M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Fairy (marka)"

Kraj, 19 stycznia 2015

IDMnet odpowiada za nową kampanię Fairy

Kampania poświęcona marce potrwa kilka miesięcy.

Kraj, 8 stycznia 2014

"Dziękuję ci, mamo" P&G wkracza w e-commerce

Kolejny projekt e-commerce potentata FMCG.

Kraj, 7 stycznia 2014

Fairy rusza z komunikacją olimpijską

P&G rozpoczął pierwszą akcję reklamową nawiązującą do zimowych igrzysk olimpijskich w Soczi.

Kraj, 17 lipca 2013

Procter & Gamble likwiduje część serwisów brandowych w internecie

Marketer dokonał przeglądu swoich działań digital.

Kraj, 17 czerwca 2013

Fairy chce rządzić w kuchni

Procter & Gamble wprowadza na rynek nowy płyn do mycia naczyń i z pompą wchodzi w segment tabletek do zmywarek.

Kraj, 19 września 2012

Barbara Penconek ma nowe kompetencje w P&G

Menedżerka odpowiada za kategorię feminine care w Europie Środkowej.

Kraj, 14 sierpnia 2012

Nowe stanowisko Rutkowskiej w P&G

Objęła funkcję POSM design & production specialista.

Kraj, 13 marca 2012

P&G wchodzi w segment tabletek do zmywarek

Marketer wprowadza na rynek markę Fairy Jar Expert.

Zagranica, 1 grudnia 2011

Sportowi ambasadorzy marek P&G

Procter & Gamble nominował 11 brytyjskich sportowców, którzy wezmą udział w igrzyskach olimpijskich i igrzyskach paraolimpijskich w Londynie w 2012 r., na ambasadorów swoich produktów, w tym Gillette, Olay i Ariela.

Kraj, 6 lipca 2011

P&G podzielił marki między Warszawę i Budapeszt

Z Węgier zarządzana będzie m.in. kategoria baby care and feminine care, a z Polski - beauty care, oral care oraz Gillette.

Zagranica, 14 czerwca 2011

Paraolimpijczycy znaleźli sponsora w 2012 r.

Procter & Gamble będzie wspierał paraolimpiadę, która odbędzie się w przyszłym roku w Londynie.

Kraj, 13 maja 2011

P&G ponownie inwestuje w sampling

Tym razem konsumenci mogą spróbować działania szczoteczek Oral-B.

Kraj, 11 maja 2011

Tomasz Szymański dołącza do Ars Thanea

Nowy menedżer objął stanowisko account supervisora.

Zagranica, 29 marca 2011

P&G dumnym sponsorem mam

Procter & Gamble w Wielkiej Brytanii startuje z pierwszą kampanią korporacyjną skierowaną do konsumenta. A konkretnie do matek.

Kraj, 22 lutego 2011

P&G buduje trial marki Olay

Marketer w ogromnej akcji samplingowej proponuje wymianę kremu przeciwzmarszczkowego na Olay.

Kraj, 10 stycznia 2011

Grzegorz Przeczek dyrektorem marketingu L'Oreal Baltic

Odpowiada za wprowadzenie marki Garnier na rynki nadbałtyckie.

Kraj, 18 listopada 2010

Awanse w P&G

Menedżerowie koncernu poszerzają kompetencje.

Kraj, 3 listopada 2010

E do naczyń wraca na rynek po relaunchu

Zmiany mają pomóc w odbudowie rynkowej pozycji marki.

Kraj, 6 września 2010

Wielki sampling Fairy

Mieszkańcy ponad stu miejscowości będą mogli wymienić butelkę po płynie do zmywania naczyń Fairy na nowe opakowanie.

Artykuły weekendowe, 27 sierpnia 2010

Miksy zawiodły?

W najnowszej "Polityce" Joanna Solska ciekawie podsumowuje 20 lat reklam FMCG w Polsce. Autorka nie uniknęła jednak śmiesznych wpadek.

