M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Facebook (marka)"

Przetargi, 15 grudnia 2015

VML wygrał obsługę marki Cheetos

W przetargu brały udział cztery agencje.

Kraj, 15 grudnia 2015

Świąteczna aktywacja marki Kasia

Do udziału w akcji zachęcają blogerzy i vlogerzy kulinarni.

Kraj, 14 grudnia 2015

Unilever wspiera Lipton Helium

W listopadzie do sklepów trafiła seria herbat, które wybiera się w zależności od charakteru, Launchowi towarzyszy seria działań marketingowych.

Kraj, 9 grudnia 2015

Żywiec otwiera się "po śląsku"

Producent piwa rusza z regionalną kampanią marki. Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL, działania w internecie prowadzi zaś agencja Gong.

Kraj, 9 grudnia 2015

Blisko 7 proc. internautów korzysta z wearables - pokazuje MEC Mobile Report 2015

Od ubiegłego roku wyraźnie przybyło użytkowników telefonów podłączonych do internetu. 80 proc. internautów korzysta ze smartfonu, blisko połowa łączy się z internetem przez tablety, a blisko 7 proc. twierdzi, że ma urządzenie z kategorii wearables - pokazuje MEC Mobile Report 2015.

Zagranica, 8 grudnia 2015

Aldi obecnie najbardziej efektywny w brytyjskich social mediach

Według analiz (Christmas Index) przedstawionych przez Waggener Edstrom (WE) w ostatnich czterech tygodniach, tj. od momentu rozpoczęcia kampanii przedświątecznych w social mediach, wśród zbadanych 13 obecnych na Wyspach sieci detalicznych, najbardziej efektywny jest niemiecki Aldi.

Kraj, 8 grudnia 2015

Absolut Vodka z akcją kieliszkową na okres świąt

Marka z portfolio Pernod Ricard z akcją świąteczną w sieciach Carrefour.

Kraj, 4 grudnia 2015

Sotrender włącza do oferty analizę Instagrama

To kolejna platforma społecznościowa monitorowana przez tę firmę.

Zagranica, 4 grudnia 2015

Yahoo może zniknąć

"The Wall Street Journal" poinformował, że zarząd Yahoo Inc. na niejawnym posiedzeniu rozważał sprzedaż swojego biznesu online. To oznacza dalszą niemożność rywalizowania z Google i Facebookiem i de facto koniec Yahoo.

Kraj, 3 grudnia 2015

Majonez Kielecki poleca się przed świętami

Startuje kampania Majonezu Kieleckiego w nowej odsłonie.

Kraj, 1 grudnia 2015

Nescafe z kampanią kawy Gold Blend Barista Style

Działania obejmą głównie internet i kino. Za kreację odpowiada agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Kraj, 30 listopada 2015

In Hot Water Company zadba o social media Ferratum Banku

Agencja będzie odpowiadać m.in. za obsługę kilku fan page'y w Facebooku.

Przetargi, 30 listopada 2015

Valkea Media pracuje dla Enel-Sport

Agencja zajmie się social mediami nowego klienta.

Kraj, 25 listopada 2015

Philips promuje system oświetleniowy Hue [wideo]

Kampania prowadzona jest głównie w digitalu i kinach.

Kraj, 24 listopada 2015

Milka startuje ze świątecznymi działaniami promocyjnymi

Mondelez w tym roku kontynuuje współpracę ze Szlachetną Paczką. Głównym podmiotem odpowiadającym za komunikację jest agencja SMG we współpracy z producentem.

Kraj, 23 listopada 2015

Visa rusza z własnym programem lojalnościowym Visa Oferty

Jest dostępny dla wszystkich posiadaczy 20 mln kart Visy w Polsce. Wspiera go kampania autorstwa Saatchi & Saatchi Poland i MEC. Polska jest drugim krajem, po Wielkiej Brytanii, w którym Visa uruchamia ten program.

Kraj, 19 listopada 2015

McDonald's gotów na zimę

Do menu powraca m.in. kanapka drwala.

Kraj, 19 listopada 2015

Leszek Chmielewski wraca do akcji [wideo]

Rozpoczyna się zimowe wsparcie marki Lech Premium.

Kraj, 19 listopada 2015

Warka promuje się przed europejskimi rozgrywkami

Marka piwna z nową aktywacją konsumencką. Za koncepcję aktywacji i działania interaktywne odpowiada agencja The Digitals.

Kraj, 18 listopada 2015

Multikino debiutuje w Instagramie

Sieć zadowolona z popularności w Facebooku wchodzi na kolejny portal społecznościowy. Za obsługę w Instagramie będzie odpowiadała agencja Grandes Kochonos Digital.

Kraj, 18 listopada 2015

Graphite z kolejną odsłoną kampanii telewizyjnej

Grupa Topex promuje markę swoich elektronarzędzi po raz drugi w tym roku.

Kraj, 17 listopada 2015

Rusza świąteczna kampania NC+ [wideo]

Za kreacje odpowiada agencja 2012.

