Marka Maspeksu rusza z kolejnym wsparciem swojego brandu. Za kreację kampanii odpowiada Brainbox, a za zakup mediów - Mindshare.
Maspex promuje napój w upalne dni również w sieci multipleksów.
Do końca lipca br. organizacja płatnicza będzie promowała wypłacanie gotówki w sklepach podczas płatności za zakupy.
Firma Polski Standard Płatności, która wdraża system płatności mobilnych, informuje, że miesiąc po oficjalnym starcie może z nich korzystać już 0,5 mln użytkowników.
Wdrożenie wspólnego standardu płatności telefonami komórkowymi zapowiada co najmniej 15 banków. Planują wspólne zgromadzenie budżetu reklamowego. Duża kampania launchowa jednak prawdopodobnie dopiero po wakacjach.
Firma wygrała przetarg na obsługę wrocławskiego centrum.
Firma ITCard, operator tej sieci, drugiej po Euronecie, ma ich obecnie 1,2 tys., a do końca br. postawi kolejne 0,5 tys. Wszystkie mają mieć czytniki biometryczne.
Po raz kolejny bank reklamuje Justyna Kowalczyk.
Na każdym drukowanym potwierdzeniu transakcji z bankomatów Euronetu klient otrzyma kod promocyjny do zrealizowania na stacjach Orlen.
Producent prowadzi akcję promocyjną swoich odkurzaczy.
Agencja zajmie się przygotowaniem nowego serwisu Epay Polska oraz obsługą w mediach społecznościowych.
Dzięki temu jego sieć powiększy się do 3,5 tys. urządzeń.
Promocja skierowana jest do użytkowników telefonów Plus na kartę i oferty Mix.
Marketer jako pierwszy stosuje nową formułę promocji
Przetarg dotyczy kompleksowej obsługi reklamowej marketera.
Start projektu, start kampanii bez udziału agencji.
Unilever Polska rozpoczął kampanię reklamową herbat marki Lipton związaną z promocyjnymi opakowaniami Lipton Yellow Label. Działania obejmować będą reklamę zewnętrzną,...
W piątek 5 lutego na ekrany kin wejdzie komedia romantyczna "Randka w ciemno" w reżyserii Wojciecha Wójcika. Sponsorami filmu, w...
"Dlaczego miałbym płacić za coś, co robię sam? Jestem internetowy i za prowadzenie rachunku oraz przelewy nie płacę" - mówi...
Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, porozumiał się z dystrybutorami doładowań kart pre-paid (Simplus, 36,6, Sami Swoi). Jak informuje operator,...
W lipcu i sierpniu Polkomtel, operator sieci komórkowej pod markami Plus, Simplus, Sami Swoi i 36,6, wypowiedział umowy dystrybutorom doładowań...
Clear Channel wspólnie z Euronetem wprowadza nowy mebel miejski łączący funkcje bankomatu i nośnika reklamowego. Pierwszy taki nośnik stanął w...
Spółka Cyfrowy Polsat, operator platformy cyfrowej, startuje z usługami telefonii komórkowej. Będzie to usługa pre-paid oferowana pod marką Cyfrowego Polsatu....
Mars Polska, producent m.in. batoników Snickers, wprowadzi pod marką Snickers Mobile nową sieć komórkową (pre-paid). Podpisał pięcioletnią umowę z MNI...
Firma On Board PR będzie prowadzić działania public relations dla firmy Euronet, sieci bankomatów. Przedmiotem zawartej umowy są opracowanie strategii...
Polskie Książki Telefoniczne (PKT) rozpoczęły nową kampanię reklamową. Potrwa ona do końca roku i obejmuje zasięgiem cały kraj. Reklamy pkt.pl...
Agencja Janmedia Interactive zapowiada na początek września uruchomienie nowego serwisu internetowego dla klientów korporacyjnych Pekao SA. Projekt ten jest owocem...
Kino Świat International startuje z kampanią reklamową kontrowersyjnego filmu "Super Size Me". Ten dokument został po raz pierwszy zaprezentowany na...
Kino Świat International prowadzi kampanię reklamową filmu "Popatrz na mnie". Potrwa ona do końca miesiąca i jej przygotowaniem dystrybutor zajął...
Dystrybutor filmowy Best Film rozpoczął kampanię reklamową filmu "Mój Nikifor". "Pomimo że film jest skierowany do bardziej wyrobionego widza, działania...
Eniro Polska, wydawca książek teleadresowych "Panorama Firm", chce zwiększyć dostępność swoich produktów i w tym celu podpisał z właścicielem warszawskiego...
Raiffeisen Bank Polska rozpoczyna kampanię reklamową pt. "Wyciągnij wnioski - wymień kartę". Kreację akcji, która potrwa do końca listopada, przygotowała...
Dystrybutor filmowy Kino Świat International rozpoczął kampanię reklamową polskiego filmu "Ławeczka" z Arturem Żmijewskim i Jolantą Fraszyńską w rolach głównych....
Od soboty (5 kwietnia 2003) ruszyła pierwsza część akcji promocyjnej warszawskiego biznesowego Radia PIN 102 FM. Głównym kanałem przekazu informacji...
Millennium BIG Bank Gdański SA rozpoczął kampanię promocyjną kredytu mieszkaniowego MilleKredyt DOM. Kampania potrwa do połowy kwietnia br. Strategię i...
Grupa finansowo-ubezpieczeniowa Nordea rozpoczęła kampanię reklamową, której celem jest poinformowanie odbiorców jej usług, że firmy ją tworzące działają teraz pod...