M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Eurosport (firma)"

Kraj, 6 października 2015

Maciej Tkacz szefem marketingu Discovery Networks w regionie

14 lat pracował w Procter & Gamble.

Kraj, 14 września 2015

Mecze Ligi Europy UEFA również w TVP

Spotkania z udziałem polskich drużyn pokazane zostaną na antenach otwartych.

Kraj, 27 sierpnia 2015

NC+ z prawami do pokazywania meczów Ligi Europy UEFA

Nowy kontrakt zapewnia abonentom NC+ możliwość obejrzenia wszystkich meczów Ligi Europy przez trzy kolejne sezony.

Zagranica, 24 lipca 2015

Discovery jedynym właścicielem Eurosportu

Wartość transakcji to 491 mln euro.

Zagranica, 30 czerwca 2015

MKOI przyznaje Discovery i Eurosportowi wszelkie prawa do transmisji igrzysk olimpijskich 2018-2024

Zgodnie z wymaganiami MKOl Discovery zobowiązało się zapewnić transmisję minimum 200 godzin letnich i 100 godzin zimowych igrzysk olimpijskich w ogólnodostępnej telewizji w czasie trwania zawodów.

Kraj, 20 marca 2015

Carat wzmacnia client service o siedem osób

Dom mediowy zrekrutował nowych pracowników.

Kraj, 6 marca 2015

"Narty, karabiny, dziewczyny" nowa kampania Eurosportu w klimacie filmów Tarantino [wideo]

Autorem koncepcji całej kampanii oraz podmiotem odpowiedzialnym za jej realizację jest agencja FaceAddicted.

Kraj, 29 stycznia 2015

Eurosport przedłużył licencję na prawa do Vuelta a España

Kanał zapewnił sobie pełnię praw telewizyjnych i cyfrowych do tego wydarzenia do 2020 r.

Kraj, 15 lipca 2014

Travelist debiutuje ze wsparciem w TV [wideo]

Kampanię przygotowały IQ Marketing i Carat Polska.

Kraj, 27 marca 2014

Ekstraklasa tylko w NC+

Od przyszłego sezonu tylko abonenci platformy NC+ będą mogli oglądać transmisje najwyższej ligi piłkarskiej. Sublicencje dla Polsatu i Eurosportu nie zostaną przedłużone.

Kraj, 2 stycznia 2014

Eurosport chce sprzedawać lokalne reklamy

Kanał sportowy zamierza ruszyć ze sprzedażą reklam dla lokalnych marketerów. Zapowiada współpracę z Polsat Media.

Kraj, 25 września 2013

Legia Warszawa zdecydowanie wygrywa z pozostałymi klubami, jeśli chodzi o przychody

Łącznie w minionym sezonie kluby Ekstraklasy zarobiły 442 mln zł, o 2,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Ich zadłużenie sięga 412 mln zł.

Kraj, 12 lipca 2013

Nowa aplikacja Eurosportu w Facebooku

Gra w kapsle promuje transmisje kolarstwa przeprowadzane przez ten kanał TV.

Kraj, 25 czerwca 2013

Eurosport wspiera żużel w Facebooku

Kanał sportowy za pomocą aplikacji promuje kolejną rundę Speedway European Championships.

Kraj, 20 czerwca 2013

Mea Group ma nowego członka zarządu

Do prezesa zarządu Marty Dunin-Michałowskiej dołączyła Nadia Sotirow, która z agencją związana jest od trzech lat.

Kraj, 30 stycznia 2013

T-Mobile najprawdopodobniej pozostanie sponsorem Ekstraklasy

Organizator rozgrywek i dotychczasowy sponsor deklarują wolę przedłużenia współpracy.

Kraj, 21 stycznia 2013

FaceAddicted dla Eurosportu

Agencja realizuje dla stacji projekty zagraniczne.

Kraj, 12 grudnia 2012

Odnowiona Ipla chce więcej zarabiać na abonamentach

Według Cyfrowego Polsatu rynek reklamy wideo online za trzy lata będzie wart 240-250 mln zł, czyli pięć razy więcej niż IAB szacowało za ub.r.

Kraj, 7 grudnia 2012

Eurosport za pomocą gry promuje alpejski Puchar Świata

Autorem koncepcji i organizatorem konkursu jest agencja FaceAddicted.

Zagranica, 23 lipca 2012

Huawei partnerem Eurosportu

Producent wprowadza smartfon na rynki europejskie za pomocą sportowych aplikacji.

Kraj, 5 lipca 2012

Tour de Pologne wsparty kampanią

Skandia Życie, główny sponsor, promuje jeden z najważniejszych wyścigów kolarskich.

Zagranica, 16 grudnia 2011

Nintendo współpracuje z Eurosportem

Posiadacze konsol Nintendo 3DS otrzymają dostęp do sportowych materiałów wideo w 3D, które będą mogli pobierać przez SpotPass i oglądać poprzez dedykowaną aplikację wideo Eurosportu do pobrania nieodpłatnie w Nintendo eShop.

Kraj, 10 października 2011

Eurosport wprowadza Livescore również w języku polskim

Nowa aplikacja jest przeznaczona dla użytkowników iPhone'ów i informuje o wynikach sportowych na żywo.

Przetargi, 31 sierpnia 2011

Cyfrowy Polsat rozważa przegląd agencji

Biznesu będzie broniła agencja Clos Brothers.

Kraj, 29 lipca 2011

Legia Warszawa kłóci się z Ekstraklasą

Spór dotyczy kontraktu o prawa medialne - Legia twierdzi, że działa w interesie wszystkich klubów, szefowie ligi zarzucają jej, że wręcz przeciwnie.

