M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "European Interactive Advertising Association (firma)"

Zagranica, 19 maja 2011

IAB i EIAA łączą siły

Oba stowarzyszenia chcą się połączyć i utworzyć jedną reprezentację branży online w Europie.

Zagranica, 3 marca 2010

Europejczycy chętniej korzystają z mobilnego internetu

Europejczycy coraz chętniej korzystają z mobilnego internetu - wynika z badania przeprowadzonego przez European Interactive Advertising Association obejmującego 15 rynków....

Zagranica, 17 listopada 2009

Mimo recesji wydatki na internet będą rosły - wskazują badania EIAA

Z badań przeprowadzonych wśród marketerów przez European Interactive Advertising Association wynika, że udział wydatków na reklamę w internecie w media...

Zagranica, 16 czerwca 2009

Trend mediowego multitaskingu nasila się

Wśród Europejczyków rośnie liczba osób, które korzystają jednocześnie z telewizji i internetu. W porównaniu z 2006 r. jest ich o...

Kraj, 16 czerwca 2009

Branża zadowolona z dostępnych w Polsce badań internetu, sceptyczna wobec globalnej standaryzacji

Polscy specjaliści z branży internetowej, planowania mediów i marketerzy są zadowoleni z dostępnych u nas badań internetu. Tak wypada nasz...

Zagranica, 28 kwietnia 2009

70 proc. europejskich marketerów zamierza zwiększyć wydatki online

Z zestawień European Interactive Advertising Association (EIAA) wynika, że blisko 70 proc. marketerów w Europie zamierza zwiększyć inwestycje reklamowe w...

Zagranica, 15 stycznia 2009

Ośmiu nowych członków EIAA

Ośmiu nowych członków: CNN, Disney, Specific Media, Blinkx, eBay, LinkedIn, Smartclip i G+J, dołącza do European Interactive Advertising Association. EIAA...

Zagranica, 21 listopada 2008

Według EIAA młodzi Europejczycy napędzają cyfrowy wzrost

Twórcy najnowszej edycji raportu European Interactive Advertising Association wskazują na wzrost zainteresowania siecią użytkowników w wieku 25-34 lata. Wcześniej dominującą...

Zagranica, 9 kwietnia 2008

Dorośli z dziećmi częstymi użytkownikami internetu, jak wynika z raportu EIAA

Dorośli mieszkający razem z dziećmi są bardziej zaangażowanymi użytkownikami internetu niż dorośli mieszkający bez pociech. Taki najbardziej ogólny wniosek wypływa...

Zagranica, 31 stycznia 2008

Europejczycy zmieniają plany zakupowe po zajrzeniu do sieci

Europejczycy zmieniają plany zakupowe po zajrzeniu do sieci. Według badania European Interactive Advertising Association średnio 40 proc. konsumentów wybiera inną...

Zagranica, 1 grudnia 2006

Europejczycy coraz więcej czasu spędzają w sieci, rośnie rola społeczności

Statystyczny Europejczyk korzysta dziś z internetu o 11 proc. dłużej niż w 2005 r., wynika z badań European Interactive Advertising...

Zagranica, 2 grudnia 2005

Europejczycy coraz więcej czasu spędzają w sieci

Europejczycy spędzają w internecie o 56 proc. więcej czasu niż w 2003 r. i o 17 proc. więcej niż w...

Zagranica, 4 grudnia 2003

Europejczycy wolą surfować po internecie, niż czytać magazyny

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Millward Brown Co. na zlecenie European Interactive Advertising Association, organizacji skupiającej dostawców sieci (ISP)...

Zagranica, 5 listopada 2003

Europejska branża reklamy online wprowadza nowe standardy

European Interactive Advertising Association (EIAA) i europejski oddział Interactive Advertising Bureau (IAB) ogłosiły wspólnie, że wprowadzają nowe standardy form reklamy...