M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Europlakat Polska (firma)"

Kraj, 16 stycznia 2014

Agnieszka Roszko awansuje w Re-Akcji

Agencja reklamy zewnętrznej ma nowego dyrektora handlowego.

Kraj, 1 września 2011

Agnieszka Roszko przechodzi ze Stroera do Re-Akcji

W nowej firmie zajmie stanowisko key account managera.

Kraj, 10 marca 2011

Marek Kuzaka prezesem AMS SA

Zarząd spółki na razie dwuosobowy.

Kraj, 28 stycznia 2008

Były prezes Europlakatu rozważa inwestycje w polski outdoor

Robert M. Walczak, były prezes zarządu firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska, rozważa opcje inwestycji na rynku outdooru w Polsce, dowiedzieliśmy...

Kraj, 26 października 2005

Stroer przeznaczy 25 mln zł na inwestycje w roku 2006

Grupa Stroer przeznaczy 25 milionów złotych na inwestycje w rozwój oferty reklamowej w roku 2006. Jak podaje Adam Tkaczyk, wiceprezes...

Kraj, 16 marca 2004

Ströer zainwestuje w informatyzację grupy kwotę 1 mln euro

Grupa Ströer, świadcząca usługi z zakresu reklamy zewnętrznej, zamierza zainwestować kwotę 1-1,2 mln euro w rozwój obsługi informatycznej poszczególnych obszarów...

Kraj, 16 marca 2004

Ströer zainwestuje w informatyzację grupy kwotę 1 mln euro

Grupa Ströer, świadcząca usługi z zakresu reklamy zewnętrznej, zamierza zainwestować kwotę 1-1,2 mln euro w rozwój obsługi informatycznej poszczególnych obszarów...

Kraj, 6 października 2003

Marek Kuzaka został członkiem zarządu firmy reklamy zewnętrznej AMS

AMS SA poszerzył skład zarządu - jego nowym członkiem został Marek Kuzaka, który do tej pory był prezesem Media System,...

Kraj, 10 lipca 2003

Media System rozmawia z potencjalnymi inwestorami

Firma reklamy zewnętrznej Media System Europlakat Group (MS) prowadzi rozmowy na temat odsprzedaży udziałów w spółce. Marek Kuzaka, prezes zarządu...

Kraj, 8 maja 2003

AMS SA powołał do życia zespoły restrukturyzacyjne

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA powołała do życia 13 zespołów ds. restrukturyzacji, które zajmą się analizą kosztów spółki i poprawą...

Kraj, 5 maja 2003

Grupa Ströer i AMS SA porozumiały się w sprawie standardu badań

Dwie największe firmy reklamy zewnętrznej Grupa Ströer i AMS SA podpisały list intencyjny w sprawie stworzenia standardu badań efektywności reklamy...

Kraj, 8 kwietnia 2003

Firmy reklamy zewnętrznej bliskie porozumienia w sprawie badań

Firmy reklamy zewnętrznej skupione w spółce Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) są bliskie zawarcia porozumienia w sprawie utworzenia wspólnej platformy...

Kraj, 3 kwietnia 2003

Spółka Europlakat Polska zmieniła nazwę na SCM Polska

Europlakat Polska Sp. z o.o. należąca do Grupy Ströer zmieniła nazwę na SCM Polska Sp. z o.o. (Ströer City Marketing...

Kraj, 13 marca 2003

Oświadczenie prezesa firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska

Marek Kuzaka, ustępujący prezes zarządu firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska, przesłał do redakcji DS "MMP" oświadczenie następującej treści: "Chcę poinformować,...

Kraj, 5 lutego 2003

Grażyna Gołębiowska została dyrektorem marketingu w AMS SA

Grażyna Gołębiowska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie reklamy zewnętrznej AMS SA. Wcześniej przez wiele lat pracowała w innej firmie...

Kraj, 5 lutego 2003

Marcin Grabowski chce zrezygnować z funkcji prezesa PBRZ

Marcin Grabowski złożył wymówienie umowy o pracę na stanowisku prezesa zarządu spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zajmującej się badaniami...

Kraj, 4 lutego 2003

Clear Channel Poland sfinalizowała przejęcie nośników clp od Ströera

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) sfinalizowała umowę o zakupie nośników typu citylight poster (clp - podświetlane gabloty o...

Kraj, 16 stycznia 2003

Clear Channel Poland negocjuje zakup nośników clp od Ströera

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) negocjuje zakup sieci konstrukcji reklamowych typu citylight poster (podświetlane gabloty o formacie 1,8x1,2...

