M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Europa Europa (firma)"

Kraj, 28 stycznia 2008

Pierwsza kampania wizerunkowa Open Finance potrwa do końca kwietnia

Firma doradztwa finansowego Open Finance rozpoczyna pierwszą w historii kampanię wizerunkową. Jej trzonem jest 45-sekundowy spot emitowany w telewizjach tematycznych...

Kraj, 14 lutego 2007

SimpleFrame przygotowała kampanię dla Pracuj.pl

Pod hasłem "Znajdź pracę, którą pokochasz" wystartowała kampania wizerunkowa Pracuj.pl, internetowego portalu rekrutacyjnego. Dwudziestosekundowy spot telewizyjny emitowany jest w: TVP1,...

Kraj, 10 października 2006

Bądź szybki, spontaniczny i twórczy - namawia HP w kampanii drukarek

Agencja Publicis przygotowała kampanię wizerunkową HP Photosmart. "Bądź szybki, bądź spontaniczny, bądź twórczy. HP Photosmart. To proste" - brzmi główny...

Kraj, 24 sierpnia 2006

250. numer "Vivy!" ze zmianami, wsparty kampanią reklamową

Kampania wspiera jubileuszowe wydanie dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska). Na rynek wchodzi właśnie jego 250. numer. Z tej okazji magazyn wprowadził...

Kraj, 23 sierpnia 2006

Kampania telewizyjna wspiera tzw. wydanie charytatywne "Przyjaciółki"

Silna kampania telewizyjna wspiera nowe wydanie "Przyjaciółki" (Edipresse Polska), które jest tzw. wydaniem charytatywnym. Pięć procent wpływów z reklam zamieszczonych...

Kraj, 20 czerwca 2006

Zone Vision i jego kanały zmienią nazwę

Firma Zone Vision Networks zmienia nazwę na Zonemedia. Nowa nazwa zostanie wprowadzona także w Polsce. Nastąpi to w przyszłym tygodniu....

Kraj, 25 maja 2006

Roxy FM rusza z projektem "Najmniejsze koncerty świata radia Roxy FM"

Rusza akcja promocyjna stacji radiowej Roxy FM realizowana pod hasłem "Najmniejsze koncerty świata radia Roxy FM". W ramach kampanii stacja...

Kraj, 17 marca 2006

Dom sprzedaży At Media rozbudowuje zespół

Do zespołu domu sprzedaży kanałów tematycznych At Media dołączyło pięć osób. Objęły one nowo utworzone stanowiska. Aleksandra Kossowska rozpoczyna pracę...

Kraj, 14 lutego 2006

"Murator" wspiera akcję edukacyjną intensywnymi działaniami reklamowymi

Miesięcznik "Murator" (Wydawnictwo Murator) rozpoczął przy wsparciu kampanii reklamowej nową akcję edukacyjną planowaną na niemal rok pod nazwą "Dom bez...

Kraj, 31 stycznia 2006

"Playboy" w podniesionym nakładzie i z gwiazdą Edytą Górniak w dwóch odsłonach

Lutowe wydanie "Playboya" (Marquard Media Polska) w podniesionym nakładzie do 130 tys. egz. wspiera kampania promocyjna przygotowana przez wydawcę. Pracami...

Kraj, 26 stycznia 2006

Opus B i Effective Media przygotowały kampanię leku Cirrus

Agencja reklamowa Opus B przygotowała strategię i kreację rozpoczynającej się właśnie kampanii preparatu na katar Cirrus firmy UCB Pharma. Działania...

Kraj, 13 stycznia 2006

P&G wprowadza na rynek nową submarkę Pantene Pro-V Ekspresja Kolorów

Procter & Gamble wprowadza na rynek submarkę Pantene Pro-V Ekspresja Kolorów. Jest to linia kosmetyków do pielęgnacji włosów: szamponów, odżywek...

Kraj, 11 stycznia 2006

UPC Polska promuje równolegle swoje trzy usługi

Firma UPC Polska rozpoczęła pierwszą kampanię reklamującą wszystkie trzy usługi - dostęp do telewizji kablowej, szerokopasmowy dostęp do internetu oraz...

Kraj, 6 stycznia 2006

Visa rusza z dużą kampanią - chce przekonać do częstszego korzystania z kart

Visa Europe startuje z nową intensywną, kilkumiesięczną kampanią reklamową, która ma przekonać posiadaczy kart Visa, aby płacili nimi nie tylko...

Kraj, 23 grudnia 2005

Kanał Europa Europa wydłuża czas nadawania

Od stycznia 2006 r. kanał filmowy Europa Europa wydłuża dzienny czas nadawania. Teraz program będzie emitowany od godz. 8.00 rano....

