M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Express Ilustrowany (marka)"

Kraj, 28 września 2012

Goodyear rusza z promocją serwisów Premio

Marketer rozpocznie kampanię pod hasłem "Kochasz swoje auto? My również!".

Kraj, 29 listopada 2010

"Express Ilustrowany" uruchamia emisję TV

Łódzki dziennik ma swój telewizyjny odpowiednik.

Kraj, 12 października 2010

Frontczak awansuje w Polskapresse

Szef biura reklamy łódzkiego oddziału wydawnictwa został wiceprezesem.

Kraj, 12 stycznia 2010

Tokarczyk przejmuje dział marketingu Polskapresse w Łodzi

Agnieszka Tokarczyk awansowała na stanowisko dyrektora marketingu Polskapresse w Łodzi. Dotychczas pełniła funkcję specjalisty ds. marketingu. Na nowym stanowisku zastąpiła...

Kraj, 27 czerwca 2008

Scholz & Friends i ZenithOptimedia reklamują Lokatę Olimpijską PKO BP

Bank PKO BP wprowadza nową 16-miesięczną Lokatę Olimpijską. Jej sprzedaż potrwa miesiąc (do 24 lipca), a bank wspiera ją intensywną...

Kraj, 12 grudnia 2007

Polskapresse uruchamia telefoniczne biuro ogłoszeń

Polskapresse uruchomiła telefoniczne biuro ogłoszeń, za pośrednictwem którego czytelnicy mogą zlecać ogłoszenia do wybranych wydań "Polski" oraz "Expressu Ilustrowanego". Call...

Kraj, 15 maja 2007

Orange IMAX promuje się w prasie lokalnej

Dom mediowy PRO Media House przygotował dla kin Orange IMAX kampanię promującą wybrane propozycje filmowe oraz najnowsze pokazy premierowe. Kampania...

Kraj, 16 lutego 2007

Polskapresse podkreśla rolę regionów w czasie prac nad projektem ogólnopolskim

Dorota Stanek, prezes zarządu grupy wydawniczej Polskapresse, wystosowała do wszystkich pracowników spółki list, w którym zapewniła o wzmacnianiu roli dzienników...

Kraj, 8 grudnia 2006

RMF FM wspiera kampanią coroczną akcję "Choinki pod choinkę"

Już w najbliższy poniedziałek startuje coroczna akcja radia RMF FM "Choinki pod choinkę". Od 11 do 22 grudnia br. w...

Kraj, 4 grudnia 2006

Polskapresse organizuje loterię w największych swoich dziennikach

Polskapresse od najbliższego piątku rozpocznie loterię "Samochód na Nowy Rok". Obejmie ona największe dzienniki wydawnictwa: "Dziennik Bałtycki", "Dziennik Zachodni", "Express...

Kraj, 10 listopada 2006

Koncerty na żywo w RMF FM z silnym wsparciem reklamowym

W najbliższą niedzielę na antenie RMF FM startuje "RMF live". Audycja jest połączeniem programu radiowego i koncertów największych polskich gwiazd...

Kraj, 3 listopada 2006

RMF FM w nowej kampanii nawiązuje do wyborów samorządowych

Wczoraj wystartowała nowa kampania reklamowa RMF FM nawiązująca do zbliżających się wyborów samorządowych. Jej celem jest promocja goszczącej w stacji...

Kraj, 18 września 2006

Nowa 13-odcinkowa seria filmowa dla dzieci z dziennikami Polskapresse

Dzienniki regionalne Polskapresse rozpoczęły 13-odcinkową kolekcję skierowaną do dzieci i młodzieży. Do gazet dołączane są 60-minutowe filmy animowane VCD "Najpiękniejsze...

Kraj, 19 lipca 2006

Polskapresse prowadzi loterię "Wielki wyścig"

Grupa wydawnicza Polskapresse prowadzi loterię, w której łączna wartość nagród wynosi około 700 tys. zł. W akcją biorą udział gazety:...

Kraj, 30 czerwca 2006

Dzienniki Polskapresse przeprowadzą letnią loterię

Dzienniki Polskapresse przeprowadzą letnią loterię pod hasłem "Wielki wyścig". Wesprze ją kampania reklamowa. Za przygotowanie kreacji odpowiada krakowska agencja Schulz,...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Polskapresse dołącza do dzienników płyty z "Dobranockami wszech czasów"

Do pięciu dzienników regionalnych Polskapresse ("Dziennik Bałtycki", "Dziennik Zachodni", "Gazeta Krakowska", "Słowo Polskie Gazeta Wrocławska", "Express Ilustrowany") i jednego powiązanego...