Kraj, 15 stycznia 2003

Nowy nośnik Ströera. Rowiński szefem działu obsługi klienta

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer zamierza w drugiej połowie 2003 r. zaoferować klientom nową sieć nośników reklamowych. Będą to wolno...

Kraj, 12 grudnia 2002

Niemiecki Ströer zainwestuje w Polsce 10 mln zł w 2003 r.

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer wspierana przez niemiecki kapitał zamierza zainwestować w Polsce kwotę 10 mln zł w 2003 r....

Kraj, 12 grudnia 2002

Niemiecki Ströer zainwestuje w Polsce 10 mln zł w 2003 r.

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer wspierana przez niemiecki kapitał zamierza zainwestować w Polsce kwotę 10 mln zł w 2003 r....

Kraj, 15 listopada 2002

Firma Ströer Polska zaprzecza, że stosowała praktyki monopolistyczne

Firma reklamy zewnętrznej Ströer Polska odwołała się od orzeczenia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), który stwierdził naruszenie przez...

Kraj, 14 listopada 2002

Art FM przygotowała kampanię marki Kucharek wartą 1 mln dol.

Agencja reklamowa Art FM przygotowała kampanię reklamową przyprawy do potraw Kucharek dla firmy Prymat. Budżet kampanii, która rozpocznie się 15...

Kraj, 5 listopada 2002

GTS ruszyła z outdoorową kampanią informacyjną

Telekomunikacyjna firma GTS Internet Partners rozpoczęła miesięczną kampanię reklamową, prowadzoną tylko na nośnikach reklamy zewnętrznej. Według Urszuli Stankiewicz, szefa działu...

Kraj, 4 listopada 2002

Ströer wprowadzi standard dwutygodniowych kampanii reklamowych

Firma reklamy zewnętrznej Ströer out of Home Media zamierza wprowadzić na rynek, począwszy od 2004 r., standard dwutygodniowych kampanii reklamowych...

Kraj, 11 października 2002

Europlakat wkroczył w końcową fazę rozmów z potencjalnymi inwestorami

Europlakat wkroczył w końcową fazę rozmów dotyczących ewentualnej sprzedaży firmy inwestorowi zewnętrznemu. "Mogę tylko potwierdzić, że takie rozmowy trwają, ale...

Kraj, 1 października 2002

Adam Tkaczyk będzie pracował w Grupie Stroer

Adam Tkaczyk, który w sierpniu br. odszedł z firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska, obejmuje od dzisiaj stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży...

Kraj, 30 września 2002

Ströer forsuje swój produkt badawczy jako standard na rynku

Firma reklamy zewnetrznej Ströer out of home media zamierza podjąć wysiłki, których celem ma być uczynienie z prowadzonych badań efektywności...

Kraj, 26 września 2002

Grupa Ströer unifikuje procesy sprzedażowe po przejęciu Grupy Outdoor

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer zamierza sfinalizować w październiku br. proces włączenia do sprzedaży oferty przejętych od Grupy Outdoor sieci...

Kraj, 25 września 2002

PBRZ czeka na decyzje współudziałowców spółki w sprawie badań

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ), która zajmuje się wprowadzeniem na rynek analiz efektywności reklamy zewnętrznej, wstrzymuje decyzję o prezentacji...

Kraj, 23 sierpnia 2002

Udziałowcy Europlakatu Polska nie podjęli decyzji o sprzedaży firmy

Walne zgromadzenie udziałowców (WZU) firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska nie podjęło jeszcze decyzji w sprawie sprzedaży firmy inwestorowi zewnętrznemu. "Rozmowy...

Kraj, 7 sierpnia 2002

Adam Tkaczyk odchodzi z firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska

Adam Tkaczyk, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży i marketingu firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska, podjął decyzję o opuszczeniu spółki. Jego obowiązki...

Kraj, 29 lipca 2002

Agencja Dylis przygotowała kampanię dla Elektrociepłowni Wybrzeże

Gdańska agencja reklamowa Dylis przygotowała kampanię wizerunkową dla spółki Elektrociepłownie Wybrzeże, największego w Polsce północnej producenta ciepła. Celem kampanii jest...

Kraj, 25 lipca 2002

PBRZ uzależnia prezentację badań od wyboru nowych władz AMS SA

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zwleka z prezentacją wyników badań efektywności tego medium z powodu trwających zmian własnościowych w...

