M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Facebook (firma)"

Zagranica, 6 sierpnia 2019

Facebook dokonuje rebrandingu Instagrama i WhatsApp

Gigant social mediów dołącza swoją nazwę do nazw popularnych komunikatorów.

Kraj, 2 sierpnia 2019

Mindshare testuje rozwiązanie Facebook Collaborative Ads dla Unilevera

Kampania ma za zadanie wspierać działania e-commerce dla produktów Unilevera z kategorii chemia domowa.

Przetargi, 31 lipca 2019

Insignia wygrywa przetarg Alior Banku

Konkurs dotyczył obsługi social mediów.

Kraj, 29 lipca 2019

Facebook wydał przewodnik kulinarny po Krakowie

To pierwszy tego typu projekt w Polsce, w którym facebookowe grupy dzielą się swoją wiedzą poza platformą, w tradycyjnej formie książkowego przewodnika.

Kraj, 25 lipca 2019

Facebook zmieni sposób wyświetlania postów

Nowe zasady dotyczą wyświetleń i rozmiarów zdjęć oraz filmów wideo na urządzeniach mobilnych.

Zagranica, 18 lipca 2019

Komisja Europejska wszczyna kolejne śledztwo w sprawie Amazona

Postępowanie ma wykazać, czy Amazon stosuje praktyki antykonkurencyjne wobec sprzedawców na swoim Marketplace.

Kraj, 11 lipca 2019

Bluerank zdobywa dwóch nowych klientów

Agencja zajmie się social mediami firm: Porta i Uniqa.

Zagranica, 3 lipca 2019

Facebook ukarany grzywną 2 miliony euro w Niemczech

Grzywna, choć niewielka w porównaniu z przychodami firmy, które w I kwartale br. wyniosły ponad 15 miliardów dol., ma wymiar symboliczny.

Kraj, 19 czerwca 2019

Facebook stworzy cyfrowy portfel pod nazwą Calibra

Informacje o kontach i dane finansowe klientów Calibry nie będą wykorzystywane do poprawy targetowania reklam.

Zagranica, 17 czerwca 2019

Facebook będzie współpracować z pięcioma agencjami

Oprócz Wieden + Kennedy, która obsługuje flagową markę, będą to Leo Burnett, Ogilvy, BBDO i Droga5.

Zagranica, 14 czerwca 2019

Epic Games przejmuje aplikację Houseparty

Producent gry "Fortnite" chce m.in. zwiększyć dotarcie do nastolatek.

Zagranica, 13 czerwca 2019

720 mln osób miesięcznie korzysta z Facebook Watch

Platforma została uruchomiona globalnie pod koniec sierpnia ub.r. 

Zagranica, 11 czerwca 2019

Lastminute.com stawia na reklamy na Facebooku

Główne korzyści według firmy to optymalizacja reklam dzięki danym o użytkownikach oraz narzędzia pozwalające na automatyczne tworzenie setek różnych kreacji.

Kraj, 3 czerwca 2019

Przestrzeń from Facebook podsumowuje rok działalności i ogłasza program szkoleniowy

Program “Facebook Pomaga w Rozwoju" zostanie uruchomiony we współpracy z Pracuj.pl, "Harvard Business Review" oraz Mamopracuj.pl.

Kraj, 22 maja 2019

Badanie GfK: połączenie telewizji i Facebooka maksymalizuje zasięg

Facebook dociera do 44 proc. osób nieoglądających telewizji - wynika z badania przeprowadzonego na Panelu Gospodarstw Domowych GfK.

Zagranica, 17 maja 2019

Ogilvy UK powołuje Shishira Patela na stanowisko ECD

Ostatnio w Facebooku zajmował się współpracą z agencjami nad tworzeniem reklam spełniających wymogi platformy.

Zagranica, 6 maja 2019

Instagram testuje ukrywanie liczby lajków

Test prowadzony jest w Kanadzie.

