Była naczelna "Przekroju" teraz pokieruje zespołem serwisu "Wysokie Obcasy".
Team powiększa się o Marię Peltz-Orlińską i Zuzannę Partykę.
Za Agencję Reklamową Roku uznano Leo Burnett, a najlepszą agencją interaktywną okazała się 180heartbeats.
Marka promuje się hasłem "Natura potrzebuje bohaterów".
Big Star musi dodrukować plakaty z wizerunkiem Dody, która jest gwiazdą kampanii tej firmy. Jak przekazał Jacek Magnuszewski, dyrektor marketingu...
Firma odzieżowa Big Star rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem piosenkarki Dody (pisaliśmy o tym w DS "MMP" z 21 stycznia...
Serwis Tylkogrosz.pl rozpoczyna dziś kampanię promocyjną w internecie. Obejmie ona portale (WP.pl, Onet.pl) oraz serwisy plotkarskie (Pudelek.pl, Lansik.pl, Pychotka.pl) i...
Puma Polska rozpoczyna nową kampanię wizerunkową "Sportlifestyle" promującą nową kolekcję odzieży i obuwia oraz akcesoriów Puma Runway. Jej trzon stanowić...
Małgorzata Solarczyk została dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum. Zastąpiła Agnieszkę Kędzierską, która pełniła tę funkcję do kwietnia br., po czym...
"Exklusiv" (Valkea Media) w grupie czasopism i "Polska Dziennik Bałtycki" (Polskapresse) w grupie gazet zostali laureatami nagród głównych w VI...
Promocja w miejscach sprzedaży i działania public relations towarzyszyć będą ukazaniu się pierwszego numeru magazynu "Gaga", lifestyle'owego pisma dla rodziców....
Hanna Rydlewska od marca br. przejmie funkcję redaktora naczelnego magazynu "Exklusiv", wydawanego przez Valkea Media. Zastąpi na tym stanowisku Agatę...
"Gaga", powstający magazyn lifestyle'owy dla rodziców, nad którym pracuje m.in. Zuzanna Ziomecka (wydawca "Exklusiva", "Aktivista" w Valkea Media), a o...
Zuzanna Ziomecka, wydawca magazynów "Exklusiv" oraz "Aktivist" (Valkea Media), oraz inne osoby tworzące te pisma pracują nad nowym pismem skierowanym...
Małgorzata Solarczyk została dyrektorem biura reklamy wydawnictwa Valkea Media. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze wydawnictwa. Małgorzata Solarczyk będzie...
DD Media, wydawca bezpłatnego tygodnika "Dzień dobry", prowadzi rozmowy z inwestorami. Rozstrzygnięcie pertraktacji spodziewane jest najdalej za trzy tygodnie, o...
Trwają negocjacje w sprawie przejęcia "Dzień dobry" (DD Media) przez Valkea Media, o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do momentu zamykania...
"Exklusiv? (Valkea Media) obniża cenę egzemplarzową do 7,50 zł, zmienia logo, szatę graficzną i modyfikuje zawartość. Wprowadzeniu zmian towarzyszyć będą...
Coty Polska rozpoczyna kampanię prasową nowego męskiego zapachu Life by Esprit adresowanego do młodych mężczyzn. Reklama będzie publikowana m.in. w...
Łukasz Figielski zastąpi Zuzannę Ziomecką na stanowisku redaktora naczelnego miesięcznika "Aktivist" (Valkea Media). Ziomecka jako wydawca "Aktivista" oraz "Exklusiva" zajmie...
Katarzyna Staniszewska, kierownik sprzedaży magazynów "Aktivist" oraz "Exklusiv", rozstała się z biurem reklamy Valkea Media. Pracowała tam przez ostatnie dwa...
Wydawnictwo Valkea Media rozpoczyna niestandardową promocję pisma "Exklusiv". Działania zostały przygotowane przez wydawcę we własnym zakresie. "Exklusiv" promowany będzie za...
Kasper Skirgajłło-Krajewski obejmie stanowisko dyrektora artystycznego dziennika "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska). Za rekrutację odpowiadał Jacek Utko, dotychczasowy dyr. artystyczny...
Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, dla użytkowników telefonów na kartę Simplus przygotował świąteczną ofertę Wolny Numer, czyli darmowe rozmowy...
Valkea Media, wydawca m.in. miesięczników "Aktivist", "Exklusiv" i tygodnika "Warsaw Business Journal", przeprowadził reorganizację wydawnictwa. W jej wyniku powstały dwa...
Najnowszą kampanię reklamową dla Simplusa (oferta pre-paid Polkomtel SA) Simplus Happy Hours przygotowała agencja reklamowa PZL. Wprowadza ona nową wizualizację...
Jakub Rebelka jest zwycięzcą konkursu Grafex ogłoszonego przez miesięcznik "Exklusiv" (Valkea Media). Konkurs dotyczył form przedstawienia tematów: Excesy, Expresje i...
"Exklusiv", miesięcznik lifestyle'owy (wydawca Valkea Media) przygotowuje się do ogólnopolskiej kampanii we wrześniu. Wykorzystywane będą tytuły prasowe, rozgłośnie, nośniki przy...
Robert Krupiński odszedł z biura reklamy miesięcznika "A4" (I and B Consulting). Będzie pracował w biurze reklamy miesięcznika "Exklusiv" wydawnictwa...
Miesięcznik "Exklusiv" (Valkea Media Sp. z o.o.) planuje w pierwszym kwartale 2005 r. kampanię reklamową. Agencją współpracującą z tytułem przy...
Jeff Grady i Mike Houlehan, byli właściciele praw wydawniczych do tytułów m.in. "Warsaw Business Journal" i "Warsaw Insider" (wydawnictwo New...
Dwie niezależne agencje public relations MagnifiCo i Primoloko opracowały ideę i zasady dla nowego autorskiego narzędzia marketingowego lansing & sampling....
Valkea Media Sp. z o.o. (dawniej Aktivist Sp. z o.o.), wydawca tytułów "Aktivist" i "Exklusiv", nabyła prawa wydawnicze do tytułów...
Heyah (pre-paid należący do Polskiej Telefonii Cyfrowej) poszerza markę o inne rejony. "Chcemy wyjść z tą marką poza świat telekomunikacji...
Firma Visit.pl specjalizująca się w turystyce przyjazdowej do Polski została nowym klientem agencji public relations MagnifiCo. Karolina Siudyła-Koc, właścicielka MagnifiCo,...
Biuro turystyki aktywnej Funclub z Poznania jest nowym klientem agencji PR Magnifico. Do tej pory działający od kilku lat Funclub...
Rozpoczyna się seria imprez promujących tytuł "Exklusiv" (wydawca: spółka Aktivist wydająca bezpłatny miejski miesięcznik "Aktivist"). Imprezy będą powiązane tematycznie z...