M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Expert Monitor (firma)"

Kraj, 25 lipca 2013

Nju. Mobile - 80 tys. w dwa miesiące

Orange Polska ujawnia pierwsze wyniki nowej marki.

Kraj, 10 kwietnia 2013

NSA: Platforma Mediowa "Point Group" nie dopełniła obowiązków, kupując "Wprost"

Kara wobec prezesa została jednak umorzona.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Marcin Gerc nowym dyr. zarządzającym Kantar Media

Zastąpił Arkadiusza Drulisa, który z końcem roku rozstaje się z firmą.

Kraj, 31 stycznia 2011

Telekomy zwiększyły nakłady na reklamę

Wszyscy wiodący operatorzy telekomunikacyjni w ub.r. wydali na reklamy w mediach więcej niż w 2009 r. W tym zestawieniu Polkomtel jeszcze powiększył przewagę. Cała branża wydała o 4 proc. więcej.

Kraj, 10 stycznia 2011

Multikino dyskontuje fakt cyfryzacji

Multikino zwiększyło udziały w rynku reklamy kinowej, choć według NAM dane Kantar Media nie są precyzyjne.

Przetargi, 5 listopada 2010

PKO BP będzie współpracował z DDB, Testardo i Universalem

Bank PKO BP wybrał nowy dom mediowy i nową agencję reklamową. Przedłużył też współpracę z agencją Testardo, a zakończył z McCann Erickson.

Kraj, 29 października 2010

Bauer zmienia cennik pod konkurencję

Nowy cennik reklam w magazynach Bauera ma być dopasowany do konkurencji. Tylko brutto.

Kraj, 26 października 2010

Dermika chce być bardziej aktywna w mediach

W związku z przejęciem tej marki kosmetyków firma Cederroth zapowiada większe wsparcie marketingowe dla Dermiki.

Przetargi, 20 października 2010

BZ WBK znów prowadzi przetarg mediowy

Niespełna rok od rozstrzygnięcia ostatniego konkursu bank znów wybiera dom mediowy.

Kraj, 20 października 2010

Ströer ma zielone światło na przejęcie News Outdoor

Zgoda UOKiK otwiera drogę do powstania firmy, która realnie może zagrozić pozycji AMS-u.

Przetargi, 6 października 2010

Polbank zostaje w Macroscope

Dom mediowy obronił obsługę jednego z kluczowych klientów.

Przetargi, 5 października 2010

Grandes Kochonos wygrała budżet Avivy Direct

Właśnie startuje kampania reklamowa przygotowana przez nowo wybraną agencję.

Przetargi, 30 września 2010

MediaCom utrzymał Marsa i zdobył Wrigleya

MediaCom zwycięży ł w jednym z największych tegorocznych przetargów.

Kraj, 30 września 2010

Orbis Travel ogłosił bankructwo. Co dalej z marką?

Jeszcze w ub.r. firma była drugim pod względem wydatków reklamodawcą w branży turystycznej.

Kraj, 29 września 2010

Polska rynkiem debiutu Red Bulla w butelce PET

Czy nowe opakowanie pomoże marce odzyskać pozycję lidera?

Przetargi, 27 września 2010

Łomża rozpisze przetarg

Browar Royal Unibrew Polska współpracował do tej pory z Brain i Testardo Gram.

Kraj, 16 września 2010

Różne wizje rozwoju Bonnier Business powodem odejścia prezesa

Arkadiusz Dawid, prezes Bonnier Business Polska, odchodzi z wydawnictwa.

Kraj, 13 września 2010

Knorr inwestuje w innowacje produktowe

Unilever stawia na nowości Knorra w ofercie Fix Danie na dziś.

Kraj, 27 sierpnia 2010

Sare wspiera Muratora na Ukrainie

Agencja zajmie się wsparciem rozwoju wydawnictwa.

Kraj, 23 sierpnia 2010

Decenio przejmie Agros Novą

UOKiK zgodził się na przejęcie polskiej spółki przez fundusz private equity.

Przetargi, 16 sierpnia 2010

Eskadra zdobywa budżet Miele

Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę budżetu reklamowego firmy.

Przetargi, 11 sierpnia 2010

Sześć domów walczy o US Pharmacię

Starcom broni jednego z największych w tym roku konkursowych biznesów.

Kraj, 28 lipca 2010

Springer sprzedaje coraz więcej pakietów

Do blisko jednej piątej wzrósł udział pakietów we wpływach reklamowych gazet Springera.

Kraj, 27 lipca 2010

Provident wydał 18 mln zł na reklamę

Marketer wydał na reklamę o 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej.

Kraj, 27 lipca 2010

PKO BP tnie wydatki i wybiera agencję

Bank w I połowie br. mocno ograniczył wydatki reklamowe. Pomimo to prowadzi przetarg na drugą agencję kreatywną.

Kraj, 22 czerwca 2010

Ströer dzięki przejęciu NOP chce być liderem branży

Zmienia się układ sił na rynku reklamy zewnętrznej.

Kraj, 14 czerwca 2010

PepsiCo zmieniło strategię komunikacji dla Górskiej Natury

Budżet reklamowy rozciągnięty w czasie i obejmuje inne obszary.

Kraj, 9 czerwca 2010

Społeczność Sunsilka silniejsza od marki

Unilever Polska nadal utrzymuje serwis społecznościowy Sunsilka, choć samych kosmetyków już od dłuższego czasu nie ma w sprzedaży.

