M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Fabryka Komunikacji Społecznej (firma)"

Przetargi, 8 października 2015

Fabryka Komunikacji Społecznej przygotuje kampanię dla MAiC

Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji wybrało agencję.

Kraj, 20 lutego 2015

Izabela Sałamacha wraca do On Board PR

Pracowała tam w latach 2005-2007.

Kraj, 24 września 2014

Pierwsza realizacja Fabryki Komunikacji Społecznej dla MŚ [wideo]

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Dom, który dla mnie oszczędza".

Przetargi, 13 sierpnia 2014

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrywa przetarg Ministerstwa Środowiska

Agencja przygotuje kampanię internetową.

Przetargi, 24 lipca 2014

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrywa przetarg MŚ

Do przetargu Ministerstwa Środowiska zgłosiło się 16 agencji. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 1,3 mln zł.

Kraj, 10 marca 2014

Izabela Sałamacha szefem nowego działu w Fabryce Komunikacji Społecznej

Firma tworzy dział PR&CSR.

Kraj, 26 listopada 2013

Fundacja BGŻ rusza z akcją dla gimnazjalistów

Kampania w ramach aktywizacji lokalnych społeczności.

Kraj, 3 października 2013

Fabryka Komunikacji Społecznej z kampanią dla policji

Działania realizowane są pod hasłem "Kieruj się rozsądkiem".

Kraj, 20 września 2013

Bezpieczna kampania Państwowej Inspekcji Pracy

Fabryka Komunikacji Społecznej jest autorem nowej kampanii Państwowej Inspekcji Pracy.

Kraj, 14 maja 2013

UOKiK ukarał Samsunga 2,3 mln zł za podszywanie się pod rządową kampanię cyfrowej TV

Samsung chciał zarobić na Babci Lodzi. Czy będzie musiał zapłacić?

Kraj, 20 lutego 2013

Fabryka Komunikacji Społecznej dla dzieci wczesnoszkolnych

Ministerstwo Edukacji Narodowej ruszyło z kampanią dla uczniów szkół podstawowych wartą 2 mln zł.

Kraj, 18 grudnia 2012

Czy Samsung chciał zarobić na Babci Lodzi?

Według UOKiK Samsung może wprowadzać konsumentów w błąd, sugerując, że jego reklamy są częścią rządowej kampanii społecznej nt. cyfryzacji telewizji.

Kraj, 24 października 2012

Lubuskie otrzymuje marketingowe wsparcie

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego promuje region w mediach razem z Fabryką Komunikacji Społecznej.

Kraj, 16 października 2012

Rusza kolejna część kampanii na temat cyfryzacji

Na kilka tygodni przed pierwszym wyłączeniem nadawania analogowego rusza kolejny etap kampanii naziemnej telewizji cyfrowej.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Rusza nowa edycja kampanii "Piłeś? Nie jedź!"

ZP PPS po raz czwarty nawołuje do trzeźwości kierowców.

Kraj, 9 listopada 2011

Pride & Glory triumfuje na gali Mixx Awards

Marketerem roku została Grupa Żywiec, a za najlepszy dom mediowy uznano Starcom.

Przetargi, 11 października 2011

Finał przetargu na akcję przeciwko nowotworom

Cztery firmy rywalizują o 16 mln zł na realizację kampanii społecznej Ministerstwa Zdrowia.

Kraj, 14 lipca 2011

Fabryka Komunikacji Społecznej promuje cyfryzację

Kampania informacyjna ma przypominać o nadchodzącej zmianie w telewizji.

Przetargi, 23 marca 2011

Fabryka Komunikacji Społecznej dla KRBRD

Agencja wygrała przetarg na realizację kampanii przeciwdziałającej prowadzeniu pojazdów pod wpływem alkoholu.

Kraj, 15 października 2010

Producenci wódki apelują "Piłeś? Nie jedź!" [WIDEO]

Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.

Kraj, 16 sierpnia 2010

Marta Konarska-Pakieła odpowiada za new business w MagnifiCo PR

Agencja wzmacnia struktury obsługi klienta i nowego biznesu.

Przetargi, 12 maja 2010

Innovations wygrał budżet SGH

Dom mediowy zrealizuje kampanię reklamową warszawskiej uczelni. Projekt potrwa trzy lata.

Kraj, 19 grudnia 2008

Branża spirytusowa przekonuje w kampanii, by nie prowadzić auta pod wpływem alkoholu

Ruszyła kolejna kampania z cyklu "Piłeś? Nie jedź! Włącz myślenie!". Jej głównym celem jest przekonanie kierowców do tego, aby nie...

Kraj, 13 maja 2008

PIA i FKS tworzą miraż więzienia w akcji społecznej

Polonia Indoor Advertising, firma specjalizująca się w reklamie wewnętrznej, realizuje kampanię społeczną dla Fabryki Komunikacji Społecznej, uświadamiającą kierowców o dotkliwych...

Kraj, 16 stycznia 2008

Fabryka Komunikacji Społecznej prowadzi projekt "Pomóż sobie. Zmień myślenie"

Ruszyła kampania społeczna "Pomóż sobie. Zmień myślenie" realizowana w ramach projektu "Rozwój Umiejętności Życiowych Młodych Intelektualnie Sprawnych, ale Ruchowo Niepełnosprawnych"...

Kraj, 10 grudnia 2007

Stowarzyszenie Proxenia prowadzi kampanię społeczną na rzecz uchodźców

Stowarzyszenie na Rzecz Integracji i Ochrony Cudzoziemców "Proxenia" w ramach projektu Altercamp rozpoczęło w pierwszym tygodniu grudnia kampanię społeczną pod...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Kreacja PZL w kolejnym etapie akcji "Klubu Pancernika"

Agencja reklamowa PZL przygotowała kreację reklam kolejnej odsłony III edycji kampanii społecznej "Klub Pancernika Klika w Fotelikach". W ramach projektu...

Kraj, 4 lipca 2007

Ruszyła kampania "Klub Pancernika Klika w Fotelikach"

Ruszyła trzecia edycja społecznej kampanii "Klub Pancernika Klika w Fotelikach". Nowością tegorocznej kampanii jest uruchomienie na stronie internetowej www.klubpancernika.pl Giełdy...

Kraj, 21 lipca 2006

Koncepty reklamowe FKS i PZL będą adaptowane w innych krajach UE

Komisja Europejska podjęła decyzję, że kampania społeczna "Kluby Pancernika" autorstwa Fabryki Komunikacji Społecznej zostanie włączona do działań komunikacyjnych realizowanych w...