M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Facebook (marka)"

Zagranica, 23 maja 2018

Amazon nie chce klientów dokonujących zbyt wielu zwrotów

Konta takich "kłopotliwych" użytkowników Amazon.com są zamykane bez ostrzeżenia.

Kraj, 18 kwietnia 2018

Interia w ciągu roku zyskała ponad 1,5 mln użytkowników

Pozostałe krajowe portale traciły użytkowników.

Kraj, 9 kwietnia 2018

Grupa Muszkieterów z 8,5-proc. wzrostem w Polsce

W 2018 r. inwestycje w rozwój sieci Intermarché i Bricomarché mają sięgnąć 100 mln zł.

Kraj, 9 kwietnia 2018

Mindshare promuje serial "Deep State"

Emisja pierwszego odcinka zaplanowana jest na 9 kwietnia na godzinę 21:00.

Kraj, 29 marca 2018

Facebook zaktualizował menu ustawień

Dotyczy to też ustawień prywatności, bezpieczeństwa i reklam.

Zagranica, 19 marca 2018

Wyzwanie dla LinkedIn: skłonić użytkowników do częstszych odwiedzin

Microsoft chce przekonać się, że oferując w 2016 r. za serwis 27 mld dol., nie przepłacił.

Kraj, 28 lutego 2018

Starcom: W 2017 r. rynek reklamy w Polsce wart był 8,8 mld zł

Wzrost o 2,3 proc.

Zagranica, 23 lutego 2018

Nowa odsłona kampanii O2 "Follow The Rabbit"

Premiera telewizyjna dwuminutowego spotu z muzyką Chemical Brothers odbyła się 21 lutego podczas transmisji gali Brit Awards na O2 Arena w Londynie.

Zagranica, 7 lutego 2018

Reklamy z flamingami w nowej kampanii Lastminute.com

"Whatever makes you pink" to pierwsza kampania dla marki przygotowana przez Publicis London.

Zagranica, 6 lutego 2018

Chatbot Lidla dobierze wino do posiłku

Dyskont uruchomił narzędzie do foodpairingu online.

Przetargi, 6 lutego 2018

Mary Kay w portfolio agencji Green Parrot

Agencja zadba o komunikację marki na Facebooku.

Zagranica, 23 stycznia 2018

Edelman: tylko 1 na 4 Brytyjczyków ufa mediom społecznościowym

Rekordowy poziom zaufania w badaniu Edelman Trust Barometer zanotowały media tradycyjne.

Kraj, 15 stycznia 2018

SM Mlekpol uruchamia portal kulinarny

Producent mleka i produktów nabiałowych chce podbić serca kulinarnych blogerów i miłośników gotowania.

Kraj, 10 stycznia 2018

Otodom wraca z kampanią z zeszłego roku [wideo]

Działania wizerunkowe będą prowadzone przez dwa miesiące.

Kraj, 5 stycznia 2018

Haitong Bank: w 2018 r. polski rynek reklamy może wzrosnąć o 4,5 proc.

Bank inwestycyjny przeanalizował szanse i zagrożenia dla rynku reklamy w różnych obszarach w rozpoczynającym się roku.

Kraj, 5 stycznia 2018

4fun.TV wprowadza chatbota

Za jego przygotowanie odpowiada agencja Koda Bots.

Kraj, 4 stycznia 2018

Value Media pracuje dla Speak Up

Agencja będzie odpowiedzialna za działania efektywnościowe we wszystkich kanałach digitalowych.

Przetargi, 19 grudnia 2017

Cut The Mustard wygrywa obsługę Lecha

Kompania Piwowarska zmienia agencję digital dla swojego brandu.

Kraj, 18 grudnia 2017

KP będzie promować Lecha także zimą

Sezonowa edycja puszek wsparta kampanią.

Kraj, 4 grudnia 2017

DaWanda podkreśla trend handmade w kampanii [wideo]

Działania potrwają do 20 grudnia.

Zagranica, 1 grudnia 2017

Wydatki na reklamę mobilną większe niż na desktop

Mobile jest już drugim pod względem wielkości medium reklamowym na świecie, po raz pierwszy wyprzedza reklamę desktopową - wynika z analizy WARC.

Zagranica, 30 listopada 2017

Kampania BMW celuje w rynek posprzedażowy

Koncern motoryzacyjny chce zdobyć większy udział w tym rynku, zachęcając kierowców, by dbali o auto jak o własne dziecko.

Kraj, 29 listopada 2017

"Mała książka, wielki człowiek"

Rusza kampania Instytutu Książki promująca czytanie dzieciom.

Kraj, 23 listopada 2017

Marka Koral z mikołajowym konkursem

Projekt powstał we współpracy z agencją Veneo.