Kraj, 19 grudnia 2005

Amnesty International startuje ze świąteczną kampanią

Dziś rozpocznie się świąteczna kampania Amnesty International. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja reklamowa McCann-Erickson. Spoty pojawią się m.in. w...

Kraj, 5 grudnia 2005

Damsko-męska kampania Raiffeisen Banku

Agencja Opus B, która niedawno wygrała przetarg projektowy Raiffeisen Bank Polska SA, przygotowała kreację kampanii reklamującej mobilne konto. Oś kampanii...

Kraj, 23 listopada 2005

Europa Europa startuje z kampanią reklamową

Rusza kampania reklamowa kanału Europa Europa z portfolio Zone Vision. Obejmie radio (Trójka, Radio PiN, Jazz Radio, RMF Classic) oraz...

Kraj, 31 października 2005

At Media wprowadzi nową formę reklamy w stacjach Canal Plus

At Media, dom sprzedaży kanałów tematycznych, wprowadzi nową formę reklamy dostępną w stacjach Canal Plus. Będzie ona dawała możliwość wirtualnego...

Kraj, 26 października 2005

At Media zmieni od przyszłego roku grupę rozliczeniową pakietów GRP

At Media, dom sprzedaży kanałów tematycznych, zamierza od przyszłego roku zmienić grupę rozliczeniową w sprzedaży pakietów ratingowych. Dotychczasowa grupa: wszyscy...

Kraj, 26 października 2005

Europa Europa w 2006 r. poszerzy ofertę o filmy Sony Pictures Television International

Firma Zone Vision Networks, właściciel kanału filmowego Europa Europa, podpisała umowę licencyjną z Sony Pictures Television International (SPTI). Dzięki umowie...

Kraj, 10 października 2005

ING Bank Śląski reklamuje Otwarte Konta Oszczędnościowe

Od 8 października trwa kampnia ING Banku Śląskiego. Kampania dotyczy głównie Otwartych Kont Oszczędnościowych. W telewizji pojawiły się filmy z...

Kraj, 22 września 2005

Dorota Staszewska reklamuje szampony Head & Shoulders

Koncern Procter & Gamble rozpoczął kampanię reklamową nowego szamponu Head & Shoulders Ocean Energy. W firmie reklamowym wystąpiła Dorota Staszewska,...

Kraj, 9 września 2005

Dr. Oetker reklamuje Mussy Owocowe Słodka Chwila

Dr. Oetker rozpoczął intensywną miesięczną kampanię reklamową Mussu Owocowego Słodka Chwila. Lokalną kreację (jak zawsze w przypadku tego brandu) przygotowała...

Kraj, 31 sierpnia 2005

UPC Polska wprowadza usługę internetową chello ultra

Od września UPC Polska wprowadza nową usługę internetową - chello ultra (prędkość pobierania danych do 12 Mbps i wysyłania do...

Kraj, 30 sierpnia 2005

Kraft Foods atakuje pozycję Wedla, wprowadzając Milka Alpejskie Mleczko

Kraft Foods Polska SA wprowadza na rynek nowy produkt - piankę w czekoladzie pod nazwą Milka Alpejskie Mleczko - i...

Kraj, 3 czerwca 2005

Lindner i Karasińska zajmą się marketingiem kanałów Zone Vision Networks

Krzysztof Lindner został marketing managerem w firmie Zone Vision Networks, która jest właścicielem i dystrybutorem telewizyjnych stacji tematycznych. Lindner będzie...

Kraj, 21 lutego 2005

Unilever Polska prowadzi promocję Flory pro-activ

Unilever Polska prowadzi promocję margaryny Flora pro-activ, która według badań klinicznych obniża poziom "złego cholesterolu". Promocja ma na celu zachęcić...

Kraj, 20 stycznia 2005

Premium Foods reklamuje herbatki owocowe Vitax

Premium Foods SA rozpoczęła intensywną miesięczną kampanię reklamową herbatek owocowych Vitax pod hasłem "Zdrowe, bo owocowe".15-sekundowy spot emitowany jest we...

Kraj, 6 stycznia 2005

Sery w McDonald's wsparte kampanią

McDonald's Polska wprowadza do menu cztery nowe produkty serowe pod wspólną nazwą SERia SERów. Są to: sałatka Camembert Premiere, kanapki...

Kraj, 3 listopada 2004

TP SA informuje w kampanii reklamowej o obniżce cen połączeń na komórki

Telekomunikacja Polska SA rozpoczyna intensywną dwumiesięczną ogólnopolską kampanię, w której komunikuje znaczącą obniżkę cen za połączenia z telefonów stacjonarnych na...

