M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Extreme (marka)"

Kraj, 4 kwietnia 2012

Nestle już promuje swoje lodowe marki

Marketer prowadzi dla nich loterię konsumencką.

Kraj, 16 czerwca 2008

Lody Nestle Extreme w anamorficznej perspektywie

Nestlé Polska prowadzi innowacyjną promocję lodów Extreme. W centralnych punktach sześciu miast Polski, najczęściej na chodnikach, powstają nietypowe malowidła -...

Kraj, 1 kwietnia 2008

CenterNet coraz bliżej komercyjnego startu

Spółka CenterNet, która chce wystartować jako piąty operator komórkowy, poinformowała, że kontynuuje negocjacje z PTK Centertel nad nawiązaniem współpracy międzyoperatorskiej...

Kraj, 14 marca 2008

Goodyear wprowadza na rynek nową oponę; inwestuje w wizerunek

Grupa Goodyear w Polsce wprowadza na rynek nową letnią oponę marki Dębica - Passio 2. Równolegle prowadzi wiosenną kampanię wizerunkową...

Kraj, 2 czerwca 2006

Rozpoczęła się druga edycja promocji lodów Extreme firmy Nestlé

Ruszyła tegoroczna (druga) edycja letniej promocji konsumenckiej lodów Extreme firmy Nestlé. Kampanię mobilną przygotowała agencja marketingu mobilnego EL2. W SMS-owej...

Kraj, 19 maja 2004

Publicis autorem lokalnej i regionalnej kampanii Schoellera

Warszawska agencja Publicis jest autorem dwóch filmów reklamowych dla lodów Schoeller (Nestle), z których jeden, przygotowany dla marki Cortina jest...

Kraj, 7 maja 2004

Nestle inwestuje i zapowiada ofensywę na rynku lodów w Polsce

Polski oddział szwajcarskiego koncernu Nestle zaplanował na rozpoczynający się sezon letni ofensywę w segmencie lodów. Wstępem do niej była rozbudowa...

Kraj, 7 sierpnia 2003

Statoil rozpoczął sprzedaż napoju Extreme i lodu w kostkach

Na wszystkich stacjach banzynowych sieci Statoil rozpoczęła się sprzedaż nowego napoju energetycznego Extreme. Produkt jest wytwarzany wyłącznie dla sieci. Jest...