M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Feedback/Hill & Knowlton (firma)"

Przetargi, 22 marca 2011

TBWA\PR dla Lipton Ice Tea

Agencja pokonała w przetargu dwóch konkurentów.

Kraj, 4 września 2009

Grzegorz Możdżyński pokieruje polskim oddziałem Emporii Telecom

Na polski rynek wchodzi austriacka firma Emporia Telecom, producent telefonów komórkowych przeznaczonych dla starszych osób. Dyrektorem generalnym Emporia Telecom Polska...

Kraj, 19 marca 2009

Kydryński w kampanii Pilsner Urquell rozdaje 300 płyt z domowej kolekcji

Marcin Kydryński w kampanii wizerunkowej piwa Pilsner Urquell rozdaje 300 płyt ze swojej kolekcji. Są to faktycznie krążki z domowej...

Kraj, 5 marca 2009

Feedback/Hill & Knowlton zajmie się obsługą odzieży BGN

Feedback/Hill & Knowlton rozpoczęła współpracę z ekskluzywną paryską marką odzieżową BGN. Agencja odpowiada za całość działań public relations związanych z...

Kraj, 19 lutego 2009

Kamila Wardyn dołączyła do Headlines Porter Novelli

Kamila Wardyn objęła stanowisko konsultanta w dziale Corporate Communications & Digital PR agencji Headlines Porter Novelli. Odpowiada za kompleksowe planowanie...

Kraj, 15 grudnia 2008

Cztery polskie agencje PR wyróżnione w European Excellence Award

Podczas gali konkursu public relations European Excellence Award 2008 nagrodzono cztery projekty PR zgłoszone przez agencje z Polski. Wyróżniono w...

Kraj, 9 grudnia 2008

Anna Kniaginin prezesem, a Milena Niedziela wiceprezesem Advanced PR

W wyniku zmian własnościowych w agencji Advanced PR Anna Kniaginin oraz Milena Niedziela zostały jedynymi wspólnikami w spółce. Anna Kniaginin...

Kraj, 5 grudnia 2008

Na mokro z Wilkinsonem

Firma Wilkinson wprowadza nową maszynkę do golenia - Wilkinson Quattro Titanium Precision, która w sprzedaży pojawi się w zestawie razem...

Kraj, 1 grudnia 2008

ZFPR rozdał nagrody w szóstej edycji Złotych Spinaczy

Podczas uroczystej gali w hotelu Hyatt w Warszawie laureaci konkursu na najlepsze projekty PR w Polsce odebrali statuetki Złotych Spinaczy....

Kraj, 19 listopada 2008

Knorr przypomina o grzybowej przed świętami

Marka Knorr ruszyła z kampanią reklamową przypominającą o jej bulionie grzybowym. Kampania obejmuje telewizję i radio, wykorzystuje także billboardy sponsorskie...

Kraj, 19 września 2008

CEDC przeprowadzi relaunch marki Bols

Koncern alkoholowy Central European Distribution Corporation (CEDC) przygotował relaunch swojej najważniejszej marki w kategorii wódek premium - Bols. Już niebawem...

Kraj, 27 sierpnia 2008

Michelin Polska rozszerza współpracę z Feedback/Hill & Knowlton

Michelin Polska, producent opon samochodowych, rozszerza współpracę z agencją public relations Feedback/Hill & Knowlton. Od 12 lat firmy współpracowały ze...

Kraj, 23 lipca 2008

Vanish Oxi Action Intelligence debiutuje w Polsce intensywną kampanią

Vanish Oxi Action Intelligence, nowy odplamiacz firmy Reckitt Benckiser, z systemem inteligentnego wyszukiwania plam wchodzi na polski rynek. Wprowadzeniu produktu...

Kraj, 22 lipca 2008

Letnia odsłona kampanii Knorr Nudle wykorzystuje TV, kino i internet

Wystartowała letnia kampania promocyjna marki Knorr Nudle (Unilever Polska) będąca zwieńczeniem trwającej od maja multimedialnej akcji “Przygodożercy". Główną osią działań...

Kraj, 24 kwietnia 2008

Unilever startuje z teaserem nowej promocji dla Nudle Knorr

Agencja Hint Intermedia odpowiada za koncepcję i realizację kolejnej akcji promocyjnej dla marki Nudle Knorr (Unilever Polska). Właśnie wystartowały teasery...

Kraj, 5 marca 2008

Feedback/Hill & Knowlton powiększa zespół

Do agencji public relations Feedback/Hill & Knowlton dołączyły cztery nowe osoby. Anna Kowalczyk objęła stanowisko associate directora w dziale Corporate...

Przetargi, 28 lutego 2008

Feedback/Hill & Knowlton zajmie się obsługą Nokia Poland

Nokia Poland wybrała do obsługi w zakresie PR produktowego i korporacyjnego agencję Feedback/Hill & Knowlton. Liczba i nazwy pozostałych agencji...

