M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Exklusiv (marka)"

Kraj, 9 września 2014

"Art & Business" w nowej odsłonie na 25-lecie

Miesięcznik zaprezentował się w nowej odsłonie graficznej autorstwa Bartosza Gałkowskiego.

Kraj, 14 maja 2014

Zuzanna Ziomecka w zespole "Wysokich Obcasów"

Była naczelna "Przekroju" teraz pokieruje zespołem serwisu "Wysokie Obcasy".

Kraj, 2 października 2012

Silne wzmocnienie menedżerskie w NaTemat

Team powiększa się o Marię Peltz-Orlińską i Zuzannę Partykę.

Kraj, 26 października 2011

Olympus będzie reklamował aparaty Pen do końca roku

Producent inwestuje w kompakty z wymienną optyką, bo to w praktyce jedyna kategoria foto, która obecnie rośnie.

Kraj, 20 kwietnia 2011

TP SA wybrana na Reklamodawcę Roku w KTR 2011

Za Agencję Reklamową Roku uznano Leo Burnett, a najlepszą agencją interaktywną okazała się 180heartbeats.

Kraj, 14 października 2010

Polska odsłona kampanii Timberland

Marka promuje się hasłem "Natura potrzebuje bohaterów".

Kraj, 12 marca 2009

Kradną plakaty z Dodą w kampanii Big Stara

Big Star musi dodrukować plakaty z wizerunkiem Dody, która jest gwiazdą kampanii tej firmy. Jak przekazał Jacek Magnuszewski, dyrektor marketingu...

Kraj, 2 marca 2009

Kampania Big Stara z udziałem Dody najdroższą akcją w historii firmy

Firma odzieżowa Big Star rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem piosenkarki Dody (pisaliśmy o tym w DS "MMP" z 21 stycznia...

Kraj, 30 września 2008

Serwis aukcyjny Tylkogrosz.pl rozpoczyna działalność i kampanię promocyjną

Serwis Tylkogrosz.pl rozpoczyna dziś kampanię promocyjną w internecie. Obejmie ona portale (WP.pl, Onet.pl) oraz serwisy plotkarskie (Pudelek.pl, Lansik.pl, Pychotka.pl) i...

Kraj, 7 sierpnia 2008

Kampania "Sportlifestyle" Pumy w formie partyzanckich projekcji miejskich

Puma Polska rozpoczyna nową kampanię wizerunkową "Sportlifestyle" promującą nową kolekcję odzieży i obuwia oraz akcesoriów Puma Runway. Jej trzon stanowić...

Kraj, 12 czerwca 2008

Małgorzata Solarczyk dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum

Małgorzata Solarczyk została dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum. Zastąpiła Agnieszkę Kędzierską, która pełniła tę funkcję do kwietnia br., po czym...

Kraj, 28 kwietnia 2008

"Exklusiv" i "Polska Dziennik Bałtycki" zwyciężyły na GrandFront 2007

"Exklusiv" (Valkea Media) w grupie czasopism i "Polska Dziennik Bałtycki" (Polskapresse) w grupie gazet zostali laureatami nagród głównych w VI...

Kraj, 18 kwietnia 2008

Promocja w miejscach sprzedaży wspiera ukazanie się "Gagi"

Promocja w miejscach sprzedaży i działania public relations towarzyszyć będą ukazaniu się pierwszego numeru magazynu "Gaga", lifestyle'owego pisma dla rodziców....

Kraj, 18 lutego 2008

Rydlewska nową naczelną "Exklusiva"

Hanna Rydlewska od marca br. przejmie funkcję redaktora naczelnego magazynu "Exklusiv", wydawanego przez Valkea Media. Zastąpi na tym stanowisku Agatę...

Kraj, 31 stycznia 2008

"Gaga", nowy magazyn lifestyle'owy dla rodziców, w 25-tys. nakładzie

"Gaga", powstający magazyn lifestyle'owy dla rodziców, nad którym pracuje m.in. Zuzanna Ziomecka (wydawca "Exklusiva", "Aktivista" w Valkea Media), a o...