Kraj, 16 grudnia 2005

Polskapresse zmienia formułę dodatku "TV Pilot"

Polskapresse, wydawca prasy regionalnej, poszerza formułę dodatku telewizyjnego "TV Pilot". Dodatek dołączany jest do piątkowych wydań dzienników regionalnych "Express Ilustrowany"...

Kraj, 16 grudnia 2005

Polskapresse zmienia formułę dodatku "TV Pilot"

Polskapresse, wydawca prasy regionalnej, poszerza formułę dodatku telewizyjnego "TV Pilot". Dodatek dołączany jest do piątkowych wydań dzienników regionalnych "Express Ilustrowany"...

Kraj, 8 grudnia 2005

Marcin Kowalczyk i Bogdan Ścibut wyróżnieni przez zarząd Polskapresse

Zarząd grupy wydawniczej Polskapresse wręczył swoje tradycyjne nagrody Lwy Polskapresse przyznawane w dwóch kategoriach: redaktora naczelnego roku i menedżera roku....

Kraj, 27 czerwca 2005

Jak dotąd ponad 2 tys. publikacji w dziennikach Polskapresse w ramach akcji Masz Prawo Wiedzieć

Osiem dzienników regionalnych Poskapresse podsumowało pierwsze miesiące trwającej od września ub.r. na łamach dzienników akcji społecznej Masz Prawo Wiedzieć. Celem...

Kraj, 1 października 2004

Michał Frontczak z Prasy Łódzkiej poszerza swoje kompetencje o marketing i promocję

Michał Frontczak odpowiada za marketing i promocję w Prasie Łódzkiej, oddział Polskapresse, wydawcy dzienników "Dziennik Łódzki" i "Express Ilustrowany". Michał...

Kraj, 17 września 2004

"Masz Prawo Wiedzieć" - akcja społeczna dzienników Polskapresse

Polskapresse prowadzi akcję na rzecz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego pod hasłem "Masz Prawo Wiedzieć". Bierze w niej udział dziewięć dzienników regionalnych...

Kraj, 30 października 2003

Urszula Surmacz-Imienińska naczelną "Życia Warszawy"

Urszula Surmacz-Imienińska została redaktor naczelną "Życia Warszawy". Od końca sierpnia, kiedy odszedł Marek Zagórski, stanowisko to było nieobsadzone. Obowiązki redaktora...

Kraj, 29 października 2003

Urszula Surmacz-Imienińska naczelną "Życia Warszawy"

Urszula Surmacz-Imienińska została redaktor naczelną "Życia Warszawy". Od końca sierpnia, kiedy odszedł Marek Zagórski, stanowisko to było nieobsadzone. Obowiązki redaktora...

Kraj, 27 sierpnia 2003

Polskapresse nawiązała współpracę z domem sprzedaży ARBOmedia

Ogólnopolska sieć miejskich serwisów informacyjnych Naszemiasto.pl należących do Polskapresse znalazła się w ofercie domu sprzedaży ARBOmedia Polska. Firma zajmie się...

Kraj, 26 czerwca 2003

Fujitsu-Siemens prowadzi kampanię kierowaną do MŚP

Do połowy lipca ma potrwać kampania Fujitsu-Siemens Computers Sp. z o.o. kierowana do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Jak mówi...

Kraj, 18 marca 2003

Ruszyła kampania reklamowa platformy Cyfra Plus

Rozpoczęła się kampania reklamowa platformy cyfrowej Cyfra Plus. Strategię i kreację działań reklamowych przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Planowaniem...

Kraj, 8 listopada 2002

Ruszyła kampania Polskiej Akcji Humanitarnej

Dom mediowy ZenithMedia wspólnie z agencją Cryptone Polska zorganizował kampanię na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej wraz z centrami handlowymi APSYS....

Kraj, 20 czerwca 2002

Marka Ardo będzie reklamowana przez najbliższe pół roku

Agencja reklamowa IMR jest odpowiedzialna za całość kampanii reklamowej (poza kreacją reklam radiowych) dla marki produktów AGD Ardo, należącej do...

Kraj, 8 listopada 2001

Ruszyła kampania reklamowa MultiBanku

Strategię i kreację kampanii reklamowej nowo powstałego MultiBanku przygotowała agencja reklamowa D'Arcy. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe...