M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Euro RSCG New Europe (firma)"

Kraj, 8 sierpnia 2007

Mariusz Pik account managerem w Perspektywie

Mariusz Pik objął stanowisko account managera w studiu architektury marki Perspektywa. Będzie odpowiadać za projekty z zakresu komunikacji konsumenckiej. Mariusz...

Kraj, 9 sierpnia 2005

Czerwony Kapturek już nie wrzeszczy - Heyah zmieniła reklamę po interwencji KRRiTV

Czerwony Kapturek - postać z najnowszej kampanii "Heyah nie opowiada bajek" (marka Polskiej Telefonii Cyfrowej) - już nie wrzeszczy, gdy...

Kraj, 1 czerwca 2005

OS3 przygotowała serwis produktowy dla ING Banku Śląskiego

Agencja interaktywna OS3 Multimedia na zlecenie ING Banku Śląskiego przygotowała specjalny serwis promujący Otwarte Konta Oszczędnościowe ING Banku. Przewodnikiem po...

Kraj, 21 kwietnia 2005

ING Bank Śląski startuje z kampanią kierowaną do małych firm

ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię promocyjnej pożyczki dla małych firm (Pożyczki). Hasło kampanii, która potrwa do końca maja, brzmi: "Nie...

Przetargi, 25 stycznia 2005

ING szuka agencji strategiczno-kreatywnej

Grupa ING rozpoczęła procedurę przetargową związaną z wyborem agencji, która zajmie się działaniami strategiczno-kreatywnymi, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele grupy nie...

Przetargi, 11 maja 2004

Agencja reklamowa Just wygrała przetarg na obsługę marki piwa Żywiec

Grupa Żywiec SA potwierdziła informacje, jakie podaliśmy w DS "MMP" z 10.05. br., o planowanym przekazaniu obsługi budżetu strategiczno-kreatywnego marki...

Kraj, 10 maja 2004

Grupa Żywiec zamierza powierzyć budżet marki Żywiec agencji Just

Grupa Żywiec SA zrezygnowała z propozycji strategiczno-kreatywnych przedstawionych przez agencję reklamową G7 w przetargu na obsługę marki piwa Żywiec. Informację...

Kraj, 22 kwietnia 2004

ING NN wprowadza produkt posagowy, wsparcie głównie w prasie

ING Nationale-Nederlanden (ING NN) wprowadza na rynek ubezpieczenie posagowe Młody Lew. Ma ono zapewnić dzieciom środki na życie w przypadku...

Kraj, 15 kwietnia 2004

Teraz Euro RSCG Warsaw

Euro RSCG Worldwide wprowadza nowe zasady nazewnictwa swoich agencji reklamowych. Zmiany te są elementem wdrażania spójnego globalnego wizerunku oraz zintegrowanej...

Przetargi, 14 kwietnia 2004

MPG Media Planning obsługuję markę Mastercook firmy Wrozamet

Dom mediowy MPG Media Planning zwyciężył w przeglądzie ofert domów mediowych na obsługę marki Mastercook należącej do firmy Wrozamet. Wartość...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Wspólny projekt firm Grupy Euro RSCG dla Grupy Lotos

Grupa Lotos (Lotos Paliwa i Lotos Oil) rozpoczęła 1 kwietnia promocję konsumencką, która potrwa do końca maja. Autorem zasad promocji...

Kraj, 6 kwietnia 2004

Euro RSCG 4D przygotowało promocję dla LU Polska

Agencja Euro RSCG 4D przygotowała promocję konsumencką dla Delicji pod hasłem "Znajdź skarb w Delicjach". W paczkach Delicji zostało ukrytych...

Kraj, 6 kwietnia 2004

Grupa Euro RSCG wprowadza elementy globalnej strategii Power of One

Grupa Euro RSCG zamierza wprowadzić w Polsce elementy globalnej strategii Power of One. "Nie będziemy wprowadzać jej w całości tak...

Kraj, 5 kwietnia 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kolejny etap kampanii wizerunkowej Maspeksu

Grupa Maspex Wadowice, producent m.in. soków marchwiowo-owocowych Kubuś kierowanych głównie do dzieci w wieku 4-12 lat, rozpoczął kolejną wizerunkową kampanię...

Kraj, 2 kwietnia 2004

W Young Creatives 2004 weźmie udział 11 zespołów kreatywnych

W polskiej edycji konkursu Young Creatives 2004 weźmie udział 11 zespołów kreatywnych. Zgłosiło je dziewięć agencji reklamowych. Każdy z nich...

Przetargi, 1 kwietnia 2004

Just i G7 znalazły się na krótkiej liście w przetargu na markę Żywiec

Grupa Żywiec wybrała dwie agencje reklamowe do finału przetargu na obsługę flagowej marki browaru piwa Żywiec - Just i G7....