Kraj, 11 stycznia 2008

Zuzanna Ziomecka pracuje nad lifestyle'owym pismem dla rodziców "Gaga"

Zuzanna Ziomecka, wydawca magazynów "Exklusiv" oraz "Aktivist" (Valkea Media), oraz inne osoby tworzące te pisma pracują nad nowym pismem skierowanym...

Kraj, 14 lutego 2007

Małgorzata Solarczyk mianowana dyr. biura reklamy Valkea Media

Małgorzata Solarczyk została dyrektorem biura reklamy wydawnictwa Valkea Media. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze wydawnictwa. Małgorzata Solarczyk będzie...

Kraj, 9 listopada 2006

DD Media szuka inwestora dla "Dzień dobry", które ma przerwę wydawniczą

DD Media, wydawca bezpłatnego tygodnika "Dzień dobry", prowadzi rozmowy z inwestorami. Rozstrzygnięcie pertraktacji spodziewane jest najdalej za trzy tygodnie, o...

Kraj, 10 października 2006

Valkea Media potencjalnym nabywcą praw do "Dzień dobry"

Trwają negocjacje w sprawie przejęcia "Dzień dobry" (DD Media) przez Valkea Media, o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do momentu zamykania...

Kraj, 4 września 2006

"Exklusiv" z niższą ceną egzemplarzową, zmieniony i promowany

"Exklusiv? (Valkea Media) obniża cenę egzemplarzową do 7,50 zł, zmienia logo, szatę graficzną i modyfikuje zawartość. Wprowadzeniu zmian towarzyszyć będą...

Kraj, 4 lipca 2006

Coty Polska wspiera reklamą nowy męski zapach Life by Esprit

Coty Polska rozpoczyna kampanię prasową nowego męskiego zapachu Life by Esprit adresowanego do młodych mężczyzn. Reklama będzie publikowana m.in. w...

Kraj, 13 czerwca 2006

Łukasz Figielski nowym naczelnym magazynu "Aktivist"

Łukasz Figielski zastąpi Zuzannę Ziomecką na stanowisku redaktora naczelnego miesięcznika "Aktivist" (Valkea Media). Ziomecka jako wydawca "Aktivista" oraz "Exklusiva" zajmie...

Kraj, 7 czerwca 2006

Katarzyna Staniszewska, kierownik biura reklamy, odeszła z Valkea Media

Katarzyna Staniszewska, kierownik sprzedaży magazynów "Aktivist" oraz "Exklusiv", rozstała się z biurem reklamy Valkea Media. Pracowała tam przez ostatnie dwa...

Kraj, 3 lutego 2006

Valkea Media rozpoczyna niestandardową promocję outdoorową pisma "Exklusiv"

Wydawnictwo Valkea Media rozpoczyna niestandardową promocję pisma "Exklusiv". Działania zostały przygotowane przez wydawcę we własnym zakresie. "Exklusiv" promowany będzie za...

Kraj, 2 lutego 2006

Kasper Skirgajłło-Krajewski nowym dyr. artystycznym "Pulsu Biznesu"

Kasper Skirgajłło-Krajewski obejmie stanowisko dyrektora artystycznego dziennika "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska). Za rekrutację odpowiadał Jacek Utko, dotychczasowy dyr. artystyczny...

Kraj, 18 listopada 2005

PZL autorem świątecznej kampanii Simplusa

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, dla użytkowników telefonów na kartę Simplus przygotował świąteczną ofertę Wolny Numer, czyli darmowe rozmowy...

Kraj, 20 września 2005

W Valkea Media powstały dwa piony wydawnicze

Valkea Media, wydawca m.in. miesięczników "Aktivist", "Exklusiv" i tygodnika "Warsaw Business Journal", przeprowadził reorganizację wydawnictwa. W jej wyniku powstały dwa...

