M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Federal Trade Commission (firma)"

Zagranica, 12 sierpnia 2008

FTC definiuje wytyczne dla producentów żywności w związku z otyłością dzieci

Jak podaje amerykańska agencja rządowa Federal Trade Commission, producenci żywności i napojów wydali w 2006 r. 1,6 mld dol. na...

Zagranica, 5 listopada 2007

Komisja Europejska opiniuje przejęcie Double Click przez Google

Komisja Europejska badająca szczegóły przejęcia przez Google sieci reklamowej DoubleClick przesunęła termin wydania ostatecznej decyzji w tej sprawie z 26...

Zagranica, 14 sierpnia 2007

FTC pyta producentów żywności o komunikację do dzieci, sporządzi raport o otyłości

Amerykańska Federal Trade Commission (FTC) w specjalnym sondażu pyta producentów żywności o komunikację do dzieci. W związku z przygotowywanym raportem...

Zagranica, 22 kwietnia 2005

Reklamą firmy FedEx zainteresowała się Federal Trade Commission

W Stanach Zjednoczonych reklamą firmy FedEx zainteresowała się Federal Trade Commission. Do komisji trafiła skarga firmy United Parcel Service (UPS),...

Zagranica, 4 listopada 2003

Atak grupy konsumenckiej na product placement

Amerykańska federalna komisja ds. handlu (Federal Trade Commission) zgodziła się rozpatrzyć wniosek grupy zajmującej się ochroną praw konsumenta Commercial Alert...

Zagranica, 11 września 2003

Zmiana zasad reklamy telewizyjnej alkoholi i piwa w USA

Distilled Spirits Council i Beer Institute w USA ogłosiły, że w związku z nowym rozporządzeniem Federal Trade Comission i National...

Zagranica, 14 grudnia 2001

Nestle oficjalnym właścicielem marki Ralston Purina

Amerykańska Federal Trade Commission wydała zgodę na przejęcie przez spożywczy koncern Nestle producenta karmy dla zwierząt firmy Ralston Purina. Marki...

Zagranica, 23 kwietnia 2001

PRODUCENCI PŁACĄ KARY ZA NARUSZANIE PRYWATNOŚCI ONLINE W USA

Federal Trade Commision (FTC) z Waszyngtonu po raz pierwszy nałożyła karę za naruszanie ustawy o ochronie danych osobowych w Internecie,...

Zagranica, 15 marca 2001

WYDATKI NA REKLAMĘ PAPIEROSÓW W USA NADAL ROSNĄ

Jak wskazuje raport amerykańskiej Federal Trade Commission, wydatki koncernów tytoniowych w USA na reklamę i działania promocyjne wzrosły o 22,3...

Zagranica, 5 lutego 2001

CERTYFIKAT DLA REKLAMODAWCÓW

Departament ds. reklamy skierowanej do dzieci (CARU) organizacji Better Business Bureaus jako pierwszy otrzymał pozwolenie the Federal Trade Commission z...