Kraj, 22 listopada 2017

Panasonic nagradza za zakup depilatorów

Kampanię realizują agencje S4 i Charlie Warsaw.

Kraj, 17 listopada 2017

Znamy wyniki XII edycji Superbrands

Po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci w ramach niezależnego badania marek. W czołówce najsilniejszych brandów: Rossmann, Allegro, Google, Wedel i Milka.

Kraj, 16 listopada 2017

Seat Polska debiutuje w Instagramie

Firma rozszerza współpracę z agencją FaceAddicted.

Kraj, 15 listopada 2017

Milka poleca się przed świętami

Startuje akcja marki Mondeleza pod hasłem: "Odkryj magię oczekiwania na święta".

Przetargi, 9 listopada 2017

Cordia wybiera Grupę On Board Think Kong

Zespół odpowiada za realizację komunikacji PR, content marketing oraz social media na polskim rynku.

Kraj, 3 listopada 2017

Mindshare realizuje kampanię serialu National Geographic

Działania dotyczą nowego serialu "Długa droga do domu".

Kraj, 3 listopada 2017

Bonduelle promuje kukurydzę

Za kreację odpowiada agencja Red8.

Przetargi, 24 października 2017

K2 wygrała przetarg na obsługę marki Bols

Agencja wprowadzi na rynek wersję Bols Platinum - Magma.

Przetargi, 24 października 2017

WebTalk wygrał przetarg na obsługę InPostu

Agencja odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii socialmediowej.

Kraj, 23 października 2017

Wyborcza.pl ma 110 tys. płatnych subskrypcji

Wydawca podkreśla, że to wyniki lepszy od prognoz.

Przetargi, 5 października 2017

Nescafe skorzysta z usług agencji Streetcom

Strategia zakłada zmaksymalizowanie kontentu własnego generowanego przez ambasadorów w mediach społecznościowych.

Kraj, 3 października 2017

Wystartowała kampania nowej marki bananów

Citronex promuje markę Yellow - budżet marketingowy dla całej kampanii lokującej nową markę na rynku wyniesie prawie milion euro.

Kraj, 3 października 2017

Chimney Poland dla Muzeum Narodowego w Warszawie [wideo]

Autorem kreacji i reżyserem spotów jest Marcin Maziarzewski.

Kraj, 3 października 2017

Marka Zagrodowy z nową kampanią w TV

Marka drobiu promuje się hasłem "Oryginał jest tylko jeden".

Zagranica, 28 września 2017

Twitter testuje podwojenie liczby znaków w wiadomości

Na zwiększenie limitu znaków do 280 naciskali użytkownicy serwisu.

Kraj, 28 września 2017

McCann & MRM przygotował grę dla KFC

To prawdopodobnie pierwsza marka na polskim rynku, która promuje swój produkt za pomocą gry w aplikacji Messenger.

Kraj, 27 września 2017

Brodka, Gortat i Marek Kamiński we wspólnej kampanii promującej muzeum

Muzeum Narodowe wystartowało z kampanią.

Kraj, 21 września 2017

Melting Pot Brand Consulting ma nowego klienta

Agencja obsłuży Kitchen Casting - kanał internetowy dla miłośników gotowania.

Kraj, 21 września 2017

Rusza jesienna kampania Żubra

Kompania Piwowarska chce aktywować sprzedaż swojej kluczowej marki poza sezonem.

Kraj, 21 września 2017

Publicis rusza z nową kampanią dla Renault

To nowa odsłona działań "True stories".

Kraj, 20 września 2017

Nowe linie maseczek Lirene

Wejście na półki wesprze komunikacja w social mediach i konkurs.

Przetargi, 19 września 2017

Codemedia pracuje dla Salonów Agata

Dom mediowy będzie odpowiadał za komunikację marki w mediach społecznościowych.

Kraj, 19 września 2017

Kampania wizerunkowa banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki spółdzielcze komunikują nowoczesność i lokalność. Kreację kampanii przygotowali Granatowi, a za zakup mediów odpowiada dom Effective Media.

Kraj, 18 września 2017

Instagram w Polsce przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn

Z analiz Gemiusa wynika, że kobiety bardzo aktywnie korzystają z aplikacji społecznościowych.

Przetargi, 18 września 2017

Focus Media Group pracuje dla Mercedes-Benz Polska

Agencja wygrała przetarg na social media.

Kraj, 18 września 2017

Badanie UM: polscy internauci są tradycjonalistami

Dom mediowy zaprezentował wyniki badania Wave 9, Polacy w stosunku do świata ponadprzeciętnie są przywiązani do Facebooka i YouTube, a mało korzystają z Instagrama i serwisów subskrypcyjnych.