Kraj, 20 września 2005

Polkomtel zmienia Simplusa - PZL autorem kampanii w nowej konwencji

Najnowszą kampanię reklamową dla Simplusa (oferta pre-paid Polkomtel SA) Simplus Happy Hours przygotowała agencja reklamowa PZL. Wprowadza ona nową wizualizację...

Kraj, 29 czerwca 2005

"Exklusiv" rozstrzygnął konkurs graficzny Grafex

Jakub Rebelka jest zwycięzcą konkursu Grafex ogłoszonego przez miesięcznik "Exklusiv" (Valkea Media). Konkurs dotyczył form przedstawienia tematów: Excesy, Expresje i...

Kraj, 28 czerwca 2005

"Exklusiv" ma w planach na wrzesień ogólnopolską kampanię

"Exklusiv", miesięcznik lifestyle'owy (wydawca Valkea Media) przygotowuje się do ogólnopolskiej kampanii we wrześniu. Wykorzystywane będą tytuły prasowe, rozgłośnie, nośniki przy...

Kraj, 24 marca 2005

Robert Krupiński kończy współpracę z "A4" i przechodzi do Valkea Media

Robert Krupiński odszedł z biura reklamy miesięcznika "A4" (I and B Consulting). Będzie pracował w biurze reklamy miesięcznika "Exklusiv" wydawnictwa...

Kraj, 27 października 2004

"Exklusiv" planuje w I kwartale 2005 r. kampanię reklamową

Miesięcznik "Exklusiv" (Valkea Media Sp. z o.o.) planuje w pierwszym kwartale 2005 r. kampanię reklamową. Agencją współpracującą z tytułem przy...

Kraj, 1 października 2004

Byli pracownicy "Warsaw Business Journal" chcą pozwać do sądu byłego wydawcę

Jeff Grady i Mike Houlehan, byli właściciele praw wydawniczych do tytułów m.in. "Warsaw Business Journal" i "Warsaw Insider" (wydawnictwo New...

Kraj, 7 września 2004

Firmy PR MagnifiCo i Primoloko opracowały nowe narzędzie lansing & sampling

Dwie niezależne agencje public relations MagnifiCo i Primoloko opracowały ideę i zasady dla nowego autorskiego narzędzia marketingowego lansing & sampling....

Kraj, 23 sierpnia 2004

Valkea Media, wydawca "Aktivista", poszerza portfolio o tytuły New World Publishing Polska

Valkea Media Sp. z o.o. (dawniej Aktivist Sp. z o.o.), wydawca tytułów "Aktivist" i "Exklusiv", nabyła prawa wydawnicze do tytułów...

Kraj, 24 maja 2004

Heyah poszerza markę o modę i kulturę

Heyah (pre-paid należący do Polskiej Telefonii Cyfrowej) poszerza markę o inne rejony. "Chcemy wyjść z tą marką poza świat telekomunikacji...

Kraj, 6 kwietnia 2004

Visit.pl nowym klientem agencji public relations MagnifiCo

Firma Visit.pl specjalizująca się w turystyce przyjazdowej do Polski została nowym klientem agencji public relations MagnifiCo. Karolina Siudyła-Koc, właścicielka MagnifiCo,...

Kraj, 1 kwietnia 2004

Agencja PR Magnifico obsługuje Funclub - biuro turystyki aktywnej

Biuro turystyki aktywnej Funclub z Poznania jest nowym klientem agencji PR Magnifico. Do tej pory działający od kilku lat Funclub...

Kraj, 26 marca 2004

Wydawca magazynu "Exklusiv" zdecydował się na niekonwencjonalne rozwiązania promocyjne

Rozpoczyna się seria imprez promujących tytuł "Exklusiv" (wydawca: spółka Aktivist wydająca bezpłatny miejski miesięcznik "Aktivist"). Imprezy będą powiązane tematycznie z...