M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "FCB Bridge2Fun (firma)"

Kraj, 21 listopada 2018

T-Mobile rozpoczyna przetarg kreatywny

Bronić się w nim będzie agencja FCB Bridge2Fun.

Przetargi, 20 listopada 2018

FCB Bridge2Fun zdobyła budżet Avivy

Będzie to współpraca o charakterze projektowym.

Kraj, 31 października 2018

FCB Bridge2Fun autorem kampanii Nivea Baby

Za egzekucję kampanii digital odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine, a media koordynuje OMD.

Kraj, 24 września 2018

Agencja FCB Bridge2Fun w I poł. br. zarobiła o 45 proc. więcej

Dzięki pracy dla T-Mobile, Lotosu, Born2be oraz Showmaksa w ciągu sześciu miesięcy agencja uzyskała 5,45 mln zł wpływów.

Kraj, 20 września 2018

T-Mobile pyta: "Do kina czy na film?"

Operator komórkowy reklamuje ofertę na kartę.

Kraj, 30 lipca 2018

Monika Brodka w kampanii serialu "Rojst"

Showmax rozpocznie emisję serialu jeszcze w sierpniu.

Kraj, 19 lipca 2018

Spot Smarzowskiego dla Onetu na 100-lecie niepodległości Polski

Kreacją i realizacją kampanii "Sto Lat Polsko" zajęła się FCB Bridge2Fun, media kupował Starcom.

Kraj, 18 lipca 2018

Sprostowanie: dla Łomży pracuje MullenLowe Warsaw

To ta agencja przygotowała kreacje na potrzeby kampanii radlera z portfolio Van Pur.

Kraj, 16 lipca 2018

Bezalkoholowy radler o smaku grejpfruta z Łomży

Marka kontynuuje ofensywę marketingową.

Kraj, 2 lipca 2018

Drozdowska i Klimczak w FCB Bridge2Fun

Agencja namówiła team doświadczonych kreatywnych do powrotu z JWT.

Kraj, 25 czerwca 2018

"Żyj wygodnie" - nowa kampania Black Red White

Kampanię zrealizowały agencje: Dobra Produkcja, Deloitte Digital, FCB Bridge2Fun, Film Produkcja, Havas Media i H+K Strategies.

Kraj, 25 maja 2018

Starcom Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia w kategorii domy mediowe otrzymały: GroupM, skupiająca 3 agencje, Blue 449, Havas Media, MullenLowe MediaHub i OMD. Wśród agencji reklamowych wyróżniono: 2012, Brasil, Grey Group Poland, Havas Warsaw, Leo Burnett Warszawa i FCB Bridge2Fun, a eventowych: Allegro, Bespoke i Horeca Group.

Kraj, 15 maja 2018

Piłkarze reklamują Lotos

Koncern naftowy promuje się jako sponsor reprezentacji.

Kraj, 23 kwietnia 2018

Synergic realizuje kampanię OOH dla nowego klienta

Za kreacją kampanii stoi agencja FCB Bridge2Fun.

Kraj, 17 kwietnia 2018

Nowa kampania BRW od Deloitte Digital i FCB Bridge2Fun

Media dla kampanii "Kuchnia dopasowana do ciebie" planował Havas Media.

Kraj, 12 kwietnia 2018

W tym roku nakłady reklamowe na markę Łomża wzrosną kilkakrotnie

Van Pur chce wzmocnić jej rozpoznawalność.

Kraj, 9 kwietnia 2018

Agencja FCB Bridge2Fun zwiększyła przychody w ub.r. o 80 proc.

Jej przychody wzrosły o 3,2 mln zł.

Kraj, 13 marca 2018

FCB Bridge2Fun dla marki Born2be [wideo]

Produkcją zajął się dom Flota Filmowa, a postprodukcją ColorOffOn.

Kraj, 28 lutego 2018

Orlen przejmie Lotos

Powstanie państwowy potentat petrochemiczny.

Kraj, 14 lutego 2018

Deloitte Digital nawiązuje współpracę z FCB Bridge2Fun

Agencje będą się wzajemnie wspierać w ramach realizacji projektów z obszarów digital oraz ATL.

Kraj, 22 grudnia 2017

Nivea promuje kremy z olejkami młodości [wideo]

Kreację przygotowała agencja FCB Bridge2Fun.

Kraj, 30 listopada 2017

Bridge2Fun miała w br. 5,3 mln zł przychodów

To ponaddwukrotnie więcej niż w ub.r., zysk wzrósł ponadtrzykrotnie.

Kraj, 30 listopada 2017

Wyniki 4Fun Media mocno w górę

Przychody grupy wzrosły w br. o jedną czwartą, a zyski jeszcze bardziej. Głównie dzięki agencji reklamowej Bridge2Fun.

Kraj, 29 listopada 2017

Bridge2Fun wchłania FCB Warsaw

Nowo powstała agencja będzie się nazywać FCB Bridge2Fun.