Przetargi, 13 maja 2010

Lidl z Initiative do MediaVest

Sieć handlowa Lidl ma nowy dom mediowy.

Kraj, 13 maja 2010

Unilever zmienia strategię dla Knorra

Marketer repozycjonuje markę Knorr i zwiększa wydatki na jej wsparcie.

Kraj, 11 maja 2010

Warta powalczy o klientów PZU

Warta znacznie zwiększa swój budżet reklamowy i rzuca wyzwanie PZU w assistance.

Kraj, 10 maja 2010

Wydawca "Zwierciadła" stawia na dywersyfikację portfolio

Nowy prezes Wydawnictwa Zwierciadło chce zróżnicować portfolio spółki - w tym roku nowy tytuł nie dla pań i prognoza dodatniego wyniku finansowego.

Kraj, 10 maja 2010

Warta będzie bronić pozycji

Ubezpieczyciel po długiej przerwie powraca z reklamą do mediów.

Kraj, 7 maja 2010

Polski "Newsweek" bez zmian

Właściciel tytułu chce go sprzedać ze względu na spadki sprzedaży egzemplarzowej oraz zmniejszenie się wpływów z reklamy.

Przetargi, 19 kwietnia 2010

Starlink bierze Providenta

Starlink wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy pożyczkowej Provident.

Kraj, 13 kwietnia 2010

TP chce być szybsza, a Orange ma być największy

Grupa TP przedstawiła założenia i cele strategii na lata 2010-2012. Ma szybciej reagować na zmiany rynkowe, szybciej wprowadzać nowe produkty. Stawia na szybki internet, komórki i telewizję.

Kraj, 7 kwietnia 2010

MPG dla Exim Tours

Agencja planuje i kupuje media dla biura podróży Exim Tours.

Przetargi, 31 marca 2010

Tesco finalizuje negocjacje z MediaComem

Tesco negocjuje warunki kontraktu z MediaComem - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Oznaczałoby to obronę biznesu w przetargu, w którym z MediaComem...

Przetargi, 17 marca 2010

PKO BP wybiera audytora pod kątem przetargu

PKO BP prowadzi przegląd oferty audytorów mediowych, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wybrana firma ma przeprowadzić przetarg mediowy banku. PKO BP od...

Przetargi, 16 marca 2010

MPG obronił obsługę Liberty Direct

Dom mediowy MPG zwyciężył w przetargu mediowym Liberty Direct. Obronił budżet wart cennikowo blisko 40 mln zł (dane Expert Monitora...

Kraj, 10 marca 2010

Pisma luksusowe zamknęły 2009 r. pod kreską; na mocnym plusie jedynie "Zwierciadło"

Ten rok według oficjalnych danych cennikowych Expert Monitora za styczeń wybrane pisma luksusowe zaczęły nieźle. Spośród miesięczników dla pań lepsze...

Przetargi, 9 marca 2010

PanMedia Western prawdopodobnie straci obsługę Providenta

Dom mediowy PanMedia Western nie znalazł się na short-liście w przetargu Providenta, wynika z naszych nieoficjalnych informacji. Marketer finalizuje przetarg,...

Kraj, 3 marca 2010

Magiczny świat Eschera w reklamie Kredyt Banku

Kredyt Bank rozpoczął nową kampanię reklamową "Lokuj, nie blokuj", w której promuje ofertę depozytową opartą na sześciomiesięcznej Lokacie Progres o...

Kraj, 3 marca 2010

LG zapowiada zwiększenie wydatków na reklamę

LG Electronics Polska ma ambitne cele na ten rok, jeśli chodzi o rynek telewizorów. Aby je zrealizować, zapowiada zwiększenie budżetu...

Kraj, 2 marca 2010

Sony szykuje wsparcie telewizorów Bravia

Sony Poland na wiosnę szykuje mocne wsparcie sprzedaży swoich telewizorów linii Bravia. Marketer nie ujawnia dokładnego terminu kampanii. Można się...

Kraj, 1 marca 2010

Philips zapowiada utrzymanie wysokich nakładów reklamowych

Philips Polska po rekordowym ubiegłym roku, jeśli chodzi o wydatki reklamowe, w tym roku zapowiada także utrzymanie podobnej intensywności działań...

Przetargi, 1 marca 2010

Netia pozostawia jednak obsługę mediową w ZOG-u

Operator telekomunikacyjny Netia rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów i zdecydował się podpisać umowę o dalszej współpracy z ZenithOptimediaGroup...

Kraj, 25 lutego 2010

Whirlpool Polska po roku wraca z reklamą do mediów

Whirlpool Polska, producent sprzętu AGD, po rocznej przerwie wraca z reklamą do mediów. W ub.r. firma według Expert Monitora nie...

Kraj, 24 lutego 2010

Sharp zapowiada znaczące zwiększenie nakładów reklamowych

Polski oddział Sharp Electronics zapowiada walkę o zwiększenie swoich udziałów w rynku telewizorów LCD. Cezary Urynowicz, marketing manager, przyznaje, że...

Kraj, 19 lutego 2010

BSH zwiększa rolę internetu w reklamie, ma nowe agencje dla Boscha i Siemensa

Spośród trzech marek należących do BSH Polska: Bosch, Siemens i Gaggenau, dla obrotów firmy najistotniejsze są dwie pierwsze. Jak mówi...