Kraj, 31 marca 2004

List do redakcji: Grupa Euro RSCG realizuje zdecentralizowany model zarządzania

W nawiązaniu do informacji opublikowanej 29 marca br. pt. "Agencja interaktywna DigitalOne wejdzie w skład Grupy Euro RSCG" John Domas,...

Kraj, 31 marca 2004

Maciej Waligóra został art directorem w DDB Warszawa

Maciej Waligóra objął stanowisko art directora w agencji reklamowej DDB Warszawa. Był studentem Miami Ad School Warsaw, w ramach której...

Kraj, 29 marca 2004

Agencja interaktywna DigitalOne wejdzie w skład Grupy Euro RSCG

Agencja interaktywna DigitalOne ma wejść w skład Grupy Euro RSCG. Ostateczna decyzja na temat sposobu, w jaki nowa firma miałaby...

Kraj, 29 marca 2004

Firmy z Grupy Euro RSCG zrealizują projekt promocyjny dla Grupy Lotos

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe oraz firma marketing services Euro RSCG Marketing House podpisały kontrakt na realizację akcji marketingowej...

Kraj, 29 marca 2004

Peugeot Polska wspiera sprzedaż modelu Peugeot 307CC

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię wspierającą sprzedaż samochodu Peugeot 307CC. Działania reklamowe potrwają od 22 marca do...

Kraj, 26 marca 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię reklamową modelu Peugeot 206SW

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię modelu Peugeot 206SW, która potrwa do 15 kwietnia br. Jej celem jest...

Kraj, 16 marca 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię promującą Rajd Młodych Peugeot

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię promującą Rajd Młodych Peugeot. Jej celem będzie zachęcenie młodych ludzi do wzięcia...

Kraj, 16 marca 2004

Nowy account manager i senior art director w TBWA/Warszawa

Mariusz Pik objął stanowisko account managera w agencji reklamowej TBWA/Warszawa. Do agencji Mariusz Pik przeszedł z Kredyt Lease SA, gdzie...

Kraj, 16 marca 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię promującą Rajd Młodych Peugeot

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię promującą Rajd Młodych Peugeot. Jej celem będzie zachęcenie młodych ludzi do wzięcia...

Kraj, 16 marca 2004

Nowy account manager i senior art director w TBWA/Warszawa

Mariusz Pik objął stanowisko account managera w agencji reklamowej TBWA/Warszawa. Do agencji Mariusz Pik przeszedł z Kredyt Lease SA, gdzie...

Kraj, 11 marca 2004

Sensors PR pracuje dla spółek Euro RSCG Group

Od wczoraj agencja Sensors PR odpowiada za strategię public relations i bieżące media relations dla Euro RSCG Group (Euro RSCG...

Kraj, 10 marca 2004

Przychody ze sprzedaży DougFaberFamily wyniosły w ub.r. 40 mln zł

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) podwoiła w 2003 r. przychody ze sprzedaży, które zamknęły się w kwocie ok. 40 mln zł....

Kraj, 10 marca 2004

Zmiany w działach produkcji Upstairs Y&R i Euro RSCG New Europe

Jacek Tryfon, product manager w agencji Upstairs Young & Rubicam, po odejściu Katarzyny Lachowicz pełni obowiązki szefa działu produkcji. Lachowicz...

Kraj, 8 marca 2004

Cyfra Plus rozpoczyna wiosenną kampanię wizerunkowo-sprzedażową

Platforma cyfrowa Cyfra Plus rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową o charakterze wizerunkowym i prosprzedażowym. Strategię i kreację przygotowała agencja Euro RSCG...

Kraj, 18 lutego 2004

Peugeot Polska reklamuje ofertę kredytową na samochody Peugeot 307

Koncern Peugeot Polska rozpoczął kampanię reklamową, której celem jest zainteresowanie klientów ofertą kredytową na samochody Peugeot 307 z 2004 r....

Kraj, 17 lutego 2004

Maspex reklamuje sok pomidorowy i poszerza linię Owoce Świata

Maspex Wadowice, który niedawno wprowadził na rynek pod marką Tymbark nowy produkt: pikantny sok ze świeżych pomidorów z dodatkiem czarnego...

Przetargi, 3 lutego 2004

Kamis wybrał JWT do obsługi marki Warzywko

Firma Kamis-Przyprawy SA powierzyła obsługę strategiczno-kreatywną i promocyjną marki przypraw Warzywko agencji reklamowej J. Walter Thompson/Parintex. Współpraca ma mieć charakter...

Przetargi, 29 stycznia 2004

Propozycje kreatywne piwa Królewskie zostały skierowane do badań

Grupa Żywiec skierowała do badań fokusowych propozycje kreatywne agencji reklamowych biorących udział w przetargu na obsługę ATL-ową i BTL-ową piwa...

