M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Express Bydgoski (marka)"

Kraj, 19 lutego 2015

Wydawca "Expressu Bydgoskiego" i "Nowości - Dziennika Toruńskiego" ukarany przez UOKiK za kryptoreklamę

W dodatkach o zdrowiu publikowano artykuły sponsorowane, które nie były oznaczone jako reklama. Kara: 13 tys. zł. Wydawca się odwołuje.

Kraj, 8 września 2014

Polskapresse kupuje Express Media

Wartość transakcji pozostaje tajemnicą handlową.

Kraj, 21 czerwca 2010

Wprowadzenie Big Pressu wróży koniec Giganta

Wspólna oferta reklamowa dzienników regionalnych to konkurencja dla pakietu Gigant, który Media Regionalne tworzyły z Agorą. Obie strony na razie nie określają planów dotyczących dalszej współpracy. Nie będzie Mediataku Bis.

Kraj, 18 czerwca 2010

Dzienniki regionalne w jednym pakiecie

Konkurencyjni wydawcy dzienników regionalnych tworzą wspólny pakiet Big press.

Kraj, 10 października 2008

Express Media i Axel Springer wprowadzają bezpłatne "City Poznań"

Express Media, wydawca "Expressu Bydgoskiego", wprowadza na rynek nowy bezpłatny tytuł "City Poznań". Pismo będzie się ukazywać raz w tygodniu....

Kraj, 1 lutego 2008

Teleprogram poszerza współpracę z dziennikami regionalnymi

Spółka Teleprogram, wydawca m.in. "Teleprogramu", rozszerza współpracę z dziennikami regionalnymi. Ostatnio podpisała umowę z "Expressem Bydgoskim" (wydawca: Express Media), dla...

Kraj, 11 stycznia 2008

Dariusz Adamek dyr. marketingu "Manager Magazin"

Dariusz Adamek został dyrektorem marketingu miesięcznika "Manager Magazin" (Manager Media). Stanowisko było nieobsadzone od ok. pół roku. Dariusz Adamek ostatnio...

Kraj, 11 grudnia 2007

Media Regionalne ruszają ze sprzedażą pakietów

Biuro reklamy Mediów Regionalnych wprowadziło do swojej oferty dwa pakiety reklamowe: "Pakiet 21" i "Pakiet 13". Pakiety opierają się nie...

Kraj, 16 grudnia 2005

Polskapresse zmienia formułę dodatku "TV Pilot"

Polskapresse, wydawca prasy regionalnej, poszerza formułę dodatku telewizyjnego "TV Pilot". Dodatek dołączany jest do piątkowych wydań dzienników regionalnych "Express Ilustrowany"...

Kraj, 16 grudnia 2005

Polskapresse zmienia formułę dodatku "TV Pilot"

Polskapresse, wydawca prasy regionalnej, poszerza formułę dodatku telewizyjnego "TV Pilot". Dodatek dołączany jest do piątkowych wydań dzienników regionalnych "Express Ilustrowany"...

Kraj, 23 marca 2005

Bank Millennium reklamuje kredyty hipoteczne

Bank Millennium SA rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową oferty kredytów hipotecznych pod hasłem "MilleKredyt Dom. Łatwo dostać. Łatwo spłacić". Kampania obejmuje...

Kraj, 4 maja 2004

Rusza kampania "Panoramy Firm" w prasie

Eniro Polska Sp. z o.o., wydawca książek teleadresowych "Panorama Firm", startuje z kampanią w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. W styczniu...

Kraj, 7 lutego 2003

One-2-One wprowadza usługę walentynkowych Super-SMS-ów

Czytelnicy dziesięciu tytułów prasy lokalnej korzystających z systemu prasowego Prasa SuperSMS.pl firmy One-2-One mogą przesłać ukochanej osobie SMS-ową walentynkę. Treść...

Kraj, 20 czerwca 2002

Marka Ardo będzie reklamowana przez najbliższe pół roku

Agencja reklamowa IMR jest odpowiedzialna za całość kampanii reklamowej (poza kreacją reklam radiowych) dla marki produktów AGD Ardo, należącej do...