M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Euromonitor International (firma)"

Zagranica, 11 kwietnia 2019

Stany Zjednoczone: sprzedaż jogurtów spada

Spadki wystąpiły przez dwa ostatnie lata z rzędu po dekadzie wzrostu - wynika z danych Euromonitor International.

Zagranica, 3 sierpnia 2018

Molson Coors dostrzega szansę w marihuanie

Bezalkoholowy napój z wyciągiem z konopi indyjskich trafi na rynek kanadyjski.

Zagranica, 26 kwietnia 2018

Mleko A2 budzi kontrowersje, ale i ogromne zainteresowanie

Mlekiem, które ma nie powodować zaburzeń w trawieniu, zainteresowały się już koncerny Fonterra i Nestle.

Zagranica, 16 listopada 2017

Zmiany w kierownictwie Anheuser-Busch

Na czele amerykańskiego oddziału koncernu Anheuser-Busch InBev stanie Michel Doukeris.

Zagranica, 18 września 2017

Stany Zjednoczone: McDonald's wprowadzi zdrowszą wersję Happy Meal

W zestawie dla dzieci zamiast soku jabłkowego Minute Maid pojawi się ekologiczny i mniej kaloryczny napój Honest Kids.

Zagranica, 11 lipca 2017

Amerykańskie domy towarowe obniżają ceny kosmetyków

Chcą w ten sposób odebrać klientów sieciom takim jak Sephora i sklepom internetowym.

Zagranica, 22 czerwca 2017

Yoplait wspiera mamy

W nowej kampanii reklamowej - pierwszej przygotowanej przez agencję 72andSunny - Yoplait apeluje, by pozwolić kobietom na dokonywanie własnych wyborów.

Zagranica, 15 maja 2017

Producenci słodyczy w USA łączą siły

Giganci FMCG za oceanem razem przeciwko obniżeniu kaloryczności swoich produktów.

Kraj, 19 lipca 2016

Polacy coraz chętniej jedzą lody

Stopniowo zwiększa się spożycie lodów w Polsce, a producenci zaczynają oferować warianty bezglutenowe i bez laktozy.

Zagranica, 11 kwietnia 2016

Stany Zjednoczone: 26 proc. wzrostu sprzedaży naturalnej gazowanej wody mineralnej

Co prawda Amerykanie coraz częściej sięgają po gazowane wody mineralne o naturalnym smaku, ale ich konsumpcja to nadal tylko 10 proc. segmentu butelkowanych wód mineralnych. Jednak analitycy z instytutu Beverage Marketing wskazują, że ubiegłoroczne wzrosty mogą być początkiem ważnego trendu.

Zagranica, 19 listopada 2015

USA: gwałtownie spada sprzedaż e-papierosów

Jako główne przyczyny analitycy wskazują niedogodności z użytkowaniem i coraz częściej pojawiające się obostrzenia w publicznych miejscach związane ze zdrowiem i bezpieczeństwem.

Kraj, 18 lutego 2015

"Rz": Rynek karmy dla zwierząt wciąż z potencjałem

Według danych zebranych przez dziennik "Rzeczpospolita" Polacy wydają na żywność dla swoich domowych pupili więcej niż na produkty dla niemowląt.

Kraj, 27 października 2014

Polska spływa kawą i herbatą

Sieć sklepów Lidl tydzień tematyczny rozpoczyna publikacją wyników badań na temat preferencji Polaków.

Kraj, 28 lipca 2014

Kosmetyki wydają więcej, także na internet

Firmy kosmetyczne zwiększyły wydatki reklamowe w ciągu pierwszych pięciu miesięcy br. Rośnie znaczenie internetu w media miksie.

Kraj, 7 lutego 2014

W Polsce spada sprzedaż napojów

Na soki i napoje gazowane wydajemy mniej, za to coraz chętniej pijemy wodę.

Kraj, 25 września 2013

Kawa bardziej reklamowana od herbaty

Producenci kawy wydają pięć razy więcej na wsparcie reklamowe niż producenci herbaty, wynika z podsumowań Equinox Polska. Ośmiu czołowych graczy zwiększyło wydatki.

Zagranica, 30 lipca 2013

Leo Burnett wygrywa obsługę Coors Light

Po tym jak firma zerwała umowę z BBDO, promocją Coors Light zajmie się agencja Leo Burnett.

Zagranica, 16 października 2012

Coke Zero goni Coca-Cola Light w Europie

Niebawem sprzedaż Coke Zero może wyprzedzić Coca-Colę Light.

Kraj, 6 grudnia 2011

Lavazza zwiększyła sprzedaż pod skrzydłami Mokate

Marka podwoiła udziały rynkowe.

Kraj, 28 października 2011

Wydatki na reklamę AGD będą niższe niż rok temu - prognozuje Equinox

Produkcja w branży ma wzrosnąć, jednak nie wpłynie to na wzrost inwestycji w reklamę.

Kraj, 8 lutego 2010

Browary zmniejszyły cennikowe wydatki reklamowe prawie o 10 proc.

Spośród trzech największych producentów piwa tylko wicelider, czyli Grupa Żywiec, zwiększył w ub.r. nakłady na reklamy w mediach. Cennikowo firma...