Kraj, 20 grudnia 2007

Gabriela Abramczuk dyr. zarządzającym w HealthWay

Agencją marketingu medycznego HealthWay jako dyrektor zarządzający pokieruje Gabriela Abramczuk. Wcześniej agencją jako prezes i dyrektor zarządzający kierował Mariusz Cierniak,...

Przetargi, 14 grudnia 2007

Feedback/Hill & Knowlton i NBS obsłużą Polską Grupę Energetyczną

Dwie agencje PR: Feedback/Hill & Knowlton i NBS PR złożyły wspólną ofertę i zostały wybrane w drodze przetargu na obsługę...

Przetargi, 29 sierpnia 2007

Internet Group będzie współpracować z agencją RC2

Internet Group, holding działający w obszarze rynku nowych mediów, teleinformatyki i telekomunikacji, rozstrzygnął przetarg na całościową obsługę działań w obszarze...

Przetargi, 31 lipca 2007

Internet Group wybiera agencję PR

Trwa przetarg na obsługę PR, media relations i relacji inwestorskich spółek z holdingu Internet Group. Jego rozstrzygnięcie planowane jest na...

Kraj, 22 stycznia 2007

Magdalena Lumińska associate directorem public affairs w Feedback/Hill & Knowlton

Magdalena Lumińska została associate directorem public affairs w agencji Feedback/Hill & Knowlton. Przez ostatnie trzy lata pracowała w biurze Hill...

Kraj, 21 listopada 2006

Bartosz Skwiercz account managerem w MMD Polska

Bartosz Skwiercz objął funkcję account managera w agencji MMD Polska w dziale nowych technologii. Będzie odpowiadał za obsługę firmy IBM....

Przetargi, 8 listopada 2006

Feedback/Hill & Knowlton wygrał przetarg na obsługę Energizera

Firma public relations Feedback/Hill & Knowlton zwyciężyła w konkursie ofert rozpisanym przez Energizer Polska. Przedmiotem zawartej umowy jest wsparcie komunikacji...

Kraj, 2 października 2006

Cieślukowski i Abramczuk awansują w Feedback/Hill & Knowlton

Firma public relations Feedback/Hill & Knowlton wprowadza zmiany związane z rozwojem spółki. Na stanowisko dyrektora działu PR korporacyjnego i public...

Przetargi, 8 sierpnia 2006

Multicommunications zajmie się obsługą marek Wyborowej

Firma Wyborowa SA, producent i importer alkoholi, rozstrzygnęła trwający od czerwca br. przetarg PR. Do obsługi marek ze swojego portfolio...

Kraj, 11 kwietnia 2006

Michelin wprowadza na nasz rynek przewodniki turystyczne

Przewodniki turystyczne Michelin wchodzą na nasz rynek. Partnerem wydawniczym Michelin w tym przedsięwzięciu zostało wydawnictwo Bezdroża, które zajmie się przystosowaniem...

Kraj, 8 lutego 2006

Kamodus - nowa firma na rynku PR

Na rynku usług public relations pojawił się nowy gracz - firma Kamodus. Firmą kieruje jej właścicielka Kinga Niżewska, która była...

Kraj, 2 grudnia 2005

Polskie biuro Google wybrało do obsługi PR firmę Feedback/Hill & Knowlton

Google, które zamierza otworzyć w Polsce swoje biuro, wybrało do obsługi PR-owej w naszym kraju agencję Feedback/Hill & Knowlton. Decyzję...

Kraj, 3 listopada 2005

Nikon wprowadza nowe produkty, działania promocyjne tylko do bardzo wąskiej grupy odbiorców

Nikon wprowadzi do sprzedaży w połowie grudnia cyfrową lustrzankę D200, a także nową lampę, wyzwalacz i obiektyw przeznaczony do lustrzanek...

Kraj, 20 września 2005

Monini reklamuje się w internecie, planuje intensywne działania PR

Firma Monini S.p.A, producent oliw z oliwek, rozpoczęła długofalową kampanię promocyjną. Kampania, przygotowana przez agencję Feedback/Hill and Knowlton przewiduje zwiększenie...

Kraj, 9 września 2005

Oliwia Sierota-Albarnoz odeszła z BBDO, dział obsługi klienta większy o 8 nowych osób

Z agencją reklamową BBDO Warszawa rozstała się z początkiem września br. Oliwia Sierota-Albarnoz, account supervisor. Jej dalsze plany zawodowe nie...

Kraj, 29 sierpnia 2005

Monika Holder nowym accountem w NoS/BBDO

Monika Holder, która przez ostatnie 2 lat pracowała jako account manager w agencji public relations Feedback/Hill & Knowlton, przeszła do...

Przetargi, 1 kwietnia 2005

Agencja B&J zwyciężyła w dwóch przetargach farmaceutycznych

Agencja B&J wygrała przetarg firmy Lek Polska na obsługę reklamową leku Xorim. Ruszyła właśnie pierwsza kampania leku, Lek Polska ma...