Zagranica, 26 kwietnia 2019

Facebook odkłada 3 mld dol. na spodziewaną grzywnę od FTC

Odpis spowodował spadek zysku firmy w I kwartale br. o ponad połowę, do 2,43 mld dol.

Zagranica, 17 kwietnia 2019

Tinder wyprzedza Netfliksa na liście aplikacji o największych przychodach

Zmiana wynika głównie z podjętej przez serwis streamingowy w grudniu ub.r. decyzji, by nie płacić "podatku Apple".

Kraj, 12 kwietnia 2019

Facebook wprowadza nowe narzędzie chroniące marki i odbiorców reklam

Pojawia się możliwość filtrowania biblioteki zasobów, przy których pojawia się konkretna reklama.

Kraj, 10 kwietnia 2019

Facebook zmieni warunki świadczenia usług

Serwis wytłumaczy, że portal jest darmowy, ale ceną za to są dane osobowe i wyświetlane reklamy, których tematyka bazuje na informacjach zgromadzonych na temat użytkowników.

Kraj, 2 kwietnia 2019

Agence France Presse zweryfikuje w Polsce treści na Facebooku

Gdy weryfikator informacji oceni treść jako fałszywą, Facebook pokaże ją niżej w Aktualnościach, znacznie zmniejszając jej dystrybucję.

Kraj, 1 kwietnia 2019

Facebook wprowadza zmiany w reklamach związanych z polityką

Wszystko po to, by wyeliminować nadużycia przed majowymi wyborami do Parlamentu Europejskiego.

Zagranica, 29 marca 2019

Facebook pozwany za dyskryminacyjne praktyki w reklamach

Z pozwem wystąpił amerykański Departament ds. Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast.

Zagranica, 25 marca 2019

Amazon testuje reklamy wideo w aplikacji zakupowej

Wchodzi tym samym w bezpośrednią rywalizację z Google i Facebookiem dominującymi na wartym 129 mld dol. rynku reklamy cyfrowej.

Zagranica, 20 marca 2019

Reed Hastings: Netflix jest firmą medialną

CEO Netfliksa podkreśla, że firma wydaje rocznie 1,2 mld dol. na rozwiązania technologiczne, a ok. 10 mld dol. na treści programowe.

Zagranica, 20 marca 2019

Instagram wkracza w obszar e-commerce

Pilotażowy program umożliwiający zakupy produktów bezpośrednio na platformie obejmuje 20 marek.

Kraj, 18 marca 2019

Facebook wycofa wskaźnik dopasowania reklam i wprowadzi trzy nowe miary

Podobnie jak było to w wypadku Relevance Score, nowe miary nie są uwzględniane w skuteczności reklamy na aukcji.

Zagranica, 8 marca 2019

Facebook chce być mniej społeczny, a bardziej prywatny

Mark Zuckerberg widzi obecnie przyszłość social mediów w wymianie wiadomości prywatnych i chatach w niewielkich grupach.

Zagranica, 6 marca 2019

Jeff Bezos wciąż na czele listy najbogatszych "Forbesa"

Majątek założyciela Facebooka Marka Zuckerberga, ósmego na liście, stopniał w ubiegłym roku o 8,7 mld dol.

Kraj, 4 marca 2019

Facebook zaprezentował Showcase

Nowe rozwiązanie dla reklam wideo.

Zagranica, 22 lutego 2019

W 2019 r. w Stanach Zjednoczonych wydatki na reklamę cyfrową będą większe niż na tradycyjną

Według eMarketera w 2023 r. na digital pójdą już dwie trzecie wydatków reklamowych na rynku amerykańskim.

Zagranica, 21 lutego 2019

Biznes reklamowy Amazona rośnie szybciej, niż zakładano

EMarketer ponownie podnosi prognozę wzrostu.

Kraj, 20 lutego 2019

Polskie firmy MŚP liderami w wykorzystaniu narzędzi cyfrowych Facebooka

Polscy przedsiębiorcy deklarują również, że Facebook pomógł im rozwinąć firmę (64 proc. wobec średniej europejskiej wynoszącej 53 proc.).

