M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Facebook (marka)"

Przetargi, 24 października 2017

K2 wygrała przetarg na obsługę marki Bols

Agencja wprowadzi na rynek wersję Bols Platinum - Magma.

Przetargi, 24 października 2017

WebTalk wygrał przetarg na obsługę InPostu

Agencja odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii socialmediowej.

Kraj, 23 października 2017

Wyborcza.pl ma 110 tys. płatnych subskrypcji

Wydawca podkreśla, że to wyniki lepszy od prognoz.

Przetargi, 5 października 2017

Nescafe skorzysta z usług agencji Streetcom

Strategia zakłada zmaksymalizowanie kontentu własnego generowanego przez ambasadorów w mediach społecznościowych.

Kraj, 3 października 2017

Wystartowała kampania nowej marki bananów

Citronex promuje markę Yellow - budżet marketingowy dla całej kampanii lokującej nową markę na rynku wyniesie prawie milion euro.

Kraj, 3 października 2017

Chimney Poland dla Muzeum Narodowego w Warszawie [wideo]

Autorem kreacji i reżyserem spotów jest Marcin Maziarzewski.

Kraj, 3 października 2017

Marka Zagrodowy z nową kampanią w TV

Marka drobiu promuje się hasłem "Oryginał jest tylko jeden".

Zagranica, 28 września 2017

Twitter testuje podwojenie liczby znaków w wiadomości

Na zwiększenie limitu znaków do 280 naciskali użytkownicy serwisu.

Kraj, 28 września 2017

McCann & MRM przygotował grę dla KFC

To prawdopodobnie pierwsza marka na polskim rynku, która promuje swój produkt za pomocą gry w aplikacji Messenger.

Kraj, 27 września 2017

Brodka, Gortat i Marek Kamiński we wspólnej kampanii promującej muzeum

Muzeum Narodowe wystartowało z kampanią.

Kraj, 21 września 2017

Melting Pot Brand Consulting ma nowego klienta

Agencja obsłuży Kitchen Casting - kanał internetowy dla miłośników gotowania.

Kraj, 21 września 2017

Rusza jesienna kampania Żubra

Kompania Piwowarska chce aktywować sprzedaż swojej kluczowej marki poza sezonem.

Kraj, 21 września 2017

Publicis rusza z nową kampanią dla Renault

To nowa odsłona działań "True stories".

Kraj, 20 września 2017

Nowe linie maseczek Lirene

Wejście na półki wesprze komunikacja w social mediach i konkurs.

Przetargi, 19 września 2017

Codemedia pracuje dla Salonów Agata

Dom mediowy będzie odpowiadał za komunikację marki w mediach społecznościowych.

Kraj, 19 września 2017

Kampania wizerunkowa banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki spółdzielcze komunikują nowoczesność i lokalność. Kreację kampanii przygotowali Granatowi, a za zakup mediów odpowiada dom Effective Media.

Kraj, 18 września 2017

Instagram w Polsce przyciąga nawet 10 razy więcej kobiet niż mężczyzn

Z analiz Gemiusa wynika, że kobiety bardzo aktywnie korzystają z aplikacji społecznościowych.

Przetargi, 18 września 2017

Focus Media Group pracuje dla Mercedes-Benz Polska

Agencja wygrała przetarg na social media.

Kraj, 18 września 2017

Badanie UM: polscy internauci są tradycjonalistami

Dom mediowy zaprezentował wyniki badania Wave 9, Polacy w stosunku do świata ponadprzeciętnie są przywiązani do Facebooka i YouTube, a mało korzystają z Instagrama i serwisów subskrypcyjnych.

Kraj, 15 września 2017

Heidi Klum projektuje dla Lidla

W przyszłym tygodniu w sieci dyskontów będą dostępne ubrania zaprojektowane przez supermodelkę i jej przyjaciół.

Kraj, 15 września 2017

Krakus przekonuje obcokrajowców do polskich smaków

Marka z portfolio Maspeksu kontynuuje zachęcanie konsumentów do wypróbowywania polskich produktów. Za kampanię odpowiada Change Servisplan.

Kraj, 14 września 2017

Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce

Za "Urodziny ze smakiem" odpowiada Błękitne Studio.

Kraj, 14 września 2017

Kamikaze pracuje dla marki alkoholowej Saska

Agencja promuje produkty z logo Saska w social mediach.

Kraj, 13 września 2017

Think Kong pracuje dla Ework Group

Agencja będzie odpowiadać przede wszystkim za social media.

Kraj, 13 września 2017

Bank Millennium reklamuje swoją aplikację zakupową Goodie

Kampania wizerunkowa w internecie.

Kraj, 12 września 2017

Zenith: rynek reklamy w Polsce wzrośnie w br. o 2,1 proc., do ponad 7 mld zł netto

Wzrost napędzają innowacyjne formaty digitalowe.

