M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Fanta (marka)"

Kraj, 23 października 2017

Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu, odejdzie z Coca-Coli

Z firmą był związany od 12 lat. Jest jednym z menedżerów najdłużej pracujących w warszawskim biurze firmy.

Kraj, 8 sierpnia 2017

Ponad 60 tys. instalacji aplikacji WOAH Coca-Coli

Polska jest jedynym z dwóch testowych rynków stosujących tę nową platformę marketera dla młodych ludzi.

Kraj, 14 lipca 2017

Fanta z krótkometrażowym musicalem młodzieżowym

Marka napoju z portfolio Coca-Coli rusza z niestandardowym działaniem z myślą o młodych konsumentach.

Kraj, 23 maja 2017

Nowe wersje Sprite'a i Fanty wsparte kampanią

Nowości marek Coca-Coli.

Przetargi, 7 czerwca 2016

VanLief wygrywa przetarg Coca-Cola HBC Polska

Agencja będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie aktywacji konsumenckiej.

Kraj, 18 maja 2016

Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services

Awans marketera związanego z firmą od ponad 10 lat na nowo utworzone stanowisko.

Kraj, 17 maja 2016

Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services

Awans marketera związanego z firmą od ponad 10 lat na nowo utworzone stanowisko.

Kraj, 3 marca 2016

Barbara Sołtysińska rusza z projektem IndaHash

Dzięki IndaHash klienci mogą prowadzić zautomatyzowane kampanie na Instagramie.

Kraj, 7 kwietnia 2015

Sprite i Fanta z promocją "Orzeźwiające doładowanie"

Firma zapewnia, że to największa akcja w historii dla obu marek i realizuje ją we współpracy z marką Play.

Zagranica, 7 maja 2014

Coca-Cola usunie ze swoich napojów kontrowersyjny składnik

W związku z uwagami konsumentów koncern usunie ze swoich napojów niektóre składniki do końca roku kalendarzowego.

Zagranica, 7 kwietnia 2014

Universal McCann obsłuży Coca-Cola Enterprises

Jedna z brytyjskich spółek Coca-Coli odpowiada m.in. za marketing Fanty i Sprite'a.

Kraj, 22 stycznia 2014

W niemieckim Lidlu nie kupimy już Coca-Coli

W Polsce z koncernem Coca-Cola Lidl pracuje przy pojedynczych ofertach.

Kraj, 3 grudnia 2013

Sześć marek Coca-Coli trafia do agencji Next

Agencja po przetargu zajmie się digitalową obsługą brandów: Coca-Cola (wariant podstawowy), Fanta, Nestea, Kropla Beskidu, Cappy, Powerade.

Kraj, 30 września 2013

Sebastian Wężyk odszedł z Coca-Coli

Objął kierownicze stanowisko w spółce Ekstraklasa.

Kraj, 2 września 2013

Reklama napojów bezalkoholowych w Polsce lekko w górę

W porównaniu z ubiegłym rokiem producenci zwiększyli o 6 proc. wydatki.

Kraj, 21 czerwca 2013

Coca-Cola poszerza portfolio Fanty

Fanta o smaku brzoskwiń i moreli będzie dostępna w limitowanej letniej edycji.

Zagranica, 14 czerwca 2013

Mentoring jako narzędzie marketingowe Coca-Coli

Koncern z Atlanty wokół brandu Glacéau Vitaminwater zatrudnia do współpracy przedsiębiorców zajmujących się kulturą - mają oni pomóc rozwijać kreatywność branży.

Zagranica, 7 maja 2013

Fanta rusza z globalną kampanią

Coca-Cola wraca w komunikacji dla swojej "pomarańczowej" marki z komiksową narracją i brand heroes.

Zagranica, 3 kwietnia 2013

Coca-Cola rezygnuje z Vizeum

W Wlk. Brytanii Coca-Cola zakończyła 12-letnią współpracę z domem mediowym Vizeum i przekazała wart 30 mln funtów budżet do MediaComu.

Kraj, 3 kwietnia 2013

Maspex rzuca wyzwanie Fancie

Tymbark będzie również w wersji gazowanej.

Zagranica, 2 kwietnia 2013

Fanta wydrukowała jadalne reklamy

Marka z portfolio Coca-Coli promuje swój lepszy smak na Bliskim Wschodzie.

Zagranica, 6 lutego 2013

Przetarg mediowy Coca-Coli w Wlk. Brytanii

Marketer ogłosił przetarg mediowy na obsługę wartego 30 mln funtów budżetu mediowego, który obecnie jest obsługiwany w Wlk. Brytanii przez Vizeum.

Kraj, 17 października 2012

Burger King we wspólnej promocji z Coca-Colą

Akcji towarzyszy kampania w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych.

Kraj, 30 sierpnia 2012

Krzysztof Grucela ma nowe kompetencje w Coca-Coli

Marketer został dyrektorem ds. współpracy z kluczowymi klientami.

Kraj, 27 sierpnia 2012

Małgorzata Drąg odpowiada za Fantę i Sprite w Coca-Coli

Ostatnio pracowała przy projekcie związanym z Euro 2012.

Kraj, 23 sierpnia 2012

Z Kompanii Piwowarskiej do Coca-Coli

Artur Mazur objął stanowisko channel managera.

Kraj, 22 sierpnia 2012

Coca-Cola razem z Playem

Marketerzy prowadzą wspólną akcję promocyjną.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Sebastian Wężyk ma nowe kompetencje w Coca-Coli

Po roku pracy przy projekcie Euro zajmuje się marketingiem produktów light.

