M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "European Advertising Standards Alliance (firma)"

Zagranica, 15 kwietnia 2011

Reklamy behawioralne oflagowane

Reklamy skierowane do użytkowników i wykorzystujące historię ich zachowań w sieci będą specjalnie oflagowane - postanowiły europejskie środowiska internetowo-marketingowe.

Kraj, 28 grudnia 2009

Rada Reklamy zajmie się marketingiem cyfrowym w 2010 r.

Rada Reklamy rozpoczęła prace nad inkorporowaniem do kodeksu etyki reklamy zasad zapisanych przez European Advertising Standards Alliance (EASA) dotyczących marketingu...

Zagranica, 2 października 2009

Bułgaria wprowadza mechanizm samoregulacji reklamy

W Bułgarii powstał mechanizm samoregulacji reklamy pod nazwą National Council for Self-Regulation (NCSR). Jego zadaniem jest kontrola wszystkich działań związanych...

Zagranica, 16 maja 2008

EASA tworzy mechanizm wymiany informacji o naruszeniach etyki reklamowej

European Advertising Standards Alliance (EASA) chce utworzyć International Council, który ma służyć wymianie informacji na temat standardów etyki reklamowej, naruszeń...

Kraj, 20 kwietnia 2004

IWP, SAR i ZMR deklarują podpisanie kodeksu etyki reklamowej

Trzy organizacje branżowe: Izba Wydawców Prasy (IWP), Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) oraz Związek Mediów i Reklamy (ZMR, działa przy Polskiej...

Kraj, 7 kwietnia 2004

Odbędzie się konferencja na temat samoregulacji w reklamie

Znaczenie samoregulacji w reklamie będzie tematem konferencji z udziałem przedstawicieli EASA (European Advertising Standards Alliance), która odbędzie się z inicjatywy...

Kraj, 15 marca 2004

Tomasz Jakubiak został nowym dyrektorem generalnym Rady Reklamy

Tomasz Jakubiak zastąpił na stanowisku dyrektora generalnego Rady Reklamy Macieja Lacha. Lach pozostanie w strukturze organizacji i będzie odpowiadał za...

Kraj, 22 stycznia 2004

Rada Reklamy zmieni swoją strukturę i zasady funkcjonowania

W ramach prac nad nowelizacją kodeksu etyki marketingowej Rada Reklamy i inne organizacje branżowe uzgodniły zapisy dotyczące nowej formuły funkcjonowania...