M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Eventlab (firma)"

Kraj, 5 kwietnia 2007

Robert Witkowski i Sebastian Rawski dyrektorami kreatywnymi AdWorks

Agencja reklamowa AdWorks zatrudniła dyrektorów kreatywnych Roberta Witkowskiego i Sebastiana Rawskiego. Ostatnio pracowali w firmie marketing services Lowe Activation, gdzie...

Kraj, 6 listopada 2006

EventLab zmienia pozycjonowanie i nazwę na EMLab

EventLab, agencja experiential marketingu należąca do grupy Mothership, zmienia nazwę na EMLab. Nowa nazwa i logo mają bezpośrednio komunikować zakres...

Kraj, 9 października 2006

EventLab i Goodwill PR Services realizują projekt dla Diageo Polska

Firma alkoholowa Diageo Polska powierzyła agencjom EventLab i Goodwill PR Services należącym do grupy Mothership obsługę imprez mających na celu...

Kraj, 3 października 2006

Scholz & Friends Warszawa nawiązała współpracę z EventLabem

Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa nawiązała współpracę z firmą EventLab specjalizującą się w experiential marketingu, należącą do grupy Mothership....

Kraj, 12 lipca 2006

EventLab odpowiedzialna za działania marki Pur podczas cyklu Lato z Radiem. Piknik z Purem

Agencja EventLab organizuje działania dla marki Pur (Henkel) podczas cyklu imprez Lato z Radiem. Piknik z Purem. Imprezy odbywają się...

Kraj, 22 czerwca 2006

Grand Prix Golden Arrow dla Euro RSCG Marketing House za projekt "Farmaceuta XXI wieku" dla Polfy Kutno Ivax

Grand Prix konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow otrzymała agencja Euro RSCG Marketing House za pracę dla Polfy Kutno Ivax pt....

Kraj, 5 czerwca 2006

Iga Niewiadomska zarządza firmą Goodwill PR w grupie Mothership

Iga Niewiadomska została partnerem zarządzającym i udziałowcem w nowej firmie public relations Goodwill PR, która rozpoczyna działalność w grupie Mothership...

Kraj, 24 maja 2006

Mothership powoła spółkę zajmującą się marketingiem młodzieżowym

Mothership, struktura holdingowa powołana do życia przez menedżerów agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF), planuje realizację projektu związanego z marketingiem młodzieżowym, dowiedzieliśmy...

Kraj, 22 maja 2006

Iga Niewiadomska ma rozwijać usługi public relations w Mothership

Iga Niewiadomska zajmie się rozbudową portfolio usług public relations w ramach firmy Mothership, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Szczegóły planowanych projektów nie...

Kraj, 2 lutego 2006

Tomasz Grzybowski kieruje rozwojem biznesu grupy DougFaberFamily

Tomasz Grzybowski został dyrektorem do spraw rozwoju biznesu w ramach grupy DougFaberFamily (DFF). Jego głównym zadaniem będzie wdrożenie strategii rozwoju,...

Kraj, 5 grudnia 2005

EventLab prowadzi akcję promującą klementynki i pomarańcze

Agencja EventLab należąca do DougFaberFamily koordynuje akcję promocyjną w ramach ogólnopolskiej kampanii promującej walory pomarańczy i mandarynek. Promocja jest prowadzona...

Kraj, 24 listopada 2005

Dorota Rzeszutek event managerem w EventLab

Do zespołu agencji EventLab dołączyła Dorota Rzeszutek. Dotychczas pracowała w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie,...

Przetargi, 8 sierpnia 2005

EventLab wygrała przetarg na Road Show dla Totalizatora Sportowego

Agencja marketing services EventLab wygrała przetarg na przygotowanie Road Show dla Totalizatora Sportowego. Akcja ta jest związana z letnimi imprezami...

Kraj, 31 maja 2005

Uzupełnienie: Stargraphics należy do grupy DougFaberFamily

W nawiązaniu do informacji pt. "Firma marketing services Stargraphics rozpoczęła obsługę Polferries", która ukazała się we wczorajszym wydaniu DS "MMP",...

Kraj, 22 kwietnia 2005

DougFaberFamily prognozuje na 2005 r. 15-proc. wzrost przychodów

Agencja DougFaberFamily prognozuje na 2005 r. ok. 15-proc. wzrost przychodów. Przewidywany ich poziom to 60 mln zł, wobec 52,6 mln...

Kraj, 25 marca 2005

EventLab zdobyła budżet Inchcape Motor, do agencji dołączył Michał Maciątek

Agencja EventLab zwyciężyła w przetargu na obsługę budżetu reklamowego Inchcape Motor, dealera samochodów (w Polsce pracuje dla BMW i Mini)....

Kraj, 22 lutego 2005

DougFaberFamily utworzyła nową spółkę - Eventlab

Agencja DougFaberFamily utworzyła w strukturach swojej grupy nową spółkę - Eventlab, która będzie się zajmować tzw. experiential marketingiem, czyli działaniami...