Kraj, 2 sierpnia 2012

Nowa Fanta w ofercie Coca-Coli

Specjalna seria napoju kontynuuje założenia kampanii "Fanta. Mniej powagi. Więcej zabawy".

Zagranica, 5 lipca 2012

Coca-Cola: Ogilvy przejmuje od McCanna projekt

Sukces szefa Ogilvy Thomasa Streratha: agencja poprowadzi we Frankfurcie nowy projekt dla Coca-Coli. Wielkim przegranym jest McCann.

Kraj, 14 marca 2012

Szwaj dołączył do zespołu Starcomu

Zespół Coca-Coli ma nowego senior media managera.

Kraj, 27 stycznia 2012

Piłkarska gorączka Coca-Coli

Marketer rozpoczyna swoją największą promocję związaną z Euro 2012.

Zagranica, 16 listopada 2011

Coca-Cola zainwestuje 2 mld dol. w Indiach

Koncern chce jak najwięcej uszczknąć z tego szybko rosnącego rynku.

Kraj, 5 maja 2011

Nowa animowana drużyna Fanty [WIDEO]

Przy okazji polskiej odsłony kampanii "Fanta Less Serious" Coca-Cola nawiązała crosspromocyjną współpracę z operatorem sieci Play.

Kraj, 1 kwietnia 2011

Mirinda i 7Up bardziej młodzieżowe

PepsiCo odświeża logotypy i opakowania dwóch marek napojów.

Kraj, 28 lutego 2011

Z Cappy na Coca-Colę i Fantę

Nowy activation manager odpowiedzialny za dwie marki pracował wcześniej dla Cappy.

Kraj, 13 stycznia 2011

Coca-Cola łączy serwisy Coke.pl i Zapunktowani.pl

Nowa platforma internetowa będzie skierowana do wszystkich grup konsumentów.

Zagranica, 22 października 2010

Coca-Cola chce zwiększyć wartość marki

Gigant rynku soft drinków będzie inwestował w krajach rozwijających się, promował CSR i zwiększał wartość marki.

Zagranica, 26 lipca 2010

Coca-Cola stawia na design

Przedstawiciele koncernu zapowiadają, że inwestycje w brand equity poprzez realizację nowych projektów designerskich są dla nich priorytetem.

Kraj, 16 lipca 2010

Coca-Cola stawia na VoD

Coca-Cola rozpoczęła nową akcję promocyjną. Po zakupie litrowej butelki napojów konsumenci będą mogli obejrzeć film na platformie Iplex.pl.

Kraj, 28 czerwca 2010

Saatchi i "Kurt Weill" triumfatorami Golden Arrow

Grand prix i dwie nagrody w tegorocznej edycji konkursu trafiły do Saatchi & Saatchi za projekt dla Teatru Wielkiego. Pozostałym pracom przyznano w sumie 12 nagród.

Zagranica, 13 kwietnia 2010

Fanta łapie smak w piątek

Marka rusza z pierwszą od pięciu lat globalną kampanią.

Zagranica, 2 grudnia 2009

Coca-Cola rusza z globalną kampanią Fanty

Coca-Cola rusza z globalną kampanią Fanty pt. "Grab a taste of Friday". Ma ona budzić pozytywne skojarzenia marki z końcem...

Zagranica, 20 października 2009

Coca-Cola testuje mniejszą puszkę w USA

Coca-Cola testuje mniejszą puszkę w Stanach Zjednoczonych. Zawiera ona 7,5 uncji płynu, czyli ok. 222 ml, co daje konsumentowi ok....

Kraj, 1 października 2009

Nazar Al-Khouri group account directorem w DDB; agencja zatrudnia strategów

Do działu client service agencji reklamowej DDB dołączy Nazar Al-Khouri. Jako group account director będzie odpowiedzialny za obsługę McDonald's, jednego...

Kraj, 4 czerwca 2009

Coca-Cola przesuwa obsługę marek z Publicisu do McCann Erickson

Coca-Cola Poland Services zadecydowała o przesunięciu obsługi reklamowej wszystkich swoich marek (z wyjątkiem Kropli Beskidu, która pozostaje w Grey Worldwide...

Kraj, 29 kwietnia 2009

Fanta komunikuje w kampanii brak konserwantów

Ruszyła kampania reklamowa marki Fanta (Coca-Cola Poland Services) mająca na celu m.in. wzmocnienie wizerunku produktu jako napoju premium. Działania prowadzone...

Kraj, 23 kwietnia 2009

Projekt Starcomu dla Fanty wyróżniony na festiwalu w Walencji

Kampania reklamowa Fanty przygotowana na zlecenie Coca-Cola Poland Services została wyróżniona podczas Festival of Media Awards w Walencji. Wyróżnienie (Highly...

Kraj, 3 kwietnia 2009

Coca-Cola redukuje liczbę współpracujących agencji

Coca-Cola Poland Services planuje w najbliższym czasie przeprowadzenie przeglądu agencyjnego, którego celem będzie redukcja liczby agencji współpracujących z marketerem -...

Kraj, 11 marca 2009

Coca-Cola w reklamie Fanty zwraca się do internautów

W TVN, TVN Siedem, Polsacie i TV4 emitowany jest nowy spot kampanii "Fanta-Play", który zachęca młodych internautów do walki z...