Zagranica, 8 lutego 2019

Niemiecki urząd antymonopolowy kontra Facebook

Federalny Urząd Kartelowy zabronił przypisywania danych ze stron zewnętrznych do konta użytkownika Facebooka bez zgody danej osoby.

Kraj, 1 lutego 2019

Facebook zamknął 2018 r. przychodem 55,8 mld dol.

Zysk na poziomie 22,11 mld dol.

Kraj, 1 lutego 2019

Facebook zmienia reklamy dla branży motoryzacyjnej

Format pozwala na dodanie do reklamy informacji z katalogu takich jak marka, model i rok produkcji.

Zagranica, 30 stycznia 2019

Facebook podejmuje kolejne kroki w walce z dezinformacją

Nowe narzędzia będą udostępnione najpierw w Indiach, a potem w Unii Europejskiej.

Zagranica, 29 stycznia 2019

Facebook planuje integrację Instagrama, WhatsApp i Messengera

Aplikacje będą nadal działać samodzielnie, ale ujednolicona zostanie ich infrastruktura techniczna - informuje "New York Times".

Kraj, 28 stycznia 2019

Facebook angażuje się w lokalne dziennikarstwo

W kolejnych trzech latach Facebook zainwestuje 300 mln dol. w programy informacyjne, współpracę z partnerami i tworzenie treści.

Zagranica, 22 stycznia 2019

WhatsApp ogranicza dzielenie się wiadomościami w walce z fake newsami

Od tej pory użytkownicy będą mogli przekazać pojedynczą wiadomość tylko pięciokrotnie.

Zagranica, 20 grudnia 2018

Facebook udostępniał dane użytkowników ponad 150 firmom

Z dokumentów, do których dotarł "New York Times", wynika, że były wśród nich m.in. Amazon, Netflix, Spotify i Microsoft.

Zagranica, 18 grudnia 2018

Facebook znów testuje reklamy w wynikach wyszukiwania

Usługa będzie świadczona wybranym reklamodawcom na rynku północnoamerykańskim.

Zagranica, 10 grudnia 2018

Młodzi bezdomni opowiadają o swym życiu przez playlisty na Spotify

Autorem projektu dla brytyjskiej organizacji charytatywnej Depaul jest Publicis London.

Kraj, 6 grudnia 2018

Starcom: rynek reklamy urósł o 8,9 proc.

To m.in. dzięki branży handlowej, która w tym roku wydała na reklamy już o ponad 165 mln zł netto więcej. Kolejne kwartały nie będą już jednak tak dobre - przewiduje Starcom.

Kraj, 5 grudnia 2018

UM: Facebook najbardziej opiniotwórczy spośród mediów społecznościowych

W badaniach wizerunku mediów społecznościowych najlepiej oceniany jest Facebook. YouTube postrzegany jest jako medium rozrywkowe, wynika z badań Wave 9, przeprowadzonych przez UM.

Kraj, 30 listopada 2018

Agata Szeliga-Staszkiewicz head of agencies CEE w Facebooku

Odpowiada za współpracę firmy z agencjami komunikacji marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Zagranica, 15 listopada 2018

Użytkownicy Facebooka zebrali już ponad miliard dolarów na ważne społecznie cele

W 2015 r. udostępnione zostało narzędzie Facebook Fundraisers, dzięki któremu ludzie i organizacje mogą zbierać środki bezpośrednio na platformie.

Zagranica, 5 listopada 2018

Przychody Facebooka wciąż rosną, ale coraz trudniej o nowych użytkowników

Przychody z reklam w III kwartale wzrosły w Europie o 34 proc., do 3,27 mld funtów, a na największym rynku, w Ameryce Północnej, o 33 proc., do 6,55 mld dol.

Kraj, 30 października 2018

Effie Awards 2018: najbardziej efektywne agencje - Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker

Laureatom konkursu wręczono 13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek.