M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Facebook (marka)"

Zagranica, 26 września 2016

Facebook zawyżał średni czas oglądania reklam wideo

Portal w statystykach uwzględniał jedynie obejrzenia trwające powyżej 3 s.

Kraj, 26 września 2016

John Pitcher i Coty umawiają na randki z gwiazdami

Kampania promująca linię zapachów Playboy Fragrances.

Kraj, 26 września 2016

CCC rusza z kampanią obuwia dla dzieci

W nowej odsłonie spotu CCC stawia na dziecięcą aktywność.

Kraj, 21 września 2016

Gatta i Bakalland ze wspólną akcją z myślą o kobietach

Jesienią producent rajstop i producent bakaliowych batonów chcą wspomagać dbałość o kobiecą sylwetkę.

Przetargi, 21 września 2016

Komputronik wybiera agencję Think Kong

Współpraca obejmuje przygotowanie strategii wykorzystania kanałów social media.

Kraj, 21 września 2016

Renault z kampanią

Startują działania pod hasłem "Nowe Renault Clio - uwodzi bez końca".

Kraj, 20 września 2016

Marka Winiary świętuje 75-lecie

Marka z portfolio Nestle startuje z urodzinową kampanią.

Kraj, 20 września 2016

Frosta startuje z kampanią swoich produktów

Marka podkreśla naturalność i najwyższą jakość.

Zagranica, 20 września 2016

Burberry uruchamia live streaming z London Fashion Week

Marka luksusowa nadaje na żywo przez Facebooka i WeChat z serca Londynu.

Kraj, 20 września 2016

Biuro Podróży Reklamy ogłasza rozpoczęcie współpracy z True English Tea

Sun Generation wybrał agencję do obsługi kampanii digitalowej swojej marki herbacianej.

Zagranica, 15 września 2016

Etsy startuje z pierwszą globalną kampanią

Portal dla ludzi kreatywnych w swojej komunikacji akcentuje różnorodność.

Kraj, 15 września 2016

IMM: apteki tracą 80 proc. okazji do kontaktu z pacjentami w social mediach

Branża apteczna w Polsce wciąż mało skutecznie wykorzystuje potencjał drzemiący w nawiązaniu interakcji z użytkownikami mediów społecznościowych - wynika z najnowszej analizy IMM.

Kraj, 8 września 2016

Grześki startują z kampanią

Marka Coliana poszerza portfolio o format wariantu Gofree on the go i wspiera działania kampanią.

Przetargi, 7 września 2016

Żywiec Zdrój potwierdza wygraną VML

W przetargu brały udział trzy agencje.

Kraj, 2 września 2016

Carex startuje z promocją konsumencką

Ruszają działania promocyjne marki adresowane do dzieci.

Przetargi, 2 września 2016

Przewozy Regionalne wybierają WebTalk

Umowa z agencją została podpisana na rok.

Kraj, 2 września 2016

Marcin Prokop w kampanii Radia Złote Przeboje

Wystartowała komunikacja pod hasłem "Muzyka daje radość".

Kraj, 2 września 2016

Rusza jesienne wsparcie serwisu Otodom.pl [wideo]

Dwa spoty emitowane będą w TV i internecie.

Kraj, 26 sierpnia 2016

Desperados prezentuje drugi spot z serii "Wynalazcy" [wideo]

Koncepcję przygotował Paweł Heinze.

Zagranica, 18 sierpnia 2016

Komisja Europejska chce takich samych obowiązków dla telekomów i komunikatorów

Nowe regulacje mogą dotknąć Facebooka, Microsoft i Google.

Kraj, 17 sierpnia 2016

Getin chce przekonać młodych, że jest "fajny"

- Bank nie musi być nudną instytucją (...), a płacenie kartą może być po prostu fajniejsze z fajną kartą - przekonuje szef marketingu Getin Banku.

Zagranica, 17 sierpnia 2016

Facebook testuje reklamy w aplikacji Messenger

Marketerzy otrzymali 24-godzinne "okno", podczas którego mogą sprawdzić tę funkcję.

Kraj, 17 sierpnia 2016

Kompania Piwowarska startuje z akcją CSR "Bądź mądry"

Marketer współpracuje przy tym projekcie z blogerami i youtuberami.

Zagranica, 11 sierpnia 2016

P&G wybiórczo zrezygnuje z Facebooka

Największy reklamodawca na świecie, koncern Procter & Gamble, coraz częściej kwestionuje efektywność działań reklamowych Facebooka i zapowiada rezygnację z wybranych aktywności komunikacyjnych w tym serwisie.

Kraj, 10 sierpnia 2016

Grupa J. Walter Thompson rewitalizuje markę Soraya

Grupa opracowała długofalową strategię komunikacji, jednym z jej elementów jest założenie "Klubu Przyjaciółek Soraya".

Kraj, 9 sierpnia 2016

IProspect nawiązuje współpracę z XTB

Agencja będzie odpowiadała za realizację działań performance i wsparcie kampanii wizerunkowych w kanałach display.

