M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Faxe (marka)"

Kraj, 1 grudnia 2011

Z Browarów Łomża do Nestle Polska

Aleksandra Supranowicz objęła stanowisko junior product managera.

Artykuły weekendowe, 18 listopada 2011

Trade marketing sprzedaje piwo [CASE STUDY]

W drugiej połowie 2010 r. firma Royal Unibrew Polska przeprowadziła intensywną akcję trademarketingową. O projekcie pisze Damian Mierzejewski, który przez ponad trzy lata zajmował się trade marketingiem w browarze.

Kraj, 29 czerwca 2011

Radosław Kasyk nie jest już szefem marketingu Łomży

Jego odejście jest prawdopodobnie efektem napięć personalnych, jakie miały miejsce po połączeniu browarów Unibrew i Van Pur.

Przetargi, 14 grudnia 2010

Royal Unibrew wybrał Testardo Gram

Przetarg na całe portfolio marek został rozstrzygnięty, ale umowa z agencją nie została podpisana.

Kraj, 6 grudnia 2010

Royal Unibrew Polska łączy się z Van Purem

Czwarty i piąty co do wielkości gracz na polskim rynku piwa połączą siły, dzięki czemu powstanie firma mająca pięć browarów, kilkanaście marek i ok. 8 proc. udziałów w rynku.

Przetargi, 14 października 2010

Neuron z Royal Unibrew Polska

Agencja zajmie się PR korporacyjnym i produktowym.

Kraj, 23 czerwca 2010

Budweiser w Facebooku [WIDEO]

CEDC już drugi rok z rzędu kontynuuje wsparcie marki Budweiser, ale tym razem skupia się na mediach społecznościowych.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Faxe Original – specjalnie dla Polaków

Debiutuje nowa odmiana sztandarowej marki browaru Royal Unibrew. Wkrótce kampania.

Kraj, 27 stycznia 2010

Tomasz Trela szefem sprzedaży Royal Unibrew Polska

Tomasz Trela objął stanowisko dyrektora sprzedaży firmy piwowarskiej Royal Unibrew Polska, producenta takich marek, jak: Łomża, Faxe, Strzelec, Rybnicki Full,...

Kraj, 13 stycznia 2010

Krzysztof Błaszczyk odpowiada za współpracę Royal Unibrew z hipermarketami

Krzysztof Błaszczyk objął stanowisko dyrektora działu do spraw kluczowych klientów w Royal Unibrew Polska, producenta piwa marek: Łomża, Faxe, Rybnicki,...

Kraj, 16 października 2009

Jolanta Niedźwiecka senior brand managerem w Royal Unibrew

Jolanta Niedźwiecka, która przez ostatnich 5 lat pracowała w Cadbury Wedel jako senior brand manager czekoladowych batonów, przeszła do marketingu...

Kraj, 21 lipca 2009

Budweiser chce być najlepiej sprzedającym się piwem importowanym w Polsce

Budweiser chce być najlepiej sprzedającym się piwem importowanym w Polsce. Obecnie CEDC, dystrybutor marki, prowadzi kampanię tego produktu, którą przygotowały m.in....

Kraj, 6 lipca 2009

Marka piwa Brok przechodzi do portfolio Van Pura

Marka piwa Brok przechodzi do portfolio Van Pura. Jest to związane z transakcją sprzedaży browaru w Koszalinie przez dotychczasowego właściciela...

Przetargi, 20 listopada 2008

Starlink rozpocznie współpracę z Royal Unibrew Polska

Dom mediowy Starlink będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Royal Unibrew Polska, do którego należą między innymi marki...

Kraj, 22 lipca 2008

Gniedziejko-Płuciennik PR & sponsorship managerem Royal Unibrew Polska

Iwona Gniedziejko-Płuciennik objęła stanowisko PR & sponsorship managera w firmie Royal Unibrew Polska. Jest to nowe stanowisko w strukturach spółki....

Kraj, 2 października 2007

Royal Unibrew wprowadza Brok i Łomżę na rynek ogólnopolski

Royal Unibrew będzie promować piwa Brok i Łomża jako marki ogólnopolskie. Właśnie przygotowaniu wsparcia tych brandów ma służyć trwający obecnie...

Kraj, 16 lutego 2007

Royal Unibrew za 126 mln zł kupi Browar Łomża

Duński Royal Unibrew A/S, właściciel marek piwnych m.in. Faxe, Strzelec, Brok, Cooler i Rybnickie, za 126 mln zł kupi od...

Kraj, 25 stycznia 2006

Karolina Żyła-Kałdońska brand managerem w Royal Unibrew Polska

Karolina Żyła-Kałdońska rozpoczęła pracę w firmie Royal Unibrew Polska na stanowisku brand managera. Zajmie się marketingiem piwa Faxe oraz lokalnej...

Kraj, 29 czerwca 2005

Royal Unibrew konsoliduje budżety reklamowe, nie wyklucza przetargów reklamowych

Firma Royal Unibrew Polska, należąca do koncernu Royal Unibrew A/S, konsoliduje budżety reklamowe wszystkich swoich marek piwa. Spółka powstała w...

Kraj, 21 czerwca 2005

Szopa-Milde pokieruje marketingiem połączonych firm Faxe Polska i Brok Strzelec

Renata Szopa-Milde pokieruje marketingiem połączonych browarów Faxe Polska i Brok Strzelec. Decyzja ta wynika z faktu przejęcia przez Faxe Polska...

Kraj, 5 kwietnia 2005

Faxe Polska kupuje browary Brok i Perła, wkrótce decyzje dotyczące portfolio marek

Faxe Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor m.in. piwa Faxe należący do duńskiej grupy browarów Bryggerigruppen (Danish Brewery Group...

Kraj, 23 marca 2005

Faxe zwleka z zakupem Brok-Strzelca, rewitalizacja marek wstrzymana

Duński browar Faxe zamierza sfinalizować zakup 100 proc. akcji browaru Brok-Strzelec SA w kwietniu br., dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Pomimo wcześniejszych...

Kraj, 24 stycznia 2005

Elite Cafe promuje kawę Lavazza z filmem DVD

Elite Cafe, dystrybutor włoskiej marki kawy Lavazza, wspiera ją nietypową promocją: do paczek 250 g kawy dodany został film na...

Kraj, 10 listopada 2004

Faxe Polska wprowadza nowe marki i udoskonala system dystrybucji

Firma Faxe Polska, importer duńskiego piwa marki Faxe, która niedawno wybrała agencję reklamową Ad Fabrika FCB do stworzenia pierwszej kampanii...

Przetargi, 9 listopada 2004

Ad Fabrika FCB wygrala przetarg dotyczący obsługi kreatywno-strategicznej Faxe Polska

Firma Faxe Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor piwa Faxe i DK, zakończyła przetarg, którego celem był wybór agencji...

Kraj, 22 października 2004

Faxe Polska pierwszy raz szuka agencji reklamowej

Firma Faxe Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor piwa Faxe i DK, rozpisała przetarg, którego celem jest wybór agencji...

Kraj, 28 stycznia 2004

Faxe przygotował kolejną "filmową" promocję piwa tej marki

Faxe Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor duńskiego piwa Faxe, przygotował kolejną kampanię prosprzedażową tej marki. Do czteropaku Faxe...

Kraj, 22 stycznia 2004

Scandinavian Tobacco rozdaje gadżety - film DVD z paczką papierosów

Firma tytoniowa Scandinavian Tobacco SA (ST) przygotowała promocję papierosów Nevada (nowa marka klasy King Size wprowadzona przez ST na rynek...