Kraj, 20 grudnia 2004

US Pharmacia promuje Gripex Max kampanią przygotowaną przez Red 8

Agencja reklamowa Red 8 Communications Group jest autorem kampanii nowego leku z portfolio US Pharmacii - Gripex Max. Reklamy prezentują...

Kraj, 14 września 2004

Feedback/Hill & Knowlton rozpocznie współpracę z Nikon Polska

Producent sprzętu fotograficznego Nikon powierzył obsługę działań public relations w Polsce agencji Feedback/Hill & Knowlton. Umowa została zawarta na czas...

Kraj, 21 maja 2004

Galeria Mokotów inwestuje w swój wizerunek, podnosi budżet marketingowy

Galeria Mokotów, centrum handlowo-rozrywkowe, inwestuje w wizerunek. W tym roku podwoi w stosunku do ubiegłorocznego budżet marketingowy przeznaczony na cele...

Przetargi, 14 maja 2004

TBWA/PR wygrała przetarg na obsługę Metsa Tissue Sales

Agencja TBWA/PR wygrała zorganizowany przez spółkę Metsa Tissue Sales przetarg na obsługę public relations. Tym samym budżet tych działań straciła...

Kraj, 20 lutego 2004

Rafał Szymczak został nowym prezesem Związku Firm Public Relations

Związek Firm Public Relations (ZFPR) na walnym zgromadzeniu powołał nowe władze. Prezesem zarządu został Rafał Szymczak, dyrektor i partner zarządzający...

Kraj, 18 lutego 2004

Grupa freelancerów odpowiada za kreację reklam Scan Holiday Travel

Biuro podróży Scan Holiday Travel rozpoczęło kampanię reklamową z wykorzystaniem outdooru i radia swojego produktu First Minute pod hasłem "Pierwsi...

Kraj, 29 stycznia 2004

Czaplicka została client service directorem w PRisma Communications

Anna Czaplicka objęła stanowisko client service directora w firmie public relations PRisma Communications należącej do McCann-Erickson WorldGroup. Jest to nowo...

Kraj, 1 grudnia 2003

ZFPR ogłosił zwycięzców I edycji konkursu public relations Złote Spinacze

Podczas uroczystej gali w hotelu Sheraton zostały wręczone statuetki konkursu Złote Spinacze zorganizowanego przez Związek Firm Public Relations (ZFPR). Spośród...

Kraj, 20 października 2003

ZFPR ogłosił wyniki I etapu konkursu public relations Złote Spinacze

(Związek Firm Public Relations) Spośród 57 prac zgłoszonych do konkursu na najlepszą kampanie PR jury wybrało do II etapu 18...

Kraj, 3 lipca 2003

US Pharmacia inicjuje program społeczny "Bezpieczni na co dzień"

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia rozpoczął realizację ogólnopolskiego społecznego programu edukacyjnego "Bezpieczni na co dzień" prowadzonego pod patronatem marki leku przeciwbólowego...

Kraj, 9 maja 2003

Metsa Tissue Sales powierzyła budżet public relations firmie Neuron PR

Firma Metsa Tissue Sales produkująca papiery toaletowe, chusteczki higieniczne i ręczniki papierowe wybrała agencję Neuron PR do obsługi swoich działań...

Kraj, 6 maja 2003

Metsa Tissue Sales wybrała dwie agencje PR na short-listę przetargu

Firma Metsa Tissue Sales produkująca papiery toaletowe, chusteczki higieniczne i ręczniki papierowe wybrała agencje Neuron PR i Feedback/Hill & Knowlton...

Kraj, 29 kwietnia 2003

Instytut Monitorowania Mediów zdobywa klientów

Od rozpoczęcia działalności ośrodków lokalnych Instytut Monitorowania Mediów pozyskał kilkudziesięciu nowych klientów. Nowa usługa, jaką jest monitoring prasy lokalnej w...

Kraj, 7 lutego 2003

Firma public relations Sigma Int. powiększa zespół konsultantów

Do zespołu firmy Sigmy Int. zajmującej się świadczeniem usług z zakresu public relations dołączyli byli pracownicy agencji Burson-Marsteller i Weber...

Kraj, 21 stycznia 2003

ZFPR wybiera nowe władze i podsumowuje drugi rok działalności

Rozpoczęcie regularnych spotkań z czołowymi dziennikarzami, zrealizowanie badania nt. relacji między konsultantami PR i dziennikarzami, podpisanie umowy z Londyńską Szkołą...

Kraj, 17 stycznia 2003

BBC Prime wprowadza wersję z napisami w języku polskim

BBC Prime wprowadził wczoraj na polski rynek udoskonaloną wersję kanału z napisami w języku polskim. Na specjalnie wydanym przyjęciu, które...