Kraj, 28 lipca 2011

Ekstraklasa o stałych porach, za rok może z własną stacją

Najbliższe rozgrywki polskiej ligi piłkarskiej będą emitowane o stałych porach. Stacje wyemitują blisko trzy razy więcej meczy niż w poprzednich sezonach.

Zagranica, 20 lipca 2011

Lekkoatletyka w Eurosporcie

Stacja zdobyła prawa do emisji rozgrywek IAAF w latach 2011-2013.

Zagranica, 8 lipca 2011

Media dla najbogatszych

Europejski kanał sportowy Eurosport po raz 16. stanął na czele rankingu kanałów docierających do najbogatszych.

Zagranica, 19 maja 2011

French Open w trzecim wymiarze w Eurosporcie

Na rynku brytyjskim transmisje 3D z turnieju tenisowego pokaże za pośrednictwem Virgin Media.

Kraj, 12 maja 2011

Mecze Ekstraklasy pokażą Canal+, Cyfrowy Polsat oraz Eurosport

Kluby Ekstraklasy zaakceptowały ofertę Canal+ Cyfrowego, operatora platformy satelitarnej Cyfra+, który udzieli sublicencji na rzecz Polsatu Cyfrowego i stacji Eurosport.

Zagranica, 14 kwietnia 2011

EBay Advertising ma nowego stratega

Portal aukcyjny buduje w Europie centrum obsługi klienta.

Kraj, 4 kwietnia 2011

Operator kablowy wycofuje SportKlub

Toya od kwietnia 2011 r. rezygnuje z kanału z powodu spadku oglądalności.

Kraj, 24 marca 2011

Zyski z VoD za 4-5 lat - prognozuje Multimedia

Operator kablowy Multimedia liczy, że internetowy serwis VoD Mmtv.pl zacznie na siebie zarabiać za 4-5 lat.

Kraj, 18 marca 2011

Multimedia Polska uruchamia własny serwis VoD

Według firmy to pierwszy tego typu projekt w kraju realizowany przez operatora kablowego.

Kraj, 8 lutego 2011

Eurosport będzie pokazywał piłkarki do 2014 r.

Stacja podpisała czteroletnie porozumienie z FIFA.

Kraj, 11 stycznia 2011

Radosław Jaworski dyrektorem komunikacji Eurosportu

Eurosport Polska utworzył dział komunikacji, na czele którego stanął Radosław Jaworski, wieloletni rzecznik Panasonica.

Zagranica, 22 grudnia 2010

Eurosport unowocześnia aplikację na iPhone'a

Aplikacja ma być wciąż darmowa, ale bardziej interaktywna.

Kraj, 6 października 2010

N promuje telewizję na kartę

Kampania obejmuje telewizję i internet.

Zagranica, 16 czerwca 2010

Eurosport opuszcza kluczowy menedżer

Jacques Raynaud, wiceprezes stacji, przechodzi do Sky Italia.

Zagranica, 31 maja 2010

Eurosport wprowadza nowy player online

Nadawca wprowadził nowe narzędzia do oglądania transmisji sportowych.

Kraj, 28 maja 2010

Trójwymiarowy Eurosport

Kanał trójwymiarowy Eurosportu będzie dostępny również w Polsce.

Kraj, 24 maja 2010

Panasonic też stawia na 3D

Producent reklamuje telewizory z technologią 3D w internecie i telewizji, a jeszcze większą kampanię planuje pod koniec roku.

Kraj, 29 kwietnia 2010

Orlen wspiera sprzedaż marki Verva

Verva Racing Team to nie tylko zespół rajdowy, ale też przede wszystkim platforma zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Kraj, 16 marca 2010

Asics startuje z kampanią wizerunkową w ramach globalnych działań

Firma Asics rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową. Jest ona realizowana na kilku rynkach, w tym także w Polsce, we współpracy ze...

Zagranica, 9 marca 2010

Olimpiadę w Eurosporcie obejrzało 50 mln kobiet

Zimowe igrzyska olimpijskie przyciągnęły do Eurosportu 50 mln kobiet. Udział kobiet w widowni Eurosportu wynosił średnio 33 proc. Igrzyska w...

Kraj, 23 lutego 2010

Małysz zgromadził ponad 9 mln, a Kowalczyk 5,6 mln widzów

Według AGB Nielsen Media Research piątkowe (19 lutego) zawody olimpijskie w biegach narciarskich, w czasie których Justyna Kowalczyk wywalczyła brązowy...

Zagranica, 22 lutego 2010

Transmisje igrzysk poprawiają wyniki Eurosportu

Transmisje zimowych igrzysk olimpijskich Vancouver 2010 znacząco wpływają na powiększenie widowni stacji Eurosport. Weekend otwarcia na antenie tej stacji śledziło...

Kraj, 19 lutego 2010

Walkę Justyny Kowalczyk o medal śledziło w TVP1 blisko 4 mln widzów

Według AGB Nielsen Media Research zawody narciarskie - sprint kobiet z udziałem Justyny Kowalczyk - śledziło w TVP1 3,95 mln...

Kraj, 17 lutego 2010

Justyna Kowalczyk przyciągnęła do TVP2 blisko 4 mln widzów

Według AGB Nielsen Media Research bieg narciarski kobiet na 10 km, jedną z konkurencji igrzysk Vancouver 2010, z udziałem Justyny...

Kraj, 16 lutego 2010

Ponad 2-mln widownia pierwszych dni igrzysk w Vancouver

Według AGB Nielsen Media Research ceremonię otwarcia zimowych igrzysk olimpijskich w Vancouver w TVP1 średnio oglądało 2,02 mln widzów. SHR,...