Kraj, 27 sierpnia 2010

Letni shopper marketing

Swiift przygotował letnią promocję produktów Procter & Gamble prowadzoną w sieci hipermarketów Carrefour.

Kraj, 23 marca 2010

Morning Fresh po rebrandingu ma konkurować m.in. z Fairy

PZ Cussons rozpoczął proces rebrandingu marki płynów do zmywania naczyń Morning Fresh. Na rynek wprowadzany jest właśnie produkt w zmienionym...

Zagranica, 9 lutego 2010

Fairy wraca z białą butelką na 50-lecie marki

Fairy, marka płynu do zmywania naczyń należąca do Procter & Gamble, wraca na rynek z białą plastikową butelką, by świętować...

Kraj, 4 lutego 2010

P&G promuje Wellę, Fairy i Discreet w megaopakowaniach

Procter & Gamble rozpoczął akcję promocyjną kilku marek, m.in. środków do pielęgnacji włosów marki Wella, płynu do zmywania Fairy oraz...

Kraj, 20 stycznia 2010

Ludwik dzięki nowej kampanii chce zaistnieć w świadomości młodszych konsumentów

Firma Inco Veritas prowadzi kampanię reklamową płynu do mycia naczyń Ludwik. Jak mówi Michał Dworak, dyrektor operacyjny spółki, to pierwsza...

Kraj, 28 grudnia 2009

Swiift zrealizował dla Procter & Gamble i Carrefoura akcję "Mikołaj"

Agencja marketing services Swiift zrealizowała akcję "Mikołaj", w której główną nagrodą były wizyty Świętych Mikołajów w domach dzieci i obdarowywanie...

Kraj, 8 maja 2009

P&G przeprasza Inco-Veritas i klientów za reklamę Fairy

Procter & Gamble przeprasza w prasie Inco-Veritas i jej klientów za reklamę Fairy. Chodzi o ubiegłoroczną kampanię tej marki płynu...

Kraj, 29 stycznia 2009

P&G wprowadzi prosprzedażową akcję kilkunastu marek w Carrefourze

Swiift przygotowała zimową odsłonę akcji promocyjnej Procter & Gamble "Rodzinna kraina" prowadzonej w sieci hipermarketów Carrefour. Agencja opracowała kreację, zarządza...

Kraj, 5 września 2008

Świeża Bazylia PR pracuje dla marki Fairy

Agencja Świeża Bazylia PR rozpoczęła współpracę z firmą Procter & Gamble przy obsłudze budżetu płynu do mycia naczyń Fairy. Agencja...

Kraj, 22 lipca 2008

Kampania płynu Fairy z Bieleninikiem ma poprawić udziały marki

Irek Bieleninik, dziennikarz i prezenter telewizyjny (gospodarz m.in. programu "Siłacze" w TVN), jest głównym bohaterem aktualnej kampanii reklamowej płynu do...

Kraj, 16 czerwca 2008

Marka Fairy nie odebrała udziałów Ludwikowi i Purowi

Wprowadzona jesienią ub.r. na rynek przez Procter & Gamble (P&G) marka płynu do naczyń Fairy nie zagroziła dotychczasowym liderom tego...

Zagranica, 3 listopada 2005

P&G zmienia logo proszku Ariel i nazwy wariantów produktu na brytyjskim rynku

Procter & Gamble (P&G) zdecydował się wprowadzić nowe logo proszku Ariel oraz zmienić nazwę trzech różnych wariantów tego detergentu na...

Zagranica, 24 sierpnia 2005

Persil odnotował największy spadek w zestawieniu Biggest Brands

Marka Persil odnotowała największy spadek sprzedaży w grupie 50 największych marek FMCG w Wielkiej Brytanii. Do czerwca br. przez 12...

Zagranica, 23 października 2003

ASA decyduje, że Lever powinien zmienić treść reklamy Persil Aloe Vera

Procter & Gamble UK, w którego portfolio znajdują się takie brandy detergentów jak Ariel i Fairy, zarzucił konkurencyjnemu producentowi Lever...