M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Facebook.com (firma)"

Artykuły weekendowe, 18 lutego 2011

Drevny Kocur i inne katalizatory reakcji

Czasy, media się zmieniają, kreatywność nadal rządzi - czego dowodzi w swoim felietonie Robert Sosnowski, dyr. zarządzający agencji interaktywnej Biuro Podróży Reklamy.

Kraj, 13 grudnia 2010

Wybory Miss Dobrej Łaciatej

Mlekpol rusza z zimową kampanią reklamową i promocją, w którą zaangażował aktora Piotra Gąsowskiego.

Kraj, 26 października 2010

Itaka w mediach społecznościowych

IDM Media Team rozpoczął współpracę z biurem podróży Itaka.

Kraj, 26 października 2010

Zwierciadło uruchamia portal

Serwis ma oferować kontent z zakresu psychologii i rozwoju osobistego.

Kraj, 7 września 2010

Bieganie między budkami z Nike

"Nike Grid" to najnowsza gra dla biegaczy w Warszawie.

Kraj, 1 marca 2010

Ale Kino! wzmacnia działania marketingowe

Kanał filmowy Ale Kino! wzmacnia działania marketingowe. Do końca marca prowadzone będą dwie kampanie - promująca cykl "Ale kino! vs....

Kraj, 16 grudnia 2009

Samsung zwiększy budżet na media społecznościowe

Firma Samsung Electronics Polska w 2010 roku kilkakrotnie zwiększy nakłady na marketing w mediach społecznościowych, a komunikacja marketera będzie szła...

Kraj, 9 grudnia 2009

Czwórka bohaterów reklamuje komputery Asusa

Asus Polska, krajowy oddział tajwańskiego producenta komputerów i sprzętu IT, przygotował internetową kampanię wizerunkową "Ogarnijmoc.pl". Jej pomysł bazuje na czterech...

Kraj, 3 grudnia 2009

Pride & Glory i Heureka wymyśliły Certyfikat Jakości Philips

Agencje Pride & Glory Interactive i Heureka realizują dla Philips Polska internetową część kampanii sprzedażowej "Rozdajemy prezenty". Celem działań jest...

Zagranica, 6 lipca 2009

Rosjanie najbardziej zaangażowanymi użytkownikami serwisów społecznościowych

Serwisy społecznościowe w Rosji mają najbardziej zaangażowanych internautów w porównaniu z innymi krajami świata - wynika z najnowszego badania ComScore...

Kraj, 19 lutego 2008

Epuls wprowadza wirtualne prezenty do oferty reklamowej

Serwis społecznościowy Epuls wprowadził nową funkcjonalność wysyłania wśród użytkowników wirtualnych prezentów. Mają one formę puli bezpłatnych lub płatnych ikon (np....