M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Fallon (firma)"

Zagranica, 4 listopada 2015

Skoda szuka agencji do aktywności kontentowych

Przetarg dotyczy działań globalnych.

Zagranica, 26 października 2015

Skoda szuka agencji strategicznej

Skoda rozpoczęła proces przetargowy celem wyłonienia agencji, z którą zamierza nawiązać strategiczną współpracę przy tworzeniu globalnego kontentu.

Zagranica, 5 sierpnia 2015

Walker i De Souza odchodzą z Karmaramy

Group executive creative directors opuszczają agencję.

Zagranica, 7 lipca 2015

Lucky Generals zatrudnia Pete'a Lewisa

Były szef londyńskiego oddziału projektowego Fallon wygrał dwa ważne przetargi i otrzymał propozycję nowej pracy.

Zagranica, 25 lipca 2014

Netflix poszukuje agencji kreatywnej

Firma przygotowuje się do intensywnej ekspansji w Europie.

Przetargi, 16 czerwca 2014

Europejski przetarg Skody nie zmienia układu w Polsce

Lokalny budżet reklamowy Skody pozostaje w agencji Opcom.

Zagranica, 2 czerwca 2014

Fallon wygrywa europejski przetarg Skody

Fallon będzie wiodącą agencją prowadzącą działania marketingowe dla Skody, niebawem otwiera biuro w czeskiej Pradze.

Zagranica, 14 lutego 2014

Adam & Eve/DDB bierze paneuropejski budżet Sony

Jego wartość to 50 mln funtów.

Przetargi, 21 listopada 2013

Skoda ponownie sprawdza agencje

Paneuropejski przetarg na kreację nie dotyczy wyłącznie Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 18 września 2013

Netflix wybiera Fallon

Planowaną kampanią w Europie zajmie się agencja Fallon.

Zagranica, 21 sierpnia 2013

Ostatni etap przetargu Asdy

Saatchi & Saatchi traci szansę na obsługę budżetu Asdy o wartości 100 mln funtów. Tym samym sieć kończy 23-letnią współpracę z Publicis Groupe.

Zagranica, 27 czerwca 2013

Rob Buchner mianowany CEO w Campbell Mithun

Jego brat, Mike Buchner, jest CEO konkurencyjnej agencji Fallon (Publicis Groupe).

Zagranica, 25 czerwca 2013

Asda ogłasza przetarg

Sieć brytyjskich supermarketów wybierze agencję reklamową, której przekaże budżet o wartości 100 mln funtów.

Zagranica, 13 czerwca 2013

Trzy agencje z Interpublic Group przejmują Cadillaca

General Motors rezygnuje z usług agencji Fallon z grupy Publicis i wybiera Hill Holliday, Campbell-Ewald i Lowe.

Zagranica, 8 lutego 2013

Nowa COO w agencji Masius

Katrien De Bauw przechodzi z Saatchi & Saatchi London do nowej agencji w grupie Publicis.

Zagranica, 10 stycznia 2013

Giffgaff wybiera Fallon

Brytyjski wirtualny operator komórkowy rozstrzygnął przetarg reklamowy.

Zagranica, 20 grudnia 2012

Cadbury na święta proponuje czekoladowe jajka

Creme Eggs są pozycjonowane jako zakup impulsowy.

Zagranica, 28 września 2012

Kraft rozpisuje ogólnoeuropejski przetarg

Agencje mogą ubiegać się o budżet na promowanie Toblerone.

Zagranica, 25 października 2011

GM szuka agencji kreatywnej dla Chevroleta

Firma chce zatrudnić agencję do globalnych działań reklamowych dla tej marki.

Zagranica, 28 września 2011

Cadbury postawiło na magię w reklamie [WIDEO]

Za nowy film reklamowy dla marki Twirl Bites odpowiada agencja reklamowa Fallon.

Zagranica, 7 września 2011

Pierwsza od 15 lat reklama Cadbury Twirl

Kraft inwestuje we wsparcie nowego produktu pod marką Cadbury Twirl.

Zagranica, 8 sierpnia 2011

Nokia rozstaje się z Wieden & Kennedy

Agencja obsługiwała globalny budżet reklamowy marketera od 2007 r.

Zagranica, 29 lipca 2011

Inferno przygotuje globalną kampanię Nokii

Agencja wygrała przetarg na międzynarodowy projekt marki wart 80 mln funtów.

Zagranica, 25 lipca 2011

Comcast-NBC dzieli budżet mediowy

Jego obsługą zajmą się agencje z grup WPP i Publicis.

Zagranica, 13 lipca 2011

Wielka jesień Nokii

Nokia planuje wielki relaunch w październiku. Będzie go wspierać budżet wart 80 mln funtów. Kampania jest odbiciem ogłoszonego w lutym partnerstwa z Microsoftem.

Zagranica, 30 czerwca 2011

Axa UK wybiera Fallon

Międzynarodowa grupa ubezpieczeniowa Axa przekazała swój budżet wart 26 mln funtów agencji Fallon.

Zagranica, 20 maja 2011

Kraft poszukuje lepszej kreacji

Kraft Foods UK prowadzi rozmowy z mniejszymi, ale znanymi agencjami.