Kraj, 24 lipca 2002

Ruszyła kampania sieci Komfort, której budżet wynosi 3 mln zł

Agencja reklamowa DCS przygotowała kampanię reklamową dla sieci marketów Komfort oferujących materiały do wykańczania i dekoracji wnętrz. Budżet działań reklamowych...

Kraj, 8 lipca 2002

DSM chce sprzedać udziały Europlakatu Polska najpóźniej jesienią br.

Niemiecki inwestor Deutsche Städte Medien (DSM), właściciel 51 proc. udziałów w firmie reklamy zewnętrznej Europlakat Polska, zamierza się ich pozbyć...

Kraj, 21 czerwca 2002

UOKiK zainteresował się porozumieniem firm reklamy zewnętrznej

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) rozpoczął zbieranie informacji na temat porozumienia czterech firm reklamy zewnętrznej, dotyczącego m.in. urynkowienia cen...

Kraj, 17 maja 2002

PBRZ przygotowuje się do prezentacji produktu badawczego

Najprawdopodobniej na przełomie lipca i sierpnia br. spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zaprezentuje wyniki badań jakościowych tego medium oraz...

Kraj, 6 maja 2002

"Playboy" po raz kolejny wydrukuje pictorial z udziałem Anny Przybylskiej

Anna Przybylska, aktorka znana m.in. z serialu telewizyjnego "Złotopolscy" i filmów "Kariera Nikodema Dyzmy", "Rób swoje, ryzyko jest twoje" i...

Kraj, 29 kwietnia 2002

PBRZ podejmą współpracę z firmą monitoringową Media Watch

Rada nadzorcza spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) podjęła uchwałę dotyczącą ustalania średnich cen sprzedaży nośników reklamy zewnętrznej na potrzeby...

Kraj, 11 kwietnia 2002

Firmy reklamy zewnętrznej zredukują liczbę billboardów o 18 proc.

Cztery firmy reklamy zewnętrznej - AMS SA, Ströer Polska, Europlakat Polska i Outdoor Promocja Plakatu - ujawniły szczegóły demontażu części...

Kraj, 2 kwietnia 2002

Wyjaśnienie

"W nawiązaniu do informacji opublikowanej 28 marca br. w DS "MiMP" pt. "Firmy reklamy zewnętrznej porządkują sieć billboardów", występując w...

Kraj, 28 marca 2002

Firmy reklamy zewnętrznej porządkują sieci billboardów

Czterech największych operatorów sieci klasycznych tablic reklamowych (format 5,04x2,38 m) podjęło wspólną decyzję o realizacji planu podniesienia ich jakości. Celem...

Kraj, 27 marca 2002

Związek gejowski tematem kampanii reklamowej miesięcznika "Machina"

Wydawca miesięcznika "Machina" - firma Machina Press - rozpocznie kampanię reklamową tego tytułu. Wystartuje ona zaraz po Wielkanocy. Zostanie przeprowadzona,...

Kraj, 27 marca 2002

Związek gejowski tematem kampanii reklamowej miesięcznika "Machina"

Wydawca miesięcznika "Machina" - firma Machina Press - rozpocznie kampanię reklamową tego tytułu. Wystartuje ona zaraz po Wielkanocy. Zostanie przeprowadzona,...

Kraj, 21 marca 2002

Deutsche Städte Medien chce sprzedać udziały w Europlakat Polska

Większościowy udziałowiec firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska - niemiecki inwestor Deutsche Städte Medien (DSM) - zdecydował się na wystawienie swoich...

Kraj, 21 marca 2002

Lech Kaczoń nowym szefem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Walne zebranie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wybrało nowe władze tej organizacji. Członkami Rady Izby drugiej kadencji, która potrwa cztery...

Kraj, 8 lutego 2002

Magna Global Polska podpisuje umowy z firmami reklamy zewnętrznej

Magna Global Polska (MGP) finalizuje proces podpisywania umów, dotyczących wykorzystania nośników reklamy zewnętrznej w kampaniach reklamowych w 2002 r. Ich...

Kraj, 21 stycznia 2002

Grupa Ströer koncentruje inwestycje na nośnikach papierowego plakatu

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer zamierza skoncentrować swoje wysiłki inwestycyjne w tym roku wyłącznie na rozwoju sieci trzech formatów nośników...

Kraj, 18 stycznia 2002

Powrót idei współpracy między Europlakatem Polska i Grupą Outdoor

Koncepcja zacieśnienia współpracy między dwiema firmami reklamy zewnętrznej Europlakat Polska (EP) i Grupą Outdoor (GO) jest efektem zmian własnościowych, jakie...