Kraj, 12 września 2017

Visa rusza z dużą kampanią płatności online

Organizacja promuje swój system Visa Chceckout.

Kraj, 11 września 2017

Na rynek trafi pierwszy numer magazynu "Kosmos dla Dziewczynek"

W ciągu czterech dni w ramach akcji crowdfundingowej udało się zebrać pieniądze na pierwsze dwa numery czasopisma w nowej formule.

Zagranica, 7 września 2017

Lidl w hollywoodzkim stylu torpeduje Edekę

W Niemczech wystartowała spektakularna kampania sieci dyskontowej, której scenariusz jest wzorowany na kinowym hicie "La la Land".

Kraj, 1 września 2017

ESky.pl wkręca w podróżowanie

Platforma dla miłośników podróży startuje z kampanią.

Kraj, 31 sierpnia 2017

Gazeta.pl uruchamia format NaZdrowie

Odcinki NaZdrowie będą trwały około półtorej minuty i będą publikowane raz w tygodniu.

Zagranica, 21 sierpnia 2017

GroupM łagodzi standardy widoczności reklam w mediach społecznościowych

Standardy uzgodnione przez GroupM i Unilevera w 2014 r. nie uwzględniały sposobu wyświetlania reklam wideo na Facebooku.

Zagranica, 16 sierpnia 2017

Producent butów Clarks oskarżany o seksizm

Burzę wywołało nazwanie butów dla dziewczynek "Dolly Babe", podczas gdy buty dla chłopców noszą nazwę "Leader".

Kraj, 11 sierpnia 2017

The Digitals dla Atrium

Agencja poprowadzi komunikację 13 centrów handlowych dla Atrium Poland Real Estate Management.

Kraj, 10 sierpnia 2017

Kamil Glik ambasadorem marki Rexona Men

Rusza nowa kampania przygotowana głównie przez Mindshare.

Kraj, 10 sierpnia 2017

Desperados Nocturno zaprasza na imprezy w Facebooku

Kolejna odsłona kampanii marki z Grupy Żywiec.

Kraj, 7 sierpnia 2017

Robert Lewandowski w kampanii Coca-Cola Zero Cukru

To jedna z nielicznych polskich produkcji reklamowych dla marki.

Kraj, 4 sierpnia 2017

Subway promuje swoją mrożoną kawę

Za kampanię odpowiadają Q&A Communications i Maxus.

Kraj, 4 sierpnia 2017

Powraca #Cyberstrażnik PKO Banku Polskiego

Kampanię realizuje agencja Mint Media.

Przetargi, 4 sierpnia 2017

VanLeif poszerza współpracę z Groupe SEB

Agencja zajmie się social mediami marek Tefal, Rowenta i Home & Cook.

Kraj, 2 sierpnia 2017

Carrefour rusza ze szkolną kampanią [wideo]

Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk. Za produkcję odpowiada Dobro, a za postprodukcję Platige Image.

Kraj, 1 sierpnia 2017

Eniro Polska uruchamia NETskaner

Z myślą o firmach, którym zależy na spójnym wizerunku i widoczności w sieci Eniro Polska uruchamia unikatowe na polskim rynku narzędzie - NETskaner. Usługa ma umożliwić zarządzanie danymi każdej lokalizacji firmy w internecie i szerokie dotarcie do potencjalnych klientów.

Zagranica, 28 lipca 2017

Facebook zarobił na reklamach 9,16 mld dol. w poprzednim kwartale

Wzrost o 47 proc.

Kraj, 28 lipca 2017

LiquidThread rozpoczyna współpracę z firmą Trefl

Agencja odpowiada za kreację i social media.

Kraj, 27 lipca 2017

"Remiks Ż" - interaktywny teledysk promuje Męskie Granie

Za działania odpowiadają VML Poland, 2012 Agency oraz MediaVest.

Kraj, 26 lipca 2017

Empikfoto z aplikacją, która służy do wywoływania zdjęć

Narzędzie ma umożliwiać zrobienie odbitek z telefonu i mediów społecznościowych.

Kraj, 25 lipca 2017

Grześki przygotują wyprawkę do szkoły

Marka z portfolio Colian SA z aktywacją konsumencką, w której można wygrać plecaki.

Kraj, 24 lipca 2017

Valkea Media tworzy projekt dla Pierre Fabre Dermo-Cosmetique

Współpraca obejmuje stworzenie i prowadzenie kompleksowej strony internetowej oraz serwisów społecznościowych.

Kraj, 20 lipca 2017

Galbani zaprasza do gotowania z prawdziwym Włochem [wideo]

Startuje letnia kampania marki.

Kraj, 20 lipca 2017

3M promuje Cubitron II oraz Speedglas

Akcja potrwa do 31 sierpnia br.