Kraj, 8 sierpnia 2016

Pepsi odświeża kampanię z "Wyzwaniem smaku" [wideo]

Działania realizują: BBDO Warszawa, Deloitte Digital, Ewesa i Media Direction OMD.

Kraj, 3 sierpnia 2016

MBank się odmładza

"Odjechana" komunikacja i elastyczna oferta mają pozwolić bankowi na podwojenie zasięgu wśród nastolatków. Cel: pół miliona kont w pięć lat. Koszt: kilka milionów złotych na reklamy w tym roku.

Kraj, 2 sierpnia 2016

Anna Bilińska w zespole IPG Mediabrands Social

Wspiera team w tworzeniu kontentu dla marek z branży FMCG i realizuje projekty z udziałem influencerów.

Kraj, 2 sierpnia 2016

Startuje kampania wizerunkowa radia Eska

Działania będą prowadzone pod hasłem "Muzyką się żyje".

Kraj, 28 lipca 2016

Biuro Podróży Reklamy zrealizuje nowe kampanie produktowe dla Oxfordu

Hamelin Polska, właściciel marki Oxford, kontynuuje współpracę z Biurem Podróży Reklamy.

Kraj, 27 lipca 2016

Kobiety "z reklamy" łączą siły

Startuje inicjatywa kobiet, które reprezentują branżę reklamową w Polsce.

Zagranica, 26 lipca 2016

Verizon przejmuje Yahoo

Verizon Communications przejmie za 4,8 mld dol. internetową część serwisu Yahoo. Szesnaście lat temu wycena założonego w 1994 r. serwisu Yahoo oscylowała wokół 125 mld dol.

Kraj, 26 lipca 2016

Galbani w kampanii korzysta z włoskich ambasadorów [wideo]

Działania realizują Newcast i Performics.

Kraj, 25 lipca 2016

Kulig wybiera Click Community

Agencja zajmie się moderacją treści marki w mediach społecznościowych.

Kraj, 25 lipca 2016

Point of View startuje z konkursem dla marki Królewskie Niefiltrowane

Organizowany przez agencję konkurs będzie prowadzony pod hasłem "Poczuj klimat dawnej Warszawy".

Kraj, 22 lipca 2016

Play wykorzystuje nowe targetowanie na Facebooku

Kampanię przygotowała agencja Isobar Polska.

Kraj, 21 lipca 2016

Rusza kampania marki Emolium [wideo]

Kreacja porównuje działania kosmetyków Emolium z naturalną ochroną dziecka w łonie matki.

Zagranica, 21 lipca 2016

Kobiety obejrzą igrzyska letnie w telewizji

Mimo streamingu online większość kobiet z pokolenia millenialsów deklaruje, że relacje z wydarzeń będzie oglądało w telewizji.

Kraj, 21 lipca 2016

50 proc. użytkowników Snapchata w Polsce jest w wieku 13-18 lat

Snapchat przegonił Ask.fm, stając się trzecią najpopularniejszą siecią społecznościową w Polsce.

Kraj, 20 lipca 2016

Startuje kampania telewizyjna Warki Radler [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Lvov.

Kraj, 20 lipca 2016

McDonald's znów karmi drwali

Do oferty sieci wraca burger Drwala.

Kraj, 20 lipca 2016

Coca-Cola za pomocą etykiet zaprasza na wspólny posiłek

Na butelkach o pojemności 1,5 l i 2 l zagościły nowe etykiety.

Kraj, 19 lipca 2016

Nowe usługi Facebooka dla partnerów reklamowych

Użytkownicy portalu będą widzieli reklamy aplikacji lepiej odpowiadających ich potrzebom i zainteresowaniom.

Kraj, 18 lipca 2016

Idea Bank zachęca do bezpośredniej komunikacji [wideo]

Kampanię przygotowała agencja Hand Made.

Kraj, 14 lipca 2016

Agenci Allianz otrzymują wsparcie od NapoleonCat

Platforma dostarcza propozycje postów w Facebooku.

Kraj, 13 lipca 2016

Garnier do kampanii zaprosił youtuberkę Kat0su [wideo]

Rusza wsparcie Płynu Micelarnego z olejkiem arganowym. Kampanię realizują Newcast, Zenith i Value Media.

Kraj, 13 lipca 2016

Ruszyła kampania reklamowa Książęce Golden Ale

Za wsparcie marki odpowiadają Lubię To Linked by Isobar, Q&A oraz Zenith.

Kraj, 12 lipca 2016

Vanish organizuje wakacyjny konkurs

Akcji towarzyszy kampania reklamowa realizowana przez Kropkę Bordo, Hypermedia, Zenith, Performics i Newcast.

Kraj, 12 lipca 2016

Mint Media realizuje kampanię PKO Banku Polskiego

Akcja obejmuje przede wszystkim Facebooka, Twittera, Instagram i Wykop.