Kraj, 28 stycznia 2004

Trwa kampania o sekundowym naliczaniu Simplusa

Ruszyła nowa kampania Simplusa "Sekundowe naliczanie", skierowana do ludzi mieszkających w małych miastach i wsiach. Simplus wprowadził do swojej oferty...

Kraj, 27 stycznia 2004

Maspex wspiera reklamowo i promocyjnie markę soków Kubuś

Maspex Wadowice prowadzi akcję pod hasłem "Kubuś dla Odkrywców" promującą soki marki Kubuś. Wczoraj ruszyła wspierająca ją telewizyjna kampania reklamowa....

Kraj, 23 stycznia 2004

Konkurs reklamowy KTR-u zaplanowany na kwiecień

Na ostatnim spotkaniu Klubu Twórców Reklamy (KTR) ustalono, że prace do nowego konkursu kreacji w reklamie można zgłaszać do 29...

Kraj, 20 stycznia 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię reklamową Peugeot 607

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała najnowszą kampanię reklamową modelu samochodu Peugeot 607. Celem kampanii jest umocnienie jego wizerunku...

Kraj, 16 stycznia 2004

Storck zmienia logo, hasło i prowadzi kampanię reklamową

Firma Storck, producent m.in. Merci, Mamby, Toffifee, zmienia identyfikację wizualną, hasło reklamowe, a wszystko wspiera nową kampanią reklamową. W tym...

Kraj, 16 stycznia 2004

Cyfra Plus/Canal Plus prowadzi kampanię karnawałową swojej platformy

Cyfra Plus/Canal Plus prowadzi karnawałową kampanię promocyjną platformy Cyfra Plus. Strategię i kreację działań przygotowała agencja Euro RSCG New Europe,...

Przetargi, 31 grudnia 2003

Drugi etap przetargu PKN Orlen, rozstrzygnięcie po Nowym Roku

Wbrew wcześniejszym zapowiedziom w tym roku nie rozstrzygnie się przetarg na obsługę reklamową PKN Orlen. Według nieoficjalnych informacji zakończył się...

Kraj, 12 grudnia 2003

Leszczyńska objęła stanowisko senior PR consultanta w agencji TFC

Do zespołu agencji public relations TFC dołączyła Małgorzata Leszczyńska i z początkiem grudnia br. objęła stanowisko senior PR consultanta. Do...

Kraj, 11 grudnia 2003

Pawłowicz został dyrektorem generalnym polskiego oddziału IAA

Bohdan Pawłowicz objął nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) Oddział w Polsce. "Celem, jaki postawił przede mną...

Kraj, 11 grudnia 2003

Stratosfera rozpoczęła współpracę strategiczną z Grupą ING

Stratosfera, firma brandconsultingowa, rozpoczęła współpracę z Grupą ING w Polsce. Dotyczy ona obsługi strategicznej całej grupy. W październiku br. Grupa...

Kraj, 11 grudnia 2003

Minimini organizuje grupę ekspercką zajmującą się reklamą dla dzieci

Nowy dziecięcy kanał telewizyjny Minimini, który rozpocznie nadawanie 20 grudnia, organizuje grupę ekspercką, która będzie zajmować się opracowaniem standardów reklamy...

Przetargi, 10 grudnia 2003

Adah Advertising zwyciężyła w przetargu Cyfry Plus

Warszawska agencja reklamowa Adah Advertsing zwyciężyła w przetargu na obsługę BTL platformy cyfrowej Cyfra Plus. "Kreacja, jaką zaproponowała agencja Adah,...

Przetargi, 9 grudnia 2003

Coca-Cola odkłada przetarg na MultiVitę

Coca-Cola Services Poland nie przeprowadzi w najbliższych miesiącach przetargu na obsługę reklamową przejętej marki MultiVita. Brand wody mineralnej został kupiony...

Przetargi, 4 grudnia 2003

Agencja Just zdobyła budżet reklamowy banku BPH PBK

Agencja reklamowa Just zdobyła po przetargu budżet reklamowy BPH PBK. Wysokość budżetu nie została ujawniona, ale jak powiedział Jacek Balcer,...

Przetargi, 4 grudnia 2003

Euro RSCG New Europe potwierdza zdobycie budżetu Grupy ING w Polsce

John Domas, dyrektor generalny agencji reklamowej Euro RSCG New Europe, oficjalnie potwierdził, że jego agencja wygrała przetarg na obsługę kreatywną...

Kraj, 4 grudnia 2003

Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię nowego kanału Minimini

5 grudnia Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię nowego kanału telewizyjnego dla dzieci Minimini. Działania reklamowe stacji, która wystartuje 20 grudnia,...