Kraj, 21 października 2004

Kanały Zone Vision głównym sponsorem konkursu dla telewizji lokalnych

Trzy kanały telewizyjne: Romantica, Europa Europa i Reality TV należące do Zone Vision, producenta i dystrybutora kanałów tematycznych, zostały głównym...

Kraj, 21 października 2004

Kanał filmowy Cinemax w ofercie platformy Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat poinformował o podpisaniu umowy z HBO, producentem i dystrybutorem nowego kanału filmowego Cinemax. Kanał startuje w połowie lutego...

Kraj, 18 października 2004

Netia kontynuuje działania wizerunkowe z cyklu "Lepsza perspektywa"

Netia, operator telekomunikacyjny, rusza z kampanią telewizyjną i outdoorową. Reklamy wpisują się w ogólną strategię kreowania wizerunku firmy jako dostarczyciela...

Kraj, 24 września 2004

Animex wzmacnia markę Krakus i raportuje wzrost jej sprzedaży

Firma Animex prowadzi kampanię telewizyjną marki Krakus, która z niewielkimi przerwami potrwa do końca br. Jest to kontynuacja czerwcowej kampanii...

Kraj, 23 sierpnia 2004

At Media będą obsługiwały kanał AXN

Od początku września br. firma At Media zajmie się sprzedażą czasu reklamowego kanału AXN. Stacja AXN kierowana jest przede wszystkim...

Kraj, 16 sierpnia 2004

Rusza nowa kampania Ramy Creme Bonjour

Unilever Polska SA, producent m.in. serków do pieczywa Rama Creme Bonjour, zaplanował 6-tygodniową telewizyjną kampanię reklamową wspierającą tę markę. Rusza...

Kraj, 12 lipca 2004

Mmd Public Relations Poland będzie pracować dla Zone Vision

Agencja Mmd Public Relations Poland rozpoczyna współpracę z Zone Vision, właścicielem kilku kanałów tematycznych (Europa Europa, Romantica, Reality TV). Współpraca...

Kraj, 27 kwietnia 2004

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadzi Smarta ForFour i wesprze go kampanią

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadzi na polski rynek Smarta ForFour i przeprowadzi kampanię reklamową. Samochód zostanie oficjalnie zaprezentowany 30 kwietnia na...

Kraj, 19 kwietnia 2004

Kanał Europa Europa przygotowuje wiosenną kampanię

Telewizyjny kanał Europa Europa poświęcony kinu europejskiemu rozpocznie pod koniec kwietnia kampanię reklamową promującą programing stacji. Działania będą miały na...

Kraj, 29 marca 2004

Peugeot Polska wspiera sprzedaż modelu Peugeot 307CC

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię wspierającą sprzedaż samochodu Peugeot 307CC. Działania reklamowe potrwają od 22 marca do...

Kraj, 4 lutego 2004

Panasonic rozpoczął kampanię reklamową nagrywarek DVD

Panasonic Polska Sp. z o.o. rozpoczął miesięczną kampanię reklamującą nagrywarki DVD w telewizji i w prasie (głównie specjalistycznej). Jak mówi...

Kraj, 2 lutego 2004

Od lutego br. TVN24 dostępny w Cyfrowym Polsacie

Od lutego br. kanał TVN24 (Grupa ITI) będzie dostępny w ofercie platformy Cyfrowy Polsat. W pakiecie podstawowym zastąpi kanał filmowy...

Kraj, 4 września 2003

Euro RSCG zrealizowała kampanię dla WWF

Od września do listopada potrwa przygotowana przez Euro RSCG New Europe kampania zrealizowana na zlecenie WWF (World Wildlife Fund). Celem...

Kraj, 3 lipca 2003

Kanały Zone Vision wprowadzają nowości do sierpniowych ramówek

Dystrybuowane przez Zone Vision kanały telewizyjne Europa Europa (kanał filmowy) i Reality TV (kanał reporterski) wprowadzają nowości do swoich sierpniowych...

Kraj, 26 maja 2003

Czas reklamowy w Reality TV będzie sprzedawany od 1 czerwca br.

Od 1 czerwca br. będzie sprzedawany czas reklamowy w kanale tematycznym Reality TV. Brokerem reklam w tym kanale jest dom...

Kraj, 17 kwietnia 2003

Europa Europa będzie wspierana kampanią reklamową

W związku ze zmianą i ujednoliceniem nazwy tematycznego kanału filmowego Le Cinema na Europa Europa (Zone Vision) odbędzie się kampania...

Kraj, 9 kwietnia 2003

Grupa Multimedia Polska zwiększa zasięg i poszerza ofertę

Operator telewizji kablowej i dostawca internetu Grupa Multimedia Polska z Gdyni od 1 maja br. zwiększa swój zasięg, a tym...