Kraj, 16 listopada 2015

Opel: nowa Astra "drażni" klasę wyższą

Działania reklamowe obejmują telewizję, online, outdoor oraz kino. Kampanię przygotowały: Scholz & Friends, 180heartbeats, Carat, Posterscope oraz Amnet.

Kraj, 12 listopada 2015

VML wspiera markę Bebiko

W kampanię zaangażowane są także agencje Ars Thanea i K2 Media.

Kraj, 12 listopada 2015

Think Kong zawarł umowę z BrandBoksem

Na jej mocy będzie reprezentować platformę na polskim rynku.

Kraj, 12 listopada 2015

Eska nagradza fanów iPhone'ami

Dwumilionowy lajk w fanpage'u stacji został nagrodzony.

Kraj, 10 listopada 2015

BGŻ BNP Paribas rusza ze świąteczną kampanią

Bank promuje kredyt gotówkowy, który daje możliwość uzyskania zwrotu 20 proc. zapłaconych odsetek. Kampanii towarzyszą nietypowe działania marketingowe.

Kraj, 5 listopada 2015

Radwańska kolejny raz z Amicą

Udział tenisistki w nowej kampanii małego AGD kuchennego jest wynikiem kontynuacji współpracy, która trwa już od 2012 r.

Kraj, 4 listopada 2015

Play wprowadza platformę lojalnościowo-gamifikacyjną

Za jej przygotowania odpowiada agencja Isobar.

Kraj, 4 listopada 2015

SMG: rynek reklamy TV wzrósł po 9 miesiącach o 4,2 proc.

Agencja estymuje, że wzrost inwestycji w reklamę telewizyjną w całym roku 2015 wyniesie 4,5 proc.

Kraj, 3 listopada 2015

HBO promuje nowy serial

Kampania oparta jest na rozbudowanym media miksie.

Zagranica, 2 listopada 2015

Facebook wprowadza usługę w wersji "light"

Serwis wprowadza ułatwienia reklamowe dla mniej zaawansowanych technologicznie rynków.

Kraj, 2 listopada 2015

Onet-RASP wprowadza markę Noizz

Projekt skierowany jest do millenialsów. Przez nich też jest tworzony. Komunikacją reklamową nowej marki zajmie się agencja The Boom.

Przetargi, 28 października 2015

Żytnia Extra zatrudnia nową agencję

Komunikacją marki w Facebooku zajmie się AgencjaMarketingowa.pl.

Kraj, 27 października 2015

Electrolux w kampanii przekonuje, że dba o pranie

Działania reklamowe prowadzą agencje z ZenithOptimedia Group.

Kraj, 27 października 2015

Konsumenci przetestują produkty Frosty

Do akcji zaproszonych zostanie tysiąc osób.

Kraj, 27 października 2015

Focus Hotels uruchamia wsparcie taktyczne

Kampanię realizuje agencja MyLand.

Kraj, 27 października 2015

PZU w kampanii szuka nowych pracowników [wideo]

Kolejna kampania employerbrandingowa autorstwa VML Poland.

Zagranica, 27 października 2015

Amerykański sąd oddala pozew zbiorowy w sprawie śledzenia użytkowników przez Facebooka

Pozywający żądali aż 15 mld dol. odszkodowania.

Kraj, 21 października 2015

FCB Warsaw z rozczulającą kampanią dla marki NaTurek

Wystartowała kampania rebrandingowa marki.

Kraj, 20 października 2015

Natalia Przybysz, Natalia Skrzypska, Rafał Madajczak i Bartek Kulas promują ZenBooki Asusa

Projekt reklamowy przygotowały: Opus B, Media Impact i Klawiter Media.

Kraj, 20 października 2015

Startuje kampania zachęcająca do konsumpcji chleba

Fundacja Chleb to Zdrowie rusza z kampanią edukacyjną "Chleb dobry".

Kraj, 14 października 2015

Rusza "GoldenDrama"

"Media & Marketing Polska" oraz Isobar Poland przygotowują specjalną relację z festiwalu w Portorożu.

Kraj, 13 października 2015

Tarczyński z ucztą dla wikingów

Startuje kolejna odsłona kampanii kabanosów.

Zagranica, 13 października 2015

Gilette w duchu Bonda

Startuje filmowa kampania marki P&G.

Kraj, 8 października 2015

Big Mac w wersji Grand

Wprowadzenie nowego wariantu będzie wsparte zintegrowaną kampanią reklamową.

Kraj, 8 października 2015

Whiskas w nowej odsłonie

Mars zmienia skład i opakowanie produktów dla kotów.

Kraj, 8 października 2015

Getin Bank w nieco absurdalnej konwencji [wideo]

Rusza kampania reklamowa skierowana do młodych klientów.

Kraj, 6 października 2015

Pracuj.pl zna wszystkich pracodawców [wideo]

Kampanię przygotowały VML Poland i MediaCom Warszawa.

Kraj, 28 września 2015

Liquid (MEC) wspiera akcję #HandsOn Nestlé Fitness

Nestlé Fitness prowadzi w mediach społecznościowych kampanię #HandsOn promującą profilaktykę raka piersi. MEC dba o oprawę kreatywną i mediową akcji.