M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Fallon Worldwide (firma)"

Zagranica, 30 stycznia 2006

Agencja Fallon Worldwide rozstaje się z dwoma dyrektorami kreatywnymi

Paul Silburn, szef kreacji amerykańskiej agencji Fallon Worldwide, rozstaje się z tą firmą w niespełna rok po podjęciu tam pracy....

Zagranica, 23 września 2005

BMW wybrało cztery agencje reklamowe na short-listę przetargu

BMW North America wybrało cztery agencje reklamowe rywalizujące o obsługę budżetu reklamowego marketera, którego wartość szacuje się na 70 mln...

Zagranica, 15 lipca 2005

Sieciowa agencja Fallon zamyka biuro w Nowym Jorku

Sieć agencji reklamowych Fallon Worldwide zamknie swoje nowojorskie biuro. Powodem podjęcia tej decyzji było odejście Anne Bologna, prezesa agencji Fallon...

Zagranica, 10 listopada 2004

Silburn odchodzi z TBWA/London i będzie kierował kreacją w Fallon

Paul Silburn, dotychczasowy deputy creative director TBWA/London, przechodzi do agencji reklamowej Fallon Worldwide (Publicis Groupe), gdzie obejmie stanowisko creative directora...

Zagranica, 14 marca 2003

W 2002 r. nieznacznie spadły zyski Publicis Groupe

Publicis Groupe przedstawiła wyniki finansowe za rok 2002, czyli za rok, w którym włączono do tej sieci Bcom3 Group. Francuska...

Zagranica, 23 grudnia 2002

Mediaedge:cia będzie kupował media dla United Airlines

Dom mediowy Mediaedge:cia (WPP Group) będzie kupował media dla linii lotniczych United Airlines. Obsługa tego budżetu ma charakter globalny. W...

Kraj, 15 października 2002

Publicis Group zamierza zlikwidować sieć reklamową D'Arcy

Sieć reklamowa D'Arcy Masius Benton & Bowles przestanie prawdopodobnie istnieć. Decyzję o zamknięciu sieci podjęli szefowie francuskiej grupy Publicis, która...

Zagranica, 11 października 2002

"Time" planuje konsolidację budżetu reklamowego w Azji i Europie

Magazyn "Time" chce skonsolidować swój budżet reklamowy w Europie, Azji i Pacyfiku. Konsolidacja nie obejmie Stanów Zjednoczonych. Magazyn poprosił agencje...

Zagranica, 8 marca 2002

Publicis Groupe jest bliska przejęcia Bcom3 Group Inc.

Francuska grupa Publicis jest bliska przejęcia Bcom3 Group Inc. Wartość tej złożonej transakcji szacowana jest na 3 mld dol. Jeśli...

Zagranica, 12 lutego 2002

Media Edge:CIA wygrał paneuropejski biznes Speedo

W niedługi czas po przejęciu budżetu kreatywnego producenta ubrań pływackich Speedo przez Fallon Worldwide koncern ogłosił, że budżetem mediowym zajmie...

Zagranica, 17 sierpnia 2001

AGENCJA FALLON WORLDWIDE WYGRAŁA BUDŻET TIMBERLANDA

Amerykańska firma odzieżowa Timberland przekazała swój globalny budżet reklamowy przeznaczony na kreację agencji reklamowej Fallon Worldwide z Nowego Jorku. Jego...

Zagranica, 24 stycznia 2001

FALLON PRZEJMUJE WART 100 MLN DOL. BUDŻET UNITED AIRLINES

United Airlines przekazało swój globalny budżet o wartości 100 mln dol. agencji Fallon Worldwide należącej do Publicis Groupe. Przyczyną przetargu...