Zagranica, 6 maja 2011

Globalny przetarg Nokii

Producent wybierze agencję, która zajmie się obsługą budżetu reklamowego smartfonów. W Polsce - bez komentarza.

Zagranica, 13 kwietnia 2011

Sony z nową reklamą telewizorów Bravia [WIDEO]

Agencja reklamowa Grey przygotowała nową odsłonę międzynarodowej kampanii reklamowej jednego z flagowych produktów marketera.

Zagranica, 6 kwietnia 2011

M&C Saatchi globalnie dla Vertu

Agencja przygotuje kampanię launchową nowych słuchawek.

Zagranica, 11 marca 2011

Hiszpański kreatywny w agencji Fallon

Santiago Lucero pracował wcześniej w Publicis Spain.

Zagranica, 14 grudnia 2010

Coca-Cola powierza Universal McCann projekt badawczy

Marketer wybrał agencję w przetargu, który dotyczył regionu EMEA.

Zagranica, 6 grudnia 2010

Robert Senior odpowiada za Saatchi w regionie EMEA

Zastąpi Simona Francisa, który przeszedł do Aegis Media.

Zagranica, 30 listopada 2010

Unilever poszerza współpracę z Ogilvy

Koncern powierzył jej projekty z zakresu corporate brand business.

Zagranica, 8 października 2010

Grey przygotuje globalną kampanię dla Sony Bravia

Grey wygrywa przetarg na obsługę Sony Bravia, pokonując Saatchi & Saatchi, BBDO i Dentsu.

Zagranica, 23 sierpnia 2010

BBC chce wejść w social media

Nadawca publiczny właśnie rozpoczął poszukiwania agencji, która miałaby się zająć obsługą projektów marketingowych w mediach społecznościowych.

Zagranica, 17 sierpnia 2010

Struś zastąpił goryla w reklamach Cadbury [WIDEO]

Saatchi & Saatchi z Johannesburga przygotowała nowy spot Cadbury, który wykorzystuje podobną konwencję kreatywną co film nakręcony w 2007 r.

Zagranica, 16 sierpnia 2010

Garmin szuka agencji w regionie EMEA

Producent systemów nawigacji i GPS prowadzi przetarg reklamowy na obsługę budżetu wartego 10 mln funtów.

Zagranica, 13 sierpnia 2010

Sony szuka agencji do nowej linii telewizorów

Marketer prowadzi globalny przetarg na obsługę projektu, który ruszy dopiero w 2011 r.

Zagranica, 14 lipca 2010

Eurostar stawia na social media

Operator kolejowy chce przekonać użytkowników, że jego oferta połączeń to coś więcej niż tylko możliwość przejazdu pod kanałem La Manche.

Zagranica, 28 czerwca 2010

Fallon przejmuje Cadillaca od BBH

General Motors niespodziewanie zmienił agencję do obsługi Cadillaca.

Artykuły weekendowe, 25 czerwca 2010

Najpierw Ogilvy, teraz Publicis

Amerykańscy studenci w Polsce na praktykach.

Zagranica, 18 czerwca 2010

WPP wspiera start-up byłego menedżera

Były kreatywny agencji reklamowej Fallon zakłada True Worldwide.

Artykuły weekendowe, 16 kwietnia 2010

Pierwsze skrzypce grają... dzieci

Anomaly po raz pierwszy dla Sony po przejęciu budżetu od agencji Fallon.

Zagranica, 2 kwietnia 2010

Nokia inwestuje w luksusowy produkt

Fiński producent telefonów komórkowych planuje rynkowy debiut nowego luksusowego modelu. Rozstrzygnął już przetarg na jego obsługę reklamową.

Kraj, 2 marca 2010

Sony szykuje wsparcie telewizorów Bravia

Sony Poland na wiosnę szykuje mocne wsparcie sprzedaży swoich telewizorów linii Bravia. Marketer nie ujawnia dokładnego terminu kampanii. Można się...

Zagranica, 20 stycznia 2010

Kraft przejmuje Cadbury za 11,5 mld funtów

Kraft przejmuje Cadbury za 11,5 mld funtów. Amerykański Kraft od sierpnia usiłował zamknąć transakcję. Początkowo oferował 745 pensów za akcję...

Zagranica, 15 stycznia 2010

Avon przekazał projekt globalnej kampanii niezależnej agencji 18 Feet & Rising

Koncern kosmetyczny Avon przekazał budżet globalnej kampanii reklamowej produktów skin care kierowanych do młodzieży niezależnej agencji 18 Feet & Rising....

Zagranica, 9 grudnia 2009

Anomaly przejmie od Fallon europejski budżet Sony

Sony Europe w wyniku przetargu przenosi obsługę reklamową wartą rocznie 50 mln funtów z agencji Fallon do Anomaly. Z konkursu,...

Zagranica, 17 listopada 2009

Fallon i Anomaly walczą o europejski budżet Sony

Koncern Sony wybrał agencje Fallon i Anomaly na tzw. krótką listę w przetargu na obsługę swojego europejskiego budżetu. Z konkursu,...