M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Federacja Polskich Banków Żywności (firma)"

Kraj, 30 września 2014

Nowy spot programu "Podziel się Posiłkiem" [wideo]

Za scenariusz i kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Young & Rubicam.

Kraj, 3 października 2013

Startuje kampania wspierająca program Tesco dla Szkół

Pod hasłem "Talent do niemarnowania" rusza kampania towarzysząca 11. edycji programu Tesco dla Szkół, który tym razem koncentruje się na problemie marnowania żywności.

Kraj, 20 sierpnia 2013

Międzynarodowa akcja CSR grupy Carrefour

Carrefour Polska buduje swój wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie, organizując kolejne kampanie, które pomagają zatrzeć błędy marketingowe sieci.

Kraj, 3 października 2012

Rusza kampania społeczna Federacji Polskich Banków Żywności

Kampania społeczna zachęcająca do wolontariatu w Bankach Żywności potrwa przez cały październik.

Artykuły weekendowe, 22 lipca 2011

Winiary kojarzą markę z walką z otyłością [CASE STUDY]

Nestle zrezygnowało z klasycznej kampanii reklamowej na rzecz event marketingu, public relations oraz działań online.

Kraj, 19 sierpnia 2005

Danone i Fundacja Polsat ruszają z akcją "Podziel się posiłkiem"

1 września ruszy kolejna edycja akcji edukacyjno-społecznej "Podziel się posiłkiem", której celem jest pomoc niedożywionym dzieciom. Organizatorem akcji jest firma...