCG Marketing House przygotowuje się do obsługi zagranicznych klientów

Agencja ma realizować projekty z Francji, Niemiec, Włoch i Holandii.

Kraj, 26 listopada 2010

Euro RSCG Marketing House dołącza do sieci Euro RSCG Discovery

Agencja staje się częścią sieci, ale nie zmienia dotychczasowej nazwy.

Przetargi, 19 listopada 2010

Euro RSCG Digital dla Philip Morrisa

Agencja interaktywna wygrała przetarg na obsługę jednej z marek koncernu tytoniowego.

Przetargi, 18 października 2010

Euro RSCG Marketing House z Dellem

Agencja będzie pracować w zakresie marketingu relacji.

Artykuły weekendowe, 15 października 2010

Przełom w e-commerce

Miła sercu wielu konsumentów jest informacja o bezpłatnej wysyłce zamówień do Polski przez największy sklep internetowy Amazon.com - komentuje Przemysław Orłowski, dyrektor zarządzający Euro RSCG Marketing House.

Kraj, 28 września 2010

Philip Morris wykorzystuje tablety

Regulacje prawne powodują, że firmy tytoniowe muszą stosować nietypowe rozwiązania.

Przetargi, 16 sierpnia 2010

Era prowadzi przetarg interaktywny

PTC szuka agencji do obsługi projektu interaktywnego.

Kraj, 16 lipca 2010

Euro RSCG Marketing House zacieśnia współpracę z Brytyjczykami

Polska agencja zamierza realizować wspólne projekty z brytyjską EHS 4D Discovery.

Kraj, 28 czerwca 2010

Saatchi i "Kurt Weill" triumfatorami Golden Arrow

Grand prix i dwie nagrody w tegorocznej edycji konkursu trafiły do Saatchi & Saatchi za projekt dla Teatru Wielkiego. Pozostałym pracom przyznano w sumie 12 nagród.

Kraj, 20 maja 2010

50 tys. smyczy od Pedigree

Mars Polska promuje markę Pedigree akcją "Wyciągnij smycz z Pedigree".

Kraj, 20 maja 2010

Tomasz Modzelewski pokieruje jury Golden Arrow

Dyrektor marketingu Zelmera szefem jury V edycji konkursu Golden Arrow.

Kraj, 14 maja 2010

Muzyczna odsłona napojów Hortex

Rusza kampania promująca Hortex Classic i Hortex Fresz.

Kraj, 14 kwietnia 2010

Limuzyna warta inwestycji... w reklamę

Volvo Auto Polska wyda w tym roku na reklamy 30 proc. więcej niż przed rokiem, żeby przekonać konsumentów do nowej wersji modelu S60.

Kraj, 22 stycznia 2010

Volvo stawia na działania niestandardowe i internet

Volvo Auto Polska w tegorocznej komunikacji marketingowej skupi się na działaniach niestandardowych i zwiększy obecność w internecie. Mariusz Nycz, dyrektor...

Kraj, 6 stycznia 2010

Euro RSCG Poland kończy rok 10-proc. wzrostem, uruchamia specjalistyczne działy

Mijający rok, trudny dla branży reklamowej, agencja Euro RSCG Poland zakończyła dobrymi wynikami - wzrostem sprzedaży operacyjnej grupy o 10 proc. w...

Kraj, 13 października 2009

Volvo buduje w kampanii świadomość modelu V50

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową, której celem jest prezentacja modelu V50. Działania o charakterze produktowym potrwają do końca listopada...

Kraj, 1 października 2009

Szersze i młodsze spojrzenie w Euro RSCG Poland

W grupie Euro RSCG Poland zaczyna funkcjonować nowa, lokalnie opracowana metodologia pracy o nazwie "Szersze spojrzenie". Oprócz określenia obowiązujących w...

Kraj, 3 sierpnia 2009

Sabina Stępniak i Marcin Rzepka dołączyli do agencji Next

Do działu kreacji agencji interaktywnej Next z grupy Starcom MediaVest dołączyli Sabina Stępniak, która objęła stanowisko project managera, i Marcin...

Kraj, 16 lipca 2009

Marcin Grochowski i Szymon Szymański w zespole Euro RSCG Digital

Do zespołu Euro RSCG Digital dołączyły nowe osoby. Marcin Grochowski objął stanowisko interactive account directora i odpowiedzialny jest za koordynację...

Kraj, 3 czerwca 2009

Więcej klientów korzysta z cross sellingu usług w grupie Euro RSCG

Wojciech Borowski, CEO grupy Euro RSCG Poland, kontynuuje rozpoczętą kilka miesięcy temu restrukturyzację w podlegających mu spółkach. - Chodzi o...

Kraj, 14 maja 2009

Digital One zmienia nazwę na Euro RSCG Digital; Olgierda Cygana zastępuje Maciej Gontarz

Grupa Euro RSCG Poland przejmuje 100 proc. udziałów w spółce interaktywnej Digital One, która zmienia nazwę na Euro RSCG Digital....

Kraj, 10 kwietnia 2009

Harnaś rozda po raz kolejny milion piw

Ruszyła kolejna edycja promocji konsumenckiej marki Harnaś (Carlsberg Polska). W akcji, która prowadzona jest pod hasłem "Harnaś miliony piw rozdaje",...

Kraj, 6 kwietnia 2009

Zmiany w Euro RSCG; Przemysław Orłowski w zarządzie, Kinga Araucz kieruje Euro RSCG Life

Wojciech Borowski, pełniący od grudnia ub.r. funkcję CEO grupy Euro RSCG Poland, przeprowadza w podlegających mu strukturach reorganizację. - Chodzi...

Przetargi, 11 marca 2009

Mars Polska rozszerzył współpracę z Euro RSCG Marketing House, pracuje także z Euro RSCG 4D

Mars Polska rozszerzył współpracę z Euro RSCG Marketing House, powierzając agencji w drodze przetargu obsługę aktywności BTL dla suchej karmy...

Kraj, 23 lutego 2009

Vichy rozwija platformę WWW Vichy Consult

Ruszył nowy serwis internetowy marki Vichy (L'Oreal) www.vichymakeup.pl stanowiący część platformy Vichy Consult. Za realizację strony